anonym napisał:
Jenom vám chci napsat,že do té felicie jsem za osm let koupil termostat,přední tlumiče,prachovky na přední nápravu,již zmiňované destičky a kotouče na brzdy a dva díly výfuku. Auto bylo z roku 1998,koroze ho zatím netrápila.Podle mne je většina aut v téhle cenové relaci pokladnička na peníze a jde jen o to kolik do ní budete ukládat.Dále si myslím,že u takhle starého auta záleží spíš na předchozím majiteli,jak se o to staral,než na typu auta.Před feldou jsem měl ojetého Escorta,provoz mě stál o...
Ano felda je celkem držák, ale svezení je trochu propadák, proti těm autům, co se o nich tady píše. To, že pán zaplatil za rozvody na Opla víc, než vy za všechny díly na feldu ještě nemusí nic znamenat. Jasně nebavíme se tady konkrétně, takž Váím to nebudu vyvracet, ale z vlastní zkušenosti vím, že rodíly v cenách dílů jsou až 100% a záleží jen na každém, jeslti si koupí to nejdražší, nebo si dá práci a sežene podstatně levnější a stejně kvalitní díly. Já osobně si raději připlatím na dílech a chci se normálně svézt s autem, co trochu jede, má servo, nějakou výbavu, (klimu beru jako samozřejmost i u auta z roku 1998) a slyším, když mi v autě někdo něco říká, no a když už se mi stane nehoda, tak to třeba přežiju. Felda mi tohle neposkytne!!! A na závěr, ono je investovta a investovat, někdo napíše: Do auta jsem dal jenom desky, výfuk a vzd. filtr. Jo je to fajn, ale pak s takovým člověkem jedu a slyším čepy, tlumiče stojej za prd a td.......