Cztwartek 20.12.2007 18:26,
Jiný pohled.
On je třeba řešit tento problém jinak. Od nového roku se budou do nafty přidávat bio složky. Jestli málo jezdíte, případně je možné riziko delšího odstavení vozu, může se vám stát, že oddělitelné bio složky vám v CR systému naftového motoru nadělají pěknou paseku, která se může pěkně podražit. Jde o takový začernalý šmír, který vše, nebo něco ucpe, v servisech to nečistí, pouze vyměňují. Je to pár měsíců, co jsem toto řešil. Rozhodl jsem se raději pro benzinovou variantu. Oni totiž prodejci říkají, že jejich auta žádné potíže mít nebudou, ale jsou to jenom prodejci. Opraváří říkají něco jiného. Opravy se pohybují v mezích 40 až 160 tis. Kč. Záruka se na to nevztahuje. Benzin sice na tom bude vlivem bioethanolu podobně, ale tam je to proces dlouhodobý, povrchová koroze dílů. Bioethanol (líh) na sebe váže vodu.
To jenom, aby jste mohl klidně spát a nemusel každý týden zbytečně projíždět aspoň dvacet kilometrů. Ono totiž u naftových aut, která jezdí denně, potíže nehrozí. Dost informací naleznete na www stránkách.
Na n-tv, dávali reportáž co cestě VW Tuareg po Andách. Test nových pneu GY. V zemích J.Ameriky dávají do nafty až 30% objemu rostliných složek. Měli tam z toho pěkné kecky. Proč asi? Konstrukce vstřikovačů, mráz ve vyších polohách.
reagować