0
powrót
 

diskuze k tématu: Škoda Felicia Combi 1.6

kategorie zaszeregowania tematu: česká vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 19.12.2007 18:03, Felda
no... nevím, asi jsme každý narazili na jiné vozy. Měl jsem feldu 4 roky. 1,9D GLX, takže celkem slušný zátah od spodu, minimální ve vysokých, dálnice max. 150, víc to dalo, ale auto bylo už hodně slyšet a nejenom motor. Spotřeba se dala i pod 6, ale to v běžným provozu dost minimálně. Spíše kolem 6.5-7, což ale nebylo vůbec špatné. Nesouhlasím s některými přispěvovateli o pohodlí - to si každý mohl zaplatit, v mé GLX byly sedačky lepší (ty z anglie) a auto bylo celkem pohodlné - cítit bylo až při větších vzdálenostech, kdy se projevilo tlumení podvozku celkově - i to, při osazení tlumiči SACHS nebylo až tak zlé - samozřejmě není to focus druhé generace, ale co taky za ty prachy chtít. Spolehlivost... no... ta byla docela fatální a teké proto šla Felda z domu. Dvakrát-třikrát do roka servis sice ne příliš drahý, nedalo se ale nikdy úplně spolehnout na to, zda někam dojedu, či nikoliv. Dovolená v Chorvatsku bez újmy, Bulharsko ale už s vyřazeným kolečkem v převodovce na pátou rychlost (což je úžasný při cestě zpět po dálnici - max. rychlost 90-100 a pocit jak v letadle). Koroze po osmi letech nad míru přebujelá (a to bez bourání) páté dveře, lemy blatníků předních i zadních... přední po sundání... resp. ani nedoporučuju zjišťovat, zda ještě drží v šroubech... prožraný to bylo skrz naskrz... a to byla felda před každou zimou na nástřiku podvozku... no... prostě celkově nic moc... za peníze které dnes stojí bych šel raději do Golfa 3 nebo Escorta... za stejný peníze úplně jiná muzika...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 20.12.2007 09:18, RE: 1.6
anonym napisał:
No neviem,ale pokial sa mi dobre mari,tak do Oktavie sa tento motor nedaval....daval sa 55 kW,, ale to bol objem 1,4.
iste, v Oktavii bol aj motor o objemu 1,6, ale pokial viem, tak s vykonom tusim 101 koni...
Mýlíte se, skutečně se do O1 od začátku výroby v r. 1996 dával základní benzín 1,6/55kW, který se montoval to Golfu III. Stačí si to dát do vyhledávače.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 20.12.2007 09:21, RE: 1.6
anonym napisał:
Aha, tak 55kW stačí na dynamickou jízdu? To jsem netušil...
Všichni řidiči nemusejí být raplové za volantem a dojet cca.na stejné místo o 2 minuty dříve za cenu ohrožování ostatních, kteří se snaží jezdit na pohodu s alespon nějakým ohledem na ostatní.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 20.12.2007 09:21, RE: 1.6
anonym napisał:
Aha, tak 55kW stačí na dynamickou jízdu? To jsem netušil...
Všichni řidiči nemusejí být raplové za volantem a dojet cca.na stejné místo o 2 minuty dříve za cenu ohrožování ostatních, kteří se snaží jezdit na pohodu s alespon nějakým ohledem na ostatní.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 20.12.2007 10:50, felda
Měl jserm feldu 6 let a měl jsem ji moc rád. Ale striktně musím nesouhlasit s chválou jízdních vlastností. Měkké auto, tenká kola. Dojel jsem na dálnici zezadu v noci k náklaďáku, který měl tak zasraná zadní světla že vůbec nebyl vidět a do kopce funěl třicítkou (nekecám, dle kolečka později při vyšetřování). Já měl naloženo 120, rozdíl rychlostí 90 km/hod, uviděl jsem jej na méně než 20 m jako temnou masu. Zkoušet brzdit jistá smrt. Dostal jsem auto do levého pruhu, ale zde se projevily právě ty mizerné jízdní vlastnosti. Auto se převrátilo, život mi zachránily jenom hagusy na střeše jak se valilo přes svodidla. Tenkrát jsem pochopil, k čemu je dobrá deformační zóna vepředu, airbagy a především kvalitní podvozek. Teď jezdím NISSAN Primera (já vím, že je to auto zcela jiné třídy a nemělo by se srovnávat) a jsem si zcela jist, že podobnou situaci bych ustál a auto v levém pruhu udržel. Samozřejmě, ceny náhradních dílů jsou úplně jinde a spotřeba o cca 2 l výše. Nejsem závodník, nevadí mi, když mne předjede i ta felda. Ale život a zdraví mi za ty náklady stojí. Jenomže toto příznivci felicií poznají až po své první vážné bouračce - pokud ji tedy přežijí.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 20.12.2007 15:38, RE: Posilovač řízení
Nokixx napisał:
V autech bez nej mam najezdeno nastesti minimum, ale rekl bych, ze je to jedna z tech veci, za kterou jsem opravdu rad. Podle okresu Praha by me zajimalo, jak se Vám bez něj napriklad po Praze parkuje, jestli jste i v tomto pripade rad, ze ho v aute nemate?
Pokud byly u Felicie 1,6 obě přední pneumatiky nahuštěny na stejný (správný) tlak, pak šlo řízení mnohem lehčeji. Pokud tam byl mezi levou a pravou přední pneumatikou nějaký (i minimální) rozdíl v tlaku, bylo to zejména při parkování hodně znát - otáčení volantem bylo mnohem těžší.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 20.12.2007 17:45, RE: Posilovač řízení
anonym napisał:
Tak neni to samozrejme na frajerinky jak se jednou rukou protoci volantem z jednoho plneho rejdu na druhy, ale jinak s Felicii bez posilovace nema prumerny chlap problem ani zaparkovat (teda pokud to neni 1.9D) a rizeni je celkem prijemne.


plne souhlasim
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 23.12.2007 08:52, RE: Předstih
David V napisał:
Dočetl jsem to po naznačenou souvislost hydraulických zdvihátek a předstihu a udělalo se mi mdlo.
Souhlas!!, to se snad učí, jak je to správně, - i v autoškole, nebo že by nějaká novinka, která začala u Fabie, necháme se i slušně poučit.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 24.12.2007 11:59, RE: GLX
anonym napisał:
Jak u ceho. U Felicie ten rozdil za jizdy opravdu moc nepoznate ale u vetsich a tezsich aut to poznate moc. Jako priklad uvedu Citroen XM u ktereho kdyz jste za jizdy vypl motor, mel jste co delat aby se volantem dalo pohnout vsi silou obema rukama. Presto ale i pres posilovac byl kontakt s vozovkou citit a byl poznat i rozdil v povrchu.
co to je za jízdy vypínat motor?nechtěl bych se s váma potkat na silnici.a u citroenu který má hydroperovani společné s posilováním brzd a řízení to nepřichází v úvahu vúbec!!!!!!!!!!!!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 24.12.2007 12:07, RE: GLX
anonym napisał:
Samozřejme že posilovač je dobrá věc , ale zas taková tragedie bez toho to není. Taky jsem jezdil ,, áčkovou Omegou 2,3 D bez posilovače po Praze.
ale řízení s posilovačem má určitě jiný převod než řízení bez
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 24.12.2007 20:21, Tohle auto je jedna z nejlepších škodovek,
co kdy jezdila. Ta 1.6 VW je dokonalá a takhle lehké auto opravdu nepotřebuje ani posilovač řízení. Pravda, hůř se parkuje, ale to není zase takový problém. ABS je dobré zejména pro méně zkušené řidiče. V této kategorii a v tomto stáří je to jedno z nejlepšího co je k mání. Pravda, na dálnici a dlouhé cesty je lépe mít auto o třídu výš. Ale po Čechách, kdy je na hranici vždy tak 1.5 hodiny cesty je asi opravdu jedno.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 25.12.2007 17:52, zbytečný článek
Opět jeden zbytečný článek o ničem,člověk neznalý bude po přečtení ještě více zmaten,člověk znalý znechucen,jen člověk mající rád radio Jerevan potěšen,seřizování vůle předstihu zdar.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 26.12.2007 13:55, RE: Spotreba
anonym napisał:
Te spotrebe proste neverim... mam kratkou Feldu 1.3 50 kW a dlouhodobou prumernou spotrebu mam 7,6 litru, po Praze si vezme klidne pres osm litru. Za 6 se da jezdit mozna na dalnici pri rychlosti 90 km/h
Mam kratkou 1,6 55kW ciplou od cimbu na 63kW. Kazdej den jezdim 80 km do Prahy a 80km zpet po okresce pri prum. rychlosti cca. 80km/h a mam spotrebu do 6 litru!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 27.12.2007 09:22, Jak Tě ABS zachranilo před srážkou
Píšeš, že Tě ABS už nejednou zachránilo před jistou srážkou. Můžeš být konkretní jak? Buď si pleteš zkratky nebo neznáš fukci ABS. Prosím pouč mně.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 27.12.2007 09:31, RE: Znalec
To je tak když někdo na internetu plácá a neví o čem. P.R. ze Škody Auto dodal špatné podklady nebo dotyčný "novinář" neumí ani opisovat.
A jen na okraj: Tuhle chtěl kolega koupit dvě žárovky H7. A protože pohotový humor je jeho silnou stránkou, okamžitě dodal: "Prosím Tě, a hlavně ať Ti dají levou a pravou" Dobrý fór omyslel jsem si, ten musí použít. Když jsem to řekl prodavači v autodílech, kam dost často jezdím on mě zná a ví co ode mně může čekat, nečekal jsem jaký zmatek tím způsobím a jak on bude zoufale hledat levou a pravou žárovku. Takže teď již věřím všemu.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 27.12.2007 13:28, laik
...bezúdržbová hydraulická zdvihátka ventilů, takže předstih se dělá automaticky.
VĚTŠÍ PITOMOST JSEM NESLYŠEL.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 02.01.2008 19:40, RE: Naše 11 let stará felda
anonym napisał:
třeba se za chvíli pokazilo odemykání zpátečky.výfuk byl asi třikrát měněn.poslední kapka byla,když nám výfuk za jízdy.upadl přímo do katalyzátoru.motor řval a nevytáhli jsme z něj váce než 50 km/hod.no svařilo se to nakonec.ted máme nový hyundai getz.i při motoru 1.1 má o dost lepší tah než felcka.
Chlapec ty musis byt asi na drogach !!!

GETZ lepsie taha ako Felcka ?

Getz 1.1 SOHC 12V
48 kw 4000otc
99 Nm 3200otc

0-100 15.6sec

Felda 1.6 MPI 8V
55 kw 4500otc
135Nm 3500 otc

0-100 12sec
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 20.01.2008 19:38,
Pokud tvrdíte, že vaše Škoda je v provedení combi1.6 GLX a je bez posilovače, zjistil bych si kdo vám tento hybrid prodal, protože combi1.6 GLX se dodávala vždy pouze s posilovačem.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 08.02.2008 10:35, RE: Spotreba
anonym napisał:
Mam kratkou 1,6 55kW ciplou od cimbu na 63kW. Kazdej den jezdim 80 km do Prahy a 80km zpet po okresce pri prum. rychlosti cca. 80km/h a mam spotrebu do 6 litru!
no jako spottreba je podle stylu jizdy ..... mam felinu 1,6 normalne se sni da jezdit za 6 ale i 10 l .... mam ji bez posilovace pri jizde pohoda ... ale to parkovani je horsi ... malej sportovni volant ... a 195 siroky a 15 palcu velky gumy ... to je potom peklo ... ale je to vec kazdyho jedince ...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 12.02.2008 16:28, RE: bez předmětu
anonym napisał:
Pokud tvrdíte, že vaše Škoda je v provedení combi1.6 GLX a je bez posilovače, zjistil bych si kdo vám tento hybrid prodal, protože combi1.6 GLX se dodávala vždy pouze s posilovačem.
V r. 1996 jsme jednu takovou koupili novou u fy Lincoln Praha. Stála přes 400 tisíc Kč, bylo to 1.6 GLX Combi, metalíza, střešní okno, ABS, Airbag, centrální zamykání na DO + alarm s vnitřním prostorovým čidlem (možno samostatně vypnout), ..., ale posilovač tam nebyl. Asi po 5 letech na ní v rámci 6leté záruky na prorezivění vyměnili skoro půlku karoserie. Musela se na to přijet podívat do značkového servisu zvláštní komise z Ml. Boleslavi. Asi to bylo dost drahé a bez schválení té komise to nemohli bezplatně v rámci záruky opravit.
reagować
  1 ... 4 5 6


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.