0
powrót
 

diskuze k tématu: Jaké auto vybrat do 100 tis. ? - Superb, Passat, A4, nebo A8?

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaké auto koupit, automobilky, česká vozidla, německá vozidla
Daniel 1995
ilość wystąpień15
data registracji10.07.2017
Piątek 20.10.2017 19:53, Jaké auto vybrat do 100 tis. ? - Superb, Passat, A4, nebo A8?
Zdravíčko. Chci koupit auto cca do 100 tisíc. Chci koncern tak se rozhodují . Škoda Superb 1. Passat b5.5. Audi A4 b6 nebo a8. Asi naftu. Je my jedno jestli automat nebo manuál. U té a8 asi díly nebudou ó moc dražší a má hliníkovou kastly. Jinak technika bude u těch aut stejna. Poraďte co se vyplatí víc.
reagować
Valnoha
ilość wystąpień322
data registracji03.01.2011
Piątek 20.10.2017 21:55, Hhhhh nnnnn bbbbb
Z te A8 by mely pocitam nejvetsi radost slepice, ze budou mit co nevidet na zahrade novej pelech
reagować
Daniel 1995
ilość wystąpień15
data registracji10.07.2017
Piątek 20.10.2017 22:10, Myslíte že je tak nespolehlivá ?
Myslíte že je tak nespolehlivá ?
reagować
HoNZA
ilość wystąpień248
data registracji28.04.2008
Sobota 21.10.2017 18:01, RE: Myslíte že je tak nespolehlivá ?
Daniel 1995 napisał:
Myslíte že je tak nespolehlivá ?


Ne Klidně si jí kup a uvidíš sám jak dlouho to potrvá než jí postavíš do kopřiv :)))
reagować
Daniel 1995
ilość wystąpień15
data registracji10.07.2017
Sobota 21.10.2017 18:36, Ne Klidně si jí kup a uvidíš sám jak dlouho to potrvá než jí postavíš do kopřiv :)))
cytat:
Ne Klidně si jí kup a uvidíš sám jak dlouho to potrvá než jí postavíš do kopřiv :)))

A důvod ? Co je na a8 tak špatného ? Co se kazí ?
reagować
David V
ilość wystąpień2067
data registracji16.05.2007
Niedziela 22.10.2017 00:56, RE: Myslíte že je tak nespolehlivá ?
HoNZA napisał:
Daniel 1995 napisał:
Myslíte že je tak nespolehlivá ?
Ne Klidně si jí kup a uvidíš sám jak dlouho to potrvá než jí postavíš do kopřiv :)))


Já bych to viděl pozitivně. Nerezne, takže v kopřivách šetření na provoz vydrží bez úhony.
reagować
Giorgio
ilość wystąpień814
data registracji09.05.2007
Niedziela 22.10.2017 11:05, RE: Ne Klidně si jí kup a uvidíš sám jak dlouho to potrvá než jí postavíš do kopřiv :)))
Daniel 1995 napisał:
A důvod ? Co je na a8 tak špatného ? Co se kazí ?


Vezmeme auto za několik milionů, v době svého vzniku (drahně let zpět) vrchol techniky, a prodáme ho za zlomek ceny s milionem kilometrů na hrbu. Těch 100 tisíc možná bude stačit na úvodní servis, ale ještě by to chtělo to auto koupit. To není o nespolehlivosti, ale o tom, že takto opotřebené auto bude potřebovat investice, a ty prostě odpovídají kategorii auta. Není to felicie, neopraví to kde kdo, dílů nejsou plná vrakoviště a nestojí pakatel.

/smazano admin/ Jestli mermomocí toužíš po audině, kup první A3 nebo A4 a dej ji trochu do pořádku.
reagować
Daniel 1995
ilość wystąpień15
data registracji10.07.2017
Niedziela 22.10.2017 14:28, Proč to nemá cenu ?
Je my 22. Pár aut už jsem měl. Vím kolik stojí servis. Jen se ptám co se na ní kazí. Měl jsem A4. Chci jen velké auto které my nezrezne. Nechci turbomotor. Krom nafty. Ty ceny dílu nebudou tak rozdílné jak na A4. Podvozek i motory jsou skoro stejné.zvladnu investovat do auta 150 tisíc ročně za servis. Pochybuju že by byl potřeba. Na technice a8 nebude ó moc komplikovanější techniky než na Octavia 2.
reagować
HoNZA
ilość wystąpień248
data registracji28.04.2008
Niedziela 22.10.2017 17:23, ???
Jestli jsi schopný dát do auta 150 000,- ročně na opravách tak se mi vnucuje myšlenka: PROČ?? To je přece 12.500,- měsíčně na splátky. Proto bych v klidu vybral hezké nové auto, které "my" nezrezne a v klidu jezdil. A vybíral bych podle chuti - třeba hezkou oktávku se silným benzínem...
PS. myslet si, že se A8 a A4 podobají v servisních nákladech mě fakt pobavilo
reagować
Giorgio
ilość wystąpień814
data registracji09.05.2007
Niedziela 22.10.2017 18:32, RE: Proč to nemá cenu ?
Daniel 1995 napisał:
Je my 22. Pár aut už jsem měl. Vím kolik stojí servis. Jen se ptám co se na ní kazí. Měl jsem A4. Chci jen velké auto které my nezrezne. Nechci turbomotor. Krom nafty. Ty ceny dílu nebudou tak rozdílné jak na A4. Podvozek i motory jsou skoro stejné.zvladnu investovat do auta 150 tisíc ročně za servis. Pochybuju že by byl potřeba. Na technice a8 nebude ó moc komplikovanější techniky než na Octavia 2.

No, OK. Tento 10 let starý článek od konkurence budiž nápovědou, jaký bazén na peníze si pořídit: https://auto.idnes.cz/kupujeme-ojetinu-jak-za-babku-ohromit-sousedy-f4e-/auto_ojetiny.aspx?c=A080409_172422_auto_ojetiny_fdv Za mě sedmičkové BMW nebo Jaguar XJ.
reagować
Daniel 1995
ilość wystąpień15
data registracji10.07.2017
Niedziela 22.10.2017 19:09, Proč to nemá cenu ?
Novým autům nevěřím. Škodovku nechci a splácet taky ne. Nemám rád malé motory. No 1.9 TDI není moc velkej. Ten 4.2 v a8 vidrzi pri správně údržbě statisíce. A4 s a8 srovnávat můžu. Ložiska předních kol ? A4 2500 jedno. Značkové. A8 má stejnej podvozek tak cena bude +- stejná. Ani interiér nemá plno kravín.naftove čerpadlo na A4 platil jsem 37 tisíc za nové. Vp44 nebude ó moc dražší. Je pravda ta kastle. Tukanec a může jít do šrotu. Tady to krom autorizaku nikdo neopraví.porad se ptám co se na ni nejvíc kazí ? I na těch ostatních autech co jsem se ptal. ;) Ten Superb taky není špatnej jen nechci tuctovku.
reagować
David V
ilość wystąpień2067
data registracji16.05.2007
Poniedziałek 23.10.2017 01:33, RE: Proč to nemá cenu ?
Daniel 1995 napisał:
Je my 22. Pár aut už jsem měl. Vím kolik stojí servis. Jen se ptám co se na ní kazí. Měl jsem A4. Chci jen velké auto které my nezrezne. Nechci turbomotor. Krom nafty. Ty ceny dílu nebudou tak rozdílné jak na A4. Podvozek i motory jsou skoro stejné.zvladnu investovat do auta 150 tisíc ročně za servis. Pochybuju že by byl potřeba. Na technice a8 nebude ó moc komplikovanější techniky než na Octavia 2.


Tak to by mohlo klapnout.
Co se týká běžné techniky, tak ano, ceny i když by byly 2-násobné než na Oktávku, tak se to pořád dá, ale pokud se podělá nějaký komfortní systém, infotainment nebo nějaká finesa z nadstandarní výbavy, tak to bude raketa, protože to nikdo jiný než autorizák nespraví. Kamarádovu otci odešel na A6 climatronik a výměna byla lidových 50 tisíc.
Nicméně nepotěší ani výměny opotřebovaných částí, jako jsou lambdy, katalyzátory, to jsou věci, které taky lezou do peněz. Ono ojetina nejsou jen filtry a oleje ze servisu a gumy pro provoz, je tam spousta věcí, které dojdou na konec životnosti, jako výše jmenované.
Nicméně, pokud je na servis vyčleněno 150 tisíc/rok, pak by to při troše štěstí mohlo klapnout.
Neříkám, že nechápu ten smysl, jen si říkám, proč rok nepočkat a nekoupit něco aspoň za 1/4 M v lepším stavu a trochu mladší a to bych se pak díval spíše po něčem, jako je Lexus nebo infinity, což taky nejsou tuctovky a spolehlivostně na tom budou možná i lépe.
reagować
KoobaS
ilość wystąpień1042
data registracji23.04.2014
Poniedziałek 23.10.2017 08:54, Re:
Nechceš tuctofku, ale zaručeně to musí být koncern... Chceš A8, protože technicky není složitější než dvojková oktáva... Proč si teda nekoupíš oktávu v dehtu a nenasypeš pár šupů do stylingu - nejen že nebudeš mít tuctovku, ale budeš mít auto podle svýho gusta... Psát, že a4 má stejnej podvozek jako a8 je snad větší úlet než psát "my" místo "mi"
Jestli chceš netuctovku, co má šanci ještě něco najet, mrkni se na první generaci IS - jenom to pravda není koncern, ale lexus...

S tím servisem, neporovnávej ložiska kol, zkus srovnat třeba ramena, u motoru můžeš zkusit srovnat třeba alternátor, rozvody...
Ale jak psal David, jestli ti na A8 odejde cokoliv z komfortu, budeš obvolávat vrakáče v celé republice...
reagować
sheogorath
ilość wystąpień527
data registracji27.05.2016
Poniedziałek 23.10.2017 09:49, RE: Proč to nemá cenu ?
Daniel 1995 napisał:
Novým autům nevěřím. Škodovku nechci a splácet taky ne. Nemám rád malé motory. No 1.9 TDI není moc velkej. Ten 4.2 v a8 vidrzi pri správně údržbě statisíce. A4 s a8 srovnávat můžu. Ložiska předních kol ? A4 2500 jedno. Značkové. A8 má stejnej podvozek tak cena bude +- stejná. Ani interiér nemá plno kravín.naftove čerpadlo na A4 platil jsem 37 tisíc za nové. Vp44 nebude ó moc dražší. Je pravda ta kastle. Tukanec a může jít do šrotu. Tady to krom autorizaku nikdo neopraví.porad se ptám co se na ni nejvíc kazí ? I na těch ostatních autech co jsem se ptal. ;) Ten Superb taky není špatnej jen nechci tuctovku.




Ne, nema.
Za 100k to bude totalni vrak, kde nikdo nikdy nemenil napln v automatu.... Predpokladam, ze se bavis o 1. generaci A8. 4.2i ma rozvody remenem, vymena cca 12000 material.

Kazdopadne Oct. 2 ani Oct. 3 se s A8 neda moc srovnavat....

Ale pokud chces investovat 150k do auta rocne, proc si nepockas, a nekoupis neco zachovalejsiho treba za 300k? Pak pri trose stesti bude stat rocni servis mnohem min

Za 100k bych doporucil tak Jag. X-Type, pokud neco "neobvyklyho"
reagować
Daniel 1995
ilość wystąpień15
data registracji10.07.2017
Poniedziałek 23.10.2017 11:35, Servisně není tak náročná.
Ano chci a8 D2. Nejraději benzín 4.2. nechci novější protože mám strach že vzduchového podvozku. Více techniky a tak. Motor 4.2 je skoro bez elektroniky. Interiér a klimatronic je stejnej v každém koncernového autě. Tiptronic. Repasované je skoro stejnej jako koupě nové dvouhmota. Elektrické sedačky má každé 2 auto. Řekněte my co má a8 navíc ? Znova se ptám co se na ni kazí. Je my jedno co říkáte ó servisu. Vím svoje. Chci si ji koupit já a podstoupit rizika. Pouze mě zajímá co se kazí ? Ještě my nikdo nenapsal smysluplnou odpověď. Děkuji
reagować
KoobaS
ilość wystąpień1042
data registracji23.04.2014
Poniedziałek 23.10.2017 12:44, RE: Servisně není tak náročná.
Daniel 1995 napisał:
Ano chci a8 D2. Nejraději benzín 4.2. nechci novější protože mám strach že vzduchového podvozku. Více techniky a tak. Motor 4.2 je skoro bez elektroniky. Interiér a klimatronic je stejnej v každém koncernového autě. Tiptronic. Repasované je skoro stejnej jako koupě nové dvouhmota. Elektrické sedačky má každé 2 auto. Řekněte my co má a8 navíc ? Znova se ptám co se na ni kazí. Je my jedno co říkáte ó servisu. Vím svoje. Chci si ji koupit já a podstoupit rizika. Pouze mě zajímá co se kazí ? Ještě my nikdo nenapsal smysluplnou odpověď. Děkuji


Až přestaneš psát "my" místo "mi" (na což si byl několikrát upozorněn) tak tě možná někdo odkáže na fórum majitelů A8, kde se dozvíš víc než tady na obecném fóru. Já o nich nic nevím, ale je to auto ze staré školy, takže spolehlivý asi být může. Servis bude drahej, třeba brzdy budou určitě dražší než na A4, a to se brzdy nekazí, prostě se jednou opotřebujou a hotovo. Ale za sto papírů to bude olítaná hujda co třikrát objela svět, takže se na ní může pokazit kdykoliv cokoliv, počínaje nějakou blbou stahovačkou okna, na kterou auto nejezdí a konče třeba zvýšenou spotřebou oleje nebo padlejma rozvodama...
Navíc bys měl trochu napsat, co myslíš tím pojmem kazí... Znám lidi, kteří když musí vyměnit opotřebený brzdy nebo svíčky, tak napíšou, že se auto kazí...
reagować
sheogorath
ilość wystąpień527
data registracji27.05.2016
Poniedziałek 23.10.2017 13:23, RE: Servisně není tak náročná.
Daniel 1995 napisał:
Ano chci a8 D2. Nejraději benzín 4.2. nechci novější protože mám strach že vzduchového podvozku. Více techniky a tak. Motor 4.2 je skoro bez elektroniky. Interiér a klimatronic je stejnej v každém koncernového autě. Tiptronic. Repasované je skoro stejnej jako koupě nové dvouhmota. Elektrické sedačky má každé 2 auto. Řekněte my co má a8 navíc ? Znova se ptám co se na ni kazí. Je my jedno co říkáte ó servisu. Vím svoje. Chci si ji koupit já a podstoupit rizika. Pouze mě zajímá co se kazí ? Ještě my nikdo nenapsal smysluplnou odpověď. Děkuji


Motor je bez problem pokud se meni pravidelne rozvodova sada.
Repas tiptroniku je kolem 40k s nejistym vysledkem - mrkni na audiklub.cz na konkretni zkusenosti, zdaleka ne kazdy je s repasem spokojen (co vidim, vetsina zkusila KAPS). Auto je naprosto spolehlivy. Psal jsem tu takovou kratkou recenzi https://www.tipcars.com/magazin/recenze-uzivatelu/audi-a8-4d2-jak-se-s-nim-jezdi.html
reagować
David V
ilość wystąpień2067
data registracji16.05.2007
Poniedziałek 23.10.2017 14:02, RE: Servisně není tak náročná.
Daniel 1995 napisał:
Ano chci a8 D2. Nejraději benzín 4.2. nechci novější protože mám strach že vzduchového podvozku. Více techniky a tak. Motor 4.2 je skoro bez elektroniky. Interiér a klimatronic je stejnej v každém koncernového autě. Tiptronic. Repasované je skoro stejnej jako koupě nové dvouhmota. Elektrické sedačky má každé 2 auto. Řekněte my co má a8 navíc ? Znova se ptám co se na ni kazí. Je my jedno co říkáte ó servisu. Vím svoje. Chci si ji koupit já a podstoupit rizika. Pouze mě zajímá co se kazí ? Ještě my nikdo nenapsal smysluplnou odpověď. Děkuji


Hele díval jsem se do inzerce a jednak je tam 1 se 4.2 a jednak je 16 let stará, a protože mám doma tak staré auto, co nemá moc přes 200 tisíc a zároveň celkem platí za spolehlivé, tak si dokážu představit, co takové auto může potrápit - je to únava materiálu. I přesto, že jsou to auta ze zlaté éry automobilismu, kterou já datuju mezi příchodem pozinku, elektronickým řízením spalovacího procesu, jednoduchým efektivním čištěním spalin a následnou ekonomickou recesí v letech 2007-2008, plasty a hlavně pryžové komponenty se prostě po 15-ti letech začínají rozpadat. A tohle bohužel není věc natočených kilometrů, ale zubu času. Takže se mohou rozpadnout různé gumové hadice vedoucí provozní kapaliny, stejně jako vakuové trubičky "vedoucí" podtlak na různá místa, stejně tak mohou vypovědět funkci různé manžety a těsnění a začne zatíkat tuhle do světla, tuhle do intriéru, tuhle upadne kousek nějaké lišty, támhle se prošoupe kožené polstrování v interiéru, tadyhle se zlomí nějaká plastová páčka. No a dotoho začnou zcela přirozeně odcházet komponenty, které dojdou na hranici životnosti, čili to je druhá část příběhu související s najetými kilometry, což nemusí být nic na motoru, ale, ložiska v kolech, přední ramena, unaví se pružiny, začnou téct tlumiče, támhle odejde vodní pumpa, tadyhle kompresor klimatizace, o lambdách, vlnovcích a katalyzátoru už jsem psal a na čidle bych neměl zapomenout, stejně jako na různé ŘJ, které utrpí tím, že zateče někam, kam nemá a pak je třetí skupina, věci spotřební, výměny kapalin, komponent podléhajících plánovanému opotřebení
Takže třebaže A8 nemá vyloženě slabá místa, nelze rozhodně paušálně tvrdit, že se 16 let staré modely nekazí, právěže na nich může odcházet všechno, jak na soudobých Oktávkách nebo Passatech, ale je klidně možné že za 150 tKč/rok je to všechno řešitelné, protože některé drahé výměny se už nebudou opakovat, ale to je čisté věštění z křišťálové koule.
Prostě důkladná prohlídka prakticky všeho je nutnost, a to mluvíme o autech, kde budeme vědět servisní historii a budeme věřit nájezdu.

reagować
sheogorath
ilość wystąpień527
data registracji27.05.2016
Poniedziałek 23.10.2017 14:18, RE: Servisně není tak náročná.
David V napisał:
Daniel 1995 napisał:
Ano chci a8 D2. Nejraději benzín 4.2. nechci novější protože mám strach že vzduchového podvozku. Více techniky a tak. Motor 4.2 je skoro bez elektroniky. Interiér a klimatronic je stejnej v každém koncernového autě. Tiptronic. Repasované je skoro stejnej jako koupě nové dvouhmota. Elektrické sedačky má každé 2 auto. Řekněte my co má a8 navíc ? Znova se ptám co se na ni kazí. Je my jedno co říkáte ó servisu. Vím svoje. Chci si ji koupit já a podstoupit rizika. Pouze mě zajímá co se kazí ? Ještě my nikdo nenapsal smysluplnou odpověď. Děkuji
......., plasty a hlavně pryžové komponenty se prostě po 15-ti letech začínají rozpadat. A tohle bohužel není věc natočených kilometrů, ale zubu času. Takže se mohou rozpadnout různé gumové hadice vedoucí provozní kapaliny, stejně jako vakuové trubičky "vedoucí" podtlak na různá místa, stejně tak mohou vypovědět funkci různé manžety a těsnění a začne zatíkat tuhle do světla, tuhle do intriéru, tuhle upadne kousek nějaké lišty, támhle se prošoupe kožené polstrování v interiéru, tadyhle se zlomí nějaká plastová páčka. ......


Presne tak, menil jsem komplet hadice podtlaku, jednou praskla hadice k brzd. trmenu, listy jsou uz pokrouceny, a kdyz nekde vypadne s drzaku, uz se neda cvaknout zpatky apod... ale jak pises, to neni vylozene vada auta...
reagować
HoNZA
ilość wystąpień248
data registracji28.04.2008
Poniedziałek 23.10.2017 14:29, RE: Servisně není tak náročná.
Daniel 1995 napisał:
A.... Řekněte my co má a8 navíc ? Znova se ptám co se na ni kazí. Je my jedno co říkáte ó servisu. Vím svoje. Chci si ji koupit já a podstoupit rizika. Pouze mě zajímá co se kazí ? Ještě my nikdo nenapsal smysluplnou odpověď. ...i


Konečně sem píše někdo, kdo o autech ví všechno co je třeba A8 je celkem spolehlivé auto. Kup si ho. . .
reagować
1 2


przep. aktualizację
ten temat obserwujesz

zakończyć obserwację danego tematu

podobne samochody w ofercie:


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.