0
powrót
 

diskuze k tématu: Auto do 70.000 Kč pro občasné delší cesty

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, technické dotazy, japonská vozidla, japonská vozidla, japonská vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 03.08.2011 00:55, rada
to: Zdeny
Kydy to opravdu nejsou. Speciálně na subaru legacy co má jeden náš kunčaft...přesně už nevím, benzín, dvouapůlka, rok tipuju 98...je to dlouho, tak to přitáh odněkud z pekla a celej podvozek komplet KO. Všude vůle. Čekala ho TK. Většina druhovýroba, něco originál, cena jen v dílech co pamatuju Kolem 17ti...bez práce který je kurva dost...proč? Protože u spousty těch posranejch silentbloků ti ta vnitřní trubička krutě přirezne ke šroubu, zbytky silentbloku protočíš-utrhneš a lámeš to ven hodinu. Trochu nám pomáhá chemie...Vaidec...ale ne vždy se zadaří. Jinak na ten avensis to byly vlečný táhla na zadek. Replika ne-e a v origu v Hk říkal, že je nemá a že to nebude hned. Tipoval měsíc. Nakonec jsme ho "vyrobili", páč pán potřeboval TK sůrně. prostě nouze. Ufláklo se to a navařili se tam konce z podobnýho táhla z Alfy . Je to boj někdy. Nevím, proč bych měl kydat a unavovat se tu psaním a něco si vymýšlet. A to díly berem od doavatele, co překupuje snad od každýho co něco nabízí, cempol, čína, až po orig. ti seženou. A ro mám pro jistotu ještě jednoho dodavatele. A když to obvolám a shodnou se že prostě není, tak to tak beru. A většinou to tak je. I když se mi taky už stalo, že tvrdili, že není v druho. a pak jsem to zákazník sám někde objevil a byl jsem za blbce, ale s podvozkama na žaponce to je častý. Díly beru od Auto RS pardubice. Tož tak příteli. Když si přitáhne golfa, tak mu ho vysmrknem za večer a dám mu vybrat z deseti druhů dílů. To u rejže nehrozí. Ono já vím že není socík, ale zase si uvědom, že díly, který se netočej...NIKDO NEDĚLÁ. Nebavím se o situaci, kdy si to nějakej aktivista přes E-bay koupí někde ze států...na to bohužel nemám čas ani nervy. Pak tomu věřím. Často na nás lidi tohle zkoušej...franta tohle koupil až z číny a přišlo mu to až domu...karel tohle koupil z nebrasky...když děláš auta, tak jseš rád, že zavoláš na jedno číslo, tam nadiktuješ A4 věcí, ještě ten den nebo druhej ráno to máš na dílně a co je špatně nebo neužiješ, tak hodíš do vratek a ani se to neobjeví na faktuře...nebo ti pošlou tři možnosti na výběr...jinak to nejde dělat. když mě poradíš lepšího dodavatele s podobnou marží, tak budu velice rád. Opravdu. Pce kraj. Děkuji
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 03.08.2011 00:59, rada
to Zdeny:
A kůlnu máme outulnou, díky za zhodnocení . Ale lidi jezdí a nestěžujou si. Ale ta urážka tam prostě musí být...to by prostě nebyl internet .
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 03.08.2011 07:10, rada
Zdeny60: souhlas s Kožichem. Nikdy jsem nic než japonské auta neměl a fakt je ten, že u některých dílů druhovýroba neexistuje - volba je buď origo nebo vrakáč. Týká se to hodně karosářských dílů, nebo zmíněného podvozku. Howg
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 03.08.2011 08:47, rada
pekná debata konečne - jinak za ty háky rozhoduje určo stav - klidne evropu, japonce aj ty koncernáky... ( civic corolla almera bo focus mondeo golf oktávka ) čusik kucí :)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 03.08.2011 09:49, rada
Tak mě ještě napadá Audi A4, 1.9 Tdi, 66kw...celkem solidní auto, s neprůstřelným motorem, pozinkem jako kráva, a jednoduchou technikou. Akorát ne po czech fans... , takže z rajchu. A je tu i "pocit" prémie ...blbý že i do tohodle motoru se dá nasypat když má odjeto...ale to by snad i za tu opravu stálo. Měl jsem kdysi Audi 80 TDi a auto paráda. Jednoduchý, pro mě i pohledný. Za šest litrů, nikde rez lehký chip. paráda. Ale to už je out.

Taky Punto druhé generace 1,2, osmiventil, z IT, dobrá volba. Celkem spolehlivý ( na Fiat až podezřele ), rozvody co se nepotkaj, jednoduchý že to můžou spravovat děti, celkem slušný a hlavně funkční výbavy. Zase naprd vnitřní prostor.

Golf nebo Octava s SDI...pokud nejste závodník. Službu splní. Já bych ale nebral, toho chybějícího výkonu je škoda a repase turb už jsou lidový, kór na tohle. Ale někomu by mohlo stačit.

Je těžký radit...každý má jiné priority. Mě se třeba líbí lidové-prémiovky i když na ně nové nemám . E 46, MB-C, A4. Takže olítaniny. Ale třeba mám zákazníky...starší manželé...měli fildu a chtěli ji vyměnit, ptali se, co si mají koupit do sta tisíc...tak jsem vysypal z rukávu zaručený naučený mantry o octávě tdi, děti odrostlý takže hatch. a oni že jo. byla by to pro ně občas jedou dovolenou dálku. supr volba. Pak mi volali že koupili LANOS...DAEWOO...jde na mě infrakt, ptám se proč a oni že se dívali na ten folcvágn, škodu atak a že ten dejwů se jim zdál že jako nejelegantnější a že jim pán řekl, že je to dobrý auto. Ten bazarnickej šmejd se musel řechtat ještě doma v pelechu...radit je těžký a nevděčný


reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 03.08.2011 09:58, rada
Ještě drobnost že ruším. Taky jsem jel s kamarádem vybírat auto...do sta litrů na splátky. Je zadluženej až po uši, exekutoři si u něj podávaj skoro dveře a přesto se nějaká hodná společnost "smilovala" a půjčili mu ještě kilo. Blil bych a říkal jsem, ať se na to vyprdne a koupí fildu. Opravdu zadluženej člověk co bere benzín za 200. Nedal si říct, tak se jelo pro octávu 66kw. Říkám si no problem. Kdo chce kam....přijedem do bazaru a on se zakoukal do Laguny Dci kolem sta kilowat. Nemám s nima moc zkušeností ale co jsem kde viděl či slyšel bo četl, tak tragédie, bezklíčkový přístup alá franc. turbo zblitý od oleje. Nedal si říct. Skoro jsme se pohádali. Já bych ani nespal hrůzou...on koupil....a jezdí. Už asi dva roky. Den co den to tejrá a ono to proti všem předpokladům jezdí. Měnili jsme jeden čep na řízení. Mimochodem je to ten typ člověka, co má pod nohama nastlaný deset čísel hlíny a v zimě sníh dosahuje z neoklepanejch bot výšky palubky...Pak si fundovaně raďte Dnes není na nic spoleh
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 03.08.2011 13:35, rada
Dobrý den, Ja mám Passata 1.8T z roku 1998 - místa je v tom požehnaně, výkon to má nadprůměrně dostačující. Musím zaklepat na dřevo - ještě neměl závadu - samozřejmě se věci opotřebovávají - ale nic zatím neselhalo. A je momentálně na prodej - pokud by jste se chtěl podívat - mám k němu komplet historii. Inzerát je zde:http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=52
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 03.08.2011 13:42, rada
kožich píše pekně hod sem jeste neco hezky se to čte - a jak rikas, verim ze aj rencek fachá kdyz se trefí dobrej kus ... mozna aj to dejvů bude slouzit - lidi sou různé, auta také....:)) čus
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 03.08.2011 15:45, rada
jo kožich se fakt dobře čte, takovej luxusní domácí strejda od píva .-)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 03.08.2011 16:53, rada
Já (kdyby šlo o mě), bych vyřadil všechny exoty a prémie, a šel hlavně po slušné technice, pozinku, prostornosti, servisní nenáročnosti. Vychází mi z toho P 306 Break posledních let výroby (2000-2001), 1,6 72kW. Moc elektriky, co by se mohlo po.rat tam není, v D se dá pořídit zachovalý a vybavený auto od 2t E. Možná odejde přední lamda sonda (6tis Kč), cívka, nebo konektor Arb pod sedačkou, ale jinak to auto jezdí a jezdí. Pardon, každých 100tkm to chce zkontrolovat zadní nápravu, doplnit mazničky, ev. dotáhnout jehlová ložiska. V dobrém stavu je to za tyhle prachy i zábavné auto...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 03.08.2011 17:22, rada
to roth:
Luxusní strejda od píva...mě jebne . Je mě 30, líběj se mi holky kolem dvacítky, mám sviště, manželku, domek a můj sen je BMW i8. Jakej strejda :-O krucypysk
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 03.08.2011 17:38, rada
Jinak 306 je možnost, ale svezení na pytel. Malý ,nijaký a bezpečnost na bodu mrazu. Bezpečnost je vůbec hledisko, který bych úplně neopomíjel. Ještě se to tu nevzpomenulo, ale kus auta je kus auta. To když srovnáme 306 a třeba octu nebo pašíka, tak není o čem. ono život máme jenom jeden a v dnešním provozu...Pár bouraček jsem viděl na vlastní tykadla a podle mě jednoznačně vede těžké velké auto, plus samozřejmě co nejmladší. Snad je to tím, že teď máme malého swiště, tak to člověk začne brát jinak. Ale třeba teď o víkendu si jedu do kopce, tři kiláky mezi stromy, úzká jak sviňa, samá zákruta, dvojitá čára a před zatáčkou mě předjížděl tak 130 novej sup....před zatáčkou. Kdyby proti jela rodina ve feli, tak je snad ani neidentifikujou. Je mi z toho smutno. Tak jsem tu děvku s vypětím všech sil dojel na křižovatce a ukázal jsem mu co si o něm myslím...stejně to knecht pitomej ani nepobral. Vedle slepici a pražskej pepík. Urazit tlamu u samý prdele. Hajzlové. vždycky si předtsavím, že někdo takovej potká moji rodinu a zmocní se mě takovej vztek, že stejně jednou někomu tu tlamu rozbiju. Takže to hledisko bezpečnosti je taky důležitý....jenže je pravda že osud neukecáš...taková Lady Di v esku by mohla vyprávět...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 03.08.2011 17:54, rada
To Kožich: Je sice hezký, že všechno znáš, všecko víš avšudes byl. Ale spočti si, kolik asi bude součtová rychlost když jede takovej vůl proti nějakejch 130... A ukaž mi tu slavnou octu nebo pašíka, ve kterej bys to přežil, notabene za 70 papouchů. Takovou dojebanou paštiku bych chtěl vidět... Je vidět, že aura VW je na venkově hluboce zakořeněná. Jestli chceš tvrdit, že lepší svezení je v O1 za 70t, tak seš odborník na svym místě...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 03.08.2011 18:25, rada
Myslím si, že u auta za 70k nejde o nějaký super svezení, ale hlavně o to, aby to jezdilo a moc nestálo. Což může oktávka nebo passat splnit. A co se bezpečnosti týče, tak si myslím, že si všichni ještě pamatujeme, jak nedávno mladej kluk měl s přítelkyní nehodu v renaultu twingo - kdyby měli něco většího, tak jim skoro nic není. Jinak já bych doporučil fofo - v 1.6 16V, 74kW, pokud je potřeba víc místa, tak kombík a všechno bude v pohodě, díly levný, moc se nekrade, jízdní vlastnosti taky ok ... jenom ten design se nemusí každýmu líbit ...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 03.08.2011 20:17, rada
no, všechno rozhodně nevím, všude jsem nebyl, ale auta nějak tak jsou v mým životě už dlouho a jelikož se k nim dostanu jaksi ze všech stran, tak můžu potvrdit, že např. kastle superbu jedničky vypadá dost monstrózně, síla prahů, sloupků atd., což jsou nejdůležitější prvky pasivní bezp. Oproti papírákům stylu 306, Feli, atd. Na tom snad není nic nenormálního. Rozhodně bych radši boural třeba v pašíkoj nebo v supovi, nežli ve fildě...jak to dopadne je stejně v rukou osudu, ale šanci máš rozhodně větší...proč to urážení? To že bydlím na vesnici je jako nějaké stigma? Nechápu. Ano, bydlím na vesnici a spravuju auta. Koncern není žádná supr aura...osobně miluju bmw, ale myslím, že koncern jsou solidní auta za odpovídající peníze. Nic víc, nic méně. A i za tyhle peníze se dá myslím trochu stratégovat a trochu si i vybírat. Jelikož jsem asi podle vás socka, je pravdou že řeším převážně levná auta starších dat výroby vzhledem k lidem co k nám jezdí a tak si myslím, že mám k tomu co říci. O Insignii vám toho moc neřeknu, páč jsem ji viděl tak maximálně na parkovišti. A nestydím se za to. Tož tak
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 03.08.2011 20:34, rada
Pánové (někteří), za 70tis. zapomeňte na supr svezení či BMW. Tak o čem je řeč? Vraťte se poslušně k O1 nebo VWP nebo FoFo (vše v pohodě na cesty k moři), páč francouzi a asijci jsou risk.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 03.08.2011 21:29, rada
Nechci tady nikomu šahat do svědomí, ale "kožich" budoucímu zájemci svými příspěvky mohl pomoci nejvíc. Pro mě osobně vyznívají jako dobře míněné rady od člověka, který konkrétně tato auta opravuje a rozhodně mi nic z toho nepřišlo jako nějaké vytahování ani z něj nemám dojem všeználka. Nekažte zbytečnými urážkami zatím velmi plodnou poradnu.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 03.08.2011 22:03, rada
teď tak koukám a pán chce stejně raději benzínové ...tak nevim . Mimochodem poslední dobou mi přijde celekm rozumný plyn. Ty starý nafty jsou pofidérní vzhledem k nájezdu a možnosti číhajících oprav. Ale posuďte, atmosferický benzín na plyn...no zase je problém že kdo tam měl plyn tak to asi solidně protáh "dvarát kolem koule" , proč by tam měl jinak plyn, že... . Takže bude dojetej zbytek, což taky není výhra. Auto který mě v týhle relaci přijde hrozně zajímavý je Mercedes A. Já vím, je to krutě diskutabilní volba, spoustě lidem se nelíbí, je to na hraně. Ale mě se líbí . Moc jsem jich neviděl, seděl jsem chvíli v jednom a ten styl posezu, výška, palubka, volant hlubokej jak z dospělý 124, no zvláštní směsice . Akorát co vím, tak benzíňáky bída. No a cdi...to je no...risk. Kolega mi říkal, že to někomu řešil a že abych nekecal, tak buď škrtící klapka nebo váha jsou v jednom těle s Ř. jednotkou. No běs. Prej to sháněli a nový nebo replika přes třicet, tak ji vyčistili ( asi to byla ta váha ) a bouchli to zpátky a prej zatím dobrý. To je řešení hodný mercedesu.... Pro pána to asi není, ale je to minimálně zajímavvý autíčko . No octava SDI to jistí .
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 03.08.2011 22:22, rada
Kožich: jestli ta narážka ohledně urážky byla míněná na mě - veřejně se ti omlouvám. Napsal jsemt o blbě. Beru to. Ale - na druhou stranu musím říct i A, když jsem řekl B. Nejsem mechanik. Ale kolem aut se motám od r. 1977. Najel jsem přes 1,5 mega km, čehož asi 1,3 mega od r. 1995-2008, vesměs po celý Evropě a s hoooodně moc auty různých cenových profilů, což je dost na to, abych to mohl trochu hodnotit z té první strany - ze strany uživatele. Ale ruku na srdce, nesehnat ND za Japonce za 23 tejdny, to nemůžeš myslet vážně, že ne?? A de facto na tuctovou Toyotu, kterých všude jezdí a povaluje se hafol. Ale to nioc, to jen na okraj. Spíše mě zaráží ty obecné rday. něco poradíš, ale pak to neguješ, de facto podle tebe bych nevěděl, co za 70 litrů moc koupit - vtipy o Puntu neberu, to je tragedie pro městský skoky, ne auto do reálnýhop provozu na reálně rozflákaný cesty. Bezpečnopst? Neznám auto starší 5 -7 let, který by dnes bezpečně obstálo při CT. A stálo 70 litrů. POkud hude něco stát 70 litrů, je to pojídzná rakev, protože materiáo ma jisté vlastnosti a ty nejsou neměnné - koroze je sviňa stačí blbá lehká nehoda a trefený nosník čí výztuha a z uzlu, který by v testu dostal 100% relativní pevnosti, ej najednou 20, když to jde blbě. Tož to k bezpečnosti. A radit někomu Octávku za 70 To byl tedy good April joke A d efacto vnaftě!!! Já neporadím NIC, oprotože uaty za 70 se nezabývám, ale některé věci beru reálně z nadhledu a je jisté, že za 70 půjde o jeden velký nekonečný kompromis provázaný neskutečnou řadou průserů ve snaze udržet tu plečku v chodu tak, aych věděl, že ráno k tomu v -20 přijdu, nastartuji o vyrazím do práce či za kšeftem. tohle jsou jen pohádky a kdo věří, že takový auto (tedy levnéí, zachovalé, nenáročné na provoz, spolehlivé, bez zásadní údržby, kdykoliv provozuschopné, jednoduše servisovatelné - protože na veterány už není moc ND, ještě, že existují šrotiště), neexiustuje. Nicméně, nikomu neupírám jeho pohled na věc, ale připadá mi to, jako když diskutuji se svým 75 letým otcem. Je to jako s dítětem.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 03.08.2011 22:48, rada
Dovolil bych si využít diskuze se svým dotazem, který se tak trochu hodí do probíhající diskuze. Jde o to, že jsem si splnil sen a mám auto které budu rozmazlovat - 330Ci e46. Zároveň bych potřeboval něco na dojíždění do práce do nějakých 120k. Představa je asi taková, že tento povoz bude dostávat jen minimální péči, takovou aby mě každý den bez problémů dovezl tam a zpět, nic navíc. Bude stát venku v zimě v létě a nebudu řešit pokud mi ho nějaký vidlák škrábne. No a teď konečně k věci - smyslem jsou co nejmenší provozní náklady. Přemýšlel jsem nad benzínem, lpg, cng, e85 atd. Ale poslední dobou přemýšlím nad místním otloukánkem a zároveň etalonem většiny národa - autem se znáčkem TDi. Můžu vyjít z vlastní zkušenosti, kdy jsme ve firmě ještě nedávno měli Octávky 66 a 81 kW a můžu říct že na to, jak s nimi vetšina lidí jezdila a kolik měli nalítano, to byli neuvěřitelní nezmaři. Ano najde se spousta objektivních vlastností, kdy ty auta byla sotva průměrná, ale co se týče provozních nákladů tak tam jsou na tom velmi dobře. Bude tedy šlápnutím vedle nákup těchto starých TDi? (Passat, Golf, Octa, Leon, Toledo...). Podotýkám že provoz bude zhruba následující - nastartování - jízda ustálenou rychlostí většinou po dálnici - zhasnutí. Díky
reagować
1 2 3 4


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.