rohYpnol napisał:
1) nepsal jsem každý MUSÍ uznat, "...ale každý by měl uznat...". Nevím jak ty, ale já v tom pociťuji podstatný rozdíl.
2) On ten Yeti nemusí stát 680 tyček, ale to jistě víš... Začíná na nějakých 360 tis. a rozumné výbavy a motorizace se pohybují v tomhle intervalu, do půl milionu se dá vlézt. Problém takových jako jsi ty je, že např. Superb za mega je pro ně drahý, protože za to může mít 3kového bawora apod. Jenže proč nikdo nenapíše, že bawor 3er za 2 mega je předražený? Vše je o výbavě. Při r...
1) uznávám , špatně jsem přečet, ale to tvé postižení neodvolám ani náhodou - stačí číst tvou reakci
2) Pravda, Yeti začíná na 360, ale jen v ceníku. Realita s rozumnou výbavou třídy pseudoSUV začíná na tom půl mega, já se dostávám na téměř 700 - za malé auto trochu moc. Můj problém je skutečně v tom, že chci výbavu na kterou jsem zvyklý, ale mám psychologický (nikoli finanční) strop na 650-700 tisíc. Za to jsem si kupoval poslední čtyři vozy a nehodlám tento limit navyšovat - procentní ztráta hodnoty při dalším prodeji potom totiž rychle roste. Proto se mi skutečně zdá superb za mega drahý - BMW to totiž není ani náhodou. Ať už vezmu výbavu, kvalitu, jízdní vlastnosti či prestiž značky. Tzv. prémiové značky nekupuji právě proto, že nejsem ochoten za tu "prestiž" platit. Ale od kdy je škoda prémiová značka? Jinak Maxidot a min. polokůži považuji ve střední třídě za samozřejmost, vestavnou navigaci za hloupost - jen láká zloděje.
3) To že má superb 4x4 mě nezajímá - nežiju na horách a na lyže nejezdím. A nejsilnější atmosférický motor s objemem 3,6 litru je také taková "nádhera" - následný prodej s obrovskou ztrátou mne také neláká. Ale souhlasím s vašimi argumenty - pokud budu milionář, už poběžím koupit supa 4x4 haldex se šestiválcem
Podélná prostornost je úžasná - alespoň dle PR materiálů, o tom že supík je také zároveň nejužší ve třídě se taktně mlčí. Testy samostatných sedadel jsou také úsměvná pasáž - kupodivu renault který prokazatelně (dle NCAP( vyrábí jedny z nejbezpečnějších vozů příliš neuspěl.
Ale klidně si myslím své, omezenosti škodovkářů se totiž meze skutečně nekladou. Při koupi čtyř posledních vozidel byla škoda vždy ve výběru a vždy vypadla na poměru cena/výbava/výkon. Já prostě jen nejsem "pseudopatriot" a práce "poctivého českého dělníka", stejně jako PR oddělení se zprávami o nej kufru/twindooru/délce vzadu mě nechává v klidu. Vždycky jsem si vozy vyzkoušel, porovnal a pak koupil nejlepší nabídku.
PS: už 10let kupuji vozy zásadně v Německu - je to výhodnější a přístup prodejců je někde "jinde".