0
powrót
 

diskuze k tématu: Pohodlné, prostorné a levné auto?

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaké auto koupit, servisní náklady, technické dotazy, japonská vozidla, německá vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 28.08.2009 17:16, vuz do 300 tis.
V zadani tazatel nikde nepise ze by chtel MPV, denně najede 50 km do prace a z prace, o vykendu 200 a vice km. Na to preci nepotrebuje MPV!!!
Sice nepise kolik zavazadel hodla prevazet ale dulezite je ze ve voze cestuji 4 dospeli + 1 dite ( v autosedacce?) . Tim padem vypadavaji vsechny cenove dostupne vozy Skoda. Nezkousel jste se podivat treba na novy nebo predvadeci Fiat Linea 1.3JTD? Tazatel potrebuje predevsim vuz na kazdodeni dojizdeni do prace, s uspornym a spolehlivym provozem a velkym vnitrnim prostorem za 300 tis. !
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 28.08.2009 18:52, RE: Kia Carens
Radek_G napisał:
S Carens bych byl opatrný. Jedná se o značně problematický vůz z hlediska spolehlivosti. V tomto ohledu se výrobci automobil vůbec nepovedl. Statisticky se Kia Carens pohybuje na chvostu tabulek TÜV.
Spolehlivost Carensu a jeho umístění v tabulce TÜV se tady již probírala. Jednalo se údajně o omyl v desetiné čárce. Můj příbuzný ho má k podnikání již 3 roky. Absolutně v pohodě. Ovšem kupoval ho nový, jako první majitel a nepatří mezi spotřebitele aut. V USA toto auto nepatří zrovna na prémiová místa, ale tam je to úplně jiné auto, než v Evropě.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 28.08.2009 19:50, Děkuji všem
Willy napisał:
Dobře, ale Wartburg nemá ani v nejvyšší výbavě trojblik!
za velice uvolněný chat na téma:velké,pohodlné a levné rodinné auto i s řidičem do každý rodiny.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 28.08.2009 23:42, MPV?
Což takhle Mazda MPV?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 29.08.2009 14:42, RE: Zrovna včera
Willy napisał:
Jistá výhoda Š 1203 spočívá ve faktu, že při kontrole či opravách motoru nemusíte vůbec vystoupit z auta. Jinak je ale dvanácsettrojka designově dost out, nehledě na nabídku motorů, která je poměrně omezená (a jak správně píšete, nezahrnuje diesel). Osobně bych v tomto případě volil spíš Barkas, který je mnohem hezčí a podle mě i prostornější. Pokud by měl tazatel zájem o off-road, zde se nabízí výběr mezi značkami ARO a UAZ - a tady bude volba dost těžká!
Š1203 se s dieselem vyráběla, cituji:

"Š 1203 vznikala za neskutečných porodních bolestí více než 10 let v pobočném závodu AZNP Vrchlabí. Měla nahradit „stejšn“ Š 1202 STW. V roce 1968 byla konečně uvedena na trh. Karoserie trambusového typu byla postavena na více méně osvědčeném podvozku z Š 1202. Motor konstrukčně vycházel z předválečného Popularu. Nabídka variant karoserií byla pestrá (minibus, kombi, dílna, sanita…) Je zajímavé že s valníkem se ze začátku nepočítalo a konstruoval se dodatečně. Koncem 70. let se výroba postupně přestěhovala do slovenské Trnavy kde se původně vyráběly jen motory. Tím se ve Vrchlabí uvolnily kapacity na špičkové verze stodvacítek – GLX. V Trnavě se provedlo na voze pár faceliftů (nahrazení kruhových světlometů oválnými, poté však opět kulatými s oválným rámečkem) finální verze měla plastovou masku + nárazníky a dokonce motor 1,9 TDI 66kW od VW!!! V roce 1999 výroba skončila. Avšak ne tak docela. Ještě dnes je možné si nechat na zakázku vyrobit originál TAZu u jedné české firmičky. Na originálních strojích a nástrojích!!! Dokonce mají i zakázky, hlavně sanitky."
Konec citace.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 29.08.2009 21:52, Megane
V odpovedi sa autor zaobera len ojetinami a citatel sa zaujimal aj o nove auto. Tu by som po vlastnej skusenosti odporucil Renault Megane grandtour po facelifte. Osobne mam druhy rok 1,6 16V. dost vykonny dobrya tah, tichy a kultivovyny motor (pred tym som mal diesly) a hlavne priestranny. Kufor ma vacsi len oktavka, je dokonca vacsi ako u vozov vyssej triedy, oprosti hatchi ma dlhsi razvor, na zadne sedacky sa mi zmestia dve detske sedacky a v strede podsedak, hadam by sa zmestili aj tri plnohodnotne, keby clovek vyberal.
Momentalne mam cez 50 000 bez akych kolvek problemov a priemerna spotreba je 7,2 l na 100 km
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 30.08.2009 11:00, RE: Zrovna včera
d-fens napisał:
Š1203 se s dieselem vyráběla, cituji:

"Š 1203 vznikala za neskutečných porodních bolestí více než 10 let v pobočném závodu AZNP Vrchlabí. Měla nahradit „stejšn“ Š 1202 STW. V roce 1968 byla konečně uvedena na trh. Karoserie trambusového typu byla postavena na více méně osvědčeném podvozku z Š 1202. Motor konstrukčně vycházel z předválečného Popularu. Nabídka variant karoserií byla pestrá (minibus, kombi, dílna, sanita…) Je zajímavé že s valníkem se ze začátku nepočítalo a konstruoval se dodateč...
Ale no tak, motor 1,9TDI v dvanácettrosce nikdy nebyl. Zdroj, který v tom v benzínu jezdil na vojně, není úplně spolehlivý.
Na konci kariéry se prodávala s motorem VW 1,9D, na výkon si bohužel nevzpomínám.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 30.08.2009 16:59, RE: Děkuji všem
Kobyla napisał:
za velice uvolněný chat na téma:velké,pohodlné a levné rodinné auto i s řidičem do každý rodiny.
ještě byla škoda 1201.....to byl velkej kombajn....
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 31.08.2009 07:46, RE: Děkuji všem
logins01 napisał:
ještě byla škoda 1201.....to byl velkej kombajn....
Škoda 1201 snad nebyl kombík,ale sedan. Od něj odvozený kombík měl označení 1202.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 16.09.2009 20:09, Proč nepřipadá v úvahu Mercedes?
Za 300 tisíc se koupí už velmi zachovalý Mercedes E třídy, tedy v Německu za 12 tisíc Eur. Nebude mít ovšem stočených 50 tisíc km, ale poctivých 120- 160 tisíc, to je ale u toho vozu zrovna dobře zajetý motor. Pozor jenom na turecké bazáristy, ti jsou s těmi českými srovnatelní. Pro 5 dospělých s mnoha zavazadly optimální pohodlné, rychlé a úsporné vozidlo. Můj E270CDI kombi bere v dlouhodobém průměru 6,2l na 100 (6.stupňová manuální převodovka) koupen s 139 tisíci, má teď 216 tisíc a kromě žárovek, destiček, pneumatik , váhy vzduchu a gumiček na stabilizátoru nebylo nic. Do dílny se jede každých 20 tisíc na výměnu oleje, jinak si jenom zamáváme, když jedu kolem.
reagować
  1 ... 3 4 5


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.