0
powrót
 

diskuze k tématu: Škoda Octavia II 1,9 TDI nebo 1,6 MPI?

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaký typ motoru vybrat, vše o spotřebě, technické dotazy, česká vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 06.04.2007 00:07, RE: Tdi, nic jiného
David_Logins napisał:
Fabie MPI - 50kW, se kterou jezdim ja, je ale presto zejmena v otackach do 3.000 tissi. Proto jsem psal ze bych radsi pro soukrome uzivani chtel 1.6 MPi (lepsi FSI..
Myslím , že moje služební Fabia MPI -50kW je nejlepší auto na trhu a pokud můžu radit, kupte si Fabii MPI-50kW.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 07.04.2007 21:35, no,nevím
Lidi,nevím,co takhle koupit úplně jiné auto?Za ty peníze dostanete pseudokvalitu,průměrnou až podprůměrnou technickou vyspělost a image auta kterých stojí na každé křižovatce v odporné stříbrné metalíze metalíze minimálně deset.Není všechno zlato co se třpytí...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 08.04.2007 13:32, MPi je opravdu lepsi volba...
mufik.martin napisał:
Jenze kdo pojede s octavii do znackoveho servisu kdyz auto uz neni v zaruce, prijde me to absolutne zavadejici psat tyto ceny, akroat strasite lidi. Vahda se da sehant okolo 2 - 3 tis, vetsinou vydrzi tak 100 tis km, setrvacnik pokud nejezdite jako prase, nehrabete, nepodrazujete krute o 2 stupne dolu, tak taky neni zadny problem, alepson jsem nidky z okoli majitele vsech moznych TDI v zivote neslysel, ze by menily setrvacniky. Mozna tak taxikar po 300 tis ho vymeni, ale to auto ma trosku vetsi ...
Znam takovy lidi. Opravdu jedou do znackovych prodejen i kdyz uz auto neni v zaruce protoze s neznackovymi servisi nemaji zkusenosti a proste jim tedy neduverují.

Jinak si myslim ze 1,6 MPI bude lepsi volba nez ropak. Taky tam nikdo nezapocital to, ze cena dilů v motoru je u naftove verze mnohonasobne vyssi a riziko ze se neco v aute rozbije je u neftaka take procentualne vyssi. Dale si pripocteme lepsi chovani v zime (hlavne startovani) a razem nam 1,6 MPi nepripada tak spatna volba. Jinak aby jste si nemysleli ze jsem nejak zaujatej. Sam jezdim kazdy pracovni den z Pardubic do hradce octavii TDI (81KW) a motor se mi vazne libi. Meli sme i scenica turbodiesel ale postupem sme presli v rodine na benzin protoze ackoliv najezdime rocne okolo 40.000 km (v hlavnim aute; v druhym najezdime okolo 15.000 a taky je v benzinu) je s benzinem vyrazne mene starosti. A ten zvuk...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 08.04.2007 13:35, RE: Tdi, nic jiného
David_Logins napisał:
Myslím , že moje služební Fabia MPI -50kW je nejlepší auto na trhu a pokud můžu radit, kupte si Fabii MPI-50kW.
to je teda pekne blbej vtip :) prej ze fabia MPI je nejlepsi auto na trhu :D ... to uz snad neni ani k smichu. vy to snad vazne myslite vazne ? :D

tady pan nademnou je asi ze vsech nejrozumnejsi. Proc vubec kupovat novou octavku za takovyhle nekrestansky penize kdyz si muzete koupit auto daleko lepsi, hezci a takovy ktery nema kazdej druhej. Rekneme si to uprimne. Kdyz jdete kolem octavky tak na ni uz ani nekouknete. Kdyz projdete treba okolo Hondy accord nebo Mazdy 6 aspon na ni mrknete a to uz ty auta nejsou kdovijak novy...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 23.04.2007 17:11, Auto pro rodinu za 350 000 Kč
Uvažuji o koupě nového automobilu v ceně max. 350 000 kč.
Požadoval bych objem zavazadlového prostoru alespoň 500 litrů.
Existuje takové auto? Děkuji za odpověď.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 30.05.2007 12:47, TDI 1,9 96 kW (130 k)
a k tomu výbava elegance a není co řešit. Jezdí jako ďas a zrychlení na 100 pod 10 vteřin.
Tomu já říkám fáro.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 22.06.2007 11:48, RE: Tdi, nic jiného
mara napisał:
ceny jsou už sečteny (váha vzduchu 10 000 + setrvačník 30 000 + turbo a čerpdlo 60 000,- při opravě ve značkovém servise) Z druhé ruky nebo repase+ výměna u neznačkového servisu opravdu výjde na polovinu, to se nehádám.
blbost váha stojí 3000 fungl nová
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 23.08.2007 09:36, dvouhmotový setrvačník
Již u nového Ford S-Max se při řazení ozývají údery z dvouhmotového setrvačníku, dle vyjádření technika Ford se prý nejedná o závadu, ale jde o konstrukční projev. Tyto údery jsou dost nepříjemné, u tak drahého auta by člověk něco takového nečekal a vyjádření technika Ford zní směšně. Prosím o radu, co by s tímto problémem šlo udělat. Zdraví Petr Kačer
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 02.09.2007 23:29, RE: Tdi, nic jiného
mara napisał:
ceny jsou už sečteny (váha vzduchu 10 000 + setrvačník 30 000 + turbo a čerpdlo 60 000,- při opravě ve značkovém servise) Z druhé ruky nebo repase+ výměna u neznačkového servisu opravdu výjde na polovinu, to se nehádám.
Váha vzduchu - repasovaný díl škoda auto - 2 900,- Kč
Kompletní spojka vyjde na 21 000,- originální díl s logem škoda - bez loga 16 000 - stejný výrobce, nějaká sleva a je z toho 10 000,- žádná katastrofa! Turbo musí vydržet 300 000km pokud s ním jezdí člověk a čerpadlo - zeptal bych se kde tankuje, jestli někde naftu za 15 možná problém, ale na solidních čerpacích stanicích - bez problému....
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 19.10.2007 15:39, Sice pozdě ale,......
Ono záleží zda je to auto nové, nebo ojeté po čuníkovi, který šetřil na údržbě a všem, protože ho lákala představa, že to zneužité auto lehce prodá. Jinak nová Octavia II 1,9 TDI je v daném segmentu třída, přesto, že studený PD motor je zvenku trochu více slyšet. Pohodlné prostorné auto s dobrým ovládáním, u kterého je radost řadit. VW převodovky umí. Ovšem není to na nízký roční proběh km.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 07.02.2008 18:09, RE: Tdi, nic jiného
Lidi neblbněte napisał:
1,9Tdi/77kW dvouhmotový setrvačník nemá.

Jinak znám několik majitelů všemožných tédéíček, váhu vzduchu měnili tak po 180-270 tis km a asi kolem 3 tisíc kč, což mi přijde jako pakatel.

Problém jakýchkoliv ojetin je jinde - že nevíte jaké čuně s tím jezdilo předtím.
Octa 77kw má dvouhmotu a basta. mrkni se do Etky
reagować
ertezet
ilość wystąpień1
data registracji30.04.2015
Cztwartek 30.04.2015 22:31, RE: Tdi, nic jiného
David_Logins napisał:
Rozhodně kup tdi, nepřekonatelné motory. Benzíny stojí za nic.

toto je poriadna hlupost..TDI-cka su zbytocne prechvalovane. Nie su take dobre ako sa pise v mnohych clankoch a diskusiach. Na TDI musi clovek vediet jazdit. Nebudem opisovat ako to sa da zistit , ale to turbo to je slabina tychto motorov. mam vela prikladov kedy su z TDI-cka chori. Netreba naletiet tomu, ze su to kvalitne motory. Jednoznacne Mpi, o tom nie pochyb su menej kazove a menej nakladne na opravy..ked to zhrniem z toho co som pozistoval, su spolahlivejsie.

reagować
kristian2
ilość wystąpień273
data registracji31.03.2015
Piątek 01.05.2015 07:07, k
proč chcete oktavku tech po naši cestach jezdí hodně.benzin nebo nafta to je naváz jak tu kdosi psal diesel je stavěný aby vydržel spostu kilometrů čož je pravda ale ne na popojiždění.takové turbo třeba i v oktavce klidně vydrří 500 000 kilometrů ale musí jezdit hotovo tečka - to je celá věda.
reagować
Toncek
ilość wystąpień1
data registracji06.11.2018
Wtorek 06.11.2018 18:46, 1,6Mpi
Má někdo typ motorizace 1,6 MPI 75kw ??....Pokud ano zajímalo by mne kdo s tímto vozidle dokazal udělat 188km/h jak se píše v porovnání . Samozřejmě že to beru s rezervou ale rezervu 40km/h je trošku moc má někdo takovou zkušenost
reagować
1 2 3 4


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.