anonym napisał:
Naprosto zcela absolutně jednoznačně a bez debat dvoulitr (a přeplňovaný nejlépe). Ale vážně, vzhledem k přeci jen vyšším nárokům (fenomenálního) podvozku (symetrická čtyřkolka - té se NIC nevyrovná) vyplývajícím z trvalého pohonu všech kol, jednoznačně dvoulitr (a nejlépe po "faceliftu", tedy v té silnější verzi!), opravdu tady NENÍ o čem uvažovat!
PS: A protože problém jsme vyřešili (to skoro bez legrace, v tomto případě je to opravdu HODNĚ jednoznačné, skoro "danné") navrhuji "...
Kylie, přesné pořadí si nedovolím tipovat. Dva z vítězného tria, které navrhuješ, se zřejmě na stupně vítězů prosadí, tím třetím bude nějaké koncernové auto Ibiza/Superb/široko/A4/Q5. Dále bych v první desítce viděl Mazdu 6 i Accorda (každý uzná, že se povedly) a krásnou Deltu. Bude tam nabobtnalá Fiesta. Možná se tam procpe Insignia, Koleos či Kuga. Kdo ví, kolik novinářů to bude hodnotit na základě poměru ceny a užitné hodnoty. Bylo-li by jich více, objevilo by se tam Hundaj i10, revolucionářské Sandero, Berlingo/Partner či Kangů.
Kdybych hlasoval já, tak bych hlasoval prizmatem dostupnosti a sympatií - tzn. vybíral bych auto, které bych si potencionálně koupil - a vybral bych Ibizu, páč se mi moc líbí a dává se do ní tédéíčko. Dál se mi líbí Delta (moc), MiTo (sůvička), ale to už je moc sporťákoidní a já jsem rodinný člověk.