0
powrót
 

diskuze k tématu: Věříte českým autoservisům?

kategorie zaszeregowania tematu:
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 11.12.2009 08:14, servis UK
Pracoval jsem dlouho v Anglii v servise, do značkového bych se starším vozem nejel. Má lepší diagnostiku, lepší nářadí a motivované zaměstnance, ale cena tomu odpovídá, v menším servise trvala oprava déle, ale mechanik si s vozem víc vyhrál. Druhovýroba se nám osvědčila, i Alfa Romeo servis značkový bral výfuky z druhovýroby (když neměl na skladě, běžné i u ostatních značek alespoň v Manchesteru). Preferuji tedy osobní vztah s mechanikem a nějakou tu korunu co účtuje navíc mu odpustím za osobní přístup.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 11.12.2009 08:24, automobilový byznys
Mám zkušenost se Srbou servisem na Ořechu (Opel), Renaultem na Zličíně a Ivecu v Loděnici. Ani v jednom případě mě pozitivně nepřekvapili cenou ani odborností. Vždycky jsem měl pocit, že mě chtějí "natáhnout" a několikrát jsem také neprovedené a zaúčtované úkony a díly objevil, nebo mi zase vyměňovaly díly pořád dokola. Např. brzdová lanka po 3 měsících, brzdové kotouče po 40 tis, atd. V případě reklamace mi pokaždé sehráli hru "to dělal kolega který tu teď není..."nebo nějakou jinou podobnou.
Domnívám se, že do "automobilového byznysu" u nás nalezli samí veksláci a podobní podvodníci, kteří měli hned po převratu peníze a nalili je do různých showroomů apod. Možná se to za ta léta trochu lepší, ale o úrovni ve starých evropských zemích si můžeme nechat jen zdát. Trochu mě zaráží přístup automobilek, kterým to zřejmě nevadí. Holt jenom trh asi všechno nevyřeší..
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 11.12.2009 08:43, Zkušenosti
Přestože jezdím staršími vozy, tak zkušenosti se servisy zas až tak bohaté nemám. Částečně je to tím, že na základní údržbu mám prostor a zvládám ji sám a částečně tím, že jsem měl na ojetiny zatím štěstí. Nicméně jsem vyzkoušel obojí. Alternativní ND v neautorizovaných opravnách i origo ND ve značkovém servise.
Nejlépe, a to u obou, se mi osvědčil postup monitorování závady a její přesný popis. Snížilo to většinou náklady na hledání a vyměnili opravdu jen, co bylo potřeba. Paradoxně jsem měl pocit, že přijímací technici v autorizovaném servisu moje laické diagnostikování závady poslouchali pozorněji než ti v neautorizovaném, kde jsem z nich měl pocit, že oni sami nejlépe zjistí, co tomu je. Kvůli této vlastnosti a kvůli enormnímu zvednutí cen za ND a kvůli tomu, že mi jednou nevyměnili silentbloky na zadní nápravě, o což jsem žádal, ale naúčtovány byly, jsem tam přestal definitivně jezdit.
S autorizovanými servisy mám zkušenost, že jejich snaha není opravit, ale vyměnit a od toho se odvíjí i ceny. Kvůli nefunkční žárovce za 8 Kč mi nabídli nové tlačítko za 600. To byl nejhorší poměr mezi domáckou opravou a odbornou opravou. Dále pak moje oblíbená historka o brzdách, kdy mi kvůli porušené prachovce za 300, chtěli měnit třmen za 6500 (repasovaný). Obecně jsem ale s jejich prací byl vždy spokojen a ceny nikdy nebyly přehnané.
Myslím si, že nejhůře jsou na tom ti, pro které je auto jen věc, která je dokáže dopravit z jednoho místa na druhé a vědí, kam se leje palivo. Ti jsou pro servisy pravděpodobně dojnou krávou, a to jak na banálních úkonech, jako jsou výměna oleje, filtrů, výfuku a spol, ale i na poruchách, kdy je nutné nejdříve závadu SPRÁVNĚ diagnostikovat.
Bohužel známého nemám ani garážníka a už ani v autorizovaném servise.
Na závěr musím stejně konstatovat, že stejně dávám vozidlo do servisu jen velmi neochotně. Ty pověsti a historky jsou opravdu všelijaké. Od šizení na oleji, až po pirátění ND.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 11.12.2009 10:58, Zkušenost z neznačkovým servisem
Do servisu jezdím jen na výměny náplní a preventivní údržbu (čepy, tlumiče atd.), neboť mám držák s TDi. Při objednávání problém není, řeknu své požadavky, případně požádám o píchnutí na VAG nebo zkontrolování něčeho, ceny dílů si nejdříve online zjistím u dodavatele servisu, takže mám představu. Horší je to při placení, protože majitel servisu na mě bafne částku, která ani nepokryje ceny dílů a materiálu. Říkávám mu neblbni, dyk jsi na mě škodnej, on říká, že má u nich slevu. Maximálně se mi podaří zaokrouhlit částku nahoru (když jde o pár stovek). Dávám mu to pak v naturáliích, že něco koupím jeho dceři (pleny, hadry...), která je moje neteř.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 11.12.2009 11:04, RE: Zkušenosti
David V napisał:
Přestože jezdím staršími vozy, tak zkušenosti se servisy zas až tak bohaté nemám. Částečně je to tím, že na základní údržbu mám prostor a zvládám ji sám a částečně tím, že jsem měl na ojetiny zatím štěstí. Nicméně jsem vyzkoušel obojí. Alternativní ND v neautorizovaných opravnách i origo ND ve značkovém servise.
Nejlépe, a to u obou, se mi osvědčil postup monitorování závady a její přesný popis. Snížilo to většinou náklady na hledání a vyměnili opravdu jen, co bylo potřeba. Paradoxně jsem měl p...
Mám obdobné zkušenosti jako pan David. Do značkových servisů jezdím nerad a zpravidla jen tehdy, když potřebuji objednat díl, který z druhovýroby neseženu. Věc pak na autě vyměním sám a nebo zajedu za kamarády automechaniky. Ceny servisů jako 800,-Kč, 1.000,-Kč a vyšší za hodinu práce mne ve špatném slova smyslu nepřestanou fascinovat nikdy a tvrdím, že zpravidla neodpovídají odvedené práci. Kdysi jsme na firemním P. Partner potřebovali diagnostikovat závadu, která nakonec spočívala ve výměně jednoho čidla (práce na 5 minut). Zn. servis si za toto naúčtoval 8 tis. Kč !!! Vozidlo stálo 10 dnů v servise, než se na něj dostala řada a než vůbec diagnostikovali závadu. Čidlo stálo 4 tis. Kč a šílených zbylých 4 tis. Kč činila diagnostika a pětiminutová práce. Domnívám se, že když servis vidí, že jde o firemní auto, tuplem přidá a navýší, našponuje cenu, co to půjde...však ona to firma zaplatí...Myslím, že příště už tam vedení firmy auto vícekrát nepošle...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 11.12.2009 11:06, zkušenost
Co mě od značkových servisů odrazuje nejvíce, není ani tak cena za práci, ale cena za materiál. Jako majitel Škodovky nechápu, proč vlastní autorizovaný servis Škoda prodává olej specifikace VW506.01 nebo VW507.00 za 800Kč s daní za litr, když já jako úplně koncový zákazník, který je pravý opak autoservisů-velkoodběratelů, jsem schopen sednou k PC a sehnat si během dopoledne olej stejné značky a specifikace VW 507.00 za 277-350 Kč za litr, v makru za 550-600 za litr v tesku za 600 kč. Prozatím jsem nenašel dražšího prodejce, než je autorizovaný servis mé značky. Tohle nechápu a to mě odrazuje a oni přichází o klienta....

Co se týče kvality, tak platí obecně, pokud si práci nehlídáte, tak vás může ošidit soukromý nebo i autorizovaný servis. Do autorizovaného servisu jsem šel na garanční prohlídku jednou se čtyřletým vozem. Za velké peníze předpokládám špičkové služby. Pokud ale po dvou měsícíh musím shánět mazací přípravek, abych si sám znovu namazal panty na dveřích, je mi jasné, že servis tyto drobné úkony neprovedl ač jsou předepsány a zaplaceny. Obzláště když interval mezi prohlídkami je 24 měsíců. I tyto drobnosti mě dokáží odradit od toho, abych se do daného autorizovaného servisu vrátil, protože už jim nevěřím. Cena neodpovídá kvalitě.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 11.12.2009 11:45, RE: Zkušenost z neznačkovým servisem
Muroň napisał:
Do servisu jezdím jen na výměny náplní a preventivní údržbu (čepy, tlumiče atd.), neboť mám držák s TDi. Při objednávání problém není, řeknu své požadavky, případně požádám o píchnutí na VAG nebo zkontrolování něčeho, ceny dílů si nejdříve online zjistím u dodavatele servisu, takže mám představu. Horší je to při placení, protože majitel servisu na mě bafne částku, která ani nepokryje ceny dílů a materiálu. Říkávám mu neblbni, dyk jsi na mě škodnej, on říká, že má u nich slevu. Maximálně se mi po...
Škoda, že bydlíš tak daleko...
Můj švagr je v těchto ohledech naprosto k ničemu. Oba.
Podám si inzerát:
Hledám kamaráda, který mi bude levně a pořádně servisovat vůz.
Bohužel se nejbližší pomocná ruka nachází na konci mého ramene.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 11.12.2009 11:58, špatá diagnostika v servise
Taky přidám svoji trošku do mlýna.

Mám 2.0 diesel D-4D od Toyoty, Common-Rail, vstřikovače Denso.
Nedávno jsem měl hodně špatnou zkušenost s autorizovaným Bosch Diesel Centrem. Svítila mi kontrolka chyba motoru a auto nechtělo jet, vůbec netáhlo, ale občas jakoby se najednou probudilo, chvilku jelo dobře, pak zas na prd a tak se to pořád střídalo, ale špíše to více nejelo než jelo. Zajel jsem teda na diagnostiku do Diesel servisu a ti mi ihned po napojení motoru na diagnostiku řekli, že podle chyby která se zozbrazila jsou špatné vstřikovače, a že se musí všechny vyměnit (takže asi 40 000 oprava). S tím jsem se samozřejmě nespokojil a zašel si do neuatorizovaného servisu ke známému na mechanický test vstřikovačů, kde mi zároveň přeměřili i jestli má správný plnící tlak turbo a vstřikovací čerpadlo. Objednací lhůta byla cca 2 týdny, během kterých problém už postupně vymizel a auto začalo zase jet normálně bez výpadku. Výsledek testu? Vše šlape jak má, plnící tlaky jsou v pořádku a vstřikovače jsou skoro jako nové (auto má najeto 180.000 km). Žádná oprava není nutná. Známý mi řekl, že takové chvilkové výpadky můžou být způsobené třeba jednorázově načerpanou nekvalitní naftou.

Moje doporučení proto zní : Nenechte se odbýt a nevěřte počítačům a už vůbec ne mechanikům kteří mají tak složitou závadu disgnostikovanou během 5 minut tím že párkrát kliknou do počítače. Mechanický test nikdy nejde nahradit a je to nejspolehlivější způsob jak odhalit problém.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 11.12.2009 12:25, S novým do autorizovaného a se starým neautorizovaný
Kepo napisał:
Taky přidám svoji trošku do mlýna.

Mám 2.0 diesel D-4D od Toyoty, Common-Rail, vstřikovače Denso.
Nedávno jsem měl hodně špatnou zkušenost s autorizovaným Bosch Diesel Centrem. Svítila mi kontrolka chyba motoru a auto nechtělo jet, vůbec netáhlo, ale občas jakoby se najednou probudilo, chvilku jelo dobře, pak zas na prd a tak se to pořád střídalo, ale špíše to více nejelo než jelo. Zajel jsem teda na diagnostiku do Diesel servisu a ti mi ihned po napojení motoru na diagnostiku řekli, že podle...
Mám starší auto a jezdím ke kamarádovi, kde to mám za pakatel, autům rozumí, snaží se opravovat levně a neměnit motor, když dojde v nádrži benzín Kdyz jsem mel auto mladsi - rozdily mezi autorizovanym servisem v Praze a na Moreave byly 30-40% takze se mi vyplatilo si na Moravu zajet. U autorizovanych servisu mi vadilo, ze delaji dalsich nekolik zbytecnych veci, ktere jste nechtel - napr vyluxovani auta za 100-200,-, doliti vody do ostrikovace - litr za 50,- apod
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 11.12.2009 12:40, Zkušenost
Na samém západě Čech Ford servis, jezdím tam více než 10let nyní již s pátým Fordem (všechny byly koupený jako ojetý), hod.sazba 300kč bez dph, náhr.díly - na výběr dostanu ceny za motorcrafty nebo ceny od dalších dodavatelů a doporučení pana majitele co vzít vzhledem ke stáří a stavu auta. Průběh opravy můžu sledovat téměř na place. Velká spokojenost. Služební O1 2002 jezdí taky do aut.servisu u nás od novoty dosud, ceny pravda mírně vyšší než u Forda, ale taky ok. Je hodně (celý) o přístupu lidí a u mě možná i trochu štěští, totiž zatím se mi ještě nepovedlo koupit vyloženej vergl co by se sypal. Ťuk, Ťuk.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 11.12.2009 13:51, Raději do Německa
Se značkovým servisem v ČR nemám příliš valnou zkušenost. Vlastním BMW 530 D z roku 2002 a když jsem s ním přijel do Plzně do Inveltu (po telefonu mi technik nebyl schopný říci ani přibližnou cenu), byl jsem znechucen. Na technikovi bylo vidět že ho otravuji a sdělit mi na kolik vyjde servis bylo opravdu náročné. Když si za litr oleje řekl 1000 Kč, raději jsem poděkoval šel pryč. Zavolal jsem do autorizovaného servisu BMW v Německu, kam s autem jezdil i původní majitel a vše šlo hladce. Termín kdy budu chtít, za dvě hodiny bude hotovo. V Plzni nejdřív za dva týdny a bude to na celý den.
Po příjezdu vše probíhalo hladce, nikomu jsem nic nevysvětloval, jen jsem zmínil pár problémů co jsem měl s autem navíc a předal klíče. Ze dvou hodin se doba protáhla na tři, ale bylo to proto, že mi navíc opravili servo a brzdy. Celkem jsem za servis nechal zhruba 15 000 Kč, což by byla v ČR cena jen za pravidelný servis + dalších minimálně 5000 Kč by bylo za další opravy. Pro srovnání, litr oleje stál něco málo přes 200 Kč.
Ještě výraznější rozdíl byl u 745i, kterou má jeden známý. Velký servis v Plzni trval dva dny a stál 45 000 Kč. V Německu byl hotový za dopoledne s cenou 24 000 Kč.
Menší problémy si na autě řeším sám, popřípadě u známeho, který je mechanik, ale autorizovaný servis už jedině v Německu.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 11.12.2009 14:37, RE: Raději do Německa
LStedry napisał:
Se značkovým servisem v ČR nemám příliš valnou zkušenost. Vlastním BMW 530 D z roku 2002 a když jsem s ním přijel do Plzně do Inveltu (po telefonu mi technik nebyl schopný říci ani přibližnou cenu), byl jsem znechucen. Na technikovi bylo vidět že ho otravuji a sdělit mi na kolik vyjde servis bylo opravdu náročné. Když si za litr oleje řekl 1000 Kč, raději jsem poděkoval šel pryč. Zavolal jsem do autorizovaného servisu BMW v Německu, kam s autem jezdil i původní majitel a vše šlo hladce. Termín k...
Souhlasím, mám na Německo také dobré reference. Ale jezděte tam třeba z východních Čech...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 11.12.2009 16:52, RE: Raději do Německa
LStedry napisał:
Se značkovým servisem v ČR nemám příliš valnou zkušenost. Vlastním BMW 530 D z roku 2002 a když jsem s ním přijel do Plzně do Inveltu (po telefonu mi technik nebyl schopný říci ani přibližnou cenu), byl jsem znechucen. Na technikovi bylo vidět že ho otravuji a sdělit mi na kolik vyjde servis bylo opravdu náročné. Když si za litr oleje řekl 1000 Kč, raději jsem poděkoval šel pryč. Zavolal jsem do autorizovaného servisu BMW v Německu, kam s autem jezdil i původní majitel a vše šlo hladce. Termín k...
Hm, zajímavá zkušenost. U nás je zas autosalon a zn.servis VW a Audi, který vlastní němec a ten se naopak snaží přitáhnout helmuty na "český" ceny k nám. Ovšem nevím jak je to u nich s kvalitou.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 12.12.2009 03:36, CZ origo nebrat
Já, i jakožto člověk manuálně levý, jsem se díky tuzemským servisům byl nucen naučit "servisovat" sám. Měním olej v motoru, v automatu, brzdové destičky, rozdělovače, filtry, váhy vzduchu, žárovičky Za pár let možná proniknu i do elektriky atd Ne vážně, Mercedes Moravia, zlý sen. (Hošek pak učebnicová vražda, tam se při přebírání auta občas volá i policie) Začne to objednávkou díků. Řeknu jak se daný díl jmenuje slengově i odborně, kde v autě přesně je, jak vypadá a k čemu slouží. Týpek půl hodiny hledá v počítači. Výsledek je nelze objednat a toto ani neznám a dne VINka máte japonskou verzi tak říkám že v německu VINko sedělo všude, podle našich mám volant asi blbě. Dobrá jindy jedem na servis, trochu se pozeptáme a uděláme "podpultovku" . Budu koukat osobně a budou to dělat ti zkušenější - super. Otevřou kapotu, hm vy máte benzín V8. My umíme diesel R6 No nic jedu domů. (kamarád R6 má ale slovo umět bych nepoužil ani tak) Jinak si převzít auto po výměně náplní se suchou měrkou (!!!) a utrženým mikrofonem hands free jako denní chleba. Ještě ohromně nafrnění jako by se člověk někoho doprošoval. Nene ze Severní Moravy jezdíme na servis do Rakouska a jsme za to rádi. A nemusí jít o velké věci a nešprechtíme zrovna ideálně. I s cestou to vyjde levněji (ano Rakušáci i Němci mají levnější díly !!!) a hlavně se nemusí člověk nikoho doprošovat, dostávat od nich kapky a má jistotu že to je udělané dobře. Zbylou údržbu (viz nahoře) jsem se pak byl nucen naučit dělat sám. Co neumím nechám garážovým fandům co umí (a dám jim klidně 2x tolik o co jsi řeknou). A zbytek německy mluvící země. Ono stát s rukama v kapsách a říct eee diagnostika je čistá je za 900/hod trochu málo. Člověk to musí nastudovat na ruských serverech (ti mají hacknuté snad všecky interní materiály automobilek) a pak nad nima stát jak dráb aby to aspoň trochu dopadlo. Přitom servis je ten kdo má vědět, poradit, udělat. Nehledě k tomu že naši mají tenké prospekty, německy mluvící tlustou knížku ... Václav Havel měl nedávno pravdu, naše demokracie je po 20 letech stále velmi nezralá. Vaculíkova aféra s dieselem od Shellu mluví za vše, servisy pak přes kopírák.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 12.12.2009 07:25, RE: CZ origo nebrat
Ráďa napisał:
Já, i jakožto člověk manuálně levý, jsem se díky tuzemským servisům byl nucen naučit "servisovat" sám. Měním olej v motoru, v automatu, brzdové destičky, rozdělovače, filtry, váhy vzduchu, žárovičky Za pár let možná proniknu i do elektriky atd Ne vážně, Mercedes Moravia, zlý sen. (Hošek pak učebnicová vražda, tam se při přebírání auta občas volá i policie) Začne to objednávkou díků. Řeknu jak se daný díl jmenuje slengově i odborně, kde v autě přesně je, jak vypadá a k čemu slouží. Týpek...
Bohužel, nemohu než souhlasit. Mám renault koupený v Olomouci a zkušenosti s auto Kubíček jsou podobné těm vašim. Pravda, vůz mi nikdy neponičili, ale o kvalitě oprav a servisu mám značné pochybnosti (nedávno jsem zjistil, že jsem dva roky jezdil s obráceně namontovaným čidlem xenonů). Bohužel renault v Přerově i Kroměříži je ještě na horší úrovni. Co mi skončila záruka, jezdím do neznačkového....
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 12.12.2009 12:22, Polsko
Nejdřív osobní zkušenost - výborné zkušenosti mám s vozy levnějších značek, v servisech jsou lidé přijemní, práce nestojí tak moc a díly nejsou předražené. S manželčiným peugeotem jezdím v Brně do Famka a nemůžu říct křivé slovo, naprostá spokojenost. Horší je to s mojí audinou, předtím BMW, servismani od těchhle automobilek jsou neuvěřitelní idioti, tváří se povětšinou přezíravě a arogantně, pokud člověk přímo od nich nekoupí 5 aut, tak je pro ně absolutní nula. Proto jezdím do auto Bajer ve Slavkově u Brna, kde jsou za stejnou práci daleko nižší sazby a pracovníci taky o značný kus příjemnější...
Nicméně, to co jsem chtěl říct, že známí na severní moravě jezdí všechno řešit do Polska, nalakování jednoho dílu á 1000 korun např., daleko levnější díly /a spousta z druhovýroby/, většina větších oprav stojí cca 50 procent toho co v česku... máte někdo podobnou zkušenost?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 12.12.2009 14:06, Zoufalství
Otřesná kvalita servisů v Ostravě mně dohnala k tomu, že si všechno dělám sám, ačkoliv nejsem automechanik a byly doby, kdy jsem tomu vůbec nerozuměl. Když si člověk sežene dokumentaci, tak je to pohoda.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 12.12.2009 14:10, Opel
taky trošku do mlýna, naprostá spokojenost v Praze se servisem Opel Zralý Stodůlky. Hodně let mám omegu /měl jsem i vectru/ a cokoliv kdy bylo třeba udělat, dělal jsem u nich. Personál v pohodě, rychlé hledání v pc, sdělení předběžné ceny, celková oprava, předání, vysvětlení atd. Ceny tak nějak odpovídající. Nikdy jsem neměl poté problém. Pokud někdy potřebuji poradit, pošlu maila, odpoví vždy téměř ihned se skutečně hodnotnou odpovědí a párkrát mne díky mailu pomohli. Nedám na ně dopustit. Je to moje hledisko, netuším, jak jiní, ale já jsem vždy velmi spokojen.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 12.12.2009 14:15, RE: Polsko
Reno napisał:
Nejdřív osobní zkušenost - výborné zkušenosti mám s vozy levnějších značek, v servisech jsou lidé přijemní, práce nestojí tak moc a díly nejsou předražené. S manželčiným peugeotem jezdím v Brně do Famka a nemůžu říct křivé slovo, naprostá spokojenost. Horší je to s mojí audinou, předtím BMW, servismani od těchhle automobilek jsou neuvěřitelní idioti, tváří se povětšinou přezíravě a arogantně, pokud člověk přímo od nich nekoupí 5 aut, tak je pro ně absolutní nula. Proto jezdím do auto Bajer ve Sl...
Tak se servisy to bude jako s melounama, ženskýma a ojetýma autama - různé kus od kusu, dovnitř nevidíme. Ve firmě mám 9 aut (4xosobní, 4xdodávka, 1xpickup). Se staršíma jezdím do neautorizovaného, ale specializovaného servisu - tam ok, někdy čekám dýl, což je v případě dodávek dost nepříjemné - ale je na ně spoleh, a i když se něco nezadaří nejlépe, je rychle zjednaná náprava. A s autorizovanými? U Fiatu naprostá tragedie - odvezu tam auto, že je něco špatně, je mi dán příslib, že se na to podívají, a do odpoledne budu vědět, kdy to bude spravený, a kolik to bude tak asi stát... Takže to následující den musím zaurgovat, výsledek často nevalný... Ale dotyčné vozidlo přesunu do správy toho neznačkového, a bude klid. Ale s aut. servisem Peugeot mám naproti tomu veskrze pozitivní zkušenosti - termíny, ceny, jednání - vše na úrovni, žádné pokusy. I proto cesta pro novou dodávku vedla nakonec sem.
Zahraničí nebo vlastní angažovanost (ač strojař, takže by nebyl problém) z časových důvodů neřeším - při takovém počtu bych se z toho zbláznil, přeci jen ctím to, že každý ať dělá, co umí (pokud tedy opravdu umí), a ostatní ať si zaplatí...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 12.12.2009 18:11, Zkušenost ze značkového servisu WV Auto Heller Opava
Místo : Auto Heller Opava

Auto: WV Golf IV. - 1,6 ,kombi r.v. cca 2003

Popis závady: Při jízdě do levé zatáčky se ozýval z pod auta hrčivý zvuk.

Moje diagnostika závady : pravděpodobně ložisko pravého předního kola , nebo kloub poloosy u právého předního kola.

Autoservis souhlasil s mou diagnostikou.

Autoservis provedl výměnu kloubu poloosy na právé straně u kola , a také na pravé straně u převodovky. (alespoň to bylo řečeno, že práce byly skutečně provedeny nemám potvrzeno). Závada - neodstraněna. Cena ,kterou jsem byl nucen zaplatit : 11.000,-
Vše jsem akceptoval až do chvíle kdy mi volal mechanik :
" Pane , závada není odstraněna , pravděpodobně bude vymačkané . rozbité ložisko diferencialu potažmo v převodovce a budeme nuceni vyměnit celou převodovku. Akce bude stát 60.000,- "
)))

Tak jsem mechanikovi , řekl ať už na nic nešahají , přijel jsem pro auto , vylepil jim 11.000,- a jel ke známému od známeho ,který :

1. S autem se projel
2. Auto si zvedl
3. Lehl si pod auto
4. PŘIVAŘIL DRŽÁK VÝFUKU U MOTORU !!!!!!
5. Řekl si o 300 Kč,
6. Celá operace trvala 1-1,5 hodiny.!!!


BRAVO , ZNAČKOVÝ SERVISE S POLODEMENTNÍMA AUTOMECHANIKAMA!

Podobný příběh mám ještě jeden u stejné firmy , s jiným vozem , kde naštěstí k opravě nedošlo. Jen ve zkratce: při otáčení volantem vrzal pravý McPherson v horním uložení uvnitř podběhu. Jejich řešení: Výmena komplet McPhersna včetně ložiska v horním uložení cena cca 10.000,- . Moje řešení : Silikonový sprej za 60Kč , auto na zvedák, sprej nastříkat do těsnicích gum u horního uložení Mcphersna. Závada se již 2 roky nevrátila.............

Od té doby zásadně do garážových servisů......
reagować
1 2


przep. aktualizację
ten temat obserwujesz

zakończyć obserwację danego tematu


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.