voj napisał:
Ja tedy s Vami souhlasit nemohu - to, ze je superb postaven na platforme VW Passat byla vec znama jiz pri zahajeni prodeje...nicmene neni to nic neobvykhleho....mel jsem moznost jedtit s 2.5 TDI, ktere me naopak prijemne prekvapilo jak svym projevem, tak i spotrebou...
A jizdni vlastnosti - podle me naprosto primerene povaze vozu.
A srovnani se Octavii to snad ne!!!
Nevím s čím srovnáváte, ale ..
Kdyby suberb byl postaven na podvozku passat, asi by to NEbyl problém, vzhledem k tomu že to co jsem napsala výše je FAKT - problém to poněkud je.
Nechci se vás dotknout, ale pokud chválíte V6 2.5 TDi - asi příliš zkušenosti nemáte. Vzhledem k tomu že se dnes již nevyrábí, i zástupci vw vám potvrdí, že patří k tomu nejslabšímu co kdy od motorářů audi/vw vyšlo.
Za ještě větší slabinu ale lze považovat podvozek - takováto "nastavovaná kaše" myslím neměla být začátkem třetího tisíciletí za milion korun vůbec v prodeji. Zatímco octavia je prostě "jen" golf s batohem, tedy mechanika golf s trochu "přifouknutou" karoserií, v případě superb technici sahli do samotné konstrukce podvozku, platformy a NEbyla to dobrá myšeňka!
Pokud to trochu přeženu, z vozu superb první generace lze mít "břichobol" jako když pejsek a kočička vařili dort (naoko možná pěkný, ale ..)