0
powrót
 

diskuze k tématu: Subaru Impreza WRX STi v testu spotřeby

kategorie zaszeregowania tematu: japonská vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 25.05.2009 01:25, Teď NEDÁVNO ...
... jsem někde četla/slyšela, že "třídní" KONKURENT škoda Octavia 1.4 TSi jezdí v průměru za 9 litrů - tak JÁ mám "vybráno" ...
... to rychlejší, s fenomenálním podvozkem a fantastickým motorem (s ODPOVíDAJíCí spotřebou ,-)
Pěkný den
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 25.05.2009 08:06, No fuj
To je ale ošklivej interiér a hatchback z toho taky dělat nemuseli. To už si rovnou můžu koupit Golfa. Nějak si nemůžu pomoct, ale příjde mi, že tak kolem roku 2000 to s autama začalo jít docela z kopce. Jo a TSI to je opravdu zářný příklad tohoto. VW je opravdu studnice idiotských nápadů. Nejdřív motorům uřežou jeden válec a teď toto. Bohužel TSI je také výsledkem byrokratů z Bruselu. Ona ta 1,4 má při testech u výrobce nízkou spotřebu a emise, ale praxe už pak nikoho nezajímá. V praxi je pak lepší mít toto subaru. Je stejně zelené a přitom si sním člověk opravdu užije. Akorát stím běžným provozem to moc nevidím. Asi jsem moc pohodlný, ale denně bych tím do práce dojíždět nechtěl.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 25.05.2009 08:10, RE: Teď NEDÁVNO ...
Kylie napisał:
... jsem někde četla/slyšela, že "třídní" KONKURENT škoda Octavia 1.4 TSi jezdí v průměru za 9 litrů - tak JÁ mám "vybráno" ...
... to rychlejší, s fenomenálním podvozkem a fantastickým motorem (s ODPOVíDAJíCí spotřebou ,-)
Pěkný den
O2 1.4TSI prumer 55 - 6.1l/100, prumer 62 spotreba 10.9l/100
Subaru prumer 53 - 9.0l/100, prumer 65 spotreba 16.2l/100
Subaru ma cca o ma 80% vetsi spotrebu nez O2 1.4TSI pri podobnych jizdnich prumerech
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 25.05.2009 08:15, RE: No fuj
Kačud napisał:
To je ale ošklivej interiér a hatchback z toho taky dělat nemuseli. To už si rovnou můžu koupit Golfa. Nějak si nemůžu pomoct, ale příjde mi, že tak kolem roku 2000 to s autama začalo jít docela z kopce. Jo a TSI to je opravdu zářný příklad tohoto. VW je opravdu studnice idiotských nápadů. Nejdřív motorům uřežou jeden válec a teď toto. Bohužel TSI je také výsledkem byrokratů z Bruselu. Ona ta 1,4 má při testech u výrobce nízkou spotřebu a emise, ale praxe už pak nikoho nezajímá. V praxi je pak l...
jo, 9 litru ta 1.4 zrala kdyz novinari se z toho snazili vymacknout co se da
ja se svym autem taky umim jet za 10, ale sdandartne jezdim do 7, ale umim taky za 5
turbo benzin je proste nachylny na to, jak se s tim jezdi
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 25.05.2009 08:40, CO TO TADY ZAS PÍŠETE ??!!
rudastraka napisał:
jo, 9 litru ta 1.4 zrala kdyz novinari se z toho snazili vymacknout co se da
ja se svym autem taky umim jet za 10, ale sdandartne jezdim do 7, ale umim taky za 5
turbo benzin je proste nachylny na to, jak se s tim jezdi
Přesně tak, už vůbec srovnávat tady octavii 1,4 TSi s nejsilnější verzí Imprezy mi připadá jako vrchol - slušně řečeno - jednoduchosti, neznalosti a nevyzrálosti. (Kylie ! Nevyzrálost nemá s věkem nic společného). V první řadě mě to tedy nezajímá, ale pokud chcete oblažovat někoho tím, co by jste si vybrala, tak porovnávejte alespoň porovnatelné, Imprezu STi s Lancerem EVO, či Focusem St, nebo RS, nebo Golfem R32 či novým GTi.. Motor 1,4 Tsi považuju naopak za velice povedený, přesně pro ten styl jízdy, kterým jezdím a myslím, že takových je nás dost... plynulá jízda a v případě potřeby předjet plazící se kolonu v čele s kamionem je pak k dispozici dostatek výkonu... v takovéhle kombinaci se pak spotřeba drží na velmi přijatelné úrovni.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 25.05.2009 08:57, SUBARU JSOU KRÁMY!
rudastraka napisał:
O2 1.4TSI prumer 55 - 6.1l/100, prumer 62 spotreba 10.9l/100
Subaru prumer 53 - 9.0l/100, prumer 65 spotreba 16.2l/100
Subaru ma cca o ma 80% vetsi spotrebu nez O2 1.4TSI pri podobnych jizdnich prumerech
Skvělý test!

RE: Ale vždyť jo, jezděte úspornější Octavií. Je to krásné auto, šetrné a bezpečné a dostupné i ve "skoro" čtyřkolce s haldexem.

Uvědomte si, že Subaru jezdí jiní lidé než škodovkami:
1) ti co mají rádi preciznost a spolehlivost
2) ti co mají na vyšší cenu auta
3) ti co mají na vyšší cenu benzínu
4) ti kteří nepřemýšlí zda u benzínky nechají 1200 nebo 1800

Mám 2 subaru, imprezu a outback diesel, obojí jsou samozřejmě mnohem horší než škodovky, citroeny a peugeoty a žerou mnohem víc a nejedou a jsou na ně drahé náhradní díly a vůbec ... japonec až na konec.

Přesto si v budoucnu koupím jedině subaru, už vím i jaké.

A prosím, až uvidíte na ulici zaparkovanou mou imprezu nebo outbacka, a budete si mezi sebou špitat slovo SUBARU, určitě to bude proto, že si říkáte "kterej blbec jezdí tak špatnym autem". Jen má reálná zkušenost popisovaná v bajkách jako "kyselé hrozny" :)

Pěkný den :)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 25.05.2009 09:07, RE: CO TO TADY ZAS PÍŠETE ??!!
cruise napisał:
Přesně tak, už vůbec srovnávat tady octavii 1,4 TSi s nejsilnější verzí Imprezy mi připadá jako vrchol - slušně řečeno - jednoduchosti, neznalosti a nevyzrálosti. (Kylie ! Nevyzrálost nemá s věkem nic společného). V první řadě mě to tedy nezajímá, ale pokud chcete oblažovat někoho tím, co by jste si vybrala, tak porovnávejte alespoň porovnatelné, Imprezu STi s Lancerem EVO, či Focusem St, nebo RS, nebo Golfem R32 či novým GTi.. Motor 1,4 Tsi považuju naopak za velice povedený, přesně pro ten s...
cruise: to víš, Kylie prostě musela opět dát za každou cenu najevo, jak nemá ráda škodovky, potažmo koncern. Škoda jen, že to musí blejt do každý diskuze...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 25.05.2009 09:29, RE: Teď NEDÁVNO ...
Kylie napisał:
... jsem někde četla/slyšela, že "třídní" KONKURENT škoda Octavia 1.4 TSi jezdí v průměru za 9 litrů - tak JÁ mám "vybráno" ...
... to rychlejší, s fenomenálním podvozkem a fantastickým motorem (s ODPOVíDAJíCí spotřebou ,-)
Pěkný den
Teda srovnavat Octavii se zakladnim benzinovym motorem a Subaru s 300 konmi pod kapotou, to je jak srovnavat hrusky s jablkama. To snad ani nejde. Kazde auto je zamereno uplne jinam. Asi jak Subaru s 300 konikama si nekoupi prumerna ceska rodina na dojizdeni do supermarketu, k babicce a do prace(kam je urcena), tak Octavii 1.4 TSi si nekoupi ten, kdo od auta ceka pohon 4x4, velmi zavodni charakter auta a zrychleni hluboko pod 10 sekund.
Subaru je proste subaru a tuhle verzi si clovek koupi vylozene pouze pro pozitek z jizdy a pak uz me nebude zajimat jestli jedu za 7 litru nebo za 15 litru.
A kdyz uz, tak to srovnani spotreby o prispevek vyse je velice trefne, jeste bych dodal, ze na stejne trase a se stejnym ridicem.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 25.05.2009 09:37, RE: No fuj
Kačud napisał:
To je ale ošklivej interiér a hatchback z toho taky dělat nemuseli. To už si rovnou můžu koupit Golfa. Nějak si nemůžu pomoct, ale příjde mi, že tak kolem roku 2000 to s autama začalo jít docela z kopce. Jo a TSI to je opravdu zářný příklad tohoto. VW je opravdu studnice idiotských nápadů. Nejdřív motorům uřežou jeden válec a teď toto. Bohužel TSI je také výsledkem byrokratů z Bruselu. Ona ta 1,4 má při testech u výrobce nízkou spotřebu a emise, ale praxe už pak nikoho nezajímá. V praxi je pak l...
Oproti předchozí generaci není problém s tímto STi normálně dojíždět do práce počkejte na redakční test.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 25.05.2009 09:56, RE: Teď NEDÁVNO ...
Kylie napisał:
... jsem někde četla/slyšela, že "třídní" KONKURENT škoda Octavia 1.4 TSi jezdí v průměru za 9 litrů - tak JÁ mám "vybráno" ...
... to rychlejší, s fenomenálním podvozkem a fantastickým motorem (s ODPOVíDAJíCí spotřebou ,-)
Pěkný den
Kylie jsi uz trapna porad jen porovnavat vsechno neporovnatelne. JAka je treba cena a zamereni octavie a subaru? A zase ty reci typu:...jsem nekde cetla/slysela....jsi jsi videla i slysela spatne. Jak uz napsal nekdo nademnou na stejne trase je rozdil a to o 3 litry v klidu a o 5 pri razantni jizde coz je pro nekoho dost velka zatez. Chapu, ze Subaru je lepsi auto, ale nekdo potrebuje 4x4 a nekdo kufr, nekdo chce vykon 300 koni a nekdo chce jen treba obyc HTP a staci mu to ke stesti.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 25.05.2009 10:01, RE: CO TO TADY ZAS PÍŠETE ??!!
cruise napisał:
Přesně tak, už vůbec srovnávat tady octavii 1,4 TSi s nejsilnější verzí Imprezy mi připadá jako vrchol - slušně řečeno - jednoduchosti, neznalosti a nevyzrálosti. (Kylie ! Nevyzrálost nemá s věkem nic společného). V první řadě mě to tedy nezajímá, ale pokud chcete oblažovat někoho tím, co by jste si vybrala, tak porovnávejte alespoň porovnatelné, Imprezu STi s Lancerem EVO, či Focusem St, nebo RS, nebo Golfem R32 či novým GTi.. Motor 1,4 Tsi považuju naopak za velice povedený, přesně pro ten s...
Presne souhlasim s Cruisem. TSI jak 1,4 tak 1,8 jsou pro vetsinu populace idealni motory. TAky jezdim temer porad s lehkou nohou a tak me stacila i 1.2 v Puntu, ale pak chci predjet a hle? Chybi vykon, ktery jinak 95% jizdy nevyuzivam a v tom je kouzlo TSI. Kdyz se jede klidne malo zerou a je tam v zaloze turbo prave pro kamiony, pomalejsi auta atd....samozrejmne ze to neni motor na zavodeni, ale na klidnou jizdu s idealni rezervou vykonu schovanou prave v tom turbu ci kompresoru ci v obojim :)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 25.05.2009 10:21, RE: SUBARU JSOU KRÁMY!
impa napisał:
Skvělý test!

RE: Ale vždyť jo, jezděte úspornější Octavií. Je to krásné auto, šetrné a bezpečné a dostupné i ve "skoro" čtyřkolce s haldexem.

Uvědomte si, že Subaru jezdí jiní lidé než škodovkami:
1) ti co mají rádi preciznost a spolehlivost
2) ti co mají na vyšší cenu auta
3) ti co mají na vyšší cenu benzínu
4) ti kteří nepřemýšlí zda u benzínky nechají 1200 nebo 1800

Mám 2 subaru, imprezu a outback diesel, obojí jsou samozřejmě mnohem horší než škodovky, citroeny a peugeoty a žerou mnohem ...
Ale to péro je stále tak beznadějně maličký,,,
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 25.05.2009 10:45, RE: CO TO TADY ZAS PÍŠETE ??!!
mufik.martin napisał:
Presne souhlasim s Cruisem. TSI jak 1,4 tak 1,8 jsou pro vetsinu populace idealni motory. TAky jezdim temer porad s lehkou nohou a tak me stacila i 1.2 v Puntu, ale pak chci predjet a hle? Chybi vykon, ktery jinak 95% jizdy nevyuzivam a v tom je kouzlo TSI. Kdyz se jede klidne malo zerou a je tam v zaloze turbo prave pro kamiony, pomalejsi auta atd....samozrejmne ze to neni motor na zavodeni, ale na klidnou jizdu s idealni rezervou vykonu schovanou prave v tom turbu ci kompresoru ci v obojim :)
Souhlas.
Ke Kylie: já myslím, že to tu napsala jen aby si šťouchla a diskuse se zase rozjela. Je docela srandovní, jak i u diskuse pod Subaru Impreza WRX 3/4 zabere Octavia (Kylie - takhle se dělá marketing, sama si jeho strůjcem ;)). Tím tady nechci nikomu brát právo reagovat. Proč ne, je to diskuse.
Podle mě ani Kylie není tak zadubená či dokonce hloupá , aby nevěděla, že 1.4TSi je vlemi dobrý motor. Spíš možná ale chtěla napsat - v automagu říkali, že jezdí za 9l/100km...
Ale ještě mi tu v diskusi chybí C5. To nabídle určitě lepší spotrovní požitek z jízdy než Subaru. Teda pouze s 2.7 HDi. No a pro úplnost bych dodal, že Subaru koupí jedině vůl, protože ve stříbrné Octavii na hlínách s TDi můžete jezdit za 3l/100. Ale zase na druhou stranu Fabia HTP toto Subaru asi nepředjede, takže zas nebude tak špatný :D
Hezký den
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 25.05.2009 11:13, RE: Teď NEDÁVNO ...
mufik.martin napisał:
Kylie jsi uz trapna porad jen porovnavat vsechno neporovnatelne. JAka je treba cena a zamereni octavie a subaru? A zase ty reci typu:...jsem nekde cetla/slysela....jsi jsi videla i slysela spatne. Jak uz napsal nekdo nademnou na stejne trase je rozdil a to o 3 litry v klidu a o 5 pri razantni jizde coz je pro nekoho dost velka zatez. Chapu, ze Subaru je lepsi auto, ale nekdo potrebuje 4x4 a nekdo kufr, nekdo chce vykon 300 koni a nekdo chce jen treba obyc HTP a staci mu to ke stesti.
Ok - tak JINAK (NEmoc milý mufíku.martine .-)
Jedno z motoricky i podvozkově NEJ- aut ve třídě jsem ÚMYLSLNĚ porovnala s NEJNIŽŠí verzí "typického" rodinně zaměřeného vozu této kategorie a ROZDÍL spotřeby mezi tím předokolkovým R4 1.4 a symetrickou 4kolkou B4 2.5 je dle mne "rozumně" MALÝ - resp. menší než rozdíl v použité technice a nabízených výkonech ...
... VYHOVUJE tato formulace "více"?
A s tím ".. viděla/slyšela" - NE to jsem NEviděla/NEslyšela špatně - "chviličku" tuto oblast již sleduji ,-)
PS: Mně osobně příjde REÁLNÁ průměrná spotřeba Subaru Impreza WRX STi "odpovídající"; zato REÁLNÁ průměrná spotřeba té nové Octavie 1.4 TSi testéry trošičku "překvapila" (spíše NEgativně - dostali se k průměru 9 litrů).
Pěkný den
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 25.05.2009 11:18, RE: CO TO TADY ZAS PÍŠETE ??!!
rohYpnol napisał:
Souhlas.
Ke Kylie: já myslím, že to tu napsala jen aby si šťouchla a diskuse se zase rozjela. Je docela srandovní, jak i u diskuse pod Subaru Impreza WRX 3/4 zabere Octavia (Kylie - takhle se dělá marketing, sama si jeho strůjcem ;)). Tím tady nechci nikomu brát právo reagovat. Proč ne, je to diskuse.
Podle mě ani Kylie není tak zadubená či dokonce hloupá , aby nevěděla, že 1.4TSi je vlemi dobrý motor. Spíš možná ale chtěla napsat - v automagu říkali, že jezdí za 9l/100km...
Ale ještě mi tu v di...
,-)
PS: Myslím že ten PRAVÝ (sportovní) požitek zajistí new V6 3.0 HDi 202 kW/600 Nm
Pěkný den
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 25.05.2009 11:28, RE: CO TO TADY ZAS PÍŠETE ??!!
A4 napisał:
cruise: to víš, Kylie prostě musela opět dát za každou cenu najevo, jak nemá ráda škodovky, potažmo koncern. Škoda jen, že to musí blejt do každý diskuze...
Já VíM, že do TÉTO diskuze se to NEhodí, ale audi R8 se mi docela hóóóódně líbí ,-)
A motůrek 1.8 T(F)Si (to "eFff" nějak poslední dobou "vypouštějí " - nevíte proč?) je DOST povedený a jeho větší bráška 2.0 T(F)Si je dokonce HODNĚ moc Moc MOC povedený a JEDNOZNAČNĚ doporučitelný ... a současné Scirocco se svéme předchůdci asi NEvyrovná, ale i tak ode mne 1 (možná i s malou "*" dostává ... no interiér mohl být "lepší", ale jízdně a motorově je ta 1čka vzhledem k ceně jasně ZASLOUŽENÁ!)
PS: Ale to jak se tu "používá" octavia jako (často i lepší) varianta vlastně skoro VŠEHO, klidně i vozů o kategorii výš - to mi opravdu příjde ... až trochu "hloupé", to ano ...
PPS: "ROZDĚLOVAT" vozy na "MÁM rád" a NE"mám rád" dle loga na kapotě je TOTÁLNí "bubost" (to NEvíte? .-)
Pěkný den
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 25.05.2009 11:30, Milý A4ko!
A4 napisał:
cruise: to víš, Kylie prostě musela opět dát za každou cenu najevo, jak nemá ráda škodovky, potažmo koncern. Škoda jen, že to musí blejt do každý diskuze...
Ještě jsem zapomněla ... když já napsala co za NADprůměrné od vw koncern považuji, co se VÁM líbí/zaujalo od Citroën? ,-)
Těším se na ODPOVĚĎ a
Pěkný den
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 25.05.2009 12:09, RE: Milý A4ko!
Kylie napisał:
Ještě jsem zapomněla ... když já napsala co za NADprůměrné od vw koncern považuji, co se VÁM líbí/zaujalo od Citroën? ,-)
Těším se na ODPOVĚĎ a
Pěkný den
Mila Kylie! Z mých příspěvků jsi monžá už vytušila, že citroen není zrovna můj šálek kávy, a tak se o něj ani příliš nezajímám. Ale ano, dejme tomu, že nová C5 (pokud se nepletu) je exteriérově moc povedená, interiér je na mě ale až moc ehm "extravagantní" jako u většiny citroušů. Jinak z těch starších se mi kdysi moc líbil (možná tě to dost překvapí) model Evasion - takové zvláštní hranaté vozidlo, posunovací dveře. Vím, že tobě tahle kategorie aut moc nesedí,, ale třeba na dovolenou to musí být bezva kára.
Něco málo praktických zkušenosti:
1) Známej měl kdysi BX GTI, byl to tuším nějaký vysokootáčkový dvoulitr, výkon si už nepamatuju. S ním bylo moc pěkné svezení. Při využívání jeho výkonového/vysokootáčkového potenciálu ale žral jako tank.
2) Asi 4 roky jsme jezdili s citroenem AX 1,1i - na každodenní ježdění do práce to bylo ideální a taky relativně spolehlivé vozidlo. Kdyby ho nakonec přítelkyně při jedné nehodě neotočila přes střechu, možná bychom s ním jezdili dodnes...
Stačí, Kylie?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 25.05.2009 12:59, RE: No fuj
Petr - TipCars.com napisał:
Oproti předchozí generaci není problém s tímto STi normálně dojíždět do práce počkejte na redakční test.
No neseděl jsem v tom. Ale když vidím ty vysoký "patníky" po stranách sedadel, tak ty by mi zákonitě překáželi při nastupování a vystupování. Vám nepřekáželi? Bál bych se že se časem prošoupou jejich hrany když o ně člověk zavadí. Jaká je vaše zkušenost? A co brzdy? Takováto auta je zákonitě mají dost ostrý. To je dobře, jak jinak. Ale ne pro pohodlnou jízdu ve městě. To se jich pak člověk bojí dotknout. No už se těším na váš test.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 25.05.2009 13:06, RE: CO TO TADY ZAS PÍŠETE ??!!
rohYpnol napisał:
Souhlas.
Ke Kylie: já myslím, že to tu napsala jen aby si šťouchla a diskuse se zase rozjela. Je docela srandovní, jak i u diskuse pod Subaru Impreza WRX 3/4 zabere Octavia (Kylie - takhle se dělá marketing, sama si jeho strůjcem ;)). Tím tady nechci nikomu brát právo reagovat. Proč ne, je to diskuse.
Podle mě ani Kylie není tak zadubená či dokonce hloupá , aby nevěděla, že 1.4TSi je vlemi dobrý motor. Spíš možná ale chtěla napsat - v automagu říkali, že jezdí za 9l/100km...
Ale ještě mi tu v di...
Náhodou kromě automagu to říkali i v Autosalonu na Primě. A těm já věřím. Takže 1,4 TSI je šmejd a hotovo. V Polu by byl ale možná dobrej. Tam by třeba tolik nežral a když už tak by si člověk alespoň zařádil.
reagować
1 2 3


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.