0
powrót
 

diskuze k tématu: Škoda chystá konkurenta Loganu

kategorie zaszeregowania tematu: česká vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 06.11.2009 12:52, chachá
Malý levný sedan za 260-312 tis. Hmmmm, to je teda kauf
Každopádně líbí se mi ten optimismus Škodovky. Výroba klesá ( a ne že ne) ale ony se ty výsledky dají porůznu přispůsobit, aby vypadaly na stálý růst (třeba že zapomeneme na předchozí rok a vybereme období, kdy se nám to tak nějak víc prodává). Třeba tím, že zapomeneme na to, že se prodávalo jen díky šrotovnému, které zítra nebude, na to, že jsme museli slevnit výrobky o 25% na úkor zisku (-60%), kterou nám už taky nikdy nikdo nevrátí, a zdražit nemůžeme, na to, že v CZ nám klesá dominance Škodovek natolik, že by si toho nevšiml jen blbec atd. Ano, pan Jung už je asi v CZ příliš dlouho aby neuvěřil, že jsme v zemi kde už dnes je lépe než zítra
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 06.11.2009 12:54, No jéje,
co chtějí ještě nacpat mezi Oktávku a Fábii? Co to bude za třída?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 06.11.2009 14:22, nechapu...
za tuhle cenu? to at radeji pokracuji ve vyrobe Octavie Tour.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 06.11.2009 14:41, " Škoda chystá konkurenta Loganu ?!"
Nevěřte všemu paní Milerová, on pan Bretšnajdr byl zase pěkně vopilej a mlel nesmysly, páč i u nás na Žižkově přeci každej ví, že by to byla pěkná pitomost chtít za takovou pofiderní dročku tolik peněz. Navíc, on ten Lógan stojí skoro o polovinu míň, tak kdo chce komu konkurovat? To chce klid !
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 06.11.2009 15:57, RE: " Škoda chystá konkurenta Loganu ?!"
Švejk napisał:
Nevěřte všemu paní Milerová, on pan Bretšnajdr byl zase pěkně vopilej a mlel nesmysly, páč i u nás na Žižkově přeci každej ví, že by to byla pěkná pitomost chtít za takovou pofiderní dročku tolik peněz. Navíc, on ten Lógan stojí skoro o polovinu míň, tak kdo chce komu konkurovat? To chce klid !
No jo ,ale ten Logan namá měkčené plasty a vychytávky typu simply clever ! To už přece stojí za to si 100.000 ,- připlatit proti Loganu .
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 06.11.2009 17:10, RE: chachá
typek napisał:
Malý levný sedan za 260-312 tis. Hmmmm, to je teda kauf
Každopádně líbí se mi ten optimismus Škodovky. Výroba klesá ( a ne že ne) ale ony se ty výsledky dají porůznu přispůsobit, aby vypadaly na stálý růst (třeba že zapomeneme na předchozí rok a vybereme období, kdy se nám to tak nějak víc prodává). Třeba tím, že zapomeneme na to, že se prodávalo jen díky šrotovnému, které zítra nebude, na to, že jsme museli slevnit výrobky o 25% na úkor zisku (-60%), kterou nám už taky nikdy nikdo nevrátí, ...
Nechápu, kam tím směřujete. Každý v ekonomice trochu vzdělaný ví, že na pokles poptávky díky necenovým vlivům, se dá reagovat jedině inovovacemi a rozšiřováním produktového portfolia. Proto ty nové modely. Cenové hledisko je už ošetřeno klesající cenou. Ziska je pak otázka výše provozních a finančních nákladů - tzn. kdo vydrží déle. Investice ale škrtat nemůžete, to byste šli do kopru ještě dříve, než vám prostředky dojdou (tzn. ztratíte pozici na trhu)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 06.11.2009 17:15, RE: " Škoda chystá konkurenta Loganu ?!"
Švejk napisał:
Nevěřte všemu paní Milerová, on pan Bretšnajdr byl zase pěkně vopilej a mlel nesmysly, páč i u nás na Žižkově přeci každej ví, že by to byla pěkná pitomost chtít za takovou pofiderní dročku tolik peněz. Navíc, on ten Lógan stojí skoro o polovinu míň, tak kdo chce komu konkurovat? To chce klid !
Je to opravdu hloupě napsáno. Spíš měli napsat o konkurenci Fiatu Linea, Sx4 sedan apod.
Jinak přímý konkurent LOGANU je MHD, ale MHD má aspoň kvalitu
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 06.11.2009 21:42, RE: " Škoda chystá konkurenta Loganu ?!"
Vendys napisał:
Je to opravdu hloupě napsáno. Spíš měli napsat o konkurenci Fiatu Linea, Sx4 sedan apod.
Jinak přímý konkurent LOGANU je MHD, ale MHD má aspoň kvalitu
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 06.11.2009 23:15, RE: chachá
Vendys napisał:
Nechápu, kam tím směřujete. Každý v ekonomice trochu vzdělaný ví, že na pokles poptávky díky necenovým vlivům, se dá reagovat jedině inovovacemi a rozšiřováním produktového portfolia. Proto ty nové modely. Cenové hledisko je už ošetřeno klesající cenou. Ziska je pak otázka výše provozních a finančních nákladů - tzn. kdo vydrží déle. Investice ale škrtat nemůžete, to byste šli do kopru ještě dříve, než vám prostředky dojdou (tzn. ztratíte pozici na trhu)
Mě to netřeba vysvětlovat. Pan Jahn má jinou adresu
Mj. portfolio nových modelů se rozšiřuje ve fungující ekonomice o konkurenceschopné výrobky, ne o takové, které stojí stejně a více jako konkurence s podobnou přidanou hodnotou. Takto rozšiřuje v CZ produktové portfolio jedině stát (nové a ještě lepší daně) a škodovka. Jeden o trh nepřijde (jen přijde o jedince kteří se nenechají donekonečna ždímat a podaní svoje zisky jinde) a druzí se na škodu jen zhola a z vysoka vyserou
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 06.11.2009 23:23, RE: " Škoda chystá konkurenta Loganu ?!"
Vendys napisał:
Je to opravdu hloupě napsáno. Spíš měli napsat o konkurenci Fiatu Linea, Sx4 sedan apod.
Jinak přímý konkurent LOGANU je MHD, ale MHD má aspoň kvalitu
MHD je doprava pro bohaté (většina lidí pohybujíci se MHD beztak vlastní povoz, který zdarma nerezne a nezastarává v garáži, čili platí jízdou v jiném, než vlastním prostředku cenu i za prostředek, který nevyužívá). I logan stejnou úlohu dopravy zvládne mnohem lépe, komfortněji a kvalitněji než MHD (na parkování neberu ohled). Neznám logana po technické úrovni nijak důkladně, ale rozhodně si nemyslím, že by škodovka za 300 táců nabídla něco 2x převratnějšího než nabídne logan a MHD. Nebo snad myslíte, že ano?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 07.11.2009 12:23, rada
napiste mi svuj nazor... koupili by jste radsi ojetou OII ( 06-07 ) nebo fungl noveho toura za ty same penize. rocne najezdim celkem 35k km, cili diesel je jasna volba. kazdy model ma sve klady a sve zapory... kamarad dela ve skodovce, takze pripadnou koupi toura bych mel jeste o 30 litru levnejsi... jinak pro rejpaly - radsi si koupim fungl novou octavii ( nebo mirne jetou ) nez 8 let stare BMW...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 07.11.2009 13:34, RE: chachá
typek napisał:
Mě to netřeba vysvětlovat. Pan Jahn má jinou adresu
Mj. portfolio nových modelů se rozšiřuje ve fungující ekonomice o konkurenceschopné výrobky, ne o takové, které stojí stejně a více jako konkurence s podobnou přidanou hodnotou. Takto rozšiřuje v CZ produktové portfolio jedině stát (nové a ještě lepší daně) a škodovka. Jeden o trh nepřijde (jen přijde o jedince kteří se nenechají donekonečna ždímat a podaní svoje zisky jinde) a druzí se na škodu jen zhola a z vysoka vyserou
Pan Jung a jeho kamarádi to nemají špatně vymyšleno. Na západních trzích se modely jako Thalia, Logan vůbec neprodávají. V Číně zas lidé kupují skoro jen sedany (hatchback nepovažují za plnohodnotné auto). Výsledkem bude vstup do třídy výše zmíněných Lineí, suzuki Liana apod. Když vemu v úvahu image jakou tam Škoda má, je to logický krok
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 07.11.2009 13:42, RE: " Škoda chystá konkurenta Loganu ?!"
typek napisał:
MHD je doprava pro bohaté (většina lidí pohybujíci se MHD beztak vlastní povoz, který zdarma nerezne a nezastarává v garáži, čili platí jízdou v jiném, než vlastním prostředku cenu i za prostředek, který nevyužívá). I logan stejnou úlohu dopravy zvládne mnohem lépe, komfortněji a kvalitněji než MHD (na parkování neberu ohled). Neznám logana po technické úrovni nijak důkladně, ale rozhodně si nemyslím, že by škodovka za 300 táců nabídla něco 2x převratnějšího než nabídne logan a MHD. Nebo snad myslíte, že ano?
To rozhodně nemyslím. Z racionálního hlediska bychom všichni měli jezdit dieselovými Logany. Jenže člověk je ochoten platit i za lepší pocit. O to tu běží. Platíme prostě za pocit kvality, bezpečí, prestiže plus nějaké ty objektivní komparativní výhody dražších modelů. Jsme tak prostě nastaveni.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 07.11.2009 16:45, RE: rada
handis napisał:
napiste mi svuj nazor... koupili by jste radsi ojetou OII ( 06-07 ) nebo fungl noveho toura za ty same penize. rocne najezdim celkem 35k km, cili diesel je jasna volba. kazdy model ma sve klady a sve zapory... kamarad dela ve skodovce, takze pripadnou koupi toura bych mel jeste o 30 litru levnejsi... jinak pro rejpaly - radsi si koupim fungl novou octavii ( nebo mirne jetou ) nez 8 let stare BMW...
Jasná volba. V současné době je Tour 1,9tdi za 320tis. Cena a to, že to je funglovka převáží všechna negativa (a že jich je) tohoto vozu...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 07.11.2009 16:59, RE: rada
Vendys napisał:
Jasná volba. V současné době je Tour 1,9tdi za 320tis. Cena a to, že to je funglovka převáží všechna negativa (a že jich je) tohoto vozu...
tour stoji v akci ted 290, ja bych ho mel na tu slevu za 235. pripoctu li nejake tu vybavu navic, tak ho budu mit za 250, coz mi prijde jako celkem solidni cena i na skodovku. na jednu stranu je to uz konstrukcne 13 let stare auto, na stranu druhou po kvalitativni strance musi byt bez problemu, protoze mouchy jsou uz vychytane. octavia 2 z 06 musi byt silene dodo a z toho mam strach. tech zavad co se projevuje na zacatku vyroby je hromada a rok je moc kratka doba na to, aby to vse vychytali...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 07.11.2009 19:57, RE: " Škoda chystá konkurenta Loganu ?!"
Vendys napisał:
To rozhodně nemyslím. Z racionálního hlediska bychom všichni měli jezdit dieselovými Logany. Jenže člověk je ochoten platit i za lepší pocit. O to tu běží. Platíme prostě za pocit kvality, bezpečí, prestiže plus nějaké ty objektivní komparativní výhody dražších modelů. Jsme tak prostě nastaveni.
Takto otázka nestála. Jde o to, zda má smysl emitovat do probíhající krize něco jako levný sockosedan, který nabídne dnu něco navíc oproti loganu za dvojnásobnou cenu. Škoda to se svou politikou rozhodně nebude. Vohnoutí plechofky od dáčie mají poloviční ceny a poloviční trvanlivost, ale prostě a jednoduše stojí polovinu. To je pro trotla který vidí nirvánu v lidlu a kauflandu naprosto koscher cesta a po dobu krize se povznese i nad neměkčené plasty a hnijící karoserii. Však on to Paroubek těm kapitalistům za ta léta strádání kapitalistům časem spočítá
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 07.11.2009 20:08, RE: chachá
Vendys napisał:
Pan Jung a jeho kamarádi to nemají špatně vymyšleno. Na západních trzích se modely jako Thalia, Logan vůbec neprodávají. V Číně zas lidé kupují skoro jen sedany (hatchback nepovažují za plnohodnotné auto). Výsledkem bude vstup do třídy výše zmíněných Lineí, suzuki Liana apod. Když vemu v úvahu image jakou tam Škoda má, je to logický krok
Ano, Jung a spol. to má sice dobře spočítané, ale nechápu, proč se o tom píše tady. Maximálně že Máňa od žehlícího prkna zahlaholí Frantovi, jak se Škodovce ve světě dobře daří. Pro Frantu ani Máňu to neznamená absolutně nic pozitivního. Franta bude dál bez práce, protože plechofku na bázi Golfu 4 s batohem si vyrobí Číňani a indové mnohem levněji a může mu být v tomto ohledu jedno, jestli to konkuruje Loganovi, nebo RR coupé, protože jeho zájmy a finance se s politikou Škodovky naprosto dokonale míjejí. Jinými slovy: co je nám po tom, co VW vytvoří za krám pro asijský trh, když to vyrobí jinde a my z toho neuvidíme ani grešli? Nebo Vás zajímá, co peče VW za krámy v Číně? Není to náhodou jen PR, které je CZ society naprosto ekonomicky a výrobně vuřt? Schválně, jak na tom krámu bude participovat výrobní síla v CZ?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 07.11.2009 22:20, RE: chachá
typek napisał:
Ano, Jung a spol. to má sice dobře spočítané, ale nechápu, proč se o tom píše tady. Maximálně že Máňa od žehlícího prkna zahlaholí Frantovi, jak se Škodovce ve světě dobře daří. Pro Frantu ani Máňu to neznamená absolutně nic pozitivního. Franta bude dál bez práce, protože plechofku na bázi Golfu 4 s batohem si vyrobí Číňani a indové mnohem levněji a může mu být v tomto ohledu jedno, jestli to konkuruje Loganovi, nebo RR coupé, protože jeho zájmy a finance se s politikou Škodovky naprosto dokonal...
Třeba tak, že díky tomu, že budou vyvíjet plechovky na bázi Golfu 4, kterou budou vyrábět šikmoočky, zůstane Škoda/koncern v zelených číslech a nekrachne. Takže díky tomu budou moct flákači ve Vofsburgu vyrábět předražené VI Golfy a v Boleslavi/Kvasinách poctiví dělňasi Fabie pro český lid. Možná i díky tomu tu nebude rázem nezaměstnanost 30%. Možná i díky tomu najdou uplatnění mladí konstruktéři z našich škol a dostanou možnost vyvíjet onu plechovku. Možná na té plechovce získají praxi v projektování aby pak mohli pracovat třeba na Golfu IX pro snhilé evropské zadky...
Pokud Škoda/koncern nezaplaví východní trhy, pak je jen otázkou času, kdy východní plečky zaplaví náš trh. Koncern může v Asii nabídnout osvědčené technologie a know-how. Jedině IQ tykve by to neudělala. Modelem primárně pro náš trh nikdy neosloví ten východní. A naopak.
Jsem velmi zvědavý, s čím se z Boleslavi ukážou. Superb a Yeti je prostě pecka a já prostě jen doufám, že jim to v koncernu zase někdo nezatrhne. Byla by velká škoda, kdyby novým "laciným" vozem mělo být předurčeno celkové směřování Škody do budoucích let. Jinými slovy doufám, že jen posali jeden vagónek na jinou kolej zatímco samotný vlak si to pošine dál.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 07.11.2009 22:35, RE: " Škoda chystá konkurenta Loganu ?!"
typek napisał:
Takto otázka nestála. Jde o to, zda má smysl emitovat do probíhající krize něco jako levný sockosedan, který nabídne dnu něco navíc oproti loganu za dvojnásobnou cenu. Škoda to se svou politikou rozhodně nebude. Vohnoutí plechofky od dáčie mají poloviční ceny a poloviční trvanlivost, ale prostě a jednoduše stojí polovinu. To je pro trotla který vidí nirvánu v lidlu a kauflandu naprosto koscher cesta a po dobu krize se povznese i nad neměkčené plasty a hnijící karoserii. Však on to Paroubek těm k...
Jestli vono to není taky tak, že lidi prostě na lepší nemaj, protože zkrátka každej v týchle zemičce ještě nekrade nebo že už se v tom rozkrádání na některé ani nedostává. Navíc Logan svoji službu splní víc než se ctí a z čistě racionálních hledisek jediné, co mu schází ke kvalitativnímu standardu běžných vozů, je pozink. Nicméně je zvláštní, že 120ky vydržely i bez něj až dodnes. Ti, co koupí Logan, toho možná mají v hlavě víc než mnozí, co jezdí oleštěným Gofáčem nebo Prasečákem po echt deutsche rentner.
I na našem trhu rozhodně místo pro podobný vůz je, kór po odchodu Octavie Tour do síně slávy. Její náhrada je podle mě jednak z bezpečnostních hledisek a také z důvodů prostornosti nevyhnutelný krok. Navíc Octavia 1 ani nebyla vyvíjena jako laciný vůz. Těžiště nového modelu však jistě bude jinde směr východ. I dutá palice by pochopila, že na přesyceném a v křečích se zmítajícím západě budoucnost není. Příští zastávky - Kyjev, Minsk, Moskva, Peking, Istanbul, Dillí...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 07.11.2009 22:45, RE: " Škoda chystá konkurenta Loganu ?!"
typek napisał:
Takto otázka nestála. Jde o to, zda má smysl emitovat do probíhající krize něco jako levný sockosedan, který nabídne dnu něco navíc oproti loganu za dvojnásobnou cenu. Škoda to se svou politikou rozhodně nebude. Vohnoutí plechofky od dáčie mají poloviční ceny a poloviční trvanlivost, ale prostě a jednoduše stojí polovinu. To je pro trotla který vidí nirvánu v lidlu a kauflandu naprosto koscher cesta a po dobu krize se povznese i nad neměkčené plasty a hnijící karoserii. Však on to Paroubek těm k...
Jinak Jirka to možná spočítá, zato Mirek už to Evropě osladil, Brusinka s Žákyní už okradli český průmysl, aby zas bylo co rozkrádat. Armádu budeme udržovat v misích, aby se mohly stále "čistě" nakupovat armádní zakázky v "časové nouzi". Stále ale je co rozkrádat, takže je to v klídku. Díky Fišere, za ten půlrok klidu. Tudy podle mě vede cesta. Vládu mají tvořit odborníci a ne politici. Oddělení politických rozhodnutí od samotného výkonu je to, díky čemu tu dnes nelížeme dlažbu. Jen díky tomu tu politici nestihly zk*rvit ještě víc věcí...
reagować
1 2 3 4


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.