Piątek 19.06.2009 12:04,
Manual
K tomu dvouhmotovému setrvačníku,jak tady někdo psal,bych ještě dodal,že i manuální převodovka může být taky pěkně odrovnaná aniž by jste to při testovací jízdě poznal,vadný synchron asi poznáte snadno,ale načaté kolečko v převodovce už těžko a pokud s autem jezdil blb co neuměl řadit a ještě tomu dával zabrat,může se vám u Superbu krásně stát,že se vám prostě ten převod totálně rozpadne a asi všichni víme co udělají kovové zbytky v převodovce za paseku.Navíc,čím větší výkon motoru,tím větší riziko nebo si snad myslíte,že výkonné verze třeba Mercedesů od AMG jsou spřaženy s automatem jen tak,pro srandu králíkům,chyba,čím težší auto a výkonější motor,tím více je manuál namáhán,klasickě americké auto ze 60tých let,by manuální převodovku rozcupovalo při prvním ostřejším rozjezdu
reagować