0
powrót
 

diskuze k tématu: Škoda Roomster 1.4 TDI - test spotřeby

kategorie zaszeregowania tematu: česká vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 31.10.2006 19:03, RE: Kde se asi stala chyba?
Peet napisał:
Skutečně s motorem 1.4TDI se dají jezdit průměrné rychlosti 110km/h se spotřebou do pěti litrů. Kdybyste testovali motor HTP, byl bych hodnotám kolem 9l/100km uvěřil, ale tohle je DIVNÉ!!!
A součinitel odporu Cx 0,33 Roomstera versus 0,30 Octavia, nebo Fabia nemůže nikdy znamenat ve spotřebě takový rozdíl.
Ano, na dálnici při rychlosti kolem 100-110 km/h jsme i my jezdili s Roomstrem hluboko pod hodnotu 5-ti litrů MN. Avšak na našem okruhu se těmto hodnotám jen těžko přiblížíte. Schválně si ho zkuste zajet. Je pravda, že Fabii ani Octavii jsem na tomto okruhu netestoval ... většinou vysokoobjemové vozy dosáhly na této trati příznivé spotřeby oproti maloobjemovým (Aveo, P207 atd.)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 31.10.2006 21:28, RE: Kde se asi stala chyba?
Petr - TipCars.com napisał:
Ano, na dálnici při rychlosti kolem 100-110 km/h jsme i my jezdili s Roomstrem hluboko pod hodnotu 5-ti litrů MN. Avšak na našem okruhu se těmto hodnotám jen těžko přiblížíte. Schválně si ho zkuste zajet. Je pravda, že Fabii ani Octavii jsem na tomto okruhu netestoval ... většinou vysokoobjemové vozy dosáhly na této trati příznivé spotřeby oproti maloobjemovým (Aveo, P207 atd.)
spotřebu 5,5 litru benzínu ?? Někde se vám tam vloudila chyba ??
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 31.10.2006 21:47, RE: Apetit
Kolega zo Slovenska napisał:
No tu je vysvetlenie prečo majitelia TDi sa tu chvastajú spotrebami okolo 5.0L. Oni však pozerajú na palubný počítač, ktorý ich klame! Vždy som vravel že so spotrebou tých TDičiek to nebude až také slávne ako sa prezentuje. Palubák ma odchýlku vždy aspoň + 1 liter, v prípade Škody vidíme že aj o viac.
Musím povedať že ma tento výsledok aj tak prekvapil, pretože také vysoké hodnoty od trojvalcovej nafty....Keď ešte zobereme do úvahy príplatok, ktorý si Škoda za toto podarené TDi účtuje + vysoký ...
Kolego ze SK, musím reagovat na ten "litr". Nevím, jak je nastavený PP na nových TDi, ale na mé staré dobré Oktávce z 2002 1,9TDi (96kW)mě ustřelujoval (prvních pár měsíců jsem to měřil a počítal, teď už na to dlabu, jezdím svižně za průměrných 5,5l a ani o chlup víc) nejvýše o 0,2 l a to nahoru i dolů.
Ale je pravda, že kolega si jako služebáka nekoupil Oktávku, ale tříválcovou novinku 1,4 TDi do Fabky a po roce nespokojenosti ji vyměnil za čtyřválcový 1,9 TDi. Vzhledem k tomu, že začal jezdit víc dálnice, tak sporřeba asi značně stoupla a to chrochtání... Pravý důvod neznám.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 31.10.2006 21:56, RE: hloupy test
v napisał:
Tento test je opravdu podezrely. Je nesmysl merit spotrebu po necelych 50 km, v nadrzi muze byt vzduchova bublina, atd. Aby 1.4 TD v roomsteru mel mnohem vyssi spotrebu nez 1.9 TD v octavii je usmevne (a nesmyslne).
Teď jsem si všimnul vašeho příspěvku! Je to možné, je to fakt i když nevím proč. Šéf má tříválcového ropáka ve Fábii a nechtěl věřit, že mám menší spotřebu se svou o dva roky starší ropákovou ochcávkou v kombíku (1,9TDi, 96kW). Sázka, natankování po hrdlo, Opava - Nový Jičín a zpět (jednu cestu vpředu já, zpět šéf), normální služební svižná jízda s předjížděním. Rozdíl 1,8 l.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 01.11.2006 08:28, RE: Kde se asi stala chyba?
Bivoj napisał:
Aerodynamicka sila=Cx.S.v^2. S je celni plocha. Je-li celni plocha S o 20-30% vetsi a Cx o 10% vetsi, tak uz to udela dost velkej rozdil. Od Roomsteru se proste neda cekat, ze bude trhat rekordy ve spotrebe.
Dík za doplnění, tak nějak to bude.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 09.11.2006 11:25, RE: Kde se asi stala chyba?
Pepe napisał:
Dík za doplnění, tak nějak to bude.
V aut.prodeji ve škodovce jsem kupoval svoje ojeté auto-2.0L benzín.baterie byla po 14 dnech stání vybitá tak přijeli s předváděcím 3válcem tdi aby se nastartovalo přes kabely.má to zvuk jak malý traktor.až "moje" auto nastartovalo tak jim říkám "vypněte ten traktor ať si poslechnu tichý šepot benzínu.Toť vše-tento malotraktor bych si nikdy do auta nenechal dát.....
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 11.11.2006 00:01, RE: Kde se asi stala chyba?
bruno napisał:
V aut.prodeji ve škodovce jsem kupoval svoje ojeté auto-2.0L benzín.baterie byla po 14 dnech stání vybitá tak přijeli s předváděcím 3válcem tdi aby se nastartovalo přes kabely.má to zvuk jak malý traktor.až "moje" auto nastartovalo tak jim říkám "vypněte ten traktor ať si poslechnu tichý šepot benzínu.Toť vše-tento malotraktor bych si nikdy do auta nenechal dát.....
Mě strašně štve celá taktika Škody Auto a.s. Lživá taktika. Pořád lžou. Údaje o spotřebě lžou. Palubní počítače lžou. Prodejci lžou. Výrobce lže, lže o dlouhých výměnných lhůtách olejů longlife, zamlčuje jak tím motory trpí, jak se snižuje životnost atd. atd. V autorizovaném servise mi lžou. V autorizovaném servise mě podvádějí a drze na mně vydělávají. Staré neopraví ale nové nabízejí. Staré neopraví ale peníze chtějí. Za oleje účtují dvojnásobek maloobchodních cen, přitom je mají v barelech za čtvrtinové ceny. Jsem tak rád že mám škodovku jen jako služební auto, když vidím, kolik firma vydává za údržbu a opravy, protáčí se mi panenky.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 25.06.2007 22:11, Tomas
Kolik je okamzita spotreba pro dalnicni stotricitce (s poloprazdnym autem) ?
reagować
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.