0
powrót
 

diskuze k tématu: Škoda Yeti 1,2 TSI - jak zvládla prvních 50 tis. km?

kategorie zaszeregowania tematu: česká vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 31.07.2012 12:07, ND
Můžu se zeptat, proč si majitel vybral vůz kvůli náhradním dílům? Jako, že jsou levné,nebo dostupné vůči jinným značkám?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 31.07.2012 12:10, vtip?
student, auto 6 měsíců, najeto 60k. při průměrné rychlosti 50km/h to dělá !!!50!!! dní za volantem nonstop! a kdy studuje? kdy spí? a to už vůbec neřeším garančky, servis-kterého je požehnaně, a to že na roční porci 100k+ bych řešil rozhodně jiný vůz ale hlavně jinou motorizaci!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 31.07.2012 12:20, RE: ND
pavel26 napisał:
Můžu se zeptat, proč si majitel vybral vůz kvůli náhradním dílům? Jako, že jsou levné,nebo dostupné vůči jinným značkám?
Podle mě jde spíš o to, že na Škodovku se u nás dá pořídit velmi levná (a velmi nekvalitní) druhovýroba. Moje zkušenosti ze servisu jsou takové, že až 80% majitelů do auta cpe právě takové díly. Ale co, o peníze jde především a až se ta čína uvnitř auta začne rozpadat, tak se to strčí do bazaru a prodá se to nějakému hlupákovi, kterých je u nás požehnaně
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 31.07.2012 13:02, RE: vtip?
tomaskrtek napisał:
student, auto 6 měsíců, najeto 60k. při průměrné rychlosti 50km/h to dělá !!!50!!! dní za volantem nonstop! a kdy studuje? kdy spí? a to už vůbec neřeším garančky, servis-kterého je požehnaně, a to že na roční porci 100k+ bych řešil rozhodně jiný vůz ale hlavně jinou motorizaci!
Spis se asi seknul a ma tam bejt 5tis., ne 50tis. Me docela udivojou lidi, kteri cekaji ze SUV v benzinu bude jezdit snad za 5 litru, prijde jim v aute malo mista, tu neco chrasti a nejaka ta zavada na motoru, ale jsou velmi spokojeni.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 31.07.2012 13:12, dotazy
1) Ako si vysvetľujete pojem "familiérní automobil"?
2) Proč pána tak trápí sedadlo spolujezdce?
3)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 31.07.2012 13:14, RE: dotazy
Alda napisał:
1) Ako si vysvetľujete pojem "familiérní automobil"?
2) Proč pána tak trápí sedadlo spolujezdce?
3)
sry, nějak jsem to odeslal dřív než jsem chtěl

3) Jaké se dají s tímto vozem nahazovat frajeřiny?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 31.07.2012 13:15, A je to tady...
... zase.
Nebudu polemizovat, jestli se "majitel" seknul o nulu, nebo ne, ale problémy s řemenem (nemá tam bejt řetěz?) bych zas tak brzo (5 tkm) nečekal. Spíš to bude těch 50. A dále. Klasické řešení dodo podložkou pod turbo...
Nečekal, že u spolujezdce bude málo místa, že motor bude ve městě žrát... On snad dneska někdo vybírá auto podle prospektů???
Argument "kvůli ND", to je takové milionkrát omílané klišé... Nač potřebujete, milí vlastníci/uživatelé Simply Clever, levné ND a servis na každém rohu (další z řady argumentů, proč Š), když jsou ta auta tak spolehlivá, jak tvrdíte?
Rada pro tohoto uživatele: darovanému Yetimu na spotřebu a chrastící budíky nekoukej. Jestli to má malej kufr (to taky nešlo zjistit předem, že jo), a málo místa u spolujezdce, měl sis pořídit Oct, a mohl jsi se vozit v kufru jako král, ta ho má velkej...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 31.07.2012 13:16, RE: dotazy
Alda napisał:
1) Ako si vysvetľujete pojem "familiérní automobil"?
2) Proč pána tak trápí sedadlo spolujezdce?
3)
Já taky používám cizí termity, i když je neumím suterénně...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 31.07.2012 13:54, huee
za 3 mesice najel 50 000 Km. To mame za rok 200 000. To aby mu fotrik uz setril na novy
Ubozak...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 31.07.2012 14:16, RE: ND
Rover623 napisał:
Podle mě jde spíš o to, že na Škodovku se u nás dá pořídit velmi levná (a velmi nekvalitní) druhovýroba. Moje zkušenosti ze servisu jsou takové, že až 80% majitelů do auta cpe právě takové díly. Ale co, o peníze jde především a až se ta čína uvnitř auta začne rozpadat, tak se to strčí do bazaru a prodá se to nějakému hlupákovi, kterých je u nás požehnaně
nemusi to byt chaina a stejne usetrite treba pulku oproti konkurenci, to uz neni zanedbatelny:)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 31.07.2012 14:19, Krása
Škoda, že tam není cenovka (pokud bude můj předpoklad správný, bude to místo 3 měsíců 3 roky a taťuldu s mamčou musela tenkrát (2008-2009) tahle simply clefa plechovka vyjít určitě na půl báně). Nicméně semínko simply clefa zakořenilo a máme tu dalšího spokojeného dědice poselství nejlepších a nejchytřejších a skoro nejprodávanějších vozů na světě (když odečteme 130 modelů před yetim je to nejprodávanější auto na světě navíc vyrobené čistě árijskými čechy - co víc si přát).
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 31.07.2012 14:44, Diskuze na úrovni
typek napisał:
Škoda, že tam není cenovka (pokud bude můj předpoklad správný, bude to místo 3 měsíců 3 roky a taťuldu s mamčou musela tenkrát (2008-2009) tahle simply clefa plechovka vyjít určitě na půl báně). Nicméně semínko simply clefa zakořenilo a máme tu dalšího spokojeného dědice poselství nejlepších a nejchytřejších a skoro nejprodávanějších vozů na světě (když odečteme 130 modelů před yetim je to nejprodávanější auto na světě navíc vyrobené čistě árijskými čechy - co víc si přát).
Bože tady je to fakt diskuze na úrovni, myslel jsem si že se tady řeší technické věci a ne kdo kdy a za kolik koupil auto
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 31.07.2012 15:03, RE: vtip?
ivan2 napisał:
Spis se asi seknul a ma tam bejt 5tis., ne 50tis. Me docela udivojou lidi, kteri cekaji ze SUV v benzinu bude jezdit snad za 5 litru, prijde jim v aute malo mista, tu neco chrasti a nejaka ta zavada na motoru, ale jsou velmi spokojeni.
Ten "řemen" mu měnili v 32tkm, takže asi opravdu hooodně jezdí. Jarda je z České Lípy, třeba se dostal na polytechniku v Kunovicích a denně dojíždí. Plus víkendy u moře a máte to.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 31.07.2012 15:10, RE: dotazy
Alda napisał:
1) Ako si vysvetľujete pojem "familiérní automobil"?
2) Proč pána tak trápí sedadlo spolujezdce?
3)
ad 1) To je automobil, ve kterém se familie nikdy necítí familierně, tedy vnímá, že byl primárně určen rozvedeným, vdovám/vdovcům a sirotkům.
ad 2) Jarda nechává kamarády z chudších rodin řídit, aby se s ním kamarádili.
ad 3) Frajeřiny se nahazují například zaparkováním za Fabií HTP pana ředitele, aby nemohl vyjet a pomocí školního rozhlasu vyzval Jardu k přeparkování. Jarda před zraky celé školy nahodí frajeřinu dálkovým otevřením vozu a burnoutem.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 31.07.2012 15:53, RE: Diskuze na úrovni
pavel26 napisał:
Bože tady je to fakt diskuze na úrovni, myslel jsem si že se tady řeší technické věci a ne kdo kdy a za kolik koupil auto
Pokud sám článek pojednává o tom, že auto má po padesáti tisících repas turba, rachotí budíky a majiteli nevyhovuje kufr ani spotřeba, přesto napíše že by neměnil, jde spíše o náboženství, než techniku. Yeti, spolu se Superbem tvoří v podstadě vrchol technických možností Škody (potažmo matky WV) přesto se tady bavíme o závadách, které hospodští vymetači přisuzují Itálii a Koreji. A proto je poznámka o ceně zcela na místě!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 31.07.2012 15:54, RE: dotazy
Muroň napisał:
ad 1) To je automobil, ve kterém se familie nikdy necítí familierně, tedy vnímá, že byl primárně určen rozvedeným, vdovám/vdovcům a sirotkům.
ad 2) Jarda nechává kamarády z chudších rodin řídit, aby se s ním kamarádili.
ad 3) Frajeřiny se nahazují například zaparkováním za Fabií HTP pana ředitele, aby nemohl vyjet a pomocí školního rozhlasu vyzval Jardu k přeparkování. Jarda před zraky celé školy nahodí frajeřinu dálkovým otevřením vozu a burnoutem.
Kdo by řekl, že předkomůrkový naftomil má tak pěkný smysl pro humor
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 31.07.2012 16:09, RE: Diskuze na úrovni
typek napisał:
Pokud sám článek pojednává o tom, že auto má po padesáti tisících repas turba, rachotí budíky a majiteli nevyhovuje kufr ani spotřeba, přesto napíše že by neměnil, jde spíše o náboženství, než techniku. Yeti, spolu se Superbem tvoří v podstadě vrchol technických možností Škody (potažmo matky WV) přesto se tady bavíme o závadách, které hospodští vymetači přisuzují Itálii a Koreji. A proto je poznámka o ceně zcela na místě!
Pokud dobře čtu tak se jedná o závadu „nějakého těsnění u turba“ a ne turbo jako celek, tak nevím proč repas turba? Škoda, že se nezapojí autor do diskuse, mohl nám objasnit spoustu nesrovnalostí , jako upřesnění konkrétních závady, skutečný stav km atd. Podotýkám, že nejsem zastánce vozů Škoda(jsem z jiného tábora ), potažmo VW produkce, ale myslím si, že závady se mohou stát u jiných značek.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 31.07.2012 16:23, RE: dotazy
typek napisał:
Kdo by řekl, že předkomůrkový naftomil má tak pěkný smysl pro humor
Pozor, nejsem předkomůrkový naftomil, nýbrž přímovstřikový (s rotačním čerpadlem) s turbem, protože takové TDi je z hlediska životnosti a spolehlivosti mezi vznětovými přímovstřikovými přeplňovanými čtyřválcovými motory nikdy nepřekonané. A to je bez diskuze.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 31.07.2012 16:54, RE: Diskuze na úrovni
pavel26 napisał:
Pokud dobře čtu tak se jedná o závadu „nějakého těsnění u turba“ a ne turbo jako celek, tak nevím proč repas turba? Škoda, že se nezapojí autor do diskuse, mohl nám objasnit spoustu nesrovnalostí , jako upřesnění konkrétních závady, skutečný stav km atd. Podotýkám, že nejsem zastánce vozů Škoda(jsem z jiného tábora ), potažmo VW produkce, ale myslím si, že závady se mohou stát u jiných značek.
Pokud to vyřešili tak jak to vyřešili, tak pán bude dle jeho logiky za chvíli ještě spokojenější. Až se bude měnit rozvodový řetěz bude určitě chrochtat blahem. Já bych je například poslal do prdele, nicméně simply clefa člověk koupí další produkt. Dyť je to logický, ne
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 31.07.2012 18:00, Sám Škodou jezdím
ale že by kvůli ND?????????? Tak to určitě ne. V čem se liší ND na Forda, Opla či Škodu? Cenou? Ne. Dostupností? Ne.
reagować
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.