hogofogo napisał:
Dobrý den, mě to připadá že každej odstavec psal někdo jiný a asi se ani moc neznají
A koupit A6 pětiválec se 150 tisíci origo, tak to bych opravdu chtěl.
A6 s pětiválcem se dá v originálním stavu sehnat v pouze DE.
Pokud denně sledujete nabídky, objeví se jednou měsíčně po prvním majiteli 120-150.000km kolem 4.000euro +přihlášení +doprava +servis. Prodávají se často kvůli červeným ekologickým plaketám. Auto spolehlivě vydrží ještě 2x tolik co dneší technologická moderna.
Já výše popsané udělal a takové auto bude ve výsledku s novými tlumiči, ložisky, brzdami, čepy, let+zim pneu a rozvody stát 140t.kč. Možná se to zdá jako moc peněz - já tvrdím pouhých 140t, jelikož ztráta hodnoty bude po letech pouhých 100t.
Takový Avensis vyjde ve stejném stavu na 250-300t.kc +na výše uvedený servis 50t stačit nebude, takže jsme lehce na 350t. Ztráta hodnoty bude mnohem větší, životnost proti poctivému pětiválci menší +závady vstřikovačů, dvouhmoty, EGR a tady se pohybujeme v desítkách tisíc - tyto závady pětiválec od Audi prostě nemá a nezná, navíc najede bez obav 500.000km/každý kus. 800-1mil. jsou také běžné.
Jsem se starými pětiválci navýsost spokojený. Nepotřebuji technologie, nejmodernější elektroniku, ale nesmírnou životnost a spolehlivost. Možná jde o princip, proč platit za moderní auto-spotřebič, když se dá koupit sice stará, ale poctivá kvalita.