0
powrót
 

diskuze k tématu: Škoda Octavia po dvou letech + foto z havárie

kategorie zaszeregowania tematu: česká vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 26.05.2008 12:33, RE: pravda
anonym napisał:
Tak...konečně to někdo napsal. Co dodat? Za ty peníze je to prostě vrak.
Někdo asi nemá všech pět pohromadě když napíše do tabulky typ motoru 1,9 TDi a palivo uvede jako benzin ????????????????
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 26.05.2008 12:38, RE: Škoda toho zvířete
anonym napisał:
S kolegou jsme rozbili auto na německé dálnici...to hovoří za vše. Díky takovým umírají každý den na silnicích tisíce lidí
Ten řidič určitě mohl za to, že mu na dálnici skočí před auto zvíře? Jste trotl.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 26.05.2008 12:50, RE: Záruční oprava
anonym napisał:
Když se kouknu do fotogalerie, tak se nedivím, že autorovi článku zatéká do kufru. Ještě že má štěstí v tom, že má auto ještě v záruce, aby ho mohl reklamovat. Se vůbec divím, že němci i když v česku sou vůbec schopný něco takovýho vyrobit. Za takovou vadu bych požadoval nejméně slevu.
Pán asi nebyl nikde dál než ve své vesnici!!!Mám celkem evropu projetou,ale že by někde jezdilo nějak moc škodovek jsem si nevšiml!!!Berou to tam jako náhradu za korejce!!!Třeba ve francii nebo Itálii jich jezdí opravdu zoufale málo!!!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 26.05.2008 12:52, RE: ix
anonym napisał:
Milej pane,s O1 jsem najel cca. 80.000km a s tou spotřebou 4,2L to bude asi vaše přání, O1 tdi 66KW dlouhodobá při svižné jizdě 5,3L a s 96KW cca. o litr víc!!!To vám bude žrát kterékoliv naftové auto této třídy!!!A s tou spolehlivostí to zase není taková špica!!!A to neberu strašná předraženost u ojetin!!!
Se spotřebou u O 1 jsem také na průměru kolem 4,8 a níž se určitě nedostanu i když jezdím velmi velmi slušně a hospodárě tak nejnižší minimum jsem měl 4,6 ale jinak jsem s O 1 spokojený. Najeto cca 80.000 km za 2 roky.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 26.05.2008 12:54, Slovo autora pojednání
Předem děkuji za projevené názory. Již při psaní tohoto pojednání jsem si udělal názor jaké negativní i pozitivní reakce vyvolám a musím říct, že jsem se nemýlil. Dovolte mi ještě pár slov na vysvětlenou abych předešel zbytečným dohadům.
1. Na tom být náročný ke svým potřebám a poskytovat stejný luxus své rodině nevidím vůbec nic špatného a hlavně luxus nespatřuji ve vlastnictví zahraničních výrobků.
2. Jelikož jsem se plnoletým stal až v roce 1990 nevlastnil jsem před rokem 1989 ani řidičské oprávnění natož auto.
3. K vlastněnému SAAbu pouze tolik. Jedná se o model 9000 2.0 16V turbo s motorem B202, tedy žádný produkt globalizace. Zadní náprava je systému Panhard-Lavarson.
4. O (bez)významnosti mé profese ať si každý udělá obrázek sám - pracuji jako letecký konstruktér.
5. S benzínem se prostě a jednoduše jedná o přehmat. V článku však dále uvádím, že auto jezdí na naftu což pozornému čtenáři jistě neuniklo.
6. Havárie se stala ve 150 km/h na německé dálnici při pokusu se vyhnout lani (samice od jelena). Naštěstí jsem neřídil, protože kolega je mnohem lepší řidič a fotografie měli doložit, že se jedná o bezpečné auto. Když se na ně pozorně podíváte všimnete si jistě, že k deformacím karoserie došlo v souladu s teoretickými poučkami což svědčí o dobře provedených výpočtech i o kvalitě výroby. Samozřejmě, že voda teče do té nenabourané na první fotografii :o)))))))))))). Ta nabouraná totiž nebyla moje.

Díky moc Miloš J. Hrach
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 26.05.2008 12:54, RE: Souhlasím s ostatními: autor měl a má špatné dny, protože
anonym napisał:
měl motor 1.9 TDI a čerpal benzín? Hm.. Vážně to povedený článek! Já sám Octavii mám a říkám rovnou: jiné bych nebral. Pohodlné a bezpečné svezení, dobré jízdní vlastnosti. Mě to stačí, 2/3 obyvatel však ne. Tyto 2/3 nemají peněz na rozhazování (bohatí prostě nejsou), ale ZAPOMÍNAJÍ NA TO, ŽE ZA PŮL MILIONU NEMAJÍ ANI LUXUXNÍ BMW, ANI AUDI, ANI FERARI. Proč to auto autor haní, když je to vlastně chudák? Mám 1.8, 20V - Octavii I

Horolezec-29
za kolik si tu octavii koupil prosimte... ty ses fakt vtipnej O1 s nejhorsim motorem a bude tady placat o tom, ze ma nejlepsi auto a jeste je k tomu strasne bohatej, ze ma octavii v hodnote 80tis. Boze muj, co bych pak mel rikat ja? Octavie II je zatim to nejhorsi co me potkalo. Po zaruce se do ni nastrkalo 100tis a uz ted jsou opet ko poloosy. Jestli tohel nekomu pripada spolehlivy auto, tak vam muzu rict, ze i Omega 2.5TD kterou taky mam jako pracanta je 100x spolehlivejsi, pohodlnejsi a bezpecnejsi a za krasny penize a navic se spotrebou dosti podobnou Octavii... protoze tady 3/4 veri palubnimu pocitaci od VW, ktery promeruje o 1l/100km... vim o cem mluvim, kdyz to mam doma...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 26.05.2008 12:56, RE: Ideální auto pro Čecha
anonym napisał:
...zdá se, že prostě máte komplex. Na Oktávku nemáte, tak si bebínko hojíte na netových diskuzích. Normální člověk by jinak bral jako hotovou věc, že žádné auto není ideální a naopak každá má nějaké své přednosti....jinak by se neprodávalo. Ale je vidět, že pro vás jsou všichni majitelé Oktávek úhlavními nepřáteli, zamyslete se.... je to na léčbu..u Chocholouška...:)))
Musím vás zklamat...bebínko si nehojím a kdysi jsem jezdil v OCT I. Vy mně zase připadáte jako ta potrefená husa, která se cítí králem světa, resp. silnic, když s tímhle batohem, který má kola uprostřed, vypouští z výfuku mrak sazí před každým dálničním stoupáním
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 26.05.2008 12:57, RE: ix
anonym napisał:
Se spotřebou u O 1 jsem také na průměru kolem 4,8 a níž se určitě nedostanu i když jezdím velmi velmi slušně a hospodárě tak nejnižší minimum jsem měl 4,6 ale jinak jsem s O 1 spokojený. Najeto cca 80.000 km za 2 roky.
predpokladam, ze Vam vsem co jste pod 5l to berete z palubniho pocitace... takze priste si vemte zdravej rozum a zamyslete se nad tim jak Vam vase spolehlive auto lze..
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 26.05.2008 13:00, RE: Škoda toho zvířete
anonym napisał:
Ten řidič určitě mohl za to, že mu na dálnici skočí před auto zvíře? Jste trotl.
nezbyva nez soushlasit...
PS: mily pane, to nemela byt nadavka na Vasi milovanou Skodovku
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 26.05.2008 13:05, RE: Souhlasím s ostatními: autor měl a má špatné dny, protože
anonym napisał:
za kolik si tu octavii koupil prosimte... ty ses fakt vtipnej O1 s nejhorsim motorem a bude tady placat o tom, ze ma nejlepsi auto a jeste je k tomu strasne bohatej, ze ma octavii v hodnote 80tis. Boze muj, co bych pak mel rikat ja? Octavie II je zatim to nejhorsi co me potkalo. Po zaruce se do ni nastrkalo 100tis a uz ted jsou opet ko poloosy. Jestli tohel nekomu pripada spolehlivy auto, tak vam muzu rict, ze i Omega 2.5TD kterou taky mam jako pracanta je 100x spolehlivejsi, pohodlnejsi a be...
Tak ja se musim zastat horo-ritolezce - OI v kombinaci s 1.8 T 20V je asi nejpovedenejsi volbou, pro naftomily pak 1.9 TDI 66 kw. Asi tak - ja mam prvni kombinaci a nemenil bych - prevodovani je spickove - kdo pise o otackach a 150 - pise blaboly - je to naprosto tiche auto, ve 150 ti to toci 3500 tis otacek - motor neni vubec slyset, ano, ctete spravne - v aute je slyset zhruba od 5000 otacek - jenze to uz je tam rychlost pres 200 km/h (max to ma pres 240 tachometrovych, papirove 220) - jednak takto clovek bezne nejezdi, jednak neni na skodu slyset takovy zvuk - jinak, ja jezdim 50% Praha, 50% mimo - spotreba 8l - mimo Prahu s tim lze jezdit v rozpeti 6-10l podle jizdniho stylu.....obecne je velky problem na O1 kvalita podvozku...designove se mi O1 libi vice, vnitrek je vetsi - lepsi palubka, lepe posazena....obecne produkci skoda hodnotim vysoce kladne, nicmene vrcholne motorizace ve vybave stoji casto vice nez zaklady od premiovych znacek - bmw, audi a to podle me neni spravne.....
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 26.05.2008 13:08, RE: Ideální auto pro Čecha
anonym napisał:
...zdá se, že prostě máte komplex. Na Oktávku nemáte, tak si bebínko hojíte na netových diskuzích. Normální člověk by jinak bral jako hotovou věc, že žádné auto není ideální a naopak každá má nějaké své přednosti....jinak by se neprodávalo. Ale je vidět, že pro vás jsou všichni majitelé Oktávek úhlavními nepřáteli, zamyslete se.... je to na léčbu..u Chocholouška...:)))
ste ubohy blb... spis mi pripada, ze to nemate v hlave v poradku, kdyz si tohle koupite a date jak psal kolega nehorazne penize za nejakou radoby vybavu, ktera je u konkurence v zakladu. Uz vas vidim na te dalnici, jak dupete Vasemu TDicku na krk a snazite se drzet krok s jinymi silnejsimi a navic lepe vybavenymi a levnejsimi vozy. A proc jich jezdi u nas tolik? protoze to je ze 70% sluzebni auto. A proc? protoze je skoda-servis v hojnem poctu v kazdem vetsim meste. A proc? protoze se to auto se.e... mluvim za muj nazor a zkusenost s OII
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 26.05.2008 13:10, RE: ix
anonym napisał:
predpokladam, ze Vam vsem co jste pod 5l to berete z palubniho pocitace... takze priste si vemte zdravej rozum a zamyslete se nad tim jak Vam vase spolehlive auto lze..
hm...tak zase se musim zastat - spotreba vozu roste umerne rychlosti - cili neni problem jezdit s 01 66 kw dlouhodobe v lete za 3,5 vlastni zkusenost - pravidelna trasa Praha - Melnik a zpet - bez klimy...je to dano profilem trati - same vesnice - 50, mimo vesnice 90-100.....samozrejme, pokud jezdite nad 120, tak se nelze divit vetsimu cislu - i tak je 5 l nadhernych.....
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 26.05.2008 13:12, RE: Vlastnosti O1
anonym napisał:
To že je nejrozšířenější služební auto,není jistě zásluhou toho,že je dobré!!!Zde jsou jiné priority!!!Jako loby škodovky ve firmách!!V německu je nejrozšířenější služebák mondeo a focus a taky nikdo netvrdí že jsou to nejlepší auta!!Škodovkáři zabednění!!!
Hm a to tvrdi kdo? Nejrozsirenejsi sluzebni vozy v Nemecku jsou Passati....ford nema vubec sanci...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 26.05.2008 13:18, RE: Souhlasím s ostatními: autor měl a má špatné dny, protože
anonym napisał:
Tak ja se musim zastat horo-ritolezce - OI v kombinaci s 1.8 T 20V je asi nejpovedenejsi volbou, pro naftomily pak 1.9 TDI 66 kw. Asi tak - ja mam prvni kombinaci a nemenil bych - prevodovani je spickove - kdo pise o otackach a 150 - pise blaboly - je to naprosto tiche auto, ve 150 ti to toci 3500 tis otacek - motor neni vubec slyset, ano, ctete spravne - v aute je slyset zhruba od 5000 otacek - jenze to uz je tam rychlost pres 200 km/h (max to ma pres 240 tachometrovych, papirove 220) - jednak ...
Vnitrek vetsi v O1???
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 26.05.2008 13:22, RE: Záruční oprava
anonym napisał:
Pán asi nebyl nikde dál než ve své vesnici!!!Mám celkem evropu projetou,ale že by někde jezdilo nějak moc škodovek jsem si nevšiml!!!Berou to tam jako náhradu za korejce!!!Třeba ve francii nebo Itálii jich jezdí opravdu zoufale málo!!!
Asi jako tady pažoutů a spol.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 26.05.2008 13:24, RE: Slovo autora pojednání
Kubatko napisał:
Předem děkuji za projevené názory. Již při psaní tohoto pojednání jsem si udělal názor jaké negativní i pozitivní reakce vyvolám a musím říct, že jsem se nemýlil. Dovolte mi ještě pár slov na vysvětlenou abych předešel zbytečným dohadům.
1. Na tom být náročný ke svým potřebám a poskytovat stejný luxus své rodině nevidím vůbec nic špatného a hlavně luxus nespatřuji ve vlastnictví zahraničních výrobků.
2. Jelikož jsem se plnoletým stal až v roce 1990 nevlastnil jsem před rokem 1989 ani řidičské op...
Miloši, pěkné, ale stejně Vám povím:
haníte nejpovedenější auto v historii ŠKODA koncernu..
Podívejte se, kolik jich Škoda vyrobila a kolik jich jezdí po světě.. Prostě se Vám netrefila do vkusu, ale pozor:
ten "vkus" je odvislý od výše vašich příjmů. A tak jste-li bohatý (vlastníte v rodině přece ještě SAABA), nerozumím tomu, proč zorvna Vy a Škoda Octavia? Mohl jste si koupit nebo říci si také o SAABA nebo Audi, BMW - prostě něco, co byste jen a jen vychvaloval.
Víte, vše se dá vylepšovat, ale tady se Škodě podařil malý zázrak: pěkné, líbivé, spolehlivé auto, které stojí úměrně peněz. To, že ceny jsou u nás jiné, než ve světě (vyšší) je dáno zájmem: v tomto případě trh fubguje (převis poptávky nad nabídkou) a proto se Škodě tak daří..
Avšak přehmat s palivem je neodpustitelný: buďto jste to psal ve spěchu nebo nejste pečlivý. A o tom to celé je: vyznívá to negativně a nefér. To jediné se Vám skutzečně podařilo.
Horolezec-29 (také majitel Octavie - 4 roky)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 26.05.2008 13:29, RE: Slovo autora pojednání
Kubatko napisał:
Předem děkuji za projevené názory. Již při psaní tohoto pojednání jsem si udělal názor jaké negativní i pozitivní reakce vyvolám a musím říct, že jsem se nemýlil. Dovolte mi ještě pár slov na vysvětlenou abych předešel zbytečným dohadům.
1. Na tom být náročný ke svým potřebám a poskytovat stejný luxus své rodině nevidím vůbec nic špatného a hlavně luxus nespatřuji ve vlastnictví zahraničních výrobků.
2. Jelikož jsem se plnoletým stal až v roce 1990 nevlastnil jsem před rokem 1989 ani řidičské op...
S tou nehodou jste meli docela kliku, trefili jste to zvire?
Ten benzin nereste, chybicka se vloudila, jen nekteri z toho maji vanoce...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 26.05.2008 13:33, RE: Slovo autora pojednání
anonym napisał:
Miloši, pěkné, ale stejně Vám povím:
haníte nejpovedenější auto v historii ŠKODA koncernu..
Podívejte se, kolik jich Škoda vyrobila a kolik jich jezdí po světě.. Prostě se Vám netrefila do vkusu, ale pozor:
ten "vkus" je odvislý od výše vašich příjmů. A tak jste-li bohatý (vlastníte v rodině přece ještě SAABA), nerozumím tomu, proč zorvna Vy a Škoda Octavia? Mohl jste si koupit nebo říci si také o SAABA nebo Audi, BMW - prostě něco, co byste jen a jen vychvaloval.
Víte, vše se dá vylepšovat,...
A pan Horolezec, koukám má asi Octávii v metle a na hlínách co táhne neskutečně vodspodu a žere 2,9l/100KM???Jinak nechápu??Nejpovedenější asi je,co dělali předtím je jenom na úsměv!!Ale doba pokročila,píše se rok 2008!!a že do teď vyrábí O1,to je fakt síla!!Nevím co na tom autě je na dnešní dobu pozitivního?Snad byl motor TDI,ale PD byl jenom hlučný krám!!!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 26.05.2008 13:41, RE: pravda
anonym napisał:
Pravda je jiná: mám 4. rok verzi Octavie I - 1.8 20V a hodnotím to jako nejpoveděnejí auto z produkce Škoda. A ostatní značky? kam se na Škodu hrabou.
JSEM SPOKOJEN A TYTO ŘEČI MAJÍ JEN ZÁVISTIVCI, KTEŘÍ NA OCTAVII NIKDY MÍT NEBUDOU.
Horolezec-29
Octavii I. jsem měl problém udržet na silnici i s mnohem slabší motorizací (1.6 75kW nebo 1.9TDi). Silnější motor do auta s takovýmto podvozkem je opravdu husté riziko.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 26.05.2008 13:43, RE: Slovo autora pojednání
anonym napisał:
Miloši, pěkné, ale stejně Vám povím:
haníte nejpovedenější auto v historii ŠKODA koncernu..
Podívejte se, kolik jich Škoda vyrobila a kolik jich jezdí po světě.. Prostě se Vám netrefila do vkusu, ale pozor:
ten "vkus" je odvislý od výše vašich příjmů. A tak jste-li bohatý (vlastníte v rodině přece ještě SAABA), nerozumím tomu, proč zorvna Vy a Škoda Octavia? Mohl jste si koupit nebo říci si také o SAABA nebo Audi, BMW - prostě něco, co byste jen a jen vychvaloval.
Víte, vše se dá vylepšovat,...
Ani bych neřekl, že auto haním. Snažil jsem se na něm najít jak positivní tak negativní a určitě souhlasím s tím, že je to jedno z nejpovedenějších aut mladoboleslavské automobilky. Oblíbenost a velká prodejnost o kvalitě žádného výrobku, ani auta, neříká vůbec nic.
V naši firmě jsou na výběr u služebního auta pouze škodovky a musím říct, že jsem sáhl po Octavii z čisté zvědavosti. Chtěl jsem získat praktické zkušenosti s tolik vychvalovaným a zároveň zatracovaným autem. Jak někdo napsal v reakcích každé auto má své silné i slabé stránky a i u SAABa, Audi či BMW se najdou a také je to závislé od ceny. Co je u auta za 600.000,-Kč prohřešek nad tím se u auta za poloviční cenu jen pousmějete a vezmete to tak jak to je.
Díky M.J.H.
reagować
  1 ... 3 4 5 ... 12


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.