Robin napisał:
.... to není machrování, jen jsem se s tím autem svezl a porovnal to s tím, čím jezdím nyní a jaké mám priority. Co se týče ježdění : rozhodně nejsem brzdou provozu, zrychlení TDCi si užívám - na druhou stranu mám pořád plný počet bodů a jezdím s malými dětmi, zrychluji, když to situace umožní a to svižně - to je pro mě aktivní bezpečnost. S Roomstrem 1.4 16 V, obdobně naloženým bych si to určitě nedovolil. Je komické, že někdo s přezdívkou A 4 se zastává motorizace HTP v Roomstru (Fábii). FAKTE...
to Robin: ježiši to snad fakt není možný, co si tady ze sebe vyblil.. Kolik ti je ? Kdyby jsi nepsal, že vozíš děti, tak bych tě odhadoval, tak na 17.... takže opět tady budeme rozebírat, že s oktávkama jezdí ti.... s passatama zase oni a vůbec největší zrůdy mají Tdi ne? jestli to, že je často vidět nějakej pošuk v oktávce třeba nebude tím, že je škodovka bezkonkurenčně nejprodávanější značka hm? A passat mnohem oblíbenější než např. Mondeo(proti mondeu nic nemám, měl jsem dvě) ... Kolik najezdíš kilometrů ročně pane, že se tady vychvyluješ jako super vzor jezdce, pro kterýho jsou postrachem oktávky a passaty a brzdou HTP? Ty jsi totiž přesně ten typ člověka, kterej se masíruje ve svojem Mondeu, počítá kolik bude mít za rok, nebo dva víc koní a když dojede oktávii, nebo passata, nedej bože v Tdi, tak se radši zabije, ale hlavně aby ukázal, že to jeho mondeo tdci byla lepší volba a ž jede líp... co ? no a k HTP nemám co dodat.... absolutně nezáleží na motoru, brzdou provozu může být kdokoliv s jakýmkoliv autem... a šikovnej řidič není brzdou provozu ani s favoritem, takže tohle je debata o hovně a svědčí jen o tom, co jsem psal před tím...musíš machrovat se svým Mondeem za každou cenu. krom toho, když už jsme u toho, konkrétně mondea tdci jsou zase brzdou provozu pro mě a strašně mě baví, když za jejich volantenm sedí podobný jelito jako ty a snaží se mi znepříjemnit předjetí...je to pak vždycky moc vtipný....