0
powrót
 

diskuze k tématu: Škoda má nový hit: motor 1.2 TSI

kategorie zaszeregowania tematu: česká vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 16.02.2011 07:10, Kde je
A kde jsou nějaké informace o motoru TSi?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 16.02.2011 07:28, RE: Kde je
David V napisał:
A kde jsou nějaké informace o motoru TSi?
Pssst, ty jsou tajné jak recept na coca colu...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 16.02.2011 08:32, RE: Kde je
David V napisał:
A kde jsou nějaké informace o motoru TSi?
Spotreba 5 litru?? Mozna na papire, realita je u Fabie nekde kolem 6,5, ostatni modely (Room, Yeti) spis 7+ .
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 16.02.2011 08:50, Opatrně
Já bych si na nějaké superlativy 2-3 roky počkal a pak hodnotil. Nejsem strojař, ale dle mého názoru bude zázrak když se tekovýto motorek dožije 150tkm, tuplem například v něčem větším než je fabie
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 16.02.2011 09:31, RE: Kde je
Vlastah napisał:
Spotreba 5 litru?? Mozna na papire, realita je u Fabie nekde kolem 6,5, ostatni modely (Room, Yeti) spis 7+ .
Dle spritmonitor.de je spotřeba u fabií s touto motorizací kolem 7,2, takže naprosto standardní průměr na dnešní dobu. 5 litrů je pouze novinářský blábol.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 16.02.2011 09:40, RE: Kde je
tomlee napisał:
Dle spritmonitor.de je spotřeba u fabií s touto motorizací kolem 7,2, takže naprosto standardní průměr na dnešní dobu. 5 litrů je pouze novinářský blábol.
ale vsetci zakaznici to zeru a priplacaju za maly turbomotor, ktory zere menej, iba ked sa takmer netoci turbo, co je ale iba 5% spektra
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 16.02.2011 10:13, RE: Opatrně
Renda28 napisał:
Já bych si na nějaké superlativy 2-3 roky počkal a pak hodnotil. Nejsem strojař, ale dle mého názoru bude zázrak když se tekovýto motorek dožije 150tkm, tuplem například v něčem větším než je fabie
Je to jednoduché, jízdní projev a spotřebu lze hodnotit hned. Jelikož jsem se k motoru zprostředkovaně dostal, tak jeho parametry mohu zhodnotit i jinak než posuzováním papírových čísel. Musím uznat, že mě motor svým projevem velmi mile překvapil. Je tichý a opravdu je cítit šlápnutí na plynový pedál v 50-ce na 4-ku i v autě, jako je Škoda Octavia, kam se montuje s naladěním na 77kW. Kamarád je velice klidný jezdec, takže jezdí do 7-mi litrů průměrně, dálky prý 6,5, ovšem na dálnici se drží kolem 120-ky, ale ne kvůli spotřebě, jezdí prostě opatrně. V podstatě to potvrzuje, že kdo bude jezdit klidně, může mít zajímavou spotřebu a kdo jezdí sportovně, také zajisté bude mít zajímavou spotřebu.
Hodnocení odolnosti motoru je předčasné, ale rozhodně bych byl dalek vynášet soudy nad tím, že motor vydrží jen 150 tisíc. Vzpomeňme na motory TDi, které nabízely ve své době výkony 2,5 až 3,0 litrových naftových atmosfér. A měly snad problém s nízkou životností? Jediné jádro pudla je v zacházení, to je pro turbomotory trochu specifické a surovost tyto motory neodpouští, jako staré robustní litinové atomsféry odpustily.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 16.02.2011 10:20, RE: Kde je
tomlee napisał:
Dle spritmonitor.de je spotřeba u fabií s touto motorizací kolem 7,2, takže naprosto standardní průměr na dnešní dobu. 5 litrů je pouze novinářský blábol.
Záleží především na tom,kde budete auto používat.Pokud budete jezdit převážně po dálnici,tak bude průměr kolem 7,5l ,mimo dálnici,se řidič co má trochu cit v noze v pohodě dostane pod šest litrů,mám na mysli Fabii.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 16.02.2011 10:36, RE: Kde je
Fanda napisał:
Záleží především na tom,kde budete auto používat.Pokud budete jezdit převážně po dálnici,tak bude průměr kolem 7,5l ,mimo dálnici,se řidič co má trochu cit v noze v pohodě dostane pod šest litrů,mám na mysli Fabii.
Jenže Fabie je primárně konstruována na krátké cesty a ježdění po městě, takže bych spíše očekával samé rozjezdy a zátah turba a s tím i spotřebu přes sedm litrů...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 16.02.2011 10:55, TSI
Dálnice 7.5 litrů.... no nevím nevím. V dnešním auto - tipu je článek, němci testovali několik aut na dálnici při rychlosti 180 - škoda s motorem 1.2 TSI: spotřeba 19 litrů. BMW 740 - 13 litrů... A podobný rozdíl byl i při povolené stotřicítce... tenhle a podobné motory prostě na dálnici nepatři, maximálně na víkendovou cestu někam, ale nedokáži to mát jako služebák a lítat Praha - Brno
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 16.02.2011 12:58, RE: Kde je
tomlee napisał:
Jenže Fabie je primárně konstruována na krátké cesty a ježdění po městě, takže bych spíše očekával samé rozjezdy a zátah turba a s tím i spotřebu přes sedm litrů...
S Yarisem 1.3 64 kW mám po skoro 30 tkm dlouhodobý průměr 6,12 L/100. Jezdím denně půlku cesty po Praze a půlku mimo město (skrz několik vesnic). <br>
No když se podívám na spritmonitor.de, tak Fabia 1.2 TSi 63kW i Yaris 1,3 64 kW mají stejný výkon a i stejnou spotřebu: 6,33 vs. 6,35. Váha aut je +/- stejná.<br>
Jasně TSi má možná lepší pocit zátahu, ale i tak je při 0-100km/h o 2 desetiny horší (11,7s).<br>
Takže tak nějak nevím jakou reálnou výhodu to turbo v tomhle případě má.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 16.02.2011 13:55, RE: Opatrně
David V napisał:
Je to jednoduché, jízdní projev a spotřebu lze hodnotit hned. Jelikož jsem se k motoru zprostředkovaně dostal, tak jeho parametry mohu zhodnotit i jinak než posuzováním papírových čísel. Musím uznat, že mě motor svým projevem velmi mile překvapil. Je tichý a opravdu je cítit šlápnutí na plynový pedál v 50-ce na 4-ku i v autě, jako je Škoda Octavia, kam se montuje s naladěním na 77kW. Kamarád je velice klidný jezdec, takže jezdí do 7-mi litrů průměrně, dálky prý 6,5, ovšem na dálnici se drží kole...
1,9 byl ještě tak nějak objem. Ten se hodil oturbovat, je to naprosto evropský standart. Ovšem to co předvádí poslednou dobou koncern, to je hnus. A vlastně nejem koncern. Udělat motůrečečíneček 0,000 nic, nejraději snad úplně bez válce, přihodit dvě tři turba, k tomu nějakej ten kompresor, tupému davu a hlavně támhle Lojzovi říct, že to nežere skoro nic... no už to jenom ocenit na skoropůlmega, a je to. Žádnej div, co tady jezdí za sračky.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 16.02.2011 14:21, RE: Opatrně
mrdopinda napisał:
1,9 byl ještě tak nějak objem. Ten se hodil oturbovat, je to naprosto evropský standart. Ovšem to co předvádí poslednou dobou koncern, to je hnus. A vlastně nejem koncern. Udělat motůrečečíneček 0,000 nic, nejraději snad úplně bez válce, přihodit dvě tři turba, k tomu nějakej ten kompresor, tupému davu a hlavně támhle Lojzovi říct, že to nežere skoro nic... no už to jenom ocenit na skoropůlmega, a je to. Žádnej div, co tady jezdí za sračky.
nuz keby sme sa nesrali vsetci do eu nemuseli nam vsetkym predpisovat v com a ako budeme jazdit. Vymyslaju si blaboly, tocia peniazky, ktore im ovecky platia - lebo musia, predpisuju co budeme zrat ako a kedy jebat - bohovia. Vies ono je to na prd cele...nejde o Lojza - tomu to musia automobilky tvrdit lebo ony zase musia vyrabat tak a hentake aby pan boh a jeho podbohovia mohli zit tak ako sa nam ani len nesniva....Modra je dobra!!!!!!!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 16.02.2011 17:12, RE: Kde je
Petr S napisał:
S Yarisem 1.3 64 kW mám po skoro 30 tkm dlouhodobý průměr 6,12 L/100. Jezdím denně půlku cesty po Praze a půlku mimo město (skrz několik vesnic). <br>
No když se podívám na spritmonitor.de, tak Fabia 1.2 TSi 63kW i Yaris 1,3 64 kW mají stejný výkon a i stejnou spotřebu: 6,33 vs. 6,35. Váha aut je +/- stejná.<br>
Jasně TSi má možná lepší pocit zátahu, ale i tak je při 0-100km/h o 2 desetiny horší (11,7s).<br>
Takže tak nějak nevím jakou reálnou výhodu to turbo v tomhle případě má.
Jenže ten Yaris je 1,3 že ano,kdešto ta Fabia je 1,2 a je to ta slabší.Na77kw se Yaris nechytá ani náhodou a průběh točáku má i ta 63kw daleko lepší.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 16.02.2011 17:34, RE: Kde je
centaur napisał:
Jenže ten Yaris je 1,3 že ano,kdešto ta Fabia je 1,2 a je to ta slabší.Na77kw se Yaris nechytá ani náhodou a průběh točáku má i ta 63kw daleko lepší.
Ano, snažil jsem se porovnat auta se stejným výkonem. Téměř stejný objem motoru, stejný výkon, stejná váha aut, stejná reálná spotřeba a stejná akcelerace 0-100.<br>
No i ta 1,3 atmosféra by šla naladit na 77 kW když by na to přišlo <br>
A mimochodem, ta 77 kW 1,2 TSi podle spritmonitoru jezdí ve Fabii za skoro půl litru vyšší spotřebu oproti 63 kW verzi. Koně zkrátka musí dostat nažrat.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 16.02.2011 18:53, RE: Kde je
Petr S napisał:
Ano, snažil jsem se porovnat auta se stejným výkonem. Téměř stejný objem motoru, stejný výkon, stejná váha aut, stejná reálná spotřeba a stejná akcelerace 0-100.<br>
No i ta 1,3 atmosféra by šla naladit na 77 kW když by na to přišlo <br>
A mimochodem, ta 77 kW 1,2 TSi podle spritmonitoru jezdí ve Fabii za skoro půl litru vyšší spotřebu oproti 63 kW verzi. Koně zkrátka musí dostat nažrat.
Samozdřejmě i atmosvéra by šla naladit,ovšem turbomotor má neskonale větší potencionál k načipování to jse s atmo nedá srovnávat.A co se týče spotřeby pokud má Yaris max.výkon v 6000 ot.a točák v 3800ot.nikterak výrazný,oproti Fabii musí mít při stejném jízdním stylu spotřebu vyší.Prostě turbomotorům potří budoucnost atmosvéra je mrtvá.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 16.02.2011 19:49, RE: TSI
Tomáš Caknakis napisał:
Dálnice 7.5 litrů.... no nevím nevím. V dnešním auto - tipu je článek, němci testovali několik aut na dálnici při rychlosti 180 - škoda s motorem 1.2 TSI: spotřeba 19 litrů. BMW 740 - 13 litrů... A podobný rozdíl byl i při povolené stotřicítce... tenhle a podobné motory prostě na dálnici nepatři, maximálně na víkendovou cestu někam, ale nedokáži to mát jako služebák a lítat Praha - Brno
To jsem zvědav,co zas soudruzi z Boleslavy na tom motoru zkurvili.Viz motory HTP http://www.cimbu.cz/clanky/auto-moto_htp.pdf
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 16.02.2011 22:09, Jen zkopíruji to co jsem psal dřív
Fakt to čtu a jen čumim. :) Jezdím už ve třetí služební fábii. Nájezdy za 5 let kolem 130-140tis km. Byly to diesely, SDI a TDI. Krom podvozku ani na jednom krom pravidelného servisu naprosto nic. Teď mám kombika 1,2TSI 77kW v eleganci. (prostě cenově muj firemní limit už nedosahne na TDI/CR) Papírová spotřeba je naprosto nereálná. Průměr 5,4 na sto, jde dosáhnout pouze trvalou jízdou z kopce v délce 100 km a do max 80 km/h jak spustí turbo u tohoto prťavýho motoru cca 1.500 ot/min tak spotřeba od 2.000 ot/min letí nahoru. Ano auto umí upalovat i tachometrových 210, ale na počitači se zjevují čísla aktuální spotřeby kolem 36,6L. Což mi v této rychlosti neukazuje ani kamarádův Jeep 4,7 V8. Nehledě na komfort, prostor, pojetí jízdy atd.. Když jsem "reklamoval" u prodejce po 1.000 km spotřebu, že se prostě nedostanu při zajíždění pod průměrných 7,5 na sto, a to jsem se sakra snažil, bylo mi sděleno, že se musí najet nejméně 5.000 km, aby si to sedlo. A pak prý to pujde o litr dolů. No po ca 5.500 km si fakt auto řeklo, že mě trápit nebude a spotřeba klesla k 6,7. Což je stále o litr a něco víc než uvádí prospekty. Dále pomohla nečekaně zima, protože místo pneu 195 jsem nasadil 185 a spotřeba padla na na 6,4. A to se snažím řadit tak jak napovídá počítač. Nu a otáčky nepřelezou 2.500 . Což už je aspoň vzhledem k papírovým hodnotám akceptovatelné. I když bych spíše bral 6. Ale pořád se nejezdí po okreskách a sám jako řidič. Jakmile to naložim rodinou a výbavou na hory spotřeba jde na cestě o délce 130km okresky, dálnice okresky s kopcema..k hodnotě 7 litrů. A povolené limity nepřekračuji. Jo a jinak těch 1,2 TSI motorů máme ve firmě už asi 20 a všichni jsou na tom stejně. V podstatě jsem druhý nejůspornější řidič. První je,ale kolega s 1,2TSI 63kW variantou motoru a nálepkou eko na čele jezdící max do stovky. Ten jezdí za nějakých 6,1 dlohodobě. Jinak musím potvrdit, že nynější auto jede lehce (benzinově měkkce) je prostornější něž předchozí verze v rámci paketu Dynamic a výbavě Elegance je i komfortní na svou kategorii. Ale zas za cenu 410 tis to není to co bych si soukromě představoval. Po cca 12 tis km je spotřeba ustálena podle počítače na 6,8 a podle propočtu 6,7...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 16.02.2011 23:05, krása
Miluju tyhle PR bláboly. Motor 1.2 TSI má průměrnou spotřebu 5 l na 100 km .... to je informace jak ze šachty Bezruč z 50-tých let - směna úderníka soudruha Babiše narubala za směnu 5 tun uhlí čímž překročila plán o 160 %... krásné, jen u škodovky chybí pionýři předávající rudé karafiáty... vlastně ani ne, stačí nahlédnout do domova tohohle úžasného článku, tam se nadšením neplýtvá. Článek navíc psal totální kretén a debil, který ani neví že motor 1.0 MPi benzín 37 kW který se dával do Fabie v letech 2001-2003 rozhodně nebyl tříválec, ale čtyřválec OHV, čímž krásně doplnil a uzavřel modelovou řadu 100 MB. Dále velice pochybuji o tom, že by Škodovka usilovně pracovala na třetí řadě modelu Superb, který se dá prohlásit v současné modelové řadě Škodovky za hutohustou horkou novinku. Spíš by se měla Škodovka měla zamyslet co udělá s Fábií a čím jak bude pokračovat Octavie. Chlubit se tím, že s přeplňovaného motoru obsahu 1.2 dostane výkon 63/77 kw dle parametrů turbodmychadla a čipu bych hodnotil tak na 18 letého postpuberťáka, který právě našetřil na píčtuning. Divit se úspěchu tohohle motoru při nahlédnutí do tragické nabídky motorizací k tomohle klumpmodelu a parodie na auto se znakem vavřínů (možná z toho nakonec bude ježek se šipkou ukazující do prdele) může jen blbec (vážně - 1.2 HTP. 1.4TDI zkusil jste to někdo někdy sakra + na srovnání cokoli, opakuji cokoli od jakékoli, opakuji, jakékoli konkurence?).... pardon, nemohl jsem si pomoc, vždycky když jsem nahlédl znovu do článku a přemýšlel jsem čím by mě mohla fabia s tímhle motorem oslovit a nabídnout něco extra, vyprskl jsem smíchy...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 16.02.2011 23:33, RE: Kde je
centaur napisał:
Samozdřejmě i atmosvéra by šla naladit,ovšem turbomotor má neskonale větší potencionál k načipování to jse s atmo nedá srovnávat.A co se týče spotřeby pokud má Yaris max.výkon v 6000 ot.a točák v 3800ot.nikterak výrazný,oproti Fabii musí mít při stejném jízdním stylu spotřebu vyší.Prostě turbomotorům potří budoucnost atmosvéra je mrtvá.
Možná máš pravdu. Já jen citoval statistiku, ne svoje dojmy či přání.
reagować
1 2


przep. aktualizację
ten temat obserwujesz

zakończyć obserwację danego tematu

podobne samochody w ofercie:


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.