anonym napisał:
A jel jsi treba tim renaultem nebo peugeotem videl jsi jejich pristrojovky vzdit to je hruza a nejen na oko ale i na praci vzdit to vrze a skripe. Nevim kde jsi s tim jezdil ze ti to skakalo ale najezdil jsem zatim za 5 mesicu 12000 a ani jednou jsem necitil ze by to nekde skocilo. Michi
Michi! U tohohle typu auta a při tomhle pužitém odpružení zadní nápravy, bude odskakovat resp. špatně sedět jakékoli prázdné auto. Je fuk jestli je na čelní masce napsáno VW nebo Fiat. Pokud má auto nějakou nostnost a k tomu uzpůsobemé tlumiče, když je prázdné, není to prostě ono. Je vidět že jsi zapálený koncernový fanda a jiné verze tě nezajímají.
V menší míře to co o zadní nápravě platí i o materiálech v interiéru.
Pokud se domníváš že konstruktéři a vývojáři ve všech ostatních firmách jsou naprosto neschopní nesoudní debilové a naopak ti pracující ve VW jsou světová extraliga - mysli si to.
Faktem je, že v reálu největší rozdíl je asi mezi motory a tam trvám na svém, VW zaspal a TDi měl zzačít za common rail vyměnovat tak jako ostatní před deseti lety. Rozdíl mezi oběma typy motorů pozná i blondýna. A jak jistě víš, tebou uctívaný motor TDi PD se stejně už přestává vyrábět (a i VW pro své náročnější zákazníky do dražších modelů CR už dávno nabízí).
Jsi-li tak moc s VW Caddy spokojen, užij si ho a jen se musíš smířit, že až si ho koupíš příště už tam bude common rail, tak jako je v těch citrónech, fiatech atd. už mnoho let.