Vorsprung durch Technik napisał:
Naprosto souhlasím, ještě dodejme, že verze se 132 kW byla opravdu velmi, velmi povedená (na rozdíl od poměrně dosti "zesláblé" 110 kW verze). Kdyby to byl skutečně tak špatný motor, jak se nám zde Kylie a jí podobní zaujatí Francouzo-Japonco-Korejci snaží namluvit, tak bychom jej, mírně upravený (2.7 TDi 132kW), nenašli ještě v Audinách z roku 2005!!!!
Za "zkomolení" nicku se omlouvám, ale za hodnocení motoru audi 2.5 V6 TDi nikoliv. Dle mnoha zdrojů patří k tomu nejslapšímu v motorizacích audi (ale vzhledem k svému jménu - to spíše víte sám).
Chápu, že jste tu za "audi", ale zrovna TENTO motor "nechvalte" - opravdu si to nezaslouží. A ta "nová" verze 2.7 také zrovna "ovace" nesklízela - to ale také spíše víte. Výkonově je již naprosto o.k. nový 3.0 TDi, ale v posledním auto tip (srovnávací test naftových šestiválců v audi 4, bmw 3, mb C a C5) tak jak je chválen "výkon" - druhý za bmw, kritiku si vysloužil za "projev/chod" a "hlučnost" - a to je oproti "našemu diskutovanému" 2.5 V6 TDi GIGANTICKý krok vpřed a jde opravdu o "povedenou motorizaci".
Takže, chvalte audi - nemám problém (ale jak kdy - resp. zrovna v tomto případě - ne)
PS: Také určitě nejsem zcela "nezaujatá", ale konkrétně tenhle váš příspěveček působí, že na svět přes 4 kroužky koukáte ,-)