Zdeny60 napisał:
Zcela nerozumín poslední otázce o domácí značce, ale řeknu to tak -žádná z uvedených zde v ČR nevyrábí auta stejné třídy jako diskutovaný Suzperb Combi. Takže nelze srovnávat. Kdyby tu vyráběl Avensis svůj kombi ve stejné ceně jako je OktávkaII (se Superbem to nesrovnávám, neb Supoerb je kus větší), tak bych ji určitě zvážil, kdybych kupoval nové auto. Jenže, není tomu tak. Hyundai není auto mého zájmu to samé male Pežoty či Toyoty, tak se o nhě nezjímám.
Řeč tu je SUperbu Combi a já i nadále t...
Ježíšikriste.
Tak popořadě, protože tohle se nedá poslat doprdele vcelku, ale jen po jednotlivých přiblblých výrocích.
V prvé řadě souhlas s prvním výrokem : nikdo v CZ nevyrábí auta velikosti Suberbu (Podmínečně, ve skutečnosti nikdo NEMONTUJE v CZ auta velikosti superbu = kromě VW to nikdo nezkoušel).
K Avensisu mám osobně kurevské výhrady (psal jsem zde v diskusi), ale kdyby byl ve stejné ceně jako O2, tak by O2 koupil jen skutečně skalní fanoušek trpící astigmatismem, nebo debil (no ještě mě napadá tak blbec, nebo gauner s flintou u kebule).
Hvězdičky= ježíšikriste, jste všichni trefení do týlního laloku aurou ENCAP, nebo tomu i věříte? Bože, co je na tom získat pět hvězd? Vím jak "to" střílej o zeď, naplánuju rypák káry tak, aby se "to" rozmajzlo" co nejméně a tak jak "oni chtěj" a mám plný plejády v kapse (jo ještě přidám pár pytlů navrch, ať to má grády)? Co je na tom hajtejch? jedinej, kdo nedostane pět hvězd je ten, kdo na tom při konstrukci nemyslí a staví auto z dílů které jsou dimenzovány na vůz v jiné "konfiguraci". Ale sakra, no bodejť, vždycky je to u VW škodovka, to je smůla, co? Hovno! To je důsledek! Když dáme na platformu, která má vydržet pětihvězdičkový náraz v určité konfiguraci vozu a pak ji změníme jen proto, aby měla větší kufr (větší prostor, větší váhu, větší motor, chybějící doplňte) proč se divíte, že její deformační zóny vydrží míň, než na co byla původně plánována ( že by? za 1: Audi za 2: VW, za 3: seat, za 4: jóó ten pokusnej králík simly clever z báglem ?)? Muhehe, na tom může hledat tajemství v podobě likvidace a znevýhodňení škodovky v crashtestech jen opravdu člověk bez elementární představy poměrů v automotive (měl jste hned napsat, že za odborníky z automotive pokládáte odboráře ze škodovky, tenhle xindl a jejich kecy zná snad každý z TV).
Bestseler byla kupodivu hlavně O1, kterou kupovali především doochodci z pruska a lehce přilehlých států, kde byla presentována jako noje gulf fír z báglem. Noje O2 byla podobně úspěšná, protože byla presentována ve více státech, jako noje Gulf V s báglem a tak přesvědčila cenou i kvalitou důchodce ve více zemích. Když se podívám na prodeje O1 i O2 žádná z nich nedosáhla v žebříčcích prodejnosti ani zdaleka první desítky prodejnosti vozů v EU bez ohledu na třídu a to není teda nic ECHT, ani BEST. Natož bezceleru. Čili: nechápu s jakým celerem má nastoupit superb, aby dosáhl alespoň chvostu (alespoň poslední desítky prodejů aut) prodejnosti v evropě. Jo Čína a indie, to bude jiná liga, tam se taky všechno kupuje podle toho, jestli toho dostanete za své peníze víc (hlavně v rozměrech, že), tam je úspěch téměř zaručen (ovšem do doby, než číňani nepochopí systém hvězdiček a jejich naprostou "důležitost" a neudělají podlahu svých vozů z předepjatého betonu a neprojedou testovací překážkou ENCAP skrz). Proč ve všem hledat zaprodanismus? To máte od soudruha Havla? My umíme dělat auta a vždycky jsme to uměli, ale lidi jako Vy nepochopili, že ta doba minula ve chvíli, kdy bylo jasné, revoluce a následný vývoj je jen další etapou předchozího čtyřicetiletého stavu. Politika koncernu je v tomto světle jen naplnění pořekadla, že silnější čokl "mrdá". Na tom není nic nepochopitelného, Zdeny, vzchop se, ty nejsi tak zlý.....