0
powrót
 

diskuze k tématu: Škoda Roomster 1.4 16V - test spotřeby

kategorie zaszeregowania tematu: česká vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 07.02.2007 13:19, RE: bez předmětu
pitrs napisał:
Tou spotřebou u subaru nás chtěl asi autor pobavit, že? To je asi opravdu jen při volnoběhu.
No nevim, jestli je přesně taková jakou psal, ale nedivil bych se kdyby neměl větší problém se vejít do 9-10l. Spíš se ale divim, těm zaostalcům, co si myslí, že čim větší obsah, tim nutně větší spotřeba, tak to prostě neni. Jak jsem řikal já v příspěvku výše - mam 2,0i Primeru a světe div se - žere míň než 1,6i Primera. Jestli pak víš proč? Já ti to řeknu, je to daný váhou auta, slabší motor musiš točit aby auto jakžtakž jelo, kdežto silnější motor nemusíš vytáčet a tolik si nebere. To samozřejmě neplatí, když máš třeba nějakýho 3 litra. Ale docela se směju, když tu někdo psal, že má fóbii 1,2 HTP, která jede jak drak z 5,5. Ve finále je majitel rád když se dostane na 7,5 a kolikrát je na cestě za brzdu.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 07.02.2007 13:19, RE: bez předmětu
pitrs napisał:
Tou spotřebou u subaru nás chtěl asi autor pobavit, že? To je asi opravdu jen při volnoběhu.
Ne, těch 7,8l je na nastartování.... Ale než za 8l v pokojsteru, to radši 10l v P406 2,0i...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 07.02.2007 14:09, Optimistické
Je vidět, že údaje palubního počítače jsou poněkud optimistické. Chyba přes 25% respektive 13% je poměrně značná. Nebylo by špatné, kdyby existovala nějaká možnost alternativního nastavení na základě jiného způsobu měření, kterou by si uživatel mohl provést sám.
Co se týká spotřeby aut s větším obsahem, tak průměrnou spotřebu na své staré A-čkové Vectře 1.8 mám 7,6 litru. A jezdím plynule v horních tolerancích radarů , žádnej styl brzda plyn a navíc město tvoří tak 30% podíl.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 07.02.2007 16:05, CENA
Já mám Maybacha a jsem s ním spokojen též, spolehlivý, prostorný a rodinné auto. Váš Míša
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 07.02.2007 16:17, RE: bez předmětu
bestdrifter napisał:
No nevim, jestli je přesně taková jakou psal, ale nedivil bych se kdyby neměl větší problém se vejít do 9-10l. Spíš se ale divim, těm zaostalcům, co si myslí, že čim větší obsah, tim nutně větší spotřeba, tak to prostě neni. Jak jsem řikal já v příspěvku výše - mam 2,0i Primeru a světe div se - žere míň než 1,6i Primera. Jestli pak víš proč? Já ti to řeknu, je to daný váhou auta, slabší motor musiš točit aby auto jakžtakž jelo, kdežto silnější motor nemusíš vytáčet a tolik si nebere. To samozře...
Jestli s tím subaru 4x4 jezdí štreky,tak ta spotřeba může být reálná.Moje "rozežraná" 2.5 V6 si na štrece vezme v průměru 9.7 l/100 a to nejedu v žádným případě jak lemra podle předpisů.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 07.02.2007 16:49, RE: žádný zázrak
Martin napisał:
Souhlasim s tim, ze auto 5 let stare se nemuze rovnat novemu. Nemyslim tim, ze je to horsi auto jako takove, muze byt bezpecnejsi, ryhclejsi, s lepsi vybavou atd, ale proste uz to neni ono, po 5 letech ma auto uz preci jen neco za sebou a s novym se nemuze rovnat. Uz jen kvuli zaruce, kazdëho zahreje u srdce ten pocit novoty, vis jak se s tim po celou dobu jezdilo, jak se o to kdo staral. Je to proste krasny pcoit si koupit nove auticko. Ale Prosim majitle subaru 2,5 4x4 v automatu o vysvetleni ...
Na rozdíl od zde píšících jsem se byl s Roomstrem 1.4 16V projet, abych nehodnotil co neznám .... Jeli jsme ve 2 (Já a prodejce), motor je typický 16ventil - dlouho nic nic nic - cca. ve 4.000 ot. něco jako náznak výkonu (do kopce, řazena 3ka a 4ka - různě to vrčelo, pohyb dopředu = zrychlení se ale nekonalo), spotřeba šla ale k 10 litrům, auto mělo najeto necelých 7000 km. Vzhledem k velikosti Roomstru a jeho předpokládanému způsobu využití si myslím, že je to MINIMÁLNÍ MOŽNÁ MOTORIZACE (to pro zastánce 1.2 ....) a to POUZE DO MĚSTA. Z tohoto pohledu by byla i 1.6 8V (např. z Loganu MCV) určitě lepší volba (levnější, lepší tah odspodu ...). Další věc, která degraduje motor je e-plyn (elektronicky řízený, bez plyn. lanka), takže naplánovat si předjíždění dá docela práci, vzhledem k "chvilce pro elektroniku" (v dnešním hustém provozu) navíc je dost špatně odhlučněn (na benzín). Mohu porovnat i s motorem 1.6 16V (77kW) z Golfu IV., který je nyní také v nabídce pro Roomstra = nebrat, za ty peníze se nevyplatí (Golf IV. má cca. shodnou hmotnost s Roomstrem), pocitově měl tak 90 k (= pro svižnou jízdu se musel dost točit, pak ale hodně spotřeboval a byl slyšet uvnitř). VW opravdu schází kvalitní (common rail) maloobjemový d 4 válcový (!!!) diesel ... ( za přiměřenou cenu ... :- )))
.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 07.02.2007 17:29, RE: žádný zázrak
Martin napisał:
Souhlasim s tim, ze auto 5 let stare se nemuze rovnat novemu. Nemyslim tim, ze je to horsi auto jako takove, muze byt bezpecnejsi, ryhclejsi, s lepsi vybavou atd, ale proste uz to neni ono, po 5 letech ma auto uz preci jen neco za sebou a s novym se nemuze rovnat. Uz jen kvuli zaruce, kazdëho zahreje u srdce ten pocit novoty, vis jak se s tim po celou dobu jezdilo, jak se o to kdo staral. Je to proste krasny pcoit si koupit nove auticko. Ale Prosim majitle subaru 2,5 4x4 v automatu o vysvetleni ...
Nechápu jaký pozitivní pocity můžu mít po koupení fábie. Moje pocity z fábie byly strach, že se nestačím zařadit při předjíždění a úleva, že jsem to stihl.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 07.02.2007 18:06, RE: škoda
David napisał:
Přesně tak. Já mám na Subaru legacy 2,5 l boxer s automatem dlouhodobou spotřebu 7,8 l a to ho nijak nešetřím ale jezdit za víc tak přijdu o papíry ...
Ptám se proč Škodu, nebo jinýho chcípáka s motorem z tříkolky ... ?
každej nemusí mít obsah 2,5 l a každej si nehoní ego tím, že si koupí auto za statísíce a ještě ke všemu s takovým obsahem. Dost lidem to pro běžnou jízdu a potřebu stačí..zajímali by mě roční náklady na tvoje super auto a na roomster...ale jestli nedohlédneš dál než jen jakej obsah má auto, tak je to špatný.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 07.02.2007 18:25, RE: škoda
Jirka napisał:
každej nemusí mít obsah 2,5 l a každej si nehoní ego tím, že si koupí auto za statísíce a ještě ke všemu s takovým obsahem. Dost lidem to pro běžnou jízdu a potřebu stačí..zajímali by mě roční náklady na tvoje super auto a na roomster...ale jestli nedohlédneš dál než jen jakej obsah má auto, tak je to špatný.
.... no Já si ego honit ani nepotřebuju : mám auto na ježdění ... a to : Ford Mondeo 2.0TDCi combi 96 kW 6-ti kvalt, (r.v. 04) Ghia X (v kůži, barevná dotyk. navigace, nezávislý topení Webasto, výhřev sedaček + př. skla, xenony, orig. tažný zař., 6 x airbag, ESP, EBD, TCS +....) = jen výbava je cena novýho Roomstru. Spotřeba je v nejhorším možným případě (v zimě, velké město, na krátký trasy) : 8,5 litru (druhý extrém : klidná jízda na okreskách : 5,2) .... o problémech s Fordovým TDCi mě nepiště, znám je z diskuzí (naštěstí ne z vlastní praxe, toto je novější model) .....
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 07.02.2007 19:44, Vyhodnocení testu
Nechápu proč ve třech ze čtyř tabulek prezentujete údaje dle palubního počítače, když dle metody dotankování je zřejmé jak je palubní počítač nepřesný. K názorům, že pětiletá auta se nedají srovnávat s novými si dovolím podotknout, že dají. Pětiletý japonec s 200.000 km je lepší než Škoda
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 07.02.2007 20:52, Subaru
Ani jsem nečekal takovou záplavu reakcí
Co jsem naopak čekal, že mi nikdo nebude věřit těch 7.8 l ale je to dlouhodobý průměr za tu dobu (3 roky, 115 000 km) co auto mám. Myslím že na tom má zásluhu automat, který drží otáčky ve vesnici jen někde kolem 1200 a při 90 km kolem 2000.
A pro nevěřící dneska jsem si dal "ekonomy run" - sice jen 30 km déle mě to nebavilo ale spotřeba dle PP 5,8 l !!!
Sám jsem tomu nemohl věřit takže myslím že ani vy mi to neuvěříte, každý ať si tedy věří čemu chce - I LOVE MY SUBARU
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 07.02.2007 21:54, RE: Subaru
David napisał:
Ani jsem nečekal takovou záplavu reakcí
Co jsem naopak čekal, že mi nikdo nebude věřit těch 7.8 l ale je to dlouhodobý průměr za tu dobu (3 roky, 115 000 km) co auto mám. Myslím že na tom má zásluhu automat, který drží otáčky ve vesnici jen někde kolem 1200 a při 90 km kolem 2000.
A pro nevěřící dneska jsem si dal "ekonomy run" - sice jen 30 km déle mě to nebavilo ale spotřeba dle PP 5,8 l !!!
Sám jsem tomu nemohl věřit takže myslím že ani vy mi to neuvěříte, každý ať si tedy věří čemu chce ...
Subaru je určitě super, ale řekl bych, že se ti asi porouchal display PP a přestal ti ukazovat 1 před tebou prezentovanými údaji
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 07.02.2007 21:56, RE: Subaru
David napisał:
Ani jsem nečekal takovou záplavu reakcí
Co jsem naopak čekal, že mi nikdo nebude věřit těch 7.8 l ale je to dlouhodobý průměr za tu dobu (3 roky, 115 000 km) co auto mám. Myslím že na tom má zásluhu automat, který drží otáčky ve vesnici jen někde kolem 1200 a při 90 km kolem 2000.
A pro nevěřící dneska jsem si dal "ekonomy run" - sice jen 30 km déle mě to nebavilo ale spotřeba dle PP 5,8 l !!!
Sám jsem tomu nemohl věřit takže myslím že ani vy mi to neuvěříte, každý ať si tedy věří čemu chce ...
Třesky plesky, jsem Subarista do morku kostí, ale tomuhle nevěřím.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 07.02.2007 22:38, RE: Subaru
David napisał:
Ani jsem nečekal takovou záplavu reakcí
Co jsem naopak čekal, že mi nikdo nebude věřit těch 7.8 l ale je to dlouhodobý průměr za tu dobu (3 roky, 115 000 km) co auto mám. Myslím že na tom má zásluhu automat, který drží otáčky ve vesnici jen někde kolem 1200 a při 90 km kolem 2000.
A pro nevěřící dneska jsem si dal "ekonomy run" - sice jen 30 km déle mě to nebavilo ale spotřeba dle PP 5,8 l !!!
Sám jsem tomu nemohl věřit takže myslím že ani vy mi to neuvěříte, každý ať si tedy věří čemu chce ...
Nechci se nejak dotknou subaru, ale neprijde vam divne, ze vsichni krome vas se subaru maji spotrebu k 10 litrum, i to tady napisi, jenom vy s 2,5 a jeste ke vsemu automatem "ktery drzi nizke otacky" mate spotrebu jen 7,8? druha hovadina je, ze mate nizkou sptorebu diky automatu, kazdy vi, ze automat zere vic nez manual, mate to i v kazde prirucce k auto kde udavaji sptorebu motoru s a bez automatu. Ekonomy run je zajimava vec, mam punto 1,2 8V a nejnizsi sptoreba byla 4,2 litru, niz jsem se nedostal. A to je to nizky obsah, 8mi ventil takze vykon v nizskych otackach, nemam 4kolku, a punto vazi 980 kg, takze prestante lakovat lidi ze subaru v automatu, ve ctyrkolce zere do 8 litru. Vim ze spotreba neni vzdy zavisla od obsahu, hlavne na dalnici muze 6ti valec mit i nizsi spotrebu nez 4valec, ale zkuste s tim 6ti valcem vjet do mesta, tam se projevi motor zcela opacne, zere mnohem vice. Pokud napriklad porovnate 1,6 s 2,5V6 tak na dalnici muze V6 zrat i o litr mene, ale ve meste tak minimalne o 2 litry vice
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 08.02.2007 07:32, RE: žádný zázrak
Robin napisał:
Na rozdíl od zde píšících jsem se byl s Roomstrem 1.4 16V projet, abych nehodnotil co neznám .... Jeli jsme ve 2 (Já a prodejce), motor je typický 16ventil - dlouho nic nic nic - cca. ve 4.000 ot. něco jako náznak výkonu (do kopce, řazena 3ka a 4ka - různě to vrčelo, pohyb dopředu = zrychlení se ale nekonalo), spotřeba šla ale k 10 litrům, auto mělo najeto necelých 7000 km. Vzhledem k velikosti Roomstru a jeho předpokládanému způsobu využití si myslím, že je to MINIMÁLNÍ MOŽNÁ MOTORIZACE (to pr...
Pro Robina - nejsi zdaleka jediný, kdo se v Hrůzomstru 1,4 16V svezl, než něco napsal - absolvoval jsem trasu Plzeň - K. Vary a zpět, úplně mi to stačilo. Žere, nejede, při 100 km/h na sebe spolucestující musí skoro křičet, jak je motor perfektně odhlučněný.... Jízdu s HTP si nedovedu představit.....
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 08.02.2007 12:26, Spotreba
Seat Toledo 2.0 16V (110kW) klidna jizda rychlosti do asi 100km/h a po 50km na palubnim pocitaci 6,7L. A pak ze dvoulitry zerou!!! Dlouhodoby prumer 9L jizda 75% po Praze. Tak to bych se na nejaky maly objem vysr**
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 08.02.2007 13:59, RE: Spotreba
Johny napisał:
Seat Toledo 2.0 16V (110kW) klidna jizda rychlosti do asi 100km/h a po 50km na palubnim pocitaci 6,7L. A pak ze dvoulitry zerou!!! Dlouhodoby prumer 9L jizda 75% po Praze. Tak to bych se na nejaky maly objem vysr**
Já jsem teda zastánce raději vyšší objem motoru (2.0)a lehtat to a jedu stejně jak s 1.4 na 3/4 plynu ve stejně těžkým autě se stejnou spotřebou a ještě mám dostatek výkonu/toč.momentu na předjíždění.Mám teda 7let starou primeru 110KW za pár korun z itálie ale komfort,výbava,zpracování,motor,podvozek je zdaleka lepší než u malých levných aut jako je třeba tato škodovka....
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 08.02.2007 14:44, RE: Spotreba
bruno napisał:
Já jsem teda zastánce raději vyšší objem motoru (2.0)a lehtat to a jedu stejně jak s 1.4 na 3/4 plynu ve stejně těžkým autě se stejnou spotřebou a ještě mám dostatek výkonu/toč.momentu na předjíždění.Mám teda 7let starou primeru 110KW za pár korun z itálie ale komfort,výbava,zpracování,motor,podvozek je zdaleka lepší než u malých levných aut jako je třeba tato škodovka....
hm...tý spotřebě u subaru věřím, protože já mám doma Nivu 1,6 karburátor a protože i na čtyřkolku drží malý otáčky, tak s ní mám dlouhodobý průměr 5,5 l na sto.... ACH JO....
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 08.02.2007 15:31, RE: Spotreba
cruise napisał:
hm...tý spotřebě u subaru věřím, protože já mám doma Nivu 1,6 karburátor a protože i na čtyřkolku drží malý otáčky, tak s ní mám dlouhodobý průměr 5,5 l na sto.... ACH JO....
... jo, taky věřím, mám doma Audi S8 4,2 quattro, automat, dlouhodobou spotřebu mám kolem 4,5 l/100 km, a to to nijak nešetřím .................................. a pak se ráno vzbudím a uvědomím si, že realita je někde jinde......
Takhle nějak to bude asi i s tím subaru....
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 08.02.2007 15:49, RE: žádný zázrak
Pepe napisał:
Pro Robina - nejsi zdaleka jediný, kdo se v Hrůzomstru 1,4 16V svezl, než něco napsal - absolvoval jsem trasu Plzeň - K. Vary a zpět, úplně mi to stačilo. Žere, nejede, při 100 km/h na sebe spolucestující musí skoro křičet, jak je motor perfektně odhlučněný.... Jízdu s HTP si nedovedu představit.....
.... však to taky bylo míněno obecně ... má to být diskuse ke spotřebě Roomstru 1.4 16 V (... a zvrtlo se na to diskusi o spotřebě Subaru ....), ale jinak si opravdu myslím, že kromě nás dvou tu ze zde diskutujících moc lidí s tímto autem nejelo. Mělo to být píchnutí pro (nejen zažrané) Škodovkáře o vhodnosti výběru určitého motoru pro určité typy aut. Je to i o tom, že např. koncern VW (obecně, ale i další) vnucují zákazníkům něco co nechtějí (nemluvě o cenách). Samozřejmě si to člověk nemusí kupovat ... Ale je celá řada málo informovaných, nezkušených, nevyježděných a .... a Ti se nechají pak utáhnout "na vařené nudli" a toto "auto" si koupí a tím pádem se stanou jen další překážkou silničního provozu. Prosím žádné debaty o tom, že to je lepší než stará Š 120, popř. 10-letý ojetiny - to je určitě - ale i tak se to stává (obzvlášť naložené) překážkou silničního provozu ..... a my "řidiči" abychom je pak každý den předjížděli ..... To HTP konkrétně v Roomstru je hrůza každopádně .... dobrovolník co si to koupí se rovnou může nechat zapsat na dárcovskou listinu pro transplantace orgánů (moc předjíždění s HTP si tak ale neužije ... ))
reagować
1 2 3


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.