0
powrót
 

diskuze k tématu: Auto do 70.000 Kč pro občasné delší cesty

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, technické dotazy, japonská vozidla, japonská vozidla, japonská vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 03.08.2011 23:23, rada
To zdeny:
Ale jo beru, já vím, že jsem nic asi neporadil, ale ten člověk bohužel má jen těch 70 a něco chce. A jelikož mám teď trochu času, tak jsem si řek že něco napíšu. Spíš jen tak nahlas přemejšlím . Já se právě těmahle levnýma autama zabývám a tak mi to nepřijde absurdní se o tom bavit. Je jasný, že pro člověka co tuhle částku dá za dovolenou na kterou jede pětkrát do roka je tahle debata absurdní a blahoskloně se pousměje...bude li to vůbec číst. Já mu to přeju, vůbec nezávidím. Je holt schopnější, bo co . Ale já žiju ve světě, kde drtivá, opakuji drtivá většina lidí bojuje s nedoplatkama za plyn jednou ročně, bojuje s důchodama, bojuje s tím že dotuje mladý, bojuje s dětma a se stavbou domu, kdy se před vejplatou řeší jestli zplatit pozdějc za to či to, aby to vyšlo. Brát to jak říkáš, tak to můžeme všichni zabalit a jít se pást. Taky bych radši spravoval třeba baworáky, bral pět kil za hoďku a vydělával slušně. Ale rozhodli jsme se žít tady a tak se snažím zapadnout. Umíš si představit, že řeším ještě shnilý fáčka, že lidem vysvětluju dozblbnutí ať to vyhoděj a koupěj si ojetou Fábku za pade...že látám starý první astry, corsy, punta, devatenáctky, laguny, megany, 306, 405, medvědy, atd...? To sou lidi co prostě nemaj a nebo někdy paradoxně mají ale jsou šetřivý, ale ty auta prostě využijou do mrtě. A pro tyhle lidi...je ta vaše vysmívaná Octáva 66kw doslova snem. Ať ti to zní sebeabsurdnějc. Proto tvrdím, že třeba ta Octa je o něco dost bezpečnější než filda. Ale jak říkám. Je to jiný svět. Víš, věř nebo ne, ale dá se koupit klidně např. A4 za 500 euro, vyměnit motor pokoupenej z dílů a máš pěknej vozík za hubičku. Podobnou věc už jsme dělali nesčíslněkrát. pro někoho, známý...nikdo si nestěžoval. Ty řekneš...to je spodina...to dávám běžně za hůlku na golf např. Ano, jsme spodina, ale ....proč ne? Nebo někdo to šmahem zhodnotí...za tyhle prachy slušný auto nekoupíš. podívej, právě dostavujeme domek, novostavbu. Cena dodavatelsky v projektu 3,3m. Ptal jsem se tehdy projektanta, na kolik se dostanem když skoro všechno udělám sám...říkal že tak na 2,2...míň ani vyndru. Skoro končíme, a už je jeasný, že to není víc jak 1,3...a garantuju, že většina lidí by ti za náš domek utrhla obě ruce, není vůbec nějak špatnej...víš, jsou to výzvy. Alespoň pro mě. Když někdo řekne že nejde za 70 sehnat slušný auto...je to relativní, ale jde. pro člověka, co bere 15t je sdiíčková octa solidní bezpečný auto....Vítej u nás

P.S: prosím tě, že tě tak trápí ten avensis . Vlečný táhla. Dodavatel tvrdil, že je nikdo nedělá. Tak mi volal do HK Toyoty...ta s tou vopicí , a tam řekli, že tyhle táhla nikde nemaj a že je musej objednat ( nevím odkud ) a že to klidně měsíc bude....co mi na tom nevěříš??? Je to Avensis, combík, D4D, r.2000...ano, je to tuctovka...ale vidíš...není. Jo a po vrakovištích opravdu nejezdím...to už by opravdu nebyl servis ale bordel. No jsem teda pako, nebo si tám vyrobit z balzy...nebo co by jsi mi poradil...? jinak děkuju za omluvu...beru to a dosmrti dobrý

reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 03.08.2011 23:35, rada
Za to BMW gratuluju!!! sliním na klávesy . Bojím se trochu něco už říct , ale Rozhodně 66 nebo 81 je dobrá volba. V tvým případě jelikož si na svý přijdeš ve vrtuli tak by ti mohlo stačit to SDI. Já se omlouvám, že to tu furt melu, ale jestli 66 je držák, tak SDi je držák na druhou. Ne, jde jen o to, že u těch zpropadenejch prvních oktávek tu a tam řešímě turba, dost jich už podle sluchu člověk slyší a cestou do práce si myslím že bohatě stačí Sdi, KDE SE OPRAVDU NEMÁ CO POSRAT , pokud tam aspoň lejete olej a nedáváte filtry starline. tu a tam nějaký čep a zadní silentblok předních ramen. Jinak nemá co.
Hele, máš tu 46 už dlouho? Bych se zase zeptal já . Chci si jí koupit už dlouho---ale bojím se zimy...Stavím totiž domek na dost tragickým místě...samota...od silnice 150 metrů, přes louku kde to v zimě fakt fouká...nechci X, přijde mi z proncipu složitý a rozbitelný ( deformace z práce , když se na to dají slušné zimáky...dá se ve sněhu? Jezdil jsem už kdečím, ale převážně starší BMW, případně jiné zadokolky a na sněhhu dost bída. Nejvíc mě baví, když někdo říká že to chce umět jezdit...ale když to prostě nejede, tak to nejede...jaký bys na to měl názor? Dík
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 04.08.2011 08:01, rada
Kožichu k tý e46 a zadokolkám všeobecně. Ja měl 2x e46 (330i pak i d) dohromady 6 let. Je to skutečně o tom trošku mít cit jinak si to nedovedu vysvětlit. Já s tím nikdy problém neměl a sjezdil jsem i Alpy několikrát a řetězy ač jsem je měl jsem nikdy nepotřeboval. Samozřejmě dobré pneu je základ, ale to i u předohrabů. A na druhou stranu jsem slýchal názory majitelů e46 že bez dvou pytlů cementu v kufru v zimě nevyjížděj a podobné. Samozřejmě když vypneš DTC a naložíš plnej tak se točíš jak čamburína. To ti předohrab odpustí krom zatáčky. Zadohrab ne e.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 04.08.2011 08:13, rada
No u mě je problém s „výkonem“ SDi. Nejde mi o nějaké honění se někam, ale o aktivní bezpečnost. Kdysi jsme v rodině měli Cordobu s tímhle motorem a pamatuju si, že když v tom jel člověk sám, tak to s přivřenýma očima na klidnou jízdu stačilo, ale pokud bylo naložené celé auto, tak to byla tragédie a předjíždět s tím daly maximálně traktory na desetikilometrové rovince. Jo, jezdilo to za 4, ale…zase tak vysoko u mě provozní náklady nejsou, aby mi to stálo za pocuchané nervy, v tom lepším případě. Jak říkám, zvažuju stále různé možnosti, ale staré TDi mi vychází jako dobrá volba – ano, budu automaticky přiřazen do klubu, ve kterém hraje prim „mohutný“ zátah a saze, ale to neřeším, stejně jako nic moc jízdní vlastnosti a hlučnost. Od toho mám BMW a rádio. Dál mě nic nenapadá, možná větší zájem zlodějů ale myslím, že jejich pozornost teď už více poutají novější modely a pokud by k tomu nakonec došlo, tak je pro mě míra nasranosti ze ztráty akceptovatelná. No a plusy vidím ve spotřebě, v jednoduchosti - žádné vstřiky, filtry atd., v dostupnosti a ceně servisu – zná a opraví mi to každý kožich (bez urážky :)), náhradních dílů – doteď poslední auto bylo z Japonska a nedám na něj dopustit. Osobně jsem si ověřil že jejich pověst jako držáků je pravda. Bohužel je to taky jenom stroj a já byl ve stádiu, kdy se kvůli porci kilometrů (350 kkm za 8 let) muselo měnit hodně věcí a není pravda, že se dají sehnat veškeré díly za hubičku podobně jako u evropské konkurence. Tož asi tak. Jinak k tomu BMW – mám ho pár týdnů, takže čekám kdy opadne nadšení a ono pořád nic :) Asi takhle – e46 byla můj sen co jsem ji viděl a mám jeden z posledních kousků, takže za tu cenu by se daly pořídit první e90ky, ale znáš to, když ji miluješ, není co řešit :) Nebudu se tady rozepisovat, ale dominují hlavně dvě věci – jízdní vlastnosti a motor. Nikdy předtím jsem zadohrab ani BMW neměl, ale myslím, že nebudu sám kdo potvrdí, že pokud někoho řízení baví, tak by měl tuhle kombinaci vyzkoušet. No a motor je kapitola sama o sobě – výkon a jeho průběh , zvuk…to je oč tu běží :) jsem strašně rád, že vlastním starou dobrou řadovou šestku od BMW, což je asi jeden z vrcholů automobilismu. Zvlášť v době, kdy za chvíli budeme jezdit v oturbených a okompresorovaných dvou a tříválcích, v tom lepším případě. No a s tou zimou…první mě teprve čeká. Pocházím skoro ze samotného srdce Jeseníků, takže vím o čem to je jezdit skoro půl roku na bílých sračkách. Teď sice bydlím na Hané, kde jsou zimy mírné, ale občas jezdím na návštěvu k našim a mám z toho trochu obavy. Vetšina lidí bude tvrdit, že záleží na obutí, ale ne nadarmo jsou tam u nás nahoře oblíbené Subaru :) A pokud bych měl dělat nějakou statistiku, tak většina aut co vidím zapadnuté, jsou zadohraby :)Uvidíme, na jaře poreferuju.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 04.08.2011 08:47, rada
Na vaši otázku existuje jen jedna odpověď, benzínový japonec nebo auta z produkce automobilek, která jsou s japonci výrobně spřízněna (takových moc není). Vyhnul bych se asi jenom Nissanu, který je pod nadvládou Renaultu a podle toho to vypadá.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 04.08.2011 13:28, rada
Tipcars rád sleduju a měl sem zato, že to tu v poslední době trochu (spíš dost) upadá, ale Kožichu díky, bezva počtení, navíc to má hlavu i patu. Palec nahoru :) a omlouvám se že jsem neporadil.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 04.08.2011 13:31, rada
pro Kožicha-já to mám přesně opačně, jiný auto než japonec mi přes práh nesmí. začalo to Camry, za čtyři roky ani ťuk, a to to byla ojetina s kilem na tacho a kdysi otočená přes budku, já najel dalších sto a nic, žádnej error. potom Maxima, zabavenej liz, majitel jí zrovna nešetřil zato na servisu šetřil hodně. 70 najeto při koupi, po těžký ráně na bok a lehčí na předek jaksi pospravovaný. pět let jsem jí měl, najel dalších 130...a ve dvou stech mi u Koblihy v Přerově říkaj že by to na jaře chtělo JEDEN čep na předku, upozorňuju že vše bylo původní vč vejfuku. teď mám dalšího japonce, už čtvrtým rokem, a zase nic, jen olej, filtry...a benzín. mezi tím souběžně tři sporťáky, taky japonci, dohromady jsem s nima najel sice s bídou dvacet ale taky všechno v poho. a když jsem sháněl díly na jeden co jsem koupil bořenej tak třeba u nás nic moc, ale v Polsce všechno, a skladem, a za pakatel. a to i na káru která byla u nás sotva jedna z pěti a v Evropě jich bylo s bídou 100.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 04.08.2011 16:25, rada
Kdyby se tu neobjevil Kožich, tak by to tu stálo za prd.Tihle vesničtí servisáci už dávno nejsou opraváři z JZD, ale často toho uměj víc než geniové z autorizáků. Musej si totiž poradit ! Jinak si myslím , že za 70 tisíc se dá koupit pěkné auto, ale spíš bych se podíval po pár bazarach v okolí a koupil bych, co se zdá být pěkné. První majitel a serviska. A nekoukal bych na výrobce. Hledat po republice nějaké konkrétní auto může stát taky docela dost peněz a zklamání po několika zbytečných stovkách kilometrů docela naštve. Lidi kolikrát nejsou soudní ani féroví.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 04.08.2011 18:30, rada
Ahoj, jedině Renault :) do 70 seženeš v pohodě :) mám Renaulty již od r.2002, několik modelů a vždy ok, jen menší udržba a občas oprava..jinak super vzhled i pohodlí, jsou prostorný...asi tak :) samozřejmě těch značek je víc, ale já jsem zvyklý na Renault a jsem i spokojený a líbí se mi...takže např. Clio, Megan, Laguna, Scenic, nebo Vel Satis, ale to už je jiná cenová kategorie :))
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 04.08.2011 19:26, rada
Vel Satis 3.0 dCi je zaručený tip na ojeté auto bez dalších investic...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 04.08.2011 20:00, rada
No tak dobře, konec srandy, ironie stranou. Nejlepší za dané peníze máte vzít buď passata( to radím i když sem zapřísáhlý odpůrce koncernu vw) neboť to by vám spravil i můj děda doma na koleně. Nicméně rozhodně dobrou volbou by bylo mondeo ať už mk2 nebo mk3.U takto starých mondeí však doporučuji nebrat diesely . Nejlepší volbou rčitě bude 2.5 v6 nebo 2.0. Rozdíl ve spotřebě je minimální..Avšak mondea mk3 doporučuji brát z NDR jako vlastně všechny auta. Jako druhé auto bych doporučil trochu netradičně Saab 9-5. Zde se však rovněž vyhnout dieselům.Hlavně 3.0 tid je tragédie sama ale 2.2 taky není výhra. výhra u tohoto vozu je 2.3 v jakékoliv verzi. Sám jsem ji jezdil 6 rokov v 162 kw werzi a bezpotíží. Toto auto je za málo peňěz hodnje muziky.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 04.08.2011 20:30, rada
Roman AX: s první větou beze zbytku souhlasím! A to není míněno ironicky, alébrž vážně. Kožich napsal řadu věcí ze života, tomu čest. Spíše mě ale to, ež na Toyotu nejde sehnat ND do pár dnů, ale což, stát se může... Znám pár nadšenců z malé vísky nedaleko Hranic n M., co dělají Subaru (sám mám dvě). A při návštěvě u nich jsem jaksi nabyl dojm,u a potvrdil si zkušenost, že autorizovaný servis i v případě taklto málo rozšířěné značky je jen něco jako spořitelna = dones sem prachy a vypadni. Naštěstí je u nás pár garážníků, cop mají Subariu v malíku a v případě nouze njec´vyšší vímě, za kým zajet na léčbu. Kožich: zkušenosti s BMW a zimou získáš, když občas zajedeš na Ramzovské sedlo, takhle ideální je to po ránu, kolm 4-5 hodin ráno, když cestáři ještě chrčí a Poláci už jedou za kšeftama Tam uvidíš, co znamená v zimě RWD Ne, škodolibý fakt nejsem, a mnohdy jsem šel pomoci, ale po marných pokusech jsem to vzdal - prostě fyziku neobejdeš a lidi nepředěláš, někteří si prostě pořád myslí, že "to dají". No, zatím to nedali RWD je dobrá fakt tak na Hanou a to nesmí být na silnici sníh, už v Praze to je riziko, centimetry tři, u muzea čtyři :.-)))A na D1 to vidím jako dost rizikový a bude hůř, protože cestáři už teď mají deficit na sůl. Já bydlím v Jeseníkách a když vidím některé "taneční kreace" zoufalců s BMW RWD, tak se musím občas smát. Prostě nedají si říct, že něco se zvládnout dá, ale na něco prostě nemám a je třeba vědět, kdy mám hodit na pípu utěrku Jestli chceš jízdní vlastnosti, vysokou odolnost a spolehlivost a v zimě bezproblémový provoz, svez se v zimě se Subaru a poznáš, co je to "pocit jistioty"
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 05.08.2011 09:48, avensis
Netrpěly náhodou benzínové motory - asi 1.8VVTi špatnou ovalitou pístů a tedy žravostí oleje? Ten asi nebude doporučení hodný.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 05.08.2011 10:02, Toyota Avensis
Toyotu Avensis mohu vřele doporučit. Měl jsem sedan s motorem 1,6 81kW, najel jsem s ní 322 000km s pouze běžným servisem. Jedinou závažnější závadou byl zadřený vstřikovač na 3.válci s cenou opravy 5500,- (takže ve finále také nic fatálního). Kdyby mi jí nějaký idiot nepodpálil při krádeži benzinu (vrtal do nádrže), jezdila by jistě spolehlivě i dále!
Spotřeba:
město: 7,5 - 9l (podle hustoty)
okreska: 6,8 - 7,5l (dle obsazenosti vozu)
dálnice 140km: 7,6l

Motoru 1,6 81kW bych se vůbec nebál. I v plném obsazení drží tempo s jedoucí kolonou, to vše s rozumnou spotřebou a hlukem. Pokud potřebujete stěhovat rodinu na chalupu či dovolenou, myslím, že ve verti kombi skvělá koupě. Pověře o dražších náhradních dílech na japonská auta nevěřte. Všechny běžné spotřební i karosářské díly stojí jako na Octavii.

reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 05.08.2011 10:13, Klasika
Tradiční dotaz Musím říct, že ve dvaceti jsem se takhle taky ptával a přiváděl tím lidi k šílenství. Uznávám a omlouvám se. Japonec za 70 tisíc? Když se zadaří, tak ten tazatel dostane zachovalou kastli, slušný interiér a motor něco lehce přes půlku životnosti (pouze blok a hlava). A jako bonus auto komplet před generálkou. Zažil jsem to sám x-krát a vidím to v okolí. Za deset tisíc bude ledatak lehký servis fe formě ometení auta pestrobarevnou prachovkou a odfouknutí zbytku prachu (ústy) ze znaku automobilky. Spíš to vidím tak kolem padesáti litrů (magická cifra - moje zkušenost za roky ježdění). Příslušenství motoru bude dosluhovat: Termostat, svíčky, kabely, nějaké to čidlo. Spojka, tlumiče, často zažloutlá světla, katalyzátor, do TTT traktoru taky nikdo nedá auto za 70 litrů s dobrými gumami... Tlumič výfuku, možná ložiska, určitě kotouče, destičky.... A to se bavíme o exempláři, který bude nápadně pěkný! I takové auto střední třídy, 10 let staré, spolkne těch 40 - 50 000 jakoby nic... Pak tu jsou různí exoti s třeba ve své době málo používaným vstřikováním u dieselu, nebo nějakým tím zvláštním kompresorem u benziňáků a máme tady investice třeba i za 150 000. viz můj soused a jeho současný "super" kauf. Mazda Xedos 9 s kompresorem. Když se dozvěděl v servisu kolik bude stát nutná generálka... tak se tam málem složil, jak mi vykládal. A auto stojí v garáži. A taky to byla pěkná leštěnka.... Takže na závěr: 10 000 nestačí ani u spolehlivého exempláře. Ledatak na výměnu oleje, filtrů a nové gumy.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 05.08.2011 10:20, RE: Klasika
gablenz napisał:
Tradiční dotaz Musím říct, že ve dvaceti jsem se takhle taky ptával a přiváděl tím lidi k šílenství. Uznávám a omlouvám se. Japonec za 70 tisíc? Když se zadaří, tak ten tazatel dostane zachovalou kastli, slušný interiér a motor něco lehce přes půlku životnosti (pouze blok a hlava). A jako bonus auto komplet před generálkou. Zažil jsem to sám x-krát a vidím to v okolí. Za deset tisíc bude ledatak lehký servis fe formě ometení auta pestrobarevnou prachovkou a odfouknutí zbytku prachu (ústy) ze zn...
prostě naivita vládne světu...ať to nic nestojí, ať to nevyžaduje údržbu, a ať to je "SPOLEHLIVÉ" Pak se to ukáže v půlce cesty do Chorvatska, když se bude volat odtahovka (nebo somrovat u krajnice). To platí o každém autě za 70 000. Ani devítiletá Mazda 626, už vůbec ne poměrně složitá Honda...., toho nejsou ušetřeni. U té poslední je navíc složitá podvozek i vepředu. To je další investice, na kterou 10 000 nebude stačit. A někdo tu psal o autě, jak v POHODĚ najel 320 000 km. No, možná se to ještě belhalo po silnici, ale tu kvalitu jízdy bych nechtěl zažít.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 05.08.2011 10:44, RE: Klasika
gablenz napisał:
prostě naivita vládne světu...ať to nic nestojí, ať to nevyžaduje údržbu, a ať to je "SPOLEHLIVÉ" Pak se to ukáže v půlce cesty do Chorvatska, když se bude volat odtahovka (nebo somrovat u krajnice). To platí o každém autě za 70 000. Ani devítiletá Mazda 626, už vůbec ne poměrně složitá Honda...., toho nejsou ušetřeni. U té poslední je navíc složitá podvozek i vepředu. To je další investice, na kterou 10 000 nebude stačit. A někdo tu psal o autě, jak v POHODĚ najel 320 000 km. No, možná se to je...
Docela souhlasim, jestli chci vozit rodinu na delší trasy, tak bych chtěl mít u auta aspoň ty základní věci v pořádku. 10tis. na prvotní opravy je docela málo. Třičtvrtě spolkne výměna rozvodů a kde je potom oprava podvozku, nějaké to ložisko, brzdy, náplně, gumy atd.. Asi bych spíš slevil z auta třeba na 50 a pořádně ho opravil za dalších 30
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 05.08.2011 11:01, RE: Klasika
gablenz napisał:
prostě naivita vládne světu...ať to nic nestojí, ať to nevyžaduje údržbu, a ať to je "SPOLEHLIVÉ" Pak se to ukáže v půlce cesty do Chorvatska, když se bude volat odtahovka (nebo somrovat u krajnice). To platí o každém autě za 70 000. Ani devítiletá Mazda 626, už vůbec ne poměrně složitá Honda...., toho nejsou ušetřeni. U té poslední je navíc složitá podvozek i vepředu. To je další investice, na kterou 10 000 nebude stačit. A někdo tu psal o autě, jak v POHODĚ najel 320 000 km. No, možná se to je...
Těch 320 000km jsem psal já. Auto bylo v perfektním stavu!!! Ovšem ne bez investic. Nepsal jsem zde, že japonské vozy nepotřebují investice do servisu! Potřebují je stejně jako všechna jiná! Jen jsem zhodnotil stav svého vozu po 320 tis.km. Píšu jen fakta, nejsem fanatický zastánce té či oné značky. A fakta jsou, že 320 000km auto nevyžadovalo žádné fatální investice.Oleje, filtry, tlumiče, tyčky stabilizátorů, ložisko, spojka, rozvody. To vše se pravidelně měnilo. Ovšem například podvozek byl nadprůměrně odolný. Vůle v přední ose se řešili až ve 190 000km. Od té doby zvonili jen 2x tyčky stabilizátorů. Vše mohu doložit servisními výpisy i fakturami.
Nejsem jen jeden ze žvanilů, který si pracovní dobu krátí pohádkami o autech...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 05.08.2011 11:28, RE: Klasika
ivan2 napisał:
Docela souhlasim, jestli chci vozit rodinu na delší trasy, tak bych chtěl mít u auta aspoň ty základní věci v pořádku. 10tis. na prvotní opravy je docela málo. Třičtvrtě spolkne výměna rozvodů a kde je potom oprava podvozku, nějaké to ložisko, brzdy, náplně, gumy atd.. Asi bych spíš slevil z auta třeba na 50 a pořádně ho opravil za dalších 30
Souhlas že to je loterie, a někdo může mít kliku někdo smůlu a 10 tisíc je málo. Kdysi jsem za 59 tisíc koupil 12 letou 626 v AAA a měl ji 7 let, ač jsem původně plánoval max. 1-2 roky. R.v. to byl 89. Co se týče investic, tak jsem měnil hned všechny gumy (cca 10 tisíc), protože ty původní byla každá jiná s boulema apod. Pak následně 2. den po koupi jsem měnil spojkový váleček za cca 1800, který tekl. A nechal udělat olej filtry + výměna rozvodového řemenu za 1600. Hned po koupi jsem se do 15 tisíc tehdy vešel. Další investice jako výfuk, obě přední ramena (zjištěný na STK), brzdový kotouč a destičky, šly až s postupem let. Nakonec jsem nechával opravit (ne vyměnit) alternátor a řešil uhnilý kabel od ventilátoru v kabině. Takže jo, staré auto chce investice, ale aspoň v mém případě ne všechny hned po koupi. A co se týče bezpečnosti to byla katastrofa. Nicméně auta co se tady zmiňují už jsou jakž takž bezpečné a i mladší.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 05.08.2011 13:46, Těžká volba
Takový výběr je těžký. Pro větší postavu bych rozhodně vynechal nabízený Accord. Měl jsem o něj dřív zájem, ale poté, co jsem si do něj sedl, tak jsem jej definitivně zavrhl a to měřím jen 193 cm. Stejně tak bych vynechal Suzuki Baleno, které je jednak malé, ale taky poměrně vzácné a to bude komplikovat následný servis (s podporou dílů z vrakoviště bych moc nepočítal). Takže zbývají Avensis, 626 a Primera, s čímž lze celkem souhlasit. Jako největší problém těchto modelů vidím asi jen bezpečnost, která je poplatná době jejich vzniku.

Pokud by zájemci přece jen opustili požadavek na Japonce, tak bych navrhnul Mondeo od roku 2001, které je přece jen modernější, bezpečnější a s benzínovou 1.8 asi i nepříliš problematické. Odolné nápravy, rozvody řetězem, kromě spodní hrany dveří nijak zvlášť nerezavějí.
reagować
1 2 3 4


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.