mufik.martin napisał:
Jenze kdo pojede s octavii do znackoveho servisu kdyz auto uz neni v zaruce, prijde me to absolutne zavadejici psat tyto ceny, akroat strasite lidi. Vahda se da sehant okolo 2 - 3 tis, vetsinou vydrzi tak 100 tis km, setrvacnik pokud nejezdite jako prase, nehrabete, nepodrazujete krute o 2 stupne dolu, tak taky neni zadny problem, alepson jsem nidky z okoli majitele vsech moznych TDI v zivote neslysel, ze by menily setrvacniky. Mozna tak taxikar po 300 tis ho vymeni, ale to auto ma trosku vetsi ...
Znam takovy lidi. Opravdu jedou do znackovych prodejen i kdyz uz auto neni v zaruce protoze s neznackovymi servisi nemaji zkusenosti a proste jim tedy neduverují.
Jinak si myslim ze 1,6 MPI bude lepsi volba nez ropak. Taky tam nikdo nezapocital to, ze cena dilů v motoru je u naftove verze mnohonasobne vyssi a riziko ze se neco v aute rozbije je u neftaka take procentualne vyssi. Dale si pripocteme lepsi chovani v zime (hlavne startovani) a razem nam 1,6 MPi nepripada tak spatna volba. Jinak aby jste si nemysleli ze jsem nejak zaujatej. Sam jezdim kazdy pracovni den z Pardubic do hradce octavii TDI (81KW) a motor se mi vazne libi. Meli sme i scenica turbodiesel ale postupem sme presli v rodine na benzin protoze ackoliv najezdime rocne okolo 40.000 km (v hlavnim aute; v druhym najezdime okolo 15.000 a taky je v benzinu) je s benzinem vyrazne mene starosti. A ten zvuk...