0
powrót
 

diskuze k tématu: Jaké vybrat kombi do 80 000 Kč?

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, vše o spotřebě, japonská vozidla, německá vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 10.03.2008 11:18, RE: I ty batohe...
anonym napisał:
Ale jo, mám na to právo vždycky, když se musím na tyhle rachotiny dívat a vyhýbat se jim na dálnici,když zmateně kolem těhle popelnic běhají, že jim to nejede anebo čekat, až jim upadne shnilá náprava a našijou to do někoho jinýho . Právě proto, že auto je spotřební věc a v zájmu všeho je potřeba ho recyklovat a když nemá na auto s normální dobou životnosti, po které jej zlikviduje jako prošlej tvaroh, tak má jezdit sockou...
Ty máš bezesporu humanitní vzdělání. Jak starý jsou myslíš letadla, co s nima lítáme a autobusy a vlaky. A co výtah, jezdíš výtahem?? Choď raději po schodech, protože pokud není budova nová, je výtah už zastaralý a mohl by se s Tebou utrhnout. Těch případů, kdy za nehodou stojí žalostný technický stav, je minimum. A u ojetých vozů není cena měřítko kvality. Moje auto má momentálně hodnotu jednoh mýho platu. A je technicky v pořádku. Najel jsem s ním skoro 50.000 km a jedinou nepříjemnou závadou bylo porouchané dobíjení. I tak jsem s autem dojel a oprava stála co 3 plné nádrže benzínu, takže celkem pakatel. Nikde nic neupadává, olej z toho neteče, nic nerachotí, všechno funguje a není to o stáří auta, ale o majiteli. Někdo potřebuje nový auto, protože technice nerozumí a hrozba opravy je strašná, nicméně dá se sehnat slušné auto za minimální peníze a za 80 tisíc to nemusí být auto do lisu. Jde jen o to, kdo ho měl, jak se staral a proč ho prodává. Mimochodem, definuj životnost auta, kolik km nebo let a které montážní skupiny )nevyměnitelné) jsou pro životnost limitující. Máš vůbec ponětí, kolik provozních hodin by mělo auto bez problému splnit? Dám Ti příklad za všechny. Běžná doba svítivosti klasické žárovky je 1000 h, parní turbína má 250 000 provozních hodin a auto je někde mezi, že? A co myslíš, blíž kté žárovce nebo blíž kté turbíně?? Kupodivu blíž k žárovce, protože na každých 100000 km při průměrné rychlosti 50 km/h je provozní doba 2000 hodin, a to se VYPLATÍ. Si spočítej, kolik Tě pak jedna provozní hodina stojí a kolik za tu hodinu vyděláš a zjistíš, kolik procent výdělku jde do auta a porovnej s procenty času, co v autě trávíš. Auto není spotřební materiál, to jen automobilky potřebují být něčím živy. Jak často měníš, ledničku, pračku, vysavač, každé 4 roky, jako málem doporučuješ auto? Lidi vzbuďte se a začněte používat hlavu místo papouškování pindů a spotřebním materiálu.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 10.03.2008 11:29, Co Laguna??
A co laguna ta de taky sehnat do 80tis. a s 8v 2L ktery je hodne spolehlivy by to nemusela byt spatna koupe.Mam 94 a zavady sou minimalni,Laguny I sou celkem spolehlive stroje a vybava bude treba RXE a ta uz je hodne slusna:)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 10.03.2008 11:55, RE: I ty batohe...
David V napisał:
Ty máš bezesporu humanitní vzdělání. Jak starý jsou myslíš letadla, co s nima lítáme a autobusy a vlaky. A co výtah, jezdíš výtahem?? Choď raději po schodech, protože pokud není budova nová, je výtah už zastaralý a mohl by se s Tebou utrhnout. Těch případů, kdy za nehodou stojí žalostný technický stav, je minimum. A u ojetých vozů není cena měřítko kvality. Moje auto má momentálně hodnotu jednoh mýho platu. A je technicky v pořádku. Najel jsem s ním skoro 50.000 km a jedinou nepříjemnou závadou ...
V USAF porad litaji B-52, byly vyrobeny koncem 50ch let, nejnovejsi je z roku 1962, a maji slouzit az do roku 2040. Prumerne stari ceskyho autobusu je 14,5 let... Normalni auto ma zivotnost min 15 let nebo 300-400 tisic kilometru
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 10.03.2008 12:11, RE: I ty batohe...
anonym napisał:
Ale jo, mám na to právo vždycky, když se musím na tyhle rachotiny dívat a vyhýbat se jim na dálnici,když zmateně kolem těhle popelnic běhají, že jim to nejede anebo čekat, až jim upadne shnilá náprava a našijou to do někoho jinýho . Právě proto, že auto je spotřební věc a v zájmu všeho je potřeba ho recyklovat a když nemá na auto s normální dobou životnosti, po které jej zlikviduje jako prošlej tvaroh, tak má jezdit sockou...
a 49mpak jezdíš ty chytráku?? tipuji fabia htp....
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 10.03.2008 12:37, RE: I ty batohe...
anonym napisał:
a 49mpak jezdíš ty chytráku?? tipuji fabia htp....
Pan asi nikdy nevidel krivky spolehlivosti .... nejmene poruch lezi kdesi mezi 3tim a 10tym rokem zivota auta. Takze panovi pekne dekujeme za zahoreni jeho aut a jejich odevzdanim do dobrych rukou v dobe nejlepsiho stavu :)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 10.03.2008 13:24, Doplnění
V článku o tom není ani zmínka, proto bych si dovolil upozornit na provozní důvody koupě - DOBŘE SI ROZMYSLETE, K ČEMU JEJ BUDETE POUŽÍVAT. Proč to zmiňuji? Moje první auto bylo BMW. Kvůli jeho stáří a především rodině ( E30 318i 74kW, sedan, 10 let staré ) jsem přesedlal na Felicii kombi. Prosím, zanechte úsměvů, ale jednoduše - byl to šok. A pokud budete kupovat svoje první auto, pak se jednoznačně přikláním k TOYOTA. A ještě něco. Vezměte si s sebou technika ze servisu. Ta tisícikoruna Vám za to stojí. S pozdravem Honza.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 10.03.2008 13:37, RE: Sněhulák doporučuje následující
anonym napisał:
Nejlepší průměr všech kladů i záporů je Opel Astra 1,6, s nějvětším a nejlépe řešeným kufrem

Nejkvalitnější (minimum poruch) je Toyota Corolla, navíc s motorem 1,4 má nižší povinnou pojistku

Nebál bych se ani zvolit BMW 316, spolehlivostí je lepším průměrem i ve stáří 10-15 let

Nejvíce zloděje zajímají auta VW, Peugeot, Renault, Škoda

Vybírejte auto s minimální elektronickou výbavou, máte menší pravděpodobnost poruch

Nejhorší v kvalitě obvykle jsou auta francouzská a italská, zejména v takovém stáří
Svého času jako šestiletá ojetina a v dané kategorii vedlo žebříček spolehlivosti ADAC Suzuki Baleno.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 10.03.2008 14:04, RE: Baleno
anonym napisał:
Jako majitel Balena (1.6,r.v.98) bych pripojil par duvodu PRO a trochu poupravil autora: auta měla zpravidla velmi bohatou výbavu, o zmiňované poruše klimatizace slyším poprvé (zatím jsem neslyšel stížnost ani od nikoho ze Suzuki baleno klubu), stejně tak o nízké životnosti spojky (nevím, kdy mělil předchozí majitel a zda vůbec, ale já najel 30 tis. a spojka zabírá stále stejně). Zdánlivě malá velikost kufru je dána "papírovou" hodnotou počítáno po roletu. Realita je taková, že za 3 roky užívání...
...nezbývá než plně souhlasit. Petr
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 10.03.2008 14:22, RE: Baleno
anonym napisał:
Jako majitel Balena (1.6,r.v.98) bych pripojil par duvodu PRO a trochu poupravil autora: auta měla zpravidla velmi bohatou výbavu, o zmiňované poruše klimatizace slyším poprvé (zatím jsem neslyšel stížnost ani od nikoho ze Suzuki baleno klubu), stejně tak o nízké životnosti spojky (nevím, kdy mělil předchozí majitel a zda vůbec, ale já najel 30 tis. a spojka zabírá stále stejně). Zdánlivě malá velikost kufru je dána "papírovou" hodnotou počítáno po roletu. Realita je taková, že za 3 roky užívání...
Suzuki Baleno je nejspolehlivější auto a neláká zloděje,jsem s ním maximálně spokojen a mohu ho jen doporučit. Pietro
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 10.03.2008 14:32, RE: Baleno
anonym napisał:
Jako majitel Balena (1.6,r.v.98) bych pripojil par duvodu PRO a trochu poupravil autora: auta měla zpravidla velmi bohatou výbavu, o zmiňované poruše klimatizace slyším poprvé (zatím jsem neslyšel stížnost ani od nikoho ze Suzuki baleno klubu), stejně tak o nízké životnosti spojky (nevím, kdy mělil předchozí majitel a zda vůbec, ale já najel 30 tis. a spojka zabírá stále stejně). Zdánlivě malá velikost kufru je dána "papírovou" hodnotou počítáno po roletu. Realita je taková, že za 3 roky užívání...
Mě se zvukový projev naopak líbí!! Podvozek je v pohodě, nemám s ním problém. Za ty prachy je to supr auto
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 10.03.2008 14:50, RE: Sněhulák doporučuje následující
anonym napisał:
Blbost. Kdyz chces koupit dobrou ojetinu takovyho stari, musis proste umet hledat a vybirat. Jasne, 75% tech aut jsou vraky, ale ty musis hledat v tech zbylych 25% Ja mam Astru s 1.6 55kw. Koupil jsem ji za necelejch 60k, vymenil jsem spotrebak a ted uz dyl jak rok proste jen jezdim. Kdyz to srovnam napr. s tim, ze bych si koupil novou Fabii I za nejakych 300 000, tak co bych z toho mel? Ustril jsem pres 200 000, auto se mi nesere, jezdim jeste za min nez s tou Fabii....kde jsou pak ty vyhody...
Navíc taky nový auto může znamenat:
- drahou pojistku (myslím all risk, ne povinné)
- drahej úvěr.
Samozřejmě, ne každej si nové auto pojišťuje nebo na něj půjčuje. Pak je to ovšem zase:
- vysoké riziko a/nebo investice do garáže
- léta spoření (pomíjím opravdu bohaté lidi, ti to samozřejmě neřeší).

Já sám jezdím 10 let starým autem. Ale má pravidelný servis, je ve výborném techickém stavu, nešetřím na něm a nesnažím se dojezdit ho co to dá bez servisních nákladů. Nemám s tím problém. Mohl bych si dovolit úplně nové auto stejné třídy a výbavy. Ale to by stálo přes 400.000 Kč. Nechtělo by se mi čekat, až na něj dospořím. Splátky leasingu nebo jiné půjčky bych zvládl, ale nechce se mi to platit. Zvýšené servisní náklady staršího vozu jsou jen zlomkem úroků z takového úvěru. Je tu otázka bezbečnosti - ale moc km zase nenajezdím, funkčně je to auto OK, nějaké ty airbagy a výztuhy a ABS má taky...hodně je to o stylu jízdy a opatrnosti.

Takže to je můj pohled na věc. Jinak ale nemám nic proti pohledu "jedině nové auto".
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 10.03.2008 14:59, RE: Co Laguna??
ToJa napisał:
A co laguna ta de taky sehnat do 80tis. a s 8v 2L ktery je hodne spolehlivy by to nemusela byt spatna koupe.Mam 94 a zavady sou minimalni,Laguny I sou celkem spolehlive stroje a vybava bude treba RXE a ta uz je hodne slusna:)
Podle mych testu s Renaulty jsem neprilis spokojen s nekterym provedenim.Francouzi meli vzdy dobre vyvojove typy,ale neprosly do seriove vyroby.Nejvetsi zmetky byly a jsou R 19 (vacka je z hlinikove slitiny)coz je strasne.Za dobre na dobu 60tych let byl dobry R10,R16,Dnesni jsou jiz trochu po strane karoserii vice odolne korozi.Jinak take zadna slava.Twingo je dobry vozik do 100.000Km.
Megane dost drahy a na sve zpracovani dost neuzitecny.
LAGUNA ,prostorove i komfortne vybavena je jedno z dobrych aut stredni tridy,dosti drahe,ale co se tyce vybavy a motoroveho vyberu na urovni.Jinak patri do rukou dobreho ridice,ktery jej umi citit co potrebuje.V rukou lempla,jde o jednu vec,ze bude neustale kaput.Corrida
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 10.03.2008 15:08, RE: Baleno
anonym napisał:
Jako majitel Balena (1.6,r.v.98) bych pripojil par duvodu PRO a trochu poupravil autora: auta měla zpravidla velmi bohatou výbavu, o zmiňované poruše klimatizace slyším poprvé (zatím jsem neslyšel stížnost ani od nikoho ze Suzuki baleno klubu), stejně tak o nízké životnosti spojky (nevím, kdy mělil předchozí majitel a zda vůbec, ale já najel 30 tis. a spojka zabírá stále stejně). Zdánlivě malá velikost kufru je dána "papírovou" hodnotou počítáno po roletu. Realita je taková, že za 3 roky užívání...
Jako majitel Balena, který už s ním jezdí skoro 4 roky, můžu taky Baleno jenom doporučit. Mám sice jenom hatchback, ale myslím, že kombi prostorově v pohodě uspokojí celou 4-člennou rodinu. Jednoznačná výhoda Balena je ve spolehlivosti a v tom, že to můžete nechat v noci odemčené a stejně to nikdo neukrade. Díky malé znalosti a oblíbenosti tohoto auta se dá také sehnat slušný kousek za šlušné peníze. Je potřeba si před koupí auto dobře prohlédnout a vyzkoušet. Co se týče podvozku, tak ten je dle mého názoru plně dostačující na pohodový rodinný styl jízdy.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 10.03.2008 15:33, RE: Astra G Combi
zigi napisał:
Omg ty jsi lama, nikde jsem nepsal že to tazateli přikazuju, já napsal "Radši bych.....", tak se uklidni a žvatlej svý kecy doma u koledy!
A takový puntičkáře jako jsi Ty miluju!

A kdybys použil hlavu a né ten výtvor co máš na krku, zpozoroval bys, že Astru G Caravan už lze koupit i za 80t Kč xD
Pochop rádobyvtipnej synečku, že né všichni chtěj tu tvoji přiblblou astru G.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 10.03.2008 15:58, RE: Doplnění
anonym napisał:
V článku o tom není ani zmínka, proto bych si dovolil upozornit na provozní důvody koupě - DOBŘE SI ROZMYSLETE, K ČEMU JEJ BUDETE POUŽÍVAT. Proč to zmiňuji? Moje první auto bylo BMW. Kvůli jeho stáří a především rodině ( E30 318i 74kW, sedan, 10 let staré ) jsem přesedlal na Felicii kombi. Prosím, zanechte úsměvů, ale jednoduše - byl to šok. A pokud budete kupovat svoje první auto, pak se jednoznačně přikláním k TOYOTA. A ještě něco. Vezměte si s sebou technika ze servisu. Ta tisícikoruna Vám za...
Je mi jasné,že spousta lidí se mnou nebude souhlasit,ale já bych hledal solidní felicii.To auto není zas tak špatné a náhradní díly jsou na dnešní dobu neskutečně laciné,takže pokud paní bude potřebovat něco vyměnit,tak to nebude tolik stát.Sám jsem jí měl osm let a bylo to auto s nejmenšími provozními náklady co jsem kdy měl.Kupříkladu přední kotouče oba za 600 kč,destičky do 300kč,prostřední+zadní díl výfuku+gumy na zavěšení 1 400kč .Ono když se kupuje auto do 80 000kč a budete s ním ještě chtět ňáký rok pojezdit,tak se výměně některých dílů prostě nevyhnete.Ještě bych se vyhnul bazarům a dovozcům,raději bych hledal auto přímo od prvního majitele.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 10.03.2008 16:18, kombi
myslím,že paní či slečna má z čeho vybírat,radit co je lepší či horní asi nemá cenu,žena vybíra hlavně očima.Já řešil taky kombi v podobné ceně a volba padla na BMW E34 touring 520i 24v vanos rok1996,sice to dalo práci najít kousek dle mých představ,ale nakonec se našel a jsem spokojen
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 10.03.2008 16:45, RE: I ty batohe...
anonym napisał:
Ale jo, mám na to právo vždycky, když se musím na tyhle rachotiny dívat a vyhýbat se jim na dálnici,když zmateně kolem těhle popelnic běhají, že jim to nejede anebo čekat, až jim upadne shnilá náprava a našijou to do někoho jinýho . Právě proto, že auto je spotřební věc a v zájmu všeho je potřeba ho recyklovat a když nemá na auto s normální dobou životnosti, po které jej zlikviduje jako prošlej tvaroh, tak má jezdit sockou...
Bože můj,je to možné takový debil,snad to má i řidičák.Bůh nás ochraňuj
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 10.03.2008 16:51, RE: kombi
anonym napisał:
myslím,že paní či slečna má z čeho vybírat,radit co je lepší či horní asi nemá cenu,žena vybíra hlavně očima.Já řešil taky kombi v podobné ceně a volba padla na BMW E34 touring 520i 24v vanos rok1996,sice to dalo práci najít kousek dle mých představ,ale nakonec se našel a jsem spokojen
Co člověk to názor,přidám i svůj.Pokud bych měl poradit kamarádce,jednoznačně v této cenové relaci Astra 1.6 kombík.Není to dnes už žádný oheň,ale je jich hodně na výběr,pořád slušné pohodlí a naprostá spolehlivost.Je jednoduchá,dílů je mraky a nejsou drahé,je to fakt sluha v zimě v letě.Vlastně ani nevzpomíná,že bych s ní měl nějaký problém.Jsou určitě lepší auta,o kterých píšete,ale z těch Aster by si opravdu vybrala pěkné auto.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 10.03.2008 17:22, RE: kombi
anonym napisał:
myslím,že paní či slečna má z čeho vybírat,radit co je lepší či horní asi nemá cenu,žena vybíra hlavně očima.Já řešil taky kombi v podobné ceně a volba padla na BMW E34 touring 520i 24v vanos rok1996,sice to dalo práci najít kousek dle mých představ,ale nakonec se našel a jsem spokojen
No tak nejpreve se vrátím k idiotovi, co si myslí, že pokud člověk nechce nebo nemůže mít nové auto, tak nemá právo jezdit - je vidět, že je to vážně inteligent a zná asi hodně ojetých aut No a k tomu výběru: Osoně jsem měl kdysi toho zmiňvaného lancera, ale v sedanu 1,6 (83KW) a žádné díly jsem skoro nepotřeboval, jen pár věcí: Prachovka homokinetického kloubu, 1x ložisko a 1x zadní díl výfuku. Ceny byly naopak docela dobré. (samozřejmě druhovýroba, to dá rozum) Auto jelo jako čert, spotřeba kolem 7 litrů a max. spokojenst. Dále si myslím, že i ten Opel Astra není špatná volba (bacha na korozi), stejně jako ta Baleno. Spíš bych se ale zaměřil na stav konkrétního vozu, než na nějakou značku. Znám spoustu lidí, co mají auto 15 let staré a nevím, že by pořád stáli v servisu. Když si spočítáte, kolik stojí nové, tak auto za 80 kolíků, když se do něj 20 000,- vrazí (brzdy,podvozek,rozvody, výfuk a td.) vychází úplně suprově. Je jasné, že když si pak lidi vydělají nějaké prachy, tak si zase koupí lepší a tak to jde pořád dokola. Výkřiky, že za tolik peněz se nedá nic slušného koupit jsou nesmyslné. Když si vzpomenu s čím jsme jezdili v 90tých letech, tak mně to tady docela zaráží! Lidi mají asi krátkou paměť, nebo ještě nebyli na světě.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 10.03.2008 17:37, RE: kombi
Šakal napisał:
No tak nejpreve se vrátím k idiotovi, co si myslí, že pokud člověk nechce nebo nemůže mít nové auto, tak nemá právo jezdit - je vidět, že je to vážně inteligent a zná asi hodně ojetých aut No a k tomu výběru: Osoně jsem měl kdysi toho zmiňvaného lancera, ale v sedanu 1,6 (83KW) a žádné díly jsem skoro nepotřeboval, jen pár věcí: Prachovka homokinetického kloubu, 1x ložisko a 1x zadní díl výfuku. Ceny byly naopak docela dobré. (samozřejmě druhovýroba, to dá rozum) Auto jelo jako čert, spotř...
Už jsem si myslel že nikdo nenabídne Felícii ale nakonec je to tady!!!To toho paní moc nepřejete!!Sice laciný díly,ale zase máte výhodu,že je můžete kupovat pořád a jěstě ji kvůli korozi za pár let nametete na lopatku a je to!!!V dnešní době auto který nemá ani posilovač řízení???Pán zcela jistě po félicii koupil Fábii atd...,cožpak ti škodovkáři nikdy nejeli v ničem jiném???Podle mě není vůbec špatná volba Fiat Marea 1,6i 16V mladší rok a právě od dovozce nejlíp z Itálie s poctivíma KM,nebude rezavá ani vytlučená!!A ND na Fiata jsou za super peníze!!!
reagować
1 2 3 4


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.