David napisał:
Ani jsem nečekal takovou záplavu reakcí
Co jsem naopak čekal, že mi nikdo nebude věřit těch 7.8 l ale je to dlouhodobý průměr za tu dobu (3 roky, 115 000 km) co auto mám. Myslím že na tom má zásluhu automat, který drží otáčky ve vesnici jen někde kolem 1200 a při 90 km kolem 2000.
A pro nevěřící dneska jsem si dal "ekonomy run" - sice jen 30 km déle mě to nebavilo ale spotřeba dle PP 5,8 l !!!
Sám jsem tomu nemohl věřit takže myslím že ani vy mi to neuvěříte, každý ať si tedy věří čemu chce ...
Nechci se nejak dotknou subaru, ale neprijde vam divne, ze vsichni krome vas se subaru maji spotrebu k 10 litrum, i to tady napisi, jenom vy s 2,5 a jeste ke vsemu automatem "ktery drzi nizke otacky" mate spotrebu jen 7,8? druha hovadina je, ze mate nizkou sptorebu diky automatu, kazdy vi, ze automat zere vic nez manual, mate to i v kazde prirucce k auto kde udavaji sptorebu motoru s a bez automatu. Ekonomy run je zajimava vec, mam punto 1,2 8V a nejnizsi sptoreba byla 4,2 litru, niz jsem se nedostal. A to je to nizky obsah, 8mi ventil takze vykon v nizskych otackach, nemam 4kolku, a punto vazi 980 kg, takze prestante lakovat lidi ze subaru v automatu, ve ctyrkolce zere do 8 litru. Vim ze spotreba neni vzdy zavisla od obsahu, hlavne na dalnici muze 6ti valec mit i nizsi spotrebu nez 4valec, ale zkuste s tim 6ti valcem vjet do mesta, tam se projevi motor zcela opacne, zere mnohem vice. Pokud napriklad porovnate 1,6 s 2,5V6 tak na dalnici muze V6 zrat i o litr mene, ale ve meste tak minimalne o 2 litry vice