Kovar napisał:
kdybych jiz podruhe nahodou zabloudil do produkce VW, tak jedine kvuli motoru TDI, ten je povedeny... Nyni mam zkusenosti s Octavii 1,9 TDI z roku 06 a agregat je to fakt povedeny, ale jinak bych to znova nechtel...
1.Co se týče serv. intervalů, tak 50.000km+ olej longlife= výborný obchodní trik na zákazníka, ale v současné době neexistuje olej, který by toto dokázal splnit adekvátně k výměně po 15 000km. jasně jde to, ale je to něco za něco. Osobně si rád připlatím a budu se tiše smát chytrákům tipu kwitecko.
2. Spousta lidí se tu rozčiluje nad informacemi o spotřebě z redakce. Jednak autor psal o motoru TDI s filtrem pevných částic, kde je spotřeba cca. o 0,5l vyšší. Dále bych chtěl všechny zaryté fandy motorů TDI ubezpečit, že pal. počítače VW group fixlují až o 0,8l/100km a hádejte v čí neprospěch? Nedávno jsme měřili s kolegou skutečnou spotřebu na jeho TDI a z počítačových 5,3 bylo rázem 6,0 a to jsme jezdili celkem v klidu. Dále jsme zjistili, že i co se týče vzdáleností, tak tachák trochu přidává cca. 5%, což se taky odrazí na spotřebě. Na závěr: já jsem fanda motorů TDI a myslím, že je to fakt revoluční motor konce 90 let, ale trocha střízlivosti nebude jistě na škodu. Zkuste si sami změřit spotřebu, možná budete koukat.