typek napisał:
Pokud sám článek pojednává o tom, že auto má po padesáti tisících repas turba, rachotí budíky a majiteli nevyhovuje kufr ani spotřeba, přesto napíše že by neměnil, jde spíše o náboženství, než techniku. Yeti, spolu se Superbem tvoří v podstadě vrchol technických možností Škody (potažmo matky WV) přesto se tady bavíme o závadách, které hospodští vymetači přisuzují Itálii a Koreji. A proto je poznámka o ceně zcela na místě!
Pokud dobře čtu tak se jedná o závadu „nějakého těsnění u turba“ a ne turbo jako celek, tak nevím proč repas turba? Škoda, že se nezapojí autor do diskuse, mohl nám objasnit spoustu nesrovnalostí , jako upřesnění konkrétních závady, skutečný stav km atd. Podotýkám, že nejsem zastánce vozů Škoda(jsem z jiného tábora
), potažmo VW produkce, ale myslím si, že závady se mohou stát u jiných značek.