anonym napisał:
Dobrý večer,
musím říct, že s autorem naprosto souhlasím, těžiště jednoznačně vždy co nejníže (proto používá porsche a subaru boxer motory, cayenne nepovažuji za porsche), z vlastní zkušenosti musím říct na šílené české silnice 9cm světlé výšky je tak akorát, níž to fakt nejde.
Pokud je nutné projet jednou za čas polní cestu nebo zaparkovat na obrubníku řešil bych to vzduchovým pérováním, kterým lze auto zvednout - světlou výšku leze regulovat o cca. 10-12cm.
Co se týče aerodamiky, tak aut...
V Usa pochopili to, ze ak sa chcu vyhnut limitom spotreby, ktore administrativa uvalila na ich osobne automobili, musia zacat predavat male nakladacky. Tym sa vyhli aj prisnejsim narokom na bezpecnost osobnych automobilov.
Navyse Chevy SuburBan predate omnoho drahsie ako rovnako vybaveny (motor, podvozok) pick-up
To pochopili v USA a zvysok je uz iba praca pre marketingove oddelenie.