0
powrót
 

diskuze k tématu: Škoda Octavia - jak si poradit s nespolupracujícím teplým motorem?

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, technické dotazy, automobilky, česká vozidla, typ vozidla, osobní
gablenz
ilość wystąpień137
data registracji12.01.2009
Sobota 20.10.2012 20:37, RE: zapalování
Pán Gotttak: Ty máš turbo v trenkách.
reagować
Alda
ilość wystąpień36
data registracji25.05.2007
Sobota 20.10.2012 21:53, RE: zapalování
gablenz napisał:
David V: Jo, a ten nouzový režim....hahaha...velký mýtus. Nezažil jsem auto, které by to mělo. Nikdy v životě. Myslíš, že by výrobce riskoval? Že bude jezdit nějaký blb trvale v nouzovém režimu? Že buee auto likvidovat další jízdou v nouzovém režimu? U nás ve Vyšných Baziliškách by to bylo možné. Řekni mi ,bez které součástky se motor obejde, aby mohl jet v nouzovém režimu s omezením otáček... neznám takovou. U lambdy to nemusí být... u všeho jiného se motor rovnou zastaví. Snad jen u nějakého extrémního bouráku s deseti ŘJ, kde třeba fakt vysazení pneumatického pérování může fakt vyvolat nějaké omezení funkce řízené "shora". Tenhle mýtus už koloval v dobách Sierry, že prý 2.0 DOHC má v řidící jednotce nouzový režim 60 km max.... , takže vždycky dojedeš do servisu. Nezažil jsem to nikdy.


Nouzový režim je můj velký kamarád, poslední dobou s firemní 1,2TSI jinak nestartuji... Stačí restartovat (někdy několikrát) a je to ok.
reagować
gablenz
ilość wystąpień137
data registracji12.01.2009
Sobota 20.10.2012 22:08, RE: zapalování
O.K. U modrních aut to asi je. ale u starších benziňáku to není. A zajímalo by mě, jak se to ptojevuje a jestli to má nějakou signalizaci na palubce...atd. a hlavně: Proč by to výrobce dělal? Není lepší auto rovnou zastavit než ho ničit další jízdou za zhoršených podmínek?
reagować
Pavlik
ilość wystąpień1327
data registracji09.10.2008
Niedziela 21.10.2012 08:39, RE: zapalování
gablenz napisał:
O.K. U modrních aut to asi je. ale u starších benziňáku to není. A zajímalo by mě, jak se to ptojevuje a jestli to má nějakou signalizaci na palubce...atd. a hlavně: Proč by to výrobce dělal? Není lepší auto rovnou zastavit než ho ničit další jízdou za zhoršených podmínek?


Nechci ti kazit mínění, ale nouzový režim měla již stará felda 1,6 nebo renault 19 s benzínem 1,8 a to jsou dost obstarožní stroje. Nouzový režim se projevuje hlavně v reakci auta - podstatně snížený výkon (klidně na 50%) a velmi mdlá reakce na přání řidiče - rozhodně to poznáš, nedá se to přehlédnout. Signalizace je u každého modelu jiná, u starých aut svítí nebo bliká kontrolka diagnostiky, u moderních svítí nebo bliká kontrolka servis a palubní počítač ti napíše co se stalo. A proč to tam vůbec je - důvod je jednodušší než si myslíš, protože vůbec nesouvisí s technikou. Marketing totiž zjistil, že pokud tě auto nechá na cestě, téměř jistě (pravděpodobnost přes 90%) si již nikdy nekoupíš auto stejné značky. Pokud ale dojedeš alesoň do servisu, naprosté většině lidí to příliš nevadí a klidně si auto od stejného výrobce znovu koupí. Péče o zákazníka, především budoucího, nadevše .
reagować
ivan2
ilość wystąpień118
data registracji11.11.2010
Poniedziałek 22.10.2012 12:25, re
Podobný problém jsem měl u špatných vůlí ventilů, to odhalí změření kompresních tlaků, což je jednoduchej úkon. Ale ať je měří někdo kdo to umí, ne jako mě je maník poprvé naměřil ok a až napodruhý zjistili že v pořádku nejsou.
reagować
Zdeny60
ilość wystąpień1244
data registracji08.09.2009
Wtorek 23.10.2012 06:43, To se mi nezdá
Nechchi věřit tomu, že popsané problémy by způsobobal vylágrovaný motor bez komprese. Tyhle archaický ingoty vydrží i 3 WW a budou jezdit furt. Já se spíše domnívám, žen závada bude v čidle bůhvíčeho a problém tak bude nepřímo souviset se zapalováním/dodávkou paliva (např. čidlo na klikovce a pod.), které po ohřátí poskytuje nekorektní údaj a hádá se např. vstřik paliv a úvrattí (předstih).
Motor bez komprese pojede, bude žrát olej a benzín, ale rozhodně si nemyslím, že se bude chovat takto zlomově = studený jede/teplý nejede.
Doporučil bych návštěvu slušného servisu (ne měniče dílů) a auto připojit na diagnistiku. Pak se uvidí, co dál.
PS: mám souseda se stejným motorem s nájezdem přes 400.000km - bez problému. Tohle byly a jsou odolný motory.
reagować
Chosse79
ilość wystąpień1
data registracji04.08.2013
Niedziela 04.08.2013 09:09, teplotni cidlo
V prvni rade bych zkusil teplotni cidlo mel sem uplne stejnej problem na svym golf IV 1.6 a po vymene cidla bylo vse v poradku.
reagować
josef.sochor.
ilość wystąpień1
data registracji14.01.2014
Wtorek 14.01.2014 21:04, Vicero
tak za prvé u wv vule ventilů určitě ne ma hydrostavy tzn že buď klepe nebo funguje.Sazel bych skoro určitě na čidlo teploty + vadnou nebo jen zanešenou skrtící kapku
reagować
attis86
ilość wystąpień1
data registracji16.12.2014
Wtorek 16.12.2014 15:46, mel jsem stejny problem
Mam Octavii 1.6 55kw mel j např os o stejný problém řešil jsem tplotni čidlo ,zapalovací cívku ale nakonec stačilo vyměnit zapalovací kabely svíčky, a Závada byla odstraněna auto od Te doby na jelo 7000km bez problémů motor se chová normalne
reagować
1 2




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.