0
powrót
 

diskuze k tématu: Škoda má nový hit: motor 1.2 TSI

kategorie zaszeregowania tematu: česká vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 16.02.2011 23:48, RE: Jen zkopíruji to co jsem psal dřív
Kojot027 napisał:
Fakt to čtu a jen čumim. :) Jezdím už ve třetí služební fábii. Nájezdy za 5 let kolem 130-140tis km. Byly to diesely, SDI a TDI. Krom podvozku ani na jednom krom pravidelného servisu naprosto nic. Teď mám kombika 1,2TSI 77kW v eleganci. (prostě cenově muj firemní limit už nedosahne na TDI/CR) Papírová spotřeba je naprosto nereálná. Průměr 5,4 na sto, jde dosáhnout pouze trvalou jízdou z kopce v délce 100 km a do max 80 km/h jak spustí turbo u tohoto prťavýho motoru cca 1.500 ot/min tak spotřeba...
V poslední době lže o reálné spotřebě snad každá automobilka. Viz. Hyundai i20. Nebo nakonec i poslední Yaris 1,33 74 kW. Průměr má být 5,2, realita 6,1 (spritmonitor). Sice to není tak hrozný výsledek, ale těch 5,2 nemá ani ten nejúspornější exemplář ze spritmonitoru.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 17.02.2011 10:03, RE: TSI
Tomáš Caknakis napisał:
Dálnice 7.5 litrů.... no nevím nevím. V dnešním auto - tipu je článek, němci testovali několik aut na dálnici při rychlosti 180 - škoda s motorem 1.2 TSI: spotřeba 19 litrů. BMW 740 - 13 litrů... A podobný rozdíl byl i při povolené stotřicítce... tenhle a podobné motory prostě na dálnici nepatři, maximálně na víkendovou cestu někam, ale nedokáži to mát jako služebák a lítat Praha - Brno
přesně jak píše Tomaš Caknakis, tyto motory jsou ideální tak akorát do města, jak se pustí člověk na dálnici a chce se trochu svést, tak spotřeba rapidně stoupá. Já říkám Ideální motor 2.0 a výš atmosferický a spotřeba je srovnatelná a při vyšších rychlostech i nižší než slavný 1.2TSi, který se musí točit aby vůbec jel. Objem ničím nenahradíš.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 17.02.2011 10:38, RE: krása
typek napisał:
Miluju tyhle PR bláboly. Motor 1.2 TSI má průměrnou spotřebu 5 l na 100 km .... to je informace jak ze šachty Bezruč z 50-tých let - směna úderníka soudruha Babiše narubala za směnu 5 tun uhlí čímž překročila plán o 160 %... krásné, jen u škodovky chybí pionýři předávající rudé karafiáty... vlastně ani ne, stačí nahlédnout do domova tohohle úžasného článku, tam se nadšením neplýtvá. Článek navíc psal totální kretén a debil, který ani neví že motor 1.0 MPi benzín 37 kW který se dával do Fabie v...
Tak je pravda, že se na hodnoty papírové spotřeby až tak nekoukám, ale spíše mám tendenci koukat na výkon a hmotnost auta a podle toho usuzovat velikost spotřeby. Ovšem někdo se na malá čísla asi chytí. Bohužel s turbobenzíny je to s dosažením nízké spotřeby výrazně horší než s turbonaftou, tam už člověk musel být hodně surový, aby se mu povedl dvojnásobek normálu. U turbobenzínu to jde s prstem v nose - málo kdo z BFU tohle ví.
Článek je otřesný a popravdě jsem čekal technické informace o motoru, které bych si rád přečetl, i když Škodovky mě nechávají absolutně chladným a z vyprávění, co umí vymyslet za argumenty autorizovaný servis to tak dlouho zůstane. Pokud bych měl hodnotit motory, tak 1.2TSi je skutečně jiná liga než tříválcové HTP nebo TDi. Konkrétně to TDi byl hrozný akustický zážitek. Po dvou hodinách jízdy mě z něj bolela hlava. Jakoby tam chyběl druhý hlas.....ještě jednou ten stejný motor, ale olejovou vanu a klikovku by mohly mít stejnou Parametrově (jízdně) bych k němu zase moc výtek nesměřoval. Konkrétní exemplář najezdil 200 tkm bez větších poruch se spotřebou do 5-ti litrů (ono to bylo holátko bez klimy), takže nakonec úlohu levného pracanta splnil. Ovšem ten kluk s ním nejezdil rád, ani když ho měl zadarmo.
Bohužel mě bolela hlava i z OII 1.9 TDi při ceste Brno - Norimberk - Brno ve dvou dnech. A nepomohla k zlepšení stavu ani informace, že jsem to jel za 5,3. Ulevila mi až návštěva termálních lázní druhý den se svým soukromým vozem za důstojných 8,5 odopvídajících velikosti auta a mému sociálnímu postavení.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 17.02.2011 12:41, Spotřeba - výpočet
Největší sranda je metodika, kterou automobilky, resp. EHK, vypočítavají spotřebu. V nejvýhodnějším pracovním režimu se měří emise CO2 a z nich se příslušným algoritmem získá spotřeba. Pravou rukou se škrábou za levým uchem a my se z toho můžem smíchy pochc.t
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 17.02.2011 15:16, RE: krása
David V napisał:
Tak je pravda, že se na hodnoty papírové spotřeby až tak nekoukám, ale spíše mám tendenci koukat na výkon a hmotnost auta a podle toho usuzovat velikost spotřeby. Ovšem někdo se na malá čísla asi chytí. Bohužel s turbobenzíny je to s dosažením nízké spotřeby výrazně horší než s turbonaftou, tam už člověk musel být hodně surový, aby se mu povedl dvojnásobek normálu. U turbobenzínu to jde s prstem v nose - málo kdo z BFU tohle ví.
Článek je otřesný a popravdě jsem čekal technické informace o mo...
No nevím jestli zrovna Mondeo odpovídá Tvému sociálnímu postavení...jako "joke" je to ale dobrý. Ale k tématu...
Vyfasoval jsem na podzim Fa 1,2 TSi (63kW). Nyní najeto 10.800 bez závady a se spotřebou 6,4. Je pravda, že na dálnici jezdí tak za 7-7,5 při jízdě dle tacho okolo 140km/h. Naproti tomu na okreskách, jízdou dle předpisů, není problém jet za 5,8. Opakovaně jezdím z Vysočiny (cca 80km) domů za 4,8l/100, je to z kopce.. Což mi přijde docela solidní. Naopak cesta na Vysočinu, stejná trasa za 6,8...
Uvidíme, kolik ten motor vydrží.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 17.02.2011 15:53, RE: Jen zkopíruji to co jsem psal dřív
Kojot027 napisał:
Fakt to čtu a jen čumim. :) Jezdím už ve třetí služební fábii. Nájezdy za 5 let kolem 130-140tis km. Byly to diesely, SDI a TDI. Krom podvozku ani na jednom krom pravidelného servisu naprosto nic. Teď mám kombika 1,2TSI 77kW v eleganci. (prostě cenově muj firemní limit už nedosahne na TDI/CR) Papírová spotřeba je naprosto nereálná. Průměr 5,4 na sto, jde dosáhnout pouze trvalou jízdou z kopce v délce 100 km a do max 80 km/h jak spustí turbo u tohoto prťavýho motoru cca 1.500 ot/min tak spotřeba...
Neděláte dobře,že při zajíždění motoru jezdíte na spotřebu,prvních 1 500 km to chce opatrně,ale potom pokud je motor ohřátý je to potřeba prohánět.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 17.02.2011 16:20, RE: krása
Alda napisał:
No nevím jestli zrovna Mondeo odpovídá Tvému sociálnímu postavení...jako "joke" je to ale dobrý. Ale k tématu...
Vyfasoval jsem na podzim Fa 1,2 TSi (63kW). Nyní najeto 10.800 bez závady a se spotřebou 6,4. Je pravda, že na dálnici jezdí tak za 7-7,5 při jízdě dle tacho okolo 140km/h. Naproti tomu na okreskách, jízdou dle předpisů, není problém jet za 5,8. Opakovaně jezdím z Vysočiny (cca 80km) domů za 4,8l/100, je to z kopce.. Což mi přijde docela solidní. Naopak cesta na Vysočinu, stejná tras...
O Mondeu tady není ani slovo. Ta spotřeba odpovídá mému sociálnímu postavení .... a to ojetý Mondeo koneckoncu taky
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 17.02.2011 19:51, teprve se uidí
Pokud se to ježděním 130-150 nezniční a nezačně žrát olej, 300 tkm to udělá tak proč ne, ale na soudy je ještě brzo, na druhou stranu proč ne. Před 50-80 lety měl 2000 ccm výkon 30HP a žral 20litrů. V té době by dnešní motory taky vypadaly nereálně, ale .... S tím to bude (snad) stejné ....ps: atmosféra nebude mrtvá nikdy
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 17.02.2011 20:52, RE: krása
David V napisał:
O Mondeu tady není ani slovo. Ta spotřeba odpovídá mému sociálnímu postavení .... a to ojetý Mondeo koneckoncu taky
Jasně že o Mondeu nebyla řeč, nic ve zlým...jen mě zaujalo spojení "spotřeba odpovídající mému sociálnímu postavení".
Asi bych ze měl za Fábii stydět, protože neodpovídá mému sociálnímu postavení, ale darovanému koni...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 17.02.2011 21:54, RE: krása
Alda napisał:
Jasně že o Mondeu nebyla řeč, nic ve zlým...jen mě zaujalo spojení "spotřeba odpovídající mému sociálnímu postavení".
Asi bych ze měl za Fábii stydět, protože neodpovídá mému sociálnímu postavení, ale darovanému koni...
Jo byl to vtip. Provozní náklady z daleka nejsou jen spotřeba, ta v mém případě činí tak 35%.
Ovšem neuznávám kastování podle aut, každý má v životě jiné cíle a jiné žebříčky hodnot. Mondeo nemám kvůli nějakým klišé, ale proto, že to bylo slušné auto za rozumné peníze dostatečně velké, aby pojmulo rodinu.
reagować
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.