0
powrót
 

diskuze k tématu: SUV jsou zbytečná!

kategorie zaszeregowania tematu:
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 18.10.2007 09:39, RE: Kde jezdíte?
anonym napisał:
SUW nemám, je to celkově dost drahá hračka, ale v čem jiném se dá alespoň trochu rozumně jezdit po našich tankodromech vydávaných za silnice?
Zkus Trabanta.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 18.10.2007 09:41, RE: Trošku nadhledu
anonym napisał:
Tak to jsem na tom názorově (naštěstí) úplně jinak než autor článku. MPV, SUV ani off-road nemám, ale s SUV 4x4 na silnici plně souhlasím (kdybych nejezdil příliš dlouhé trasy, měl bych ho také). Za prvé si myslím, že je z něj daleko lepší rozhled než z "připrdlého" a zemi olizujícího sporťáku. Mě se zdají ohromně nevkusná tahle "ponížená" auta s nízkou světlou i celkovou výškou. Trošku "hrdosti" by to chtělo. Zejména nízká světlá výška je vážně "výhodou" na českých silnicích. Kde autor jezdí, v...
Spolehlivá technika VW? Ty si asi upad.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 18.10.2007 09:43, RE: Proč ne?
anonym napisał:
Článek má samozřejmě ze svýho pohledu pravdu, ale snad nikdo nechce jen to nejjednodušší, nejpraktičtější, nejbezpečnější....k čemu máme na autě metalízu? Aby bylo úspornější, bezpečnější? ...a proč vůbec jedeme na dovolenou? ...a nebo třeba ližovat? ..a proč se třeba přežíráme a chlastáme?
já jezdím na dovolenou chlastat a přežírat se...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 18.10.2007 09:44, RE: trochu fyziky, pane autore
anonym napisał:
Cituji:
Jistě, když do sebe narazí dva automobily s výrazně rozdílnou hmotností a přibližně stejnou tuhostí, je lépe sedět v tom větším z nich, protože ten se bude deformovat méně.

Vždy jsem si myslel, a bude to i pravda, že výhoda těžšího vozu spočívá v menším zpoždění, které na mě bude při srážce působit. To platí i tehdy, pokud konstrukce čumáků obou vozů povede při stážce k obdobným deformacím. račte si ověřit u odborníků.

Václav Šámal
Pane Samale,

dekuji za prispevek.
Ve svem clanku jsem nezpochybnil vyhodu tezsiho vozu pri stretu s lehcim vozem. Jen jsem upozornil na druhou stranu mince - na zhorseni dynamiky tezsiho a vyssiho vozu a tim na zmenseni sance se kolizi vyhnout. Ucelem clanku nebylo unudit ctenare k smrti popisovanim teorie plastickeho razu dvou teles (tak se totiz da zjednodusene stret vozidel popsat). Veta kterou jste citoval se teto teorii a fyzice jako takove nijak neprici...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 18.10.2007 09:49, RE: Kalhotky
Riccardo napisał:
Podle mně jsou zbytečné dámské kalhotky.
v některých případe je podprda taky kontraproduktivní a brání gravitaci v přirozené modelaci hmoty (abych se držel fyzikálního nádechu článku)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 18.10.2007 09:49, RE: Autor je hokynář
anonym napisał:
Autor v článku opakovaně pojednává o aktivní a pasivní bezpečnosti, zcela demagogicky však opomíjí přínos pohonu 4x4, který je VÝZNAMNÝM příspěvkem k AKTIVNÍ bezpečnosti, a který je typický právě pro vozy typu SUV a off-road. Jinak řečeno, autor chce působit dojmem technického odborníka s patřičným nadhledem, v článku však používá jen to, co se mu hodí do krámu. Pane autore, když už znáte jen pohon 4x2, jak by se Vám líbilo, kdyby Vaše auto brzdilo jen na přední nebo zadní nápravu? A co takhle ú...
Autor článku popisuje HLAVNĚ chování vozu při brždění a jeho chování v zatáčkách ve vztahu k vyššímu těžišti SUV. Při havarijním brždění BRZDAMA je pohon 4x4 asi nepodstatnou věcí. Při průjezdu zatáčkou na hranici smyku je 4x4 výhodou. Otázkou ale zůstává, jestli je 4x4 V ZATÁČKÁCH! výhodnější nežli nižší těžiště sportovních a většiny ostatních vozů.
Myslím si, že autor dobře ví, o čem píše.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 18.10.2007 09:51, vnucování subjektivního názoru
Takhle se mi to jeví.. jsem toho názoru že ať si každý koupí co se mu líbí a hlavně, na co finančně dosáhne. To, že na SUV třeba za 1,5M nemám, je jen můj problém a nemusím proto hned tahle auta zatracovat.
Konečně vzato, pro automobilky je životně důležitý vymýšlet furt neco nového a hlavně! to úspěšně prodávat, což se jim samozřejmě daří a ekonomiky jen kvetou.. a o to jde. Někdo má ideu žití v přírodě, chroustat kobylky pít vodu, někdo vede funkční byznys kterej generuje peníze a někdo je jeho zaměstnanec, někdo si koupí vrtulník někdo SUV, no a co?
Teoretický srovnávání co je lepší a co ne fe sice fajn, měl bych ale na paměti že všechno vymyslel člověk a vymyslel i to, jak to těm dalším vnutit..
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 18.10.2007 09:53, RE: Autor je hokynář
anonym napisał:
Autor článku popisuje HLAVNĚ chování vozu při brždění a jeho chování v zatáčkách ve vztahu k vyššímu těžišti SUV. Při havarijním brždění BRZDAMA je pohon 4x4 asi nepodstatnou věcí. Při průjezdu zatáčkou na hranici smyku je 4x4 výhodou. Otázkou ale zůstává, jestli je 4x4 V ZATÁČKÁCH! výhodnější nežli nižší těžiště sportovních a většiny ostatních vozů.
Myslím si, že autor dobře ví, o čem píše.
Ty mu děláš v tom krámu skladníka, co?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 18.10.2007 09:56, Pseudonym
Autor je Vaculík, to podle stylu pozná i vesnický tuner. Ale čte se to dobře a jsou tam argumenty.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 18.10.2007 10:05, RE: Na svobodné společnosti je krásné, že si každý může koupit co chce.
anonym napisał:
Bez ohledu na článek tohodle blba. Někdo rád holky, někdio vdolky a někdo SUV (já zrovna ne). Přesto se nesnažím upírat každému právo na to, aby si koupil a užíval, co ho těší.
Svoboda jednoho jednotlivce končí tam, kde začíná svoboda druhého jednotlivce nebo klidně i všech ostatních. Když mi někdo svojí zálibou ubírá víc kyslíku než by nutně musel, tak je určitě důležitější moje svoboda dýchání. Když někdo jezdí ve větším autě než by nutně musel, tak je určitě důležitější bezpečí všech ostatních. Doufám, že se tenhle princip aspoň nějak zohlední v daních.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 18.10.2007 10:06, RE: Trošku nadhledu
anonym napisał:
Tak to jsem na tom názorově (naštěstí) úplně jinak než autor článku. MPV, SUV ani off-road nemám, ale s SUV 4x4 na silnici plně souhlasím (kdybych nejezdil příliš dlouhé trasy, měl bych ho také). Za prvé si myslím, že je z něj daleko lepší rozhled než z "připrdlého" a zemi olizujícího sporťáku. Mě se zdají ohromně nevkusná tahle "ponížená" auta s nízkou světlou i celkovou výškou. Trošku "hrdosti" by to chtělo. Zejména nízká světlá výška je vážně "výhodou" na českých silnicích. Kde autor jezdí, v...
Aka je vyhoda SUV oproti povedzme, kombi? Ked si to vezmem realne, nalozim tam tolko isto (kombi), je to nizsie, lepsia aerodynamika, nizsia hmotnost-lepsie jazdne vlastnosti, nizsia spotreba...lepsi vzhlad (subjektivne) ...Teraz mierim na taky golf plus napriklad (viem, ze nejde o cistokrvne SUV, ale bolo to spomenute).
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 18.10.2007 10:08, RE: At kazdy jezdi v tom na co ma a co ho bavi !
anonym napisał:
Ale ty SUV zabiraji na silnicich vice mista a maji vetsi spotrebu pohonnych hmot.
Proto se jim v Americe rika TRUCK, na rozdil od CAR.
Proto by meli mit drazsi registraci, a pan Kapsch by jim mel uctovat jak nakladakum.
No, ono americka SUV jsou taky o necem jinem nez ty evropske miniatury.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 18.10.2007 10:12, Tak tento článek mě opravdu nepřesvědčil... další marný pokus...
Nevím na co ještě budou odpůrci SUV útočit, dřív to byla ekologie, teď pasivní bezpečnost a ovladatelnost SUV. Tento týden začínáme SUVčky, kdy příjdou na řadu dlouhé limuzíny, kdy příjdou na řadu sportovní vozy?

Já bych SUV jako "machrkáry" jak jsou mnohdy prezentovány rozhodně neviděl. Dám vám taky jeden příklad - jako spousta dalších lidí jezdím na ryby a to třeba i docela po špatných cestách sypaných kamením - seřizování přední nápravy Octavie 4x4 po půl roce... teď SUV, dva roky stejného ježdění bez sebemenšího následku. Offroad nepotřebuji, opravdu těžký terén překonávat nehodlám a navíc nejsou zrovna moc dostupné.
SUV má proti normálnímu autu super výhled z vozdila a řidič tak přehled o tom co se děje. Každý kdo kritizuje ovladatelnost SUV podle toho jaké jsou to "krabice" by si nejdřív měl vyzkoušet několik modelů těchto aut, myslím že by byl překvapen.
Zkuste si v SUV jezdit jednu zimu po kopcích a klikatějších cestách českomoravské vrchoviny, budete myslím překvapeni....
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 18.10.2007 10:13, RE: bez předmětu
anonym napisał:
Ty jsi si nejspis vsim velice jisty ve svem prerostlem a zravem SUV, ze jo?
vyhul, blbe
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 18.10.2007 10:16, RE: Proč ne?
anonym napisał:
Článek má samozřejmě ze svýho pohledu pravdu, ale snad nikdo nechce jen to nejjednodušší, nejpraktičtější, nejbezpečnější....k čemu máme na autě metalízu? Aby bylo úspornější, bezpečnější? ...a proč vůbec jedeme na dovolenou? ...a nebo třeba ližovat? ..a proč se třeba přežíráme a chlastáme?
Ty zrejme chlastas odmala - lyzujeme s mekkym "i" se povede jen poradnemu opilci, ktery vysel v pate tride. Lyze jsou lyze, na tech se lyzuje. Liziny jsou zase neco jineho. Tupce.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 18.10.2007 10:38, SUV
Autor clanku by se mel v SUV projet. V ruznych typech, protoze kazde SUV je zcela jine. Jsou tvrda "sportovni" (Cayenne, Infiniti FX, Murano) relativne tvrda "rozumne do terenu" (Touareg, X5, Sorento), a pak ty mekci (Q7, Chrysler Pacifica, Lexus RX). Vetsi (Infiniti Qx) ani mensi (Sportage) auta nepovazuju za SUV. Zmensene radoby offroady nebo cistokrevne velke offroady proste SUV nejsou. Moje zena by jine auto nez SUV nechtela. (a to zacinala u Matize :)) Ochrana nasich deti je oproti vetsine ostatnich aut na ceskych silnicich i vlivem hmotnosti a velikosti zcela jinde. Jakmile totiz prelezete z SUV do "normalniho" auta, citite se "nahy".
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 18.10.2007 10:41, RE: Na svobodné společnosti je krásné, že si každý může koupit co chce.
anonym napisał:
Paneboze ty si primitiv! Az budes mit za sebou co p. Styblo, tak nekomu nadavej do blbu!
Autor srozumitelne zhodnotil auta z technicko-fyzikalniho hlediska a apeloval na zdravej rozum.
A ty mas za sebou, krome pomocne skoly a nekolika pochval v milicich, za sebou co, ze tak kefras?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 18.10.2007 10:43, RE: kua
anonym napisał:
ať už stojí palivo 50,- a zákonné pojištění 20tisíc nad 1800ccm.

a taky důsledné kontroly FÚ u všech OSVČ a je vymalováno.
socko...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 18.10.2007 10:47, RE: Na svobodné společnosti je krásné, že si každý může koupit co chce.
anonym napisał:
Svoboda jednoho jednotlivce končí tam, kde začíná svoboda druhého jednotlivce nebo klidně i všech ostatních. Když mi někdo svojí zálibou ubírá víc kyslíku než by nutně musel, tak je určitě důležitější moje svoboda dýchání. Když někdo jezdí ve větším autě než by nutně musel, tak je určitě důležitější bezpečí všech ostatních. Doufám, že se tenhle princip aspoň nějak zohlední v daních.
Určitě jo, kdo si koupil auto za milion zaplatil statu na DPH podstatne vic nez kdo si koupil auto za dve kila. takze vsichni muzem byt radi ze si bohadi lide kupuji draha auta
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 18.10.2007 11:23, RE: trochu fyziky, pane autore
anonym napisał:
Cituji:
Jistě, když do sebe narazí dva automobily s výrazně rozdílnou hmotností a přibližně stejnou tuhostí, je lépe sedět v tom větším z nich, protože ten se bude deformovat méně.

Vždy jsem si myslel, a bude to i pravda, že výhoda těžšího vozu spočívá v menším zpoždění, které na mě bude při srážce působit. To platí i tehdy, pokud konstrukce čumáků obou vozů povede při stážce k obdobným deformacím. račte si ověřit u odborníků.

Václav Šámal
zpozdenim myslite asi zpomaleni, ne? jinak souhlas, je to presnejsi nez to, co napsal autor clanku. Tezsi auto se nemusi deformovat mene, ale zpomaleni, tj zaporne zrychleni, bude mensi. V globalu ovsem souhlasim s tim, ze SUV a offroady do mesta je pitomost.
reagować
  1 2 3 ... 8


przep. aktualizację
ten temat obserwujesz

zakończyć obserwację danego tematu


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.