gablenz napisał:
O.K. U modrních aut to asi je. ale u starších benziňáku to není. A zajímalo by mě, jak se to ptojevuje a jestli to má nějakou signalizaci na palubce...atd. a hlavně: Proč by to výrobce dělal? Není lepší auto rovnou zastavit než ho ničit další jízdou za zhoršených podmínek?
Nechci ti kazit mínění, ale nouzový režim měla již stará felda 1,6 nebo renault 19 s benzínem 1,8 a to jsou dost obstarožní stroje. Nouzový režim se projevuje hlavně v reakci auta - podstatně snížený výkon (klidně na 50%) a velmi mdlá reakce na přání řidiče - rozhodně to poznáš, nedá se to přehlédnout. Signalizace je u každého modelu jiná, u starých aut svítí nebo bliká kontrolka diagnostiky, u moderních svítí nebo bliká kontrolka servis a palubní počítač ti napíše co se stalo. A proč to tam vůbec je - důvod je jednodušší než si myslíš, protože vůbec nesouvisí s technikou. Marketing totiž zjistil, že pokud tě auto nechá na cestě, téměř jistě (pravděpodobnost přes 90%) si již nikdy nekoupíš auto stejné značky. Pokud ale dojedeš alesoň do servisu, naprosté většině lidí to příliš nevadí a klidně si auto od stejného výrobce znovu koupí. Péče o zákazníka, především budoucího, nadevše
.