0
powrót
 

diskuze k tématu: Koupit Škodu Rapid 1,2 TSI nebo Peugeot 301 1,6 Vti?

kategorie zaszeregowania tematu: česká vozidla, francouzská vozidla
GSX1100G
ilość wystąpień121
data registracji02.12.2014
Cztwartek 19.01.2017 14:37, Koroze na podvozku
Našel jsem ten článek....

http://www.autorevue.cz/test-ojetiny-peugeot-301-novodoby-zigulik/ch-53298#articleStart
reagować
HoNZA
ilość wystąpień248
data registracji28.04.2008
Piątek 20.01.2017 10:24, RE: Silena rada od redakce
Tommm napisał:
Tohle myslite vazne? Kdo to psal? Co je to za radu?Rada tazateli, prectete si minimalne toto http://dfens-cz.com/postrach-ceskych-hospod-vw-1-2-tsi-po-60-000-km/ a dohledejte si dalsi data.Zalezi jaky presny typ motoru vam nabizi.1,2 TSi novejsich generaci je z nejlepsich motoru, ktere Česana vyvynula.


S tím, že je 1.2 TSI povedený motor se dá souhlasit.
1. i slabší verze jede jak z praku
2. dá se sním trvale jezdit okolo 5.5 - 6.0 litrů na 100 km
3. uživatelsky je to velice příjemný motor

je tu ale několik ALE :

1. ranné verze mají problém s rozvody
2. Motor je výrazně citlivý na způsob jízdy, od toho se odvíjí velký rozptyl praktické spotřeby /až řemenové verze motoru už tak citlivé nejsou mj. kvůli úpravě katalyzátoru/
3. Při trvalém ekonomickém jízdním stylu se zanáší karbonem, zvlášt když se jezdí na neaditivovaný benzín
4. servisně je podstatně složitější než ten peugeot a to se projeví na ceně údržby a oprav.

netvrdím, že je peugeot lepsší auto než rapid, jen je servisně podstatně dostupnější...
reagować
sheogorath
ilość wystąpień527
data registracji27.05.2016
Piątek 20.01.2017 10:33, RE
Souhlas, na svuj objem jede 1.2TSI moc hezky. To, ze je spotreba silne zavisla na stylu jizdy je normalni vlastnost benzinaku s turbem.

Zanasi se karbonem i pri provozu na BA98? Nevim jak u 1.2TSI, ale kdy vidim spoustu majitelu turbodieselu, jak tlaci za kazdou cenu otacky az k volnobehu, auto se cely klepe, duni, ale jim to nevadi, protoze jedou za 4.65846l/100km.... Mozna si dovedu predstavit duvod toho zakarbonovani
reagować
HoNZA
ilość wystąpień248
data registracji28.04.2008
Piątek 20.01.2017 10:52, RE: RE
sheogorath napisał:
Souhlas, na svuj objem jede 1.2TSI moc hezky. To, ze je spotreba silne zavisla na stylu jizdy je normalni vlastnost benzinaku s turbem. Zanasi se karbonem i pri provozu na BA98? Nevim jak u 1.2TSI, ale kdy vidim spoustu majitelu turbodieselu, jak tlaci za kazdou cenu otacky az k volnobehu, auto se cely klepe, duni, ale jim to nevadi, protoze jedou za 4.65846l/100km.... Mozna si dovedu predstavit duvod toho zakarbonovani


Spotřeba tu má rozptyl větší než je norma - životnost katalyzátoru dostala přednost před spotřebou a reálnými emisemi . Pokud se tenhle motor provozuje na aditivovaný benzín /a ani to nemusí být o.č.98/ tak nekarbonuje tak moc a v rámci příčetného servisního intervalu to jde zvládnout. Stejně se ale neubrání pomalému zarůstání sání karbonem, protože přímovstřikový motor tyhle úsady nesmyje - nemá jak a spaliny přiváděné do sání nějaký karbon vždy mají. jde to vyčistit, ale to je servis a peníze navíc...
reagować
Tommm
ilość wystąpień79
data registracji14.09.2015
Poniedziałek 23.01.2017 13:44, RE: Silena rada od redakce
HoNZA napisał:
Tommm napisał:
Tohle myslite vazne? Kdo to psal? Co je to za radu?Rada tazateli, prectete si minimalne toto http://dfens-cz.com/postrach-ceskych-hospod-vw-1-2-tsi-po-60-000-km/ a dohledejte si dalsi data.Zalezi jaky presny typ motoru vam nabizi.1,2 TSi novejsich generaci je z nejlepsich motoru, ktere Česana vyvynula.
S tím, že je 1.2 TSI povedený motor se dá souhlasit. 1. i slabší verze jede jak z praku2. dá se sním trvale jezdit okolo 5.5 - 6.0 litrů na 100 km3. uživatelsky je to velice příjemný motor je tu ale několik ALE :1. ranné verze mají problém s rozvody2. Motor je výrazně citlivý na způsob jízdy, od toho se odvíjí velký rozptyl praktické spotřeby /až řemenové verze motoru už tak citlivé nejsou mj. kvůli úpravě katalyzátoru/3. Při trvalém ekonomickém jízdním stylu se zanáší karbonem, zvlášt když se jezdí na neaditivovaný benzín4. servisně je podstatně složitější než ten peugeot a to se projeví na ceně údržby a oprav.netvrdím, že je peugeot lepsší auto než rapid, jen je servisně podstatně dostupnější...


Diky za koment. Ja netvrdil, ze ty auta sou dobre. Pro me sou obe strasne :) Nicmene 1.2TSi je uz dobra po tom, co se vyladila. Samozrejme to chce brat novejsi verze motoru, ktere sou vychytane.
Ad "karbonovani", viz: clanek a pridavam citaci "... .2 TSI žádné EGR nemá. Zdrojem zakarbonování tak může být odvětrání klikové skříně, ale tam je osazen odlučovač a také platí to, co jsem napsal výše o výměně oleje."

Takze menit olej po 15000 km a nic z toho tady majitele neceka. Pokud kupuje ojete, chce to auto s historii, kde se takto menilo. Lidi sou prasata a myslej si, ze meni po 30k je ok :) Ne. Neni to ok.
reagować
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.