anonym napisał:
Já osobně zháním Favorit r.v. 1994, 50Kw,1 bodové vstřikovaní monotronick (BOSCH). Neberu zásdně žadnou omlazovací kůru jak je přestavba nebo převařený VIN, Uvítám srervisku a prního majitele a koupi v CZ. Preferuji modrou metalizu ( ale neni to podmínkou) hlavně aby bylo vozidlo bez koroze a bouračky, Na tachometru by se ručička mohla ustálit na 130tis. I kdž dneska se to protáčí jak na kolotoči.
Mám Fávo popsané výše. Koupil jsem ho před necelými dvěma léty v Německu za směšných 600 Euro - po prvním majiteli, důchodci, se serviskou. Najeto 62.000. Nyní má natočeno 91.000. Jediné, co jsem měnil - kromě běžných věcí (klíňák, různá těsnění a gumičky) - byla vodní pumpa. Je bez koroze a velmi spolehlivé. Jezdí bez problému 150 km/h, z kopce s větrem v zádech po dálnici 170, ale to jsem už myslel, že se vznesu
)) A taky si to při tom polkne. Auto je to nadmíru spolehlivé a velmi živé. Akorát má jednu obrovskou nevýhodu: Fávo obecně je rakev na 4 kolech. Nerad, ale přesedlávám asi na oktávku, v každém případě na Škodovku. Autorovi článku: naprostý souhlas, že kdo chce levné a spolehlivé auto, lze Fáčko jedině doporučit.