Pepe napisał:
Souhlas. Taky bych si na rodinné výlety 3x do měsíce naftu nekoupil. Spousta lidí ale uvažuje jak před 20lety v éře předkomůrkových dýzlů, který sežvějkaly leccos, nemělo se tam co vy.rat, nafta se dala sehnat za 10Káčé.
Když ale najedu prakticky 40tkm/rok, a navíc stylem (chca-nechca), kdy adekvátně silný atmo benzín požaduje přísun kolem 10l (vyzkoušeno), kufr potřebuju, tankovat LPG obden nehodlám... Co pak?
Ano a proto jsme tady, abychom jim trochu promluvili do duše
Ne, teď vážně. Chápu využití chrochtů v manažerských sedanech střední a vyšší třídy, jako součást firemní flotily, avšak nechápu následné majitele, kteří si klidně i bez servisky takové vozidlo koupí s vidinou nízkých provozních nákladů.
Třeba s Pavlíkem jsme často ve sporu, ale to je tím, že auta využíváme jinak. On má low-endové auto nižší střední s chrochtou, protože mu jde primárně o nízké provozní náklady a auta kupuje nová. Já mám low-endové auto střední třídy, ojeté, abych počáteční investici srazil na minimum, ale ještě dostal hodnotu, kterou jsem si přál, a protože mi náklady na provoz také nejsou lhostejné, zvolil jsem spolehlivostně slušně hodnocený benzín. Důvody jsou převážně ekonomické, ale přiznám se, že jsem rád, že mě motor v autě neobtěžuje hlukem a vibracemi a ač nejsem "zelený", tak mi není úplně jedno, jestli ostatním (a sobě) smrdím nebo ne. Prostě jsem ušetřil jinde.