0
powrót
 

diskuze k tématu: Pohodlné, prostorné a levné auto?

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaké auto koupit, servisní náklady, technické dotazy, japonská vozidla, německá vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 24.08.2009 13:57, rada
Dobrý den, myšlenka na pořízení levné "osmpade" se mě celkem zamlouvá! Zcela náhodou vím, že tyto koráby tu budou ještě dlouho potom, co různé bezmotorové verze C5 již budou pod lisem. Je tu úspora, je tu pohodlí, je tu prostor, je tu klid v kabine, je tu i slušná dynamika asi s každým motorem (nebo volvo dělá nějaké tříválce 1,6 atd?), spolehlivost na prvním místě! A je to kousek, do kterého se ještě nezakousl ford, tudíž opravdu kvalita, opravdové volvo. Sám ho tedy nemám, ale dlouhé roky jsem ho užíval služebně. Dokážu si představit, že bych jím křížil evropou na rodinné výlety mnohem lépe, než nějakým avensisem s vypujčeným motorem.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 24.08.2009 14:10, rada
Co tady pořád melete o tom, že C5 "je jedním z nejprostornějších aut střední třídy vůbec"?! Seděli jste v tom někdy? Já několikrát. Místo vepředu dejme tomu, ale pokud jsou přední sedadla v krajní poloze dozadu, nesedne si dozadu ani pes, natož dítě...Tak trochu brzděte, s tou chválou!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 24.08.2009 14:25, rada
No je pravda, že zmíněna 850 je opravdu kvalitní. Můj osobní nájezd činil asi 380tkm. Nevím, jestli to vydrží třeba ta C5 nebo nějaký mondeo či podobná laciná tuctovka.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 24.08.2009 15:29, rada
pro Cubu - dobrá volba, ale nejlevnější stojí v Deutschlandu 13 000€ (2005 a mladší, km do 70tis, kombi). koukni se na autoscout24 a zdrž se přemodřelých rad, protože osmsetpade zná každej.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 24.08.2009 16:22, rada
Avensis je podle mého názoru opravdu pohodlné a spolehlivé auto, ale na zadních sedačkách opravdu není tolik místa kolik se může zdát. Pro pohodlné cestování 3 lidí vzadu (i když se zde mluví o 1 dítěti) bych se určitě poohlížel spíše pro nějakém MPV, které má 3 oddělené sedačky vzadu, Avensis je pro tyto účelý podle mě malý.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 24.08.2009 16:45, rada
Volkswagen Golf Plus. Vynikajici auto, privetive, prostorne vzadu i v predu, vyssi posez, vynikajici na delsi cesty i na kratsi projizdky. Nechci delat nahonciho VW, ale s timto autem jsem nadmiru spokojen. 3 roky stare se daji dnes poridit do 300 000. Motorizaci bych ovsem volil obezretne, 1.6 benzin neni asi nejlepsi volba.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 24.08.2009 16:55, rada
Ty voe golfa? To ti jebe?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 24.08.2009 17:18, rada
Golf plus neni jako normalni golf, krome jmena, koukni na web
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 24.08.2009 17:29, rada
TREBA:
http://volkswagen.katalog-automobilu.cz/automobil/volkswagen-golf-v-plus-1-6-/
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 24.08.2009 17:33, rada
Měl jsem 850 2.5 20V v matu, ale motorizace byla na hraně, aby to jelo, papkalo to 11.5l + olej utíkal těmi 20V, jinak pěkný auto, moje C5 2.2hdi má najeto 360tkm a stále jezdí, bere si 7.3l a pohodlí i prostor lepší než volvo.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 24.08.2009 18:11, rada
MILÝ Františku,
Váš dotaz NApovídá, že chcete kombinaci KVALITY, prestiže a nízkých provozních NÁKLADů. 300tis. "dohromady" dáte, proto RADÍM NEkupovat C5 (poveze Vás pohodlně, ale nejčastěji do SERVISU ,-), u Avensisů se nedoplatíte na ND (ač jich bude potřeba MÁLO) a v interiéru se "uNUDÍTE", korejcům chybí "švih" a výdrž, AUTOBUS na 2 dospělé a dítko dozadu nepotřebujete ,-). Kupte si NOVOU, nadčasovou a PROvěřenou Octavii Tour TRUMF Combi za 289 900 se "ZÁŽEHOVOU"1,6, když přidáte 30tis., budete jí mít s VYnikajícím PD-dieslem za 319900,- a to se VYPLATÍ.
TRUMF máte ve svých rukou! ,-)
Pěkný den
Kylie
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 24.08.2009 18:17, rada
No, kdybych si měl yvbrat dle zdejších rad, asi bych jezdil na kole.
A) Oktávka - ano, vzadu málo místa, ale - při slušném zacházení držák, měl jsem dvě, dodnes mají >300tkm + 150tkm bez závad, žádné váhy vzduchu či podobně.
B) Volvo - 850 - staré, škaredé, žravé, drahé
C)C5 1,6HDI, no, měl jsem tento motor v P407SW, jelo to slušně, žralo to slušně, ale jaski divný průběh, "gumový"
D) Audi A6 Allroad - ano, pokud pán má sponzory na servisy, protože tohle je past na prachy jako dělaná, hlabně ty, co jezdí u nás po tzv. kavlitních servisech u Lojzů v Horních Dolních (turba, měchy, nápravy, atd atd atd). Nikdy, pokud nechjci, aby mě to sežralo
E) to samé jakýkoliv typ od MB
Zbývá: Avensis vč. 130kW 2,2 - houby že to moc žere, jezdí do 6,5/100 (osobní zkušenost), Pak SUbaru Legacy 2,0121kW, 2,5 také, ale vyšší spotřeba , Renault?? To snad radši to kolo.
Čiže berte Legacy, Mondeo mkIV (klidně TDCI 103kW, nebo 2,2 TDCI¨), Oktávku 77kW PD (na rozdíl od 2,0 to aspoň nežere olej a nemá další potíže), či Accord kombi.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 24.08.2009 18:51, rada
Pokud člověk přemýšlí ekonomicky a neopomenutelné hledisko kvality je pro něj důležité, přiklonil k Octavii 1,9Tdi. Sice pro někoho nepřekonatelné, obyčejné..., ale naprosto spolehlivé auto, bez jakýchkoli dalších nákladů, a to hovoříme o běžných nájezdech 400.000km. Motor je nesmrtelný - často nesmyslně propíraná váha vzduchu, která odejde jen jednou a to ještě možná ve 150t./km - stojí 1.500kč, a vyměníte si ji sám. Volil bych luxusní variantu Laurin & Klement. Výborné auto je Avensis. Je spolehlivý, ale jak po 150.000km musíte častěji do servisu velmi drahý - navíc se připravte na budoucí potíže s velmi drahými vstřiky. Snad Passat 1,9Tdi, ale pozor na drahou GO přední nápravy. Volvo s motorem od VW také není špatná volba. F + I auta jsou jen spotřební věci na 3-5 let, pak z nich vše postupně odpadne a dokonale se rozpadne, ale samozřejmě jsou modely které jsou lepší FR/IT std. Auta a kvalita z dlouhodobého hlediska už bohužel není co bývala :(
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 24.08.2009 19:31, rada
Vosmpade tady nabízel někdo možná racionálně uvažující. Důvodů je několik:
a) velmi, opravdu velmi levné auto, protože je prostě staré.
b) za tyto velmi malé peníze dostanete takové auto, o kterým se mnohým ani nezdá. To prosím berte jako fakt. Ovšem platí jako vždy - opatrně s výběrem. Už nám ty osmikila hold dochází.
c) nikomu se tyto lednice nelíbí. Ani mně. Ale je to opravdu kus poctivé práca, je to prostě volvo jak se patří. To řidiči koncenrnu a fordů v životě nemohou pochopit a nikdo jim to ale nemíní vnucovat, sám volvo nemám. Bohužel. Ale vážně: právě dnes jsem o tom začal přemýšlet.
Kylie: proboha co se Vám to přihodilo?
Ochcu opravdu ne. Ani pumpedýze ani žádnou jinou. To jako snad ani nemůžete myslet všichni tady vážně.
Avensis? Boha! Existuje na světě něco hnusnějšího?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 24.08.2009 20:45, rada
Ještě taková otázka, jak si tazatel představuje pohodlí?
Jestli tak, že po ujetí 1200km vyskočí z auta a jde na jednání, tak pak Volvo S60. Měl jsem tu čest s motorem 2,4D 5válec Volvo a bylo to super svezení. Ale bohužel jen vpředu. Takže tuday asi ne.
Jestli chce pán pohodlí i vzadu, tak ano, volil bych Superba. Toto auto jsem před asi 14 dny prodal a v pohnutí mysli jsem si koupil Mazdu 3MPS. Takže tady mohu říct a srovnat, COP je komfort. Superb s motorem 2,5TDI V6 Tiptronic (asi nejzabrženíhodnější kombinace) mi sloužila 3 roky a najel jsem s tím cca 70tkm. SPotřeba super do 8l, pohodlí no comment a spolehlivost? Jednou brzdy a přední tlumiče. Howgh. A vzadu místa na rozdávání a av autě ticho za jízdy. Málo platné, auto bylo stavěno na pohodlí a to tam fakt je.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 24.08.2009 22:29, rada
Tak si dozadu sedněte a přejdou Vás ty rozumy.Asi všichni držíte volant,ale vzadu asi nesedíte,co? Dva dospělí a dítě,to chce široké auto a ne prcky jako Octavia, Ceed a podobně.
A tu osmapade sy nechte,beru to jako nostalgii,ale ne reálnou volbu.
Pán bude muset připlatit a koukat po větších autech
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 24.08.2009 22:41, rada
Volba rozumem je jasná - Škoda Octavia II. 2.0tdi s maximální výbavou, místa na zadních sedadlech je dost. Pokud ale je prioritou i to místo vzadu pak Ford Mondeo (kombi), nic většího jsem neviděl, ale v této ceně je to starý (a ošklivý model). Spořivější může být ještě 1.9tdi, ale přeci jen 103kW potěší. Sám jsem takovou oktávku měl (pořizovací cena byla 800tis a po třech letech měla hodnotu 330tis) a mohu doporučit.
Volba srdcem je Subaru Outback (2.5) - pak jde o potěšení z jízdy a z možností vozu (ale úsporné není, spolehlivé jo, prostor spíše standard).
No a jako třetí variantu bych volil Volvo V70, velké je dost a motor 2,4D umožní normální jízdu s rozumnou spotřebou. Sice vypadá jako krabice, ale vejde se do něj opravdu hodně. Pro někoho je důležitá značka a Volvo zní spoustě (pokrytcům) lépe než Škoda, takže přeju dobrý výběr.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 25.08.2009 08:16, rada
Rád bych tady trochu uvedl na pravou míru zastánce OBROVSKÉHO Volva 850. A postačí mi k tomu ocitovat rozměry tohoto vozu: d/š/v 4,66 / 1,76 / 1,42 (m) !!!!!
Jestli toto jsou hodnoty velkého a prostorného vozu, tak žijeme na Marsu...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 25.08.2009 09:48, rada
Tak se zkuste podívat na nissan murano da se sehnat 4 roky starý za 300 .Je tam ještě problém se spotřebou je to bohužel benzíňák a žere 12 až 15 litrů. V tomto případě bych se poohlédnul po nějaké firmě která montuje LPG. těch 172 kw potěší a tím LPG čkem snížite provozní náklady na zhruba 6 litrů benzínu. Zkuste se ale podívat aji po té cromě.Její motory jsou super. Zvlášť ten 2.4.Je to sice ošklivé auto ale zase nabýzí nepoznaný komfort narozdíl od frantíků.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 25.08.2009 10:57, rada
Vnější rozměru nedělají prostor v autě.
reagować
  1 2 3 ... 5


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.