0
powrót
 

diskuze k tématu: Suzuki SX4 - jaký vybrat motor?

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaké palivo vybrat, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, vše o spotřebě, japonská vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 20.12.2007 06:31, PetrP
Chtěl bych se zeptat autora, kde vyčetl tyto spotřeby uváděné v článku. Co jsem našel já tak spotřena nafty je 4,9 l a benzínu 7,9 l - takže rozdíl 3 l a ne 0,5 l. Spotřeba benzínu 7,1 by se mi taky líbila - ale zdá se mi u čtyřkolky (i když patrně haldex - to nevím) jako spíš zbožné přání. Potom by celý výpočet byl k ničemu. Navíc jsem nikdy dlouhodobě v reálu s žádným autem nedosáhl jeho udávané spotřeby. Výpočet by bylo dobré údělat na spíše reálnější hodnoty.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 20.12.2007 07:15,
Proto mě mrzí, že jsou v České republice tyto auta nedoceněná.

Asi proto, protože větina kupců má jiné priority, než hošíci z Tipcarsu. K čemu je Vám čtyřkolka, když cestou do Špindlu můžete ject stejně rychle, jako 20 předokolek ve šňuře před Váma ?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 20.12.2007 08:06, RE: bez předmětu
anonym napisał:
Proto mě mrzí, že jsou v České republice tyto auta nedoceněná.

Asi proto, protože větina kupců má jiné priority, než hošíci z Tipcarsu. K čemu je Vám čtyřkolka, když cestou do Špindlu můžete ject stejně rychle, jako 20 předokolek ve šňuře před Váma ?
To je odvážná myšlenka. Má pak vůbec smysl si kupovat zimní gumy, když stejně zůstanu stát v kopci za chrabrými borci na letních gumách nebo silnici zablokuje kamión? A jaký má smysl kupovat auta s výkonnějším motorem, když se stejně povleču v kolonách za Avií nebo Š120? A proč k čertu jezdí po Praze tolik SUV, když jim je ten pohon čtyř kol nanic? Pisatele bych poslal na půl roku na Vysočinu (počínaje listopadem ...) a ubytoval bych ho někde pěkně na vedlejší silnici, kudy možná prodeje jednou denně traktor s radlicí. Když by pak měl jezdit každý den ráno do práce, asi by si upravil automobilové priority.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 20.12.2007 08:11, RE: PetrP
anonym napisał:
Chtěl bych se zeptat autora, kde vyčetl tyto spotřeby uváděné v článku. Co jsem našel já tak spotřena nafty je 4,9 l a benzínu 7,9 l - takže rozdíl 3 l a ne 0,5 l. Spotřeba benzínu 7,1 by se mi taky líbila - ale zdá se mi u čtyřkolky (i když patrně haldex - to nevím) jako spíš zbožné přání. Potom by celý výpočet byl k ničemu. Navíc jsem nikdy dlouhodobě v reálu s žádným autem nedosáhl jeho udávané spotřeby. Výpočet by bylo dobré údělat na spíše reálnější hodnoty.
tak jsem se taky podíval a většina prodejců uvádí u nafty 6,6 l/100 km,
u benzínu 7,1 nebo 7,6l/100 km, takže rozdíl je menší než jeden litr. S tou reálnou spotřebou je to logické - těchto hodnot dosáhnete pouze na delších trasách při klidnější jízdě. Při cestě na nákup (kousek za roh) se studeným autem je spotřeba několikanásobná.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 20.12.2007 08:16, RE: bez předmětu
anonym napisał:
To je odvážná myšlenka. Má pak vůbec smysl si kupovat zimní gumy, když stejně zůstanu stát v kopci za chrabrými borci na letních gumách nebo silnici zablokuje kamión? A jaký má smysl kupovat auta s výkonnějším motorem, když se stejně povleču v kolonách za Avií nebo Š120? A proč k čertu jezdí po Praze tolik SUV, když jim je ten pohon čtyř kol nanic? Pisatele bych poslal na půl roku na Vysočinu (počínaje listopadem ...) a ubytoval bych ho někde pěkně na vedlejší silnici, kudy možná prodeje jednou ...
v zimě na sněhu? vléct se za Š120? tak leda na laně , jinak Vám ujede. když napadne sníh tak dodnes vzpomínám jak jsem všude vyjel a neměl jsem žádné zimní pneu. Problém byl spíš na druhé staně kopce.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 20.12.2007 09:04, 4x4
Kdo zkusil 4x4, nechce už nic jiného !!!!! Zeptejte se těch, co ho mají
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 20.12.2007 09:14, RE: bez předmětu
anonym napisał:
v zimě na sněhu? vléct se za Š120? tak leda na laně , jinak Vám ujede. když napadne sníh tak dodnes vzpomínám jak jsem všude vyjel a neměl jsem žádné zimní pneu. Problém byl spíš na druhé staně kopce.
To je fakt, podcenil jsem Š120. Jinak si vzpomínám, jak jsem jednou jel od rodičů. Silnice 4. cenové skupiny se značkou "v zimě se neudržuje". Je tam taková dlouhá rovinka, první polovina mírně do kopečka, na konci kopečka takové zhoupnutí a pak už rovně asi 1 km. No, ten ten začalo přimrzat. I když je ten kopeček malinký, byl nahoře namrzlý, dole ještě ne. Jel jsem tehdy s Kadettem. Za kopečkem jsem jsem nalezl v příkopu tři Š120 asi 5 m od sebe. Jak je tam to zhoupnutí, tak jim na něm uletěl lehký předek a zahučely do škarpy. Je ale pravda,, že do kopečka vyjely bez potíží, to musím uznat.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 20.12.2007 09:17, 1.6 4x4 mam doma ...
a jezdit s ni za 7.1 je temer zhola nemozne. Realna spotreba pri jizde (1/3 mesto, 1/3 okresky a 1/3 dalnice je minimalne 7.5l) na te dalnici to pri jizde +- kolem 150 zere minimalne 8,5. Neni to tragicky, ale jen to uvadim aby si nekdo nemyslel, ze s tim bude jezdit pod 7.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 20.12.2007 09:31, moc pěkný ale ne do města
Toto auto se mi moc líbí, ale u nás ve městě ho nevyužiju. Ale bydlet někde kde je v zimě sníh, tak je to horký kandidát na další auto.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 20.12.2007 10:20, RE: 1.6 4x4 mam doma ...
anonym napisał:
a jezdit s ni za 7.1 je temer zhola nemozne. Realna spotreba pri jizde (1/3 mesto, 1/3 okresky a 1/3 dalnice je minimalne 7.5l) na te dalnici to pri jizde +- kolem 150 zere minimalne 8,5. Neni to tragicky, ale jen to uvadim aby si nekdo nemyslel, ze s tim bude jezdit pod 7.
Dobře tak tím benzínem budu jezdit za 8 a s naftou za 7L.Pořád vyjde dlouhodobě při tomto nájezdu km levněji benzín-menší náklady na opravy,menší ručení i pojistka,tišší chod motoru.Jinak matka má Rav4 a jezdí skoro furt ve městě ale to auto má prostě lepší odpich než předohrab-nemůžu si pomoct...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 20.12.2007 10:25, Báječný auto
Máme SX4 1,6 GLX ve dvoukolce, je to parádní auto pro zatím dvoučlennou rodinu (s potenciálem přírůstku), jezdíme s ním od srpna a zatím si libujeme, jak skvělý auto jsme si pořídili. Škudlil to pravda není (kombinovaná spotřeba kolem 7,4), ale jezdí prostě skvěle. Nicméně podle informací dealera se nově prodávaný auta už nevyrábí v Maďarsku, ale v Japonsku.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 20.12.2007 10:47, RE: 1.6 4x4 mam doma ...
anonym napisał:
Dobře tak tím benzínem budu jezdit za 8 a s naftou za 7L.Pořád vyjde dlouhodobě při tomto nájezdu km levněji benzín-menší náklady na opravy,menší ručení i pojistka,tišší chod motoru.Jinak matka má Rav4 a jezdí skoro furt ve městě ale to auto má prostě lepší odpich než předohrab-nemůžu si pomoct...
S naftovym 1,9 mam dlouhodobou spotrebu 6,5. S lehkou nohou (dalnice 120, zbytek dle predpisu) cca 6,3... Pomer jizdy mesto/dalnice/lehci teren mam celkem vyrovnany...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 20.12.2007 10:49, RE: Báječný auto
anonym napisał:
Máme SX4 1,6 GLX ve dvoukolce, je to parádní auto pro zatím dvoučlennou rodinu (s potenciálem přírůstku), jezdíme s ním od srpna a zatím si libujeme, jak skvělý auto jsme si pořídili. Škudlil to pravda není (kombinovaná spotřeba kolem 7,4), ale jezdí prostě skvěle. Nicméně podle informací dealera se nově prodávaný auta už nevyrábí v Maďarsku, ale v Japonsku.
Dal se vyrabi v Madarsku. Japonci vypomahaji, protoze madarsky zavod neni schopen pokryt poptavku... Japonske vozy jsou pry jeste na malinko vyssi urovni dilenskeho zpracovani...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 20.12.2007 10:50, RE: PetrP
anonym napisał:
tak jsem se taky podíval a většina prodejců uvádí u nafty 6,6 l/100 km,
u benzínu 7,1 nebo 7,6l/100 km, takže rozdíl je menší než jeden litr. S tou reálnou spotřebou je to logické - těchto hodnot dosáhnete pouze na delších trasách při klidnější jízdě. Při cestě na nákup (kousek za roh) se studeným autem je spotřeba několikanásobná.
Vlastním Suzuki Baleno kombi s předchůdcem 1.6 a mohu potvrdit, že v létě je kombinovaná spotřeba 6,5 l- 7 itru, na dlouhých dálničních trasách dokonce klesá na 6 litru. I tahle stará 1.6 platí za velmi pružný, úsporný a bezproblémový motor, a i když existuje i dieselová varianta většina lidí při koupi této ojetiny volí benzin 1.6.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 20.12.2007 10:55, RE: 4x4
Marcus napisał:
Kdo zkusil 4x4, nechce už nic jiného !!!!! Zeptejte se těch, co ho mají
Souhlas ))
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 20.12.2007 11:19, Nepodceňoval bych ani 1.5 MPI
Mám zkušenosti s 1.5 (4x2, GL/AC, r.v. 2006) a také není špatná, pří delší trase (590 km) většinou dálnice, tempo 120 - 140 km/h spotřeba 6.3 l/100 km, měřeno klasicky ne dle pp. Jízda po českých okreskách, jde i za 5,5 ale jen při velmi šetrné jízdě, jinak za 6,5 to jde bez většího snažení. Myslím si, že motor 1,6 má v reálu o něco vyšší spotřebu ale je pružnější. Na 1,5 je třeba si chvilku zvykat a naučit se řadit. Mam malou otázku, pp mi neukazuje průměrnou spotřebu, všiml jsem si, že některé modely už jí ukazují i ve výbavě GL/AC, týká se to vozů z japonska nebo se prostě od nějaké doby pp montují pp s prům. spotřebou? Děkuji
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 20.12.2007 13:02, RE: Nepodceňoval bych ani 1.5 MPI
anonym napisał:
Mám zkušenosti s 1.5 (4x2, GL/AC, r.v. 2006) a také není špatná, pří delší trase (590 km) většinou dálnice, tempo 120 - 140 km/h spotřeba 6.3 l/100 km, měřeno klasicky ne dle pp. Jízda po českých okreskách, jde i za 5,5 ale jen při velmi šetrné jízdě, jinak za 6,5 to jde bez většího snažení. Myslím si, že motor 1,6 má v reálu o něco vyšší spotřebu ale je pružnější. Na 1,5 je třeba si chvilku zvykat a naučit se řadit. Mam malou otázku, pp mi neukazuje průměrnou spotřebu, všiml jsem si, že někter...
Od modeloveho roku 2007 (cca zari 2006) ma PP i prumernou spotrebu.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 20.12.2007 13:30, svezl jsem se s predohrabem
s 1.5 to jelo vcelku uspokojive a sedelo to dobre ... a to jsme jeli v peti. Motor se musel logicky vytocit, ale to mi neva. Bohuzel co me neoslovilo byly vylozene maxi tvrde plasty jako skala a i kdyz jsme vzadu sedeli 3, tak lide na stranach se bouchali furt hlavou o hranu dveri a stropu ... a to nejsme zadni obri. Pozitivni byly brzdy, prudsi nabeh a brzdily fest. I razeni bylo good, prijemne kratke a presne. Takze na sevezni ve 3 max. 4 lidech to bude urcite lepsi ... jen jak rikam, ten interier mi prisel chudej a desne tvrdej. Ale spon neni celej jenom cernej. A prijemne se do toho leze i vystupuje, jak to ma vyssi stavbu oproti klasickymu hatchi.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 20.12.2007 14:05, RE: PetrP
anonym napisał:
Vlastním Suzuki Baleno kombi s předchůdcem 1.6 a mohu potvrdit, že v létě je kombinovaná spotřeba 6,5 l- 7 itru, na dlouhých dálničních trasách dokonce klesá na 6 litru. I tahle stará 1.6 platí za velmi pružný, úsporný a bezproblémový motor, a i když existuje i dieselová varianta většina lidí při koupi této ojetiny volí benzin 1.6.
jj, 1.6 balena jsou fajn auta... vzhledove nic moc, ale spolehlivost ukazkova.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 20.12.2007 14:07, RE: bez předmětu
anonym napisał:
To je fakt, podcenil jsem Š120. Jinak si vzpomínám, jak jsem jednou jel od rodičů. Silnice 4. cenové skupiny se značkou "v zimě se neudržuje". Je tam taková dlouhá rovinka, první polovina mírně do kopečka, na konci kopečka takové zhoupnutí a pak už rovně asi 1 km. No, ten ten začalo přimrzat. I když je ten kopeček malinký, byl nahoře namrzlý, dole ještě ne. Jel jsem tehdy s Kadettem. Za kopečkem jsem jsem nalezl v příkopu tři Š120 asi 5 m od sebe. Jak je tam to zhoupnutí, tak jim na něm uletěl l...
jj, jizdy do kopce byvaly paradni... dolu to uz bylo, jak pisete, horsi... taky jsem jednou vymetl skarpu
reagować
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.