0
powrót
 

diskuze k tématu: Škoda Superb Combi hvězdou pražské Autoshow

kategorie zaszeregowania tematu: česká vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 16.10.2009 12:07, lol
Tomuhle jednomu pavilonku říkáte v práglu autoshow? Přijedtě se někdy podívat do Brna, i loňskej maximálně osekanej autosalon byl čtyřikrát větší
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 16.10.2009 12:15, RE: lol
Vestor napisał:
Tomuhle jednomu pavilonku říkáte v práglu autoshow? Přijedtě se někdy podívat do Brna, i loňskej maximálně osekanej autosalon byl čtyřikrát větší
Akce se tak jmenuje, není to náš výmysl (doprovedné akce probíhají mimo hlavní pavilon, který navíc z 1/3 shořel)... Na autosalonu v Brně jsme samozřejmě letos nechyběli.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 16.10.2009 14:11, RE: lol
Vestor napisał:
Tomuhle jednomu pavilonku říkáte v práglu autoshow? Přijedtě se někdy podívat do Brna, i loňskej maximálně osekanej autosalon byl čtyřikrát větší
Krom toho, o expozice na Brnenskem autosalonu se staraji vlastni automobilky (v mensi mire mistni zastoupeni), kdezto na Prazke autoshow, stejne jako o Prazske motoristicke jaro se staraji pouze mistni zastoupeni, aspon neco.

Btw. do Brna se nevyplati jezdit jiz dlouho, Lipsko je lepsi.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 16.10.2009 15:39,
Fuj to je ale hnusny auto,ale cesi se z nej urcite zase podelaj
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 16.10.2009 22:53, RE: bez předmětu
ALFISTA napisał:
Fuj to je ale hnusny auto,ale cesi se z nej urcite zase podelaj
Ty jo, Nissan GT-R a spousta jinejch opravdu krásnejch nebo něčim zajímavejch aut a hvězdou je všednodenní plebs??? Od návštěvníků výstavy bych čekal větší nadšení pro AUTA :o( Nebo má ten nadpis provokovat?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 17.10.2009 08:03, Nedá mi to nereagovat!
Už se rozjíždí diskuze úplně jiným směrem, než by se k článku s daným tematem očekávalo.

Za to, co teď napíšu, může pan kolega Thor.

Předně, tato výstava má poněkud jinou cílovou skupinu návštěvníků, než těch, kteří se podělají nad Nissanem GTR. Nedá se tedy čekat, že by právě tento vůz, byť mu nikdo ani já, jeho kvality neupírá. Jenže, věc má háček někde jinde.
I kdyby Škoda Auto vyrobila vůz, který NAPŔÍKLAD (/aby to někdo nevzal doslova) předčí třeba italské supersporty v ceně >5milionu CZK, abych tedy značku s koněm ve znaku nejmenoval na plnou hubu, bude to vždy špatně.Protože to přeci vyrobila nějaká mrzká Škodvka a nějaké EmBéčko přeci nemůže být dobré.

Je to tak, jak to cítím. Češi sjou prostě národf vlezprdelistů a přístup k jejich domovské značce vozů to tady jasně prokazuje. Stačí si přečíst pár for a ve vztahu ke Sˇkodovkám je tam nemálo výrazů , které ani nechci jmenovat, samosebou že v nehatiovním slova smyslu. Kdyby to samé auto, co je například ŠKoda Superb Combi vyrobila sesterská spoelčnost se 4 kruhy, jó, pane, to by byl hlahol.

Já, jako každý jiný, mám na svět svůj pohled. Ale někdy by nikomu a každému z nás neuškodilo podívat se na věc z více úhlů pohledu. Konkretně tento nový Superb.

Auto je zaměřeno ny střední vyšší vrstvu lidí, cena to říká jasně. A patří do střední, možná ještě vyšší třídy. A v ní, bohužel, srovnatelná konkurence, ožaduje za své výrobky částky o nemálo vyšší. Já tedy hodnotím Superb COmbi jako super auto svým vzhledem, výbavou a technikuo a navíc veeeelmi konkurenční cenou vzhledem k jeho začlenění do daného segmentu. Stačí porovnat. Ti, co hledají obrovské kombi, kde přepraví rodinu a 2 malamuty a k tomu kočár, ho teď mají a za dobrou cenu. Pojem dobrá cena je relativní, protože ani to nejlevnější auto '(myslím že to je nějaká Daciaú není levné. Ale to je náš problém. Až se auta za tyto ceny přestanou kupovat ceny půjdou dolů. To je starý zákon. Jenže dokud na ně stojím efronty (=objednávají se na 2-3 měsíce dopředu), tk se cena nezmění.

Čili, abych to uzavřel. Kdybych měl nyní zbytečným 600-800 tisíc a potřeboval velké auto pro rodinu, právě tennto Superb Combi bude stát jasně na prvním místě. Jednak proto, že bysplňoval to, co od něj očekávám, jednak jsem měl řadu Škodovek od 120 po Superba I a proto tedy můžu zodpověně prohlásdit, že Sˇkoda dělala a dělá a dopuifám, že i bude dělat nadálůe, poctivé vozy s dobrou kvalitou a spolehlivostí pro normální lidi. Ti jiní, pro mnohé z nás nenromální = ne masové, nechť si koupí GTR či koně ve znaku.

Takže pane Thore, to je reakce na vás poněkud ironický a flamerádobyrozjížděcí příspěvek.

Překlepy neřeště, jsem si jich vědom.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 17.10.2009 10:53, Předražené
To si za tyhle peníze koupím už pořádné auto a ne Škodůvku.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 17.10.2009 12:07, RE: Nedá mi to nereagovat!
Zdeny60 napisał:
Už se rozjíždí diskuze úplně jiným směrem, než by se k článku s daným tematem očekávalo.

Za to, co teď napíšu, může pan kolega Thor.

Předně, tato výstava má poněkud jinou cílovou skupinu návštěvníků, než těch, kteří se podělají nad Nissanem GTR. Nedá se tedy čekat, že by právě tento vůz, byť mu nikdo ani já, jeho kvality neupírá. Jenže, věc má háček někde jinde.
I kdyby Škoda Auto vyrobila vůz, který NAPŔÍKLAD (/aby to někdo nevzal doslova) předčí třeba italské supersporty v ceně >5milionu CZ...
Vždyt právě češi drží výrazným přispěním škodovku tam, kde je, takže v tomhle absolutně tvůj příspěvek postrádá smysl, v jakém jiném státě má v % oproti jiným tak silný prodej??? A i mě prostě přijde, že hlavně vzhledově jde škodovka poslední dobou do pr.... Fabia 2, roomster, oktavka po facelistu a superb 2 jsou hlavně díky "divným" světlům divně vypadající auta... ale tohle je subjektivní samozřejmě :o)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 17.10.2009 14:06, RE: Předražené
valach276 napisał:
To si za tyhle peníze koupím už pořádné auto a ne Škodůvku.
Tak si klidně rozbij to svoje prasátko a běž si do bazáru koupit zaručeně nejlepčí fáro všech dob - 15 let starého Pašíka f TDi po zaručeně Německém důchodci se 130 000 km :DDD
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 17.10.2009 14:10, RE: Nedá mi to nereagovat!
jánošík napisał:
Vždyt právě češi drží výrazným přispěním škodovku tam, kde je, takže v tomhle absolutně tvůj příspěvek postrádá smysl, v jakém jiném státě má v % oproti jiným tak silný prodej??? A i mě prostě přijde, že hlavně vzhledově jde škodovka poslední dobou do pr.... Fabia 2, roomster, oktavka po facelistu a superb 2 jsou hlavně díky "divným" světlům divně vypadající auta... ale tohle je subjektivní samozřejmě :o)
S příspěvkem se ztotožňuji, jen s tím rozdílem, že podle mě popisuje spíše situaci rádoby odborníků v diskusích. Realita je jiná a typický majitel (a že jich je ;)) Škody nemusí nutně vytvářet průjem v každé diskusi o Škodě. Prostě ji má a je s ní spokojený. A že si někdo naivně myslí, že je Škoda předražená a mizerná? Nu co, omezenosti se meze nekladou...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 17.10.2009 14:12, RE: lol
sybok_ok napisał:
Krom toho, o expozice na Brnenskem autosalonu se staraji vlastni automobilky (v mensi mire mistni zastoupeni), kdezto na Prazke autoshow, stejne jako o Prazske motoristicke jaro se staraji pouze mistni zastoupeni, aspon neco.

Btw. do Brna se nevyplati jezdit jiz dlouho, Lipsko je lepsi.
No dealeři byli v Brně letos spíš ve větším zastoupení. Oficiálně bylo v brně snad jen 4 automobilky. Zbytek dealeři ;) Za dva roky se snad situace zlepší...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 17.10.2009 20:26, RE: Předražené
valach276 napisał:
To si za tyhle peníze koupím už pořádné auto a ne Škodůvku.
No, tak schválně...

Mě tedy srovnatelná varianta (prosotorvě, výbavou) nenapadá. Všechny vozy za stejnou cenu budou jednak menší, dovolím si hádat, že mnoho z nich i méně vybavených a na technicky nižší úrovni řešení.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 17.10.2009 21:17, RE: Předražené
rohYpnol napisał:
Tak si klidně rozbij to svoje prasátko a běž si do bazáru koupit zaručeně nejlepčí fáro všech dob - 15 let starého Pašíka f TDi po zaručeně Německém důchodci se 130 000 km :DDD
milý mladý muži. Mám již několik let Toyotu RAV4 a musím konstatovat, že škodovky těmto značkám nešahají ani po rávky.Cenově jsou podstatně levnější a třeba můj kamarád s tímto autem najezdil bez problémů 750.000km,což u Škody je nemyslitelné. Výbavou tedy mají škodováci co dohánět. Předtím jsem měl Forda-Escorta a taky bez problémů.Nynější Fordy jsou na tom fakt lépe než Škoda.Jezdím se služební Škodou 4x4 TDI a jsem tedy dost zklamán.Hlučnost neúnosná a jsem šokován i spotřebou - 8,2l/100km.To já mám v benzínu podstatně nižší spotřebu a mám taky 4x4 .
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 17.10.2009 23:20, RE: Předražené
valach276 napisał:
milý mladý muži. Mám již několik let Toyotu RAV4 a musím konstatovat, že škodovky těmto značkám nešahají ani po rávky.Cenově jsou podstatně levnější a třeba můj kamarád s tímto autem najezdil bez problémů 750.000km,což u Škody je nemyslitelné. Výbavou tedy mají škodováci co dohánět. Předtím jsem měl Forda-Escorta a taky bez problémů.Nynější Fordy jsou na tom fakt lépe než Škoda.Jezdím se služební Škodou 4x4 TDI a jsem tedy dost zklamán.Hlučnost neúnosná a jsem šokován i spotřebou - 8,2l/100km.To...
Jen jestli ten pohon 4x4 funguje :D. Jinak neměla náhodou RAV4ka pohon přiřaditelný? Je fajn, že jsou(byly) Toyoty spolehlivé. Ale ono jsou i jiné hodnotící kritéria na vozy - třeba design, praktičnost, potěšení z jízdy... Nevím, proč by tyto km měly být pro Škodu zcela nedosažitelnou metou. Kdysi byly populární Venta, která u taxikářů nalítala spousty km. Za novější derivát Venta TDi by se dala považovat s jistou nadsázkou třeba taková Octavia 1.9TDi 66kW...Problém Škodovek je ten, že prostě nemohou najet víc než obligátních 130 000 km, protože pak se to zas stočí.
Superb (nový):
1) rozhodně není předražený
2) má naprosto dostatečnou základní výbavu (i vzhledem ke konkurenci)
3) technikou nijak nezaostává vůdči konkurenci
4) nabízeným množstvím variantam konkurenci spíše válcuje
5) podélnou prostorností nemá konkurenci
6) zavazadlový prostor nadprůměrný
Zcela nepochybně lze stanovit takové požadavky na vůz střední třídy, že u Toyoty byste leda tak zaplakal... nebudu tady tvrdit, že Superb je lepší než Avensis ani opak. každý vůz je prostě jiný. Každý ať si vybere, co mu chutná. Že Avensis moc nechutná, jistě poznáte na tom, co budete vídat na silnici...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 18.10.2009 07:01, RE: Nedá mi to nereagovat!
rohYpnol napisał:
S příspěvkem se ztotožňuji, jen s tím rozdílem, že podle mě popisuje spíše situaci rádoby odborníků v diskusích. Realita je jiná a typický majitel (a že jich je ;)) Škody nemusí nutně vytvářet průjem v každé diskusi o Škodě. Prostě ji má a je s ní spokojený. A že si někdo naivně myslí, že je Škoda předražená a mizerná? Nu co, omezenosti se meze nekladou...
Nedá mi to, abych nereagoval. Že je škoda stále předražená (v česku) je fakt. Stačí si porovnat ceníky ČR a Německa, plus se mrknout na výbavu (elegance v česku a německu je dost rozdílná ve prospěch německa). A náhle zjistíte, že u nás je O II elegance stále ještě o cca 85 tisíc dražší. Řečnicky se zeptám: proč? Právě kvůli existenci Rohypnolů a Zdenů 69 kteří měli škodu a tak jdou do nejbližšího salonu a koupí ... (model si doplňte). Neříkám, že škoda je špatná kvalitou, ale když ředitel v rozhovoru na dotaz proč nemá O II pět hvězdiček za bezpečnost odpoví "lidé by to nezaplatili", je asi někde chyba. Konkurence totiž těch pět hvězd má a za "kupodivu" nižší cenu.
PS: Zdena 69 - jen bych se chtěl zeptat, zda považujete hyunday, peugeot, citröen a toyotu za domácí automobilky? - také tady vyrábějí a také jsou v zahraničním vlastnictví.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 18.10.2009 07:26, RE: Předražené
Zdeny60 napisał:
No, tak schválně...

Mě tedy srovnatelná varianta (prosotorvě, výbavou) nenapadá. Všechny vozy za stejnou cenu budou jednak menší, dovolím si hádat, že mnoho z nich i méně vybavených a na technicky nižší úrovni řešení.
Tak co třeba ford mondeo combi. Tento týden jsem ho počítal (neb si na jaro pomalu vybírám nový vůz) a v mém limitu 800 tisíc. Má Ford navíc vyhřívané čelní sklo, bezklíčový přístup a startování, elektické víko kufru, kola 17", sportovní sadadla, adaptivní podvozek, bluetooth komunikaci s mnohem kvalitnějším rádiem a v ceně i prodlouženou záruku na 4 roky. A to jsem nezmínil u superba tragický motor 2,0 TDI PD 103kw, protože dát za motor s commonrail 60 tisíc navíc je trochu moc.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 18.10.2009 08:20, RE: Předražené
Pavlik napisał:
Tak co třeba ford mondeo combi. Tento týden jsem ho počítal (neb si na jaro pomalu vybírám nový vůz) a v mém limitu 800 tisíc. Má Ford navíc vyhřívané čelní sklo, bezklíčový přístup a startování, elektické víko kufru, kola 17", sportovní sadadla, adaptivní podvozek, bluetooth komunikaci s mnohem kvalitnějším rádiem a v ceně i prodlouženou záruku na 4 roky. A to jsem nezmínil u superba tragický motor 2,0 TDI PD 103kw, protože dát za motor s commonrail 60 tisíc navíc je trochu moc.
Ano, Mondeo je možná volba. Avšak nutno podotknout že je to Ford. Tzn. chci říct to, že v předchozích generacích měly Fordy celekm dost technických potíží pramenících z řešení - např. fatální následky při destrukci škrtící klapky u benzínových agregátů, ještě dosud časté potíže s rampami CR TDCI, dost časté potíže s elektrikou (konkretně spínací skříňky) a navíc - a to je aspoŇ pro mě nepřípustné - koroze u aut i 3-4 roky starcýh. Lemy dveří, jsuo každému známy a anni úpravy to nevyřešily zcela 100%ně.

Prostor u Mondea je sice velký, ale Superbu nedosahující. Bezklíčové startování - dejme tomu, mám ho v 3MPS a je to o zvyku, i když nic tak super zase na tom není.

Je to o postoji k danému vozu. Já jsem ve svém příspěvku původně reagoval na odsuzující postoj Thora jen proto, že dle něj se jedná o Škodu. Nikomu Superba nevnucuji, jen jsem se snažil objektivně poukázat na to, že někteří jsou dosud zaslpeni dávnou érou Pasátů, tak to vyznělo.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 18.10.2009 08:27, RE: Nedá mi to nereagovat!
Pavlik napisał:
Nedá mi to, abych nereagoval. Že je škoda stále předražená (v česku) je fakt. Stačí si porovnat ceníky ČR a Německa, plus se mrknout na výbavu (elegance v česku a německu je dost rozdílná ve prospěch německa). A náhle zjistíte, že u nás je O II elegance stále ještě o cca 85 tisíc dražší. Řečnicky se zeptám: proč? Právě kvůli existenci Rohypnolů a Zdenů 69 kteří měli škodu a tak jdou do nejbližšího salonu a koupí ... (model si doplňte). Neříkám, že škoda je špatná kvalitou, ale když ředitel v ro...
Zcela nerozumín poslední otázce o domácí značce, ale řeknu to tak -žádná z uvedených zde v ČR nevyrábí auta stejné třídy jako diskutovaný Suzperb Combi. Takže nelze srovnávat. Kdyby tu vyráběl Avensis svůj kombi ve stejné ceně jako je OktávkaII (se Superbem to nesrovnávám, neb Supoerb je kus větší), tak bych ji určitě zvážil, kdybych kupoval nové auto. Jenže, není tomu tak. Hyundai není auto mého zájmu to samé male Pežoty či Toyoty, tak se o nhě nezjímám.

Řeč tu je SUperbu Combi a já i nadále tvrdím, že je to horký kandidát na bestseller jako Oktávka. Jinak k té bezpečnost, zaplatitelnost a 4 *: ne, že by toČeši nezapaltili, ale Audi a VW by utrpěly dálší citelnou ránu v prodeji, protože pořád ta Oktíávka je prodejně -jak sám píšete - o kus levnější a byla by i po těch několika úpravách, aby dostala 5*, to jsem si celkem jist.

PS: mám známého člověka, který se designově podílel na nových řadách ŠKody. Zcela jasně bylo řečeno, co musí zůstat prioritní značkou v koncernu a co nesmí tuto prioritu přestoupi, kapišto?? Takže o tomhle je celá slavná plitika či strategie koncernu. Jsem a byli jsem vždy zaprodanci a je tomu i v autech.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 18.10.2009 10:41, RE: Nedá mi to nereagovat!
Zdeny60 napisał:
Zcela nerozumín poslední otázce o domácí značce, ale řeknu to tak -žádná z uvedených zde v ČR nevyrábí auta stejné třídy jako diskutovaný Suzperb Combi. Takže nelze srovnávat. Kdyby tu vyráběl Avensis svůj kombi ve stejné ceně jako je OktávkaII (se Superbem to nesrovnávám, neb Supoerb je kus větší), tak bych ji určitě zvážil, kdybych kupoval nové auto. Jenže, není tomu tak. Hyundai není auto mého zájmu to samé male Pežoty či Toyoty, tak se o nhě nezjímám.

Řeč tu je SUperbu Combi a já i nadále t...
Avensis je menší než superb? To si děláte legraci nebo si vážně myslíte, že je superb vyšší střední třída? Jen tak pro vás uvádím rozměry avensis: délka 4765mm, šířka 1810mm, rozvor 2700mm a superb délka 4838mm, šířka 1810mm, rozvor 2761mm. Tato vozy patří do stejné třídy a jsou i téměř stejně velké. Pokud srovnáváte O II s avensisem, můžete si porovnávat fábii s aurisem. Nicméně proč to píši, v superbu combi jsem ještě nejel, ale avensise i superb 5D jsem si projel a v toyotě je více komfortu i prostoru. Podélné místo vzadu v superbu je k ničemu když a) málokterý uživatel (zákazník) jezdí vzadu b) je tam málo místa na šířku. Nemysím si, že superb je špatné auto, ale vyzdvihovat ho do nebe jen proto že je škodovkou tedy nebudu.
PS: ten dotaz na ostatní značky byl myšlenjako narážka na váš patriotismus - příště to napíši zřetelněji pro lepší pochopení. Jen si dovolím poznámku o zaslepeném škodovkářství, když vás ty ostatní značky nezajímají. Ono je dobré mít přehled co je na trhu v nabídce, pak si totiž škodu téměř jistě (alespoň za ty peníze které požaduje) nekoupíte.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 18.10.2009 14:06, RE: Předražené
Zdeny60 napisał:
Ano, Mondeo je možná volba. Avšak nutno podotknout že je to Ford. Tzn. chci říct to, že v předchozích generacích měly Fordy celekm dost technických potíží pramenících z řešení - např. fatální následky při destrukci škrtící klapky u benzínových agregátů, ještě dosud časté potíže s rampami CR TDCI, dost časté potíže s elektrikou (konkretně spínací skříňky) a navíc - a to je aspoŇ pro mě nepřípustné - koroze u aut i 3-4 roky starcýh. Lemy dveří, jsuo každému známy a anni úpravy to nevyřešily zcela ...
Kus pravdy bude na obou stranách - Superb je a bude určitě spolehlivý, podélně prostorný (ale proč ne na šířku???)... Jenže je stylingovaný jako, ehm, pro pány předdůchodového věku. Svýho tátu (59 let) si v něm dokážu představit, sebe nikoli. Proto ta zmínka o kočáru mi přijde úsměvná - tohle fakt není auto pro mladou rodinu. Možná tak pro muže s druhou mízou (a že jich je). To mondeo je určitě akčnější... A s těmi cenami - do Čech se tahají z evropských salonů nová auta všech značek, nejedná se jenom o reimporty...
reagować
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.