0
powrót
 

diskuze k tématu: Toyota Avensis Combi 2,0 D-4D a první dojem nového majitele

kategorie zaszeregowania tematu: japonská vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 19.06.2012 13:01, RE:
Pavlik napisał:
Proti gustu....ale asi by nás bylo o jednoho méně
Bezpečnost A100/A6 je poplatná době vzniku konstrukce - ačkoli je to velké auto, deformuje se až hrůza (o degradaci materiálu vlivem stárnutí se ani nezmiňuji). I A6 o generaci mladší (1998+) je dost mizerná (*** NCAP). Avensis minulé generace má naopak v testech vynikající výsledky (*****NCAP).
Nenechte se mýlit EuroNCAP ... stačí si promluvit s hasiči, kteří jezdí stříhat lidi např. z Renaultů, které mají taky všechny 5 hvězd.

Důsledkem EuroNCAP (ke kterému hromada zákazníků vzhlíží a kupují auto podle počtu hvězdiček) je totiž výroba vozidel s deformačními zónami programovanými právě na crash test. Zopakování těchto podmínek při skutečné nehodě se Vám ale asi moc nepovede.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 19.06.2012 20:39, RE:
Pavlik napisał:
Ta stará kvalita je sice pěkná, ale třeba pro mě je nepoužitelná - ačkoli je to velké auto, bezpečnost je na úrovni doby vzniku. Osobně tak raději oželím poměrně vysokou ztrátu hodnoty - peníze budou, ale živoz a zdraví mám jenom jedno.
Inu asi by jste se divil, ale stejně jako kombinovaná spotřeba, tak i crashtesty jsou prostě modelovány za předem stanovených podmínek a můžete si být jist, že naletět při 100-130 Km/h rychlosti do stojící překážky (bežný dálniční provoz) - tak je z každého vozu konzerva a z Vás paštika Dívám se na to jinak, mám Lancii Kappa SW 2,4TDS a ty dvě tuny poctivé hmoty, dlouhý "čumák" a buďte si jist, že kdejakou Fabii prostě při nárazu zakonzervuji
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 19.06.2012 20:48, Avensis a Miele
Inu, zaznělo to v diskusi tak reaguji.
1) Miele - taky jsem měl sušičku za 30 tis a při druhém cyklu napsala chyba E7 viz návod, a v návodu nic takového nebylo...po reklamacích, údajně závažná výrobní chyba - 1 kus z tisíce Takže nad etalonem kvality Miele..nevím nevím
2) AVensis - první Avensis bylo ještě jakžtakž dobré auto. Sice výroba již v EU, tedy oproti předchůdcům horší kvalita, ale motoricky bezkonfliktní. Měli jsme v rodině sedan 1996 - 1,6 benzin...to auto motoricky nepotřebovalo do 250tis Km nic než olej. ALE ! kvalita antikoroze špatná, dělané podběhy,lemy...osobně mám Lancii Kappu rok 1996 - a ta o korozi stále nic neví....
3) Avensis 2 generace - vynechám jízdní vlastnosti, ale ty polské diesely byly průserové a to dost. Zase..máme v rodině 2,2D, při najetí 90 000Km šel motor do kopřiv...cena ? jen 200 000 tis Kč Naštěstí je Toyota u těchto motorů galantní a prostě vyměnila za nový..a důvod ? No dobře známé vstřikovače Denso, podfouklá hlava a prolisované těsnění do bloku motoru....tedy etalon spolehlivosti Toyoty je tamtam
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 19.06.2012 21:20, RE:
mallik napisał:
Inu asi by jste se divil, ale stejně jako kombinovaná spotřeba, tak i crashtesty jsou prostě modelovány za předem stanovených podmínek a můžete si být jist, že naletět při 100-130 Km/h rychlosti do stojící překážky (bežný dálniční provoz) - tak je z každého vozu konzerva a z Vás paštika Dívám se na to jinak, mám Lancii Kappa SW 2,4TDS a ty dvě tuny poctivé hmoty, dlouhý "čumák" a buďte si jist, že kdejakou Fabii prostě při nárazu zakonzervuji
Když vletíte 130 do stojící překážky, můžete mít klidně i A8 long, sedět vzadu a stejně budete mrtvý - přetížení vám roztrhá vnitřní orgány. Jde spíš o to, že statistika (ze které NCAP vychází) ukazuje nejvyšší pravděpodobnost kolize v rychlostech okolo 60 km/h (většina lidí před nárazem brzdí). Potom už na těch deformačních zónách záleží. Jinak je samozřejmě v následcích vždy nejhorší srážka s blbcem ).
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 19.06.2012 21:22, RE:
AnderN napisał:
Nenechte se mýlit EuroNCAP ... stačí si promluvit s hasiči, kteří jezdí stříhat lidi např. z Renaultů, které mají taky všechny 5 hvězd.

Důsledkem EuroNCAP (ke kterému hromada zákazníků vzhlíží a kupují auto podle počtu hvězdiček) je totiž výroba vozidel s deformačními zónami programovanými právě na crash test. Zopakování těchto podmínek při skutečné nehodě se Vám ale asi moc nepovede.
Hasiči stříhají lidi ze všeho napříč značkami, nejvíce po nárazech do pevné překážky (strom). Tak jsem přišel o známou, auto celkem v pohodě, ale ona zlomený vaz.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 19.06.2012 21:54, RE: Avensis a Miele
mallik napisał:
Inu, zaznělo to v diskusi tak reaguji.
1) Miele - taky jsem měl sušičku za 30 tis a při druhém cyklu napsala chyba E7 viz návod, a v návodu nic takového nebylo...po reklamacích, údajně závažná výrobní chyba - 1 kus z tisíce Takže nad etalonem kvality Miele..nevím nevím
2) AVensis - první Avensis bylo ještě jakžtakž dobré auto. Sice výroba již v EU, tedy oproti předchůdcům horší kvalita, ale motoricky bezkonfliktní. Měli jsme v rodině sedan 1996 - 1,6 benzin...to auto motoricky nepotřebovalo ...
Motor Toyota 2,0 D-4D 93kw bez DPF je bezproblémový a rozhodně bych se ho nebál (až na zanesený elektronický EGR ventil).

Toyota 2,2 D-cat byl opravdu průšvih asi jako VW Audi s šestiválcovými V6 motory 2,5TDi 110kw s vydřenými vačkami a čerpadly VP44, nebo BMW, Omega, Range Rover 2,5DSE s řadovými šestiválci s praskajícími hlavami a bloky.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 19.06.2012 22:06, RE: To je ftip nebo fakt?
rojack napisał:
Díky za podnětný příspěvek do diskuse.
1. Land Cruiser 4,2 tahá těžký přívěs - takové auto lze jen tak nahradit
------------
2. A8 4,2 V8 2x týdně DE a zpět
3. A6 2,5TDi 2x týdně 300km s nacpaným kufrem zboží.
------------
Vidím jen rozumné snižování nákladů v nahrazení 2. & 3. jedním úsporným a spolehlivým Avensisem 2,0 D-4D 93kw se 100.000km.
-------------------------
To se někdy stane, že si člověk koupí věc a nesedne mu.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 19.06.2012 22:07, RE: To je ftip nebo fakt?
Rutt. napisał:
1. Land Cruiser 4,2 tahá těžký přívěs - takové auto lze jen tak nahradit
------------
2. A8 4,2 V8 2x týdně DE a zpět
3. A6 2,5TDi 2x týdně 300km s nacpaným kufrem zboží.
------------
Vidím jen rozumné snižování nákladů v nahrazení 2. & 3. jedním úsporným a spolehlivým Avensisem 2,0 D-4D 93kw se 100.000km.
-------------------------
To se někdy stane, že si člověk koupí věc a nesedne mu.
OPRAVA
1. Land Cruiser 4,2 tahá těžký přívěs - takové auto >nelze< jen tak nahradit
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 21.06.2012 21:42, RE: Avensis a Miele
Rutt. napisał:
Motor Toyota 2,0 D-4D 93kw bez DPF je bezproblémový a rozhodně bych se ho nebál (až na zanesený elektronický EGR ventil).

Toyota 2,2 D-cat byl opravdu průšvih asi jako VW Audi s šestiválcovými V6 motory 2,5TDi 110kw s vydřenými vačkami a čerpadly VP44, nebo BMW, Omega, Range Rover 2,5DSE s řadovými šestiválci s praskajícími hlavami a bloky.
Nojo, ale těch 2,0 bez DPF je méně na trhu
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 26.06.2012 20:33, Hezká recenze o ničem :-)))
Sice jsme se o Avensisu dozvěděli velký kulový, ale aspoň víme co má pán (údajně) v garáži a v koupelně ))))) V příští recenzi pokračujeme obývacím pokojem a šatnou ))
reagować
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.