CSR napisał:
toto je typická ukázka naprosto neobjektivní recenze typu "moje auto je nejlepší na světě" .... pardon, ale v textu je spousta blbostí. Taky je docela úsměvný jak s corradem nelze jet po zasněžené dálnici víc než 60 a "o několik minut později" v klidu a s "naprostou kontrolou nad vozem" s fabií 160 ... haha (nic proti fabiím) ... tomu by nevěřila ani babička
Pocitově hezké, ale dobře vím, že závad na Corradu je daleko více, než píše autor. Mimochodem VR6 vyžaduje třeba vysokooktanový benzin, navíc její dlouhé převody moc sportovního pocitu nedají. Rovněž spotřeba paliva a náklady na případné opravy jsou vysoké. Třeba za hydraulický napínák rozvodového řetězu, který občas selže, chce dealer cca 12000,-Kč. Osobně Corradu moc fandím, ikdyž sám ho nemám, ale bral bych verzi 2,0 i 16V DOHC, která je dynamická a poměrně spolehlivá, až na občasné vrtochy vstřikování K-Motronic, které tu neumí nikdo moc spravit (Znám člověka, který si s ním umí poradit). Osobně si myslím, že Callibra je na spolehlivost podstatně horší a k tomu docela rezne. Ve svíé době ji ale odborný tisk hodnotil lépe, což si třeba o jízdních vlastnostech nemyslím. V každém případě autorovi fandim a jsem rád, že tady existují lidé, kteří chtějí AUTA co mají duši a asi nikdy nezestárnou. K těm Corrado samozřejmě patří.