šakal napisał:
No podle toho výběru mám pocit, že pisatel asi nebude úplný laik a že o tom něco ví. Osobně mám druhé Mitsubishi a musím říct, že mimo spotřebních dílů podvozku (ložiska,tlumiče, tyčky stabilizátoru) jsem nikdy nic jiného nepotřeboval. Najeto cca150 000. Zmíněné díly se stejně kupují z druhovýroby, takže není důvod řešit cenu náhradních dílů. Co se týče spolehlivosti, tak musím výjimečně nesouhlasit s Mufíkem, protože si myslím, že to je právě předností starších japonců (alespoň dle mé zkušeno...
Sakal ma pravdu v tom, ze pokud bude mitsubishi v dobrem stavu, bude slouzit mnohem lepe nez ford, felda a tak, spotrebni veci na to je druhovyroba a nic vazneho by vas nemelo postihnout. Jen to chce stastnou ruku pri vyberu, nebo nejlepe dovoz na zakazku. Preci jen, tomu autu bude 10 let a to uz ta spolehlivost plati pouze v pripade, ze se o auto taky nekdo staral. Na feldu budou dily za hubicku a opravi to kazdy mechanik, ale rozhodne budete navstevovat servis casteji. Jeste mozna vyhoda u feldy je ruceni, pokud by to byla 1.3. Jinak Suzuki bych se bal, ze bude problem s dily, hlavne karosarske, je to auto vlemi vzacne u nas, zvlaste kombi. Jinak jak bylo receno, zahradka a sotjan na kola, a pak vam muze byt jedno jak velky kufr mate, ale nekdy na parkovisti, je lepsi mit kolo v kufru, nez na strese, i presto, ze zahradku mate na zamek. Jinak nekdo zminil Omegu, tu opravdu nedoporucuji, ta i kdyz je v dobrem stavu, tak se proad nejak sype, je to skoda, bylo to auto mych snu, po zkusenosti s Omegou A jsem chtel si koupit vlastni omegu B. Jestli chcete levny auto tak Omega A taky neni spatna, kombi je obrovske. Ale hnijou jak feldy. Ale ze zapadu by se dala sehant do 50 nejaka pekna omega. Kamarad cca pred 2 mesici dovezl nadherneho Mercedesa za 50 tis, W124, nikdy nebourana, bez koroze, motor po GO, byl to 2.5D, zadna elektronika nic, jen ABS. Auto vypadalo nadherne, takze mozna nejaka omega A nebo Mercedes W124 kombi jako dovoz by taky nebyla spatna alternativa