anonym napisał:
To ej azse článek.. Teď si každý bude mylset, že tohle jezdí za 7. To už je jak Octávka za 3. škoda. mluvit. Ano na okresce s tím podílem co jste jezdili vy (a chápu, kde jste jezdili) s lehkopu nohou se dá této spotřeby dosáhnout. Ale to jde i s trambusem. Pro většinu lidí, co se trápí půl dne po městě (Brno, Praha), protže ať jedeš kam jedeš, většinou ve městě skončíš, se reálná spotřeba bude pohybovat kolem těch 13 litrů (protože i podle toho co jste psali, jste tomu moc nedávali). A to už je...
V testu spotřeby jde hlavně o to, co nejblíže porovnat vozy na stejné trati za téměř stejných podmínek ve dvou jízdních režimech (ekonomicky a bez ohledu na spotřebu). Dále je zajímavé pozorovat na poměrně náročném okruhu rozdíly spotřeby v prvním a druhém kole. Rozdíl vypovídá o "žravosti" vozu, přičemž první okruh vypovídá o úspornosti testovaného vozu. A Outback dosáhl v prvním kole úžasného výsledku (vzhledem k poskytovanému pohodlí, prostoru a výkonu). První okruh odráží reálný příměstský provoz.
Ano, ve městě Outback jezdí za 13 litrů, některé vozy dokonce za 18. Jde o to, že Outback není vhodný jen do města. Většinou po něm sáhnou řidiči, kteří ho prostě potřebují. Ať už se jedná o podhůří nebo horské oblasti, kde je dllouhá zima atd. Navíc pohon všech kol zaručuje výborné jízdní vlastnosti i na vodě atd. Prostě si kupujete bezpečnost, kterou většinou ani nevyužijete, ale občas může předejít nehodě atd. Navíc víte, že Outback je mimo město vzhledem k výkonu úsporný.