0
powrót
 

diskuze k tématu: Škoda Octavia II 1,9 TDI nebo 1,6 MPI?

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaký typ motoru vybrat, vše o spotřebě, technické dotazy, česká vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 02.04.2007 00:16, Tdi, nic jiného
Rozhodně kup tdi, nepřekonatelné motory. Benzíny stojí za nic.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 02.04.2007 00:27, RE: Tdi, nic jiného
David_Logins napisał:
Rozhodně kup tdi, nepřekonatelné motory. Benzíny stojí za nic.
ropak pri takovym malym najezdu Km nema cenu
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 02.04.2007 05:51, RE: Tdi, nic jiného
ferda napisał:
ropak pri takovym malym najezdu Km nema cenu
Osobně bych se taky klaněl k TDI, ale k těm km co najezdíte za rok bych taky zkusil pouvažovat o 1.6FSI, má 85kw a 6° převodovku, což může být velice zajívavé, ale nevím jak je na tom s cenou...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 02.04.2007 06:01, RE: Tdi, nic jiného
David_Logins napisał:
Rozhodně kup tdi, nepřekonatelné motory. Benzíny stojí za nic.
A servisní náklady u traktora šílené (váha vzduchu, dvouhmotový setrvačník, turbodmychadlo = 100 000,-Kč po 100 000 km)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 02.04.2007 06:07, RE: Tdi, nic jiného
zigi napisał:
Osobně bych se taky klaněl k TDI, ale k těm km co najezdíte za rok bych taky zkusil pouvažovat o 1.6FSI, má 85kw a 6° převodovku, což může být velice zajívavé, ale nevím jak je na tom s cenou...
1.6FSI s 6° převodovkou je POUZE automat,což je na houby.
(1.6i-SR Octavia I točí při 130km/h 4tisíce-zbytečně vysoké otáčky-chybí šestka).Jinak by mě zajímalo,kde vzala redakce spotřebu 8,2l.Pravda,mám zkušenosti s první generací-město 8l,mimo město 7,3l(průměr ať si udělá každý sám).Jdu pracovat.Nashle
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 02.04.2007 07:38, RE: Tdi, nic jiného
mara napisał:
A servisní náklady u traktora šílené (váha vzduchu, dvouhmotový setrvačník, turbodmychadlo = 100 000,-Kč po 100 000 km)
Ale no tak. Vahu vzduchu preci vynese Franta v Boleslavi pres vratnici za dva litry, turbo vydrzi v nejhorsim pripade s repasi urcite 150.000km a setrvacnik rovnez.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 02.04.2007 08:10, RE: Tdi, nic jiného
mara napisał:
A servisní náklady u traktora šílené (váha vzduchu, dvouhmotový setrvačník, turbodmychadlo = 100 000,-Kč po 100 000 km)
Další odborník "mara": 100 tisíc za turbo při 100 tkm??? Turbo vydrží při správném zacházení klidně 300 tkm a určitě nestojí nové 100 tisíc. A mluvit o váze vzduchu, která se dá sehnat za 3 tisíce o šílených servisních nákladech...... prober se, aprýl už byl....
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 02.04.2007 08:25, RE: Tdi, nic jiného
A4 napisał:
Další odborník "mara": 100 tisíc za turbo při 100 tkm??? Turbo vydrží při správném zacházení klidně 300 tkm a určitě nestojí nové 100 tisíc. A mluvit o váze vzduchu, která se dá sehnat za 3 tisíce o šílených servisních nákladech...... prober se, aprýl už byl....
ceny jsou už sečteny (váha vzduchu 10 000 + setrvačník 30 000 + turbo a čerpdlo 60 000,- při opravě ve značkovém servise) Z druhé ruky nebo repase+ výměna u neznačkového servisu opravdu výjde na polovinu, to se nehádám.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 02.04.2007 08:25, RE: Tdi, nic jiného
David_Logins napisał:
Rozhodně kup tdi, nepřekonatelné motory. Benzíny stojí za nic.
Znalec motoru promluvil! ))))))))
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 02.04.2007 08:35, RE: Tdi, nic jiného
mara napisał:
ceny jsou už sečteny (váha vzduchu 10 000 + setrvačník 30 000 + turbo a čerpdlo 60 000,- při opravě ve značkovém servise) Z druhé ruky nebo repase+ výměna u neznačkového servisu opravdu výjde na polovinu, to se nehádám.
Jenze kdo pojede s octavii do znackoveho servisu kdyz auto uz neni v zaruce, prijde me to absolutne zavadejici psat tyto ceny, akroat strasite lidi. Vahda se da sehant okolo 2 - 3 tis, vetsinou vydrzi tak 100 tis km, setrvacnik pokud nejezdite jako prase, nehrabete, nepodrazujete krute o 2 stupne dolu, tak taky neni zadny problem, alepson jsem nidky z okoli majitele vsech moznych TDI v zivote neslysel, ze by menily setrvacniky. Mozna tak taxikar po 300 tis ho vymeni, ale to auto ma trosku vetsi zatez jak rodinne auto. A turbo vcetne cerpadla vydrzi pokud menite zavcasu olej a kaslete na longlife po 30 tis, tak vydrzi taky 300 tis km, ale chce to nedrtit za studena a po jizde na krev nechat vystydnout turbo. A pak se neni ceho bat. Rozhodne cele turbo stoji okolo 20 tis, repase se zarukou se da sehant jeste o neco levneji.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 02.04.2007 08:37, RE: Tdi, nic jiného
Lumpix napisał:
1.6FSI s 6° převodovkou je POUZE automat,což je na houby.
(1.6i-SR Octavia I točí při 130km/h 4tisíce-zbytečně vysoké otáčky-chybí šestka).Jinak by mě zajímalo,kde vzala redakce spotřebu 8,2l.Pravda,mám zkušenosti s první generací-město 8l,mimo město 7,3l(průměr ať si udělá každý sám).Jdu pracovat.Nashle
Ja jsem si taky myslel, ze 1.6 FSI ma sestikvalt i manual, alespon golf ho ma, ach ta politika v automobilismu. Jinak pokud je autor si ochoten priplatiit tak si muze vzit radsi treba 2.0 FSI, udajne by nemel byt moc rozezrany a FSI by meli byt pomerne usporne. Mam akorat dotaz, da se nejakym zpusobem auto v zaruce prestavet na LPG aniz bych prisel o zaruku nebo nic takoveho neexistuje?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 02.04.2007 08:39, dvouhmotový setrvačník
Opravdu toto TDI ma dvouhmotový setrvačník? Ja myslel, ze jen obycejny jednoduchy?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 02.04.2007 09:04, RE: Tdi, nic jiného
mufik.martin napisał:
Jenze kdo pojede s octavii do znackoveho servisu kdyz auto uz neni v zaruce, prijde me to absolutne zavadejici psat tyto ceny, akroat strasite lidi. Vahda se da sehant okolo 2 - 3 tis, vetsinou vydrzi tak 100 tis km, setrvacnik pokud nejezdite jako prase, nehrabete, nepodrazujete krute o 2 stupne dolu, tak taky neni zadny problem, alepson jsem nidky z okoli majitele vsech moznych TDI v zivote neslysel, ze by menily setrvacniky. Mozna tak taxikar po 300 tis ho vymeni, ale to auto ma trosku vetsi ...
Je to tak, ale nesmí to být služební auto, kde se střídá x-řidičů. To pak po 100 000 km opravdu klepe vše a není zbytí to vyměnit a ve značkovém servise opravdu to tolik stojí. Jinak ale po 150 000 i při šetrném zacházení je třeba provést alespoň repasi turba a čerpadla, váha vzduchu odejde dříve (stávala opravdu 10 tisíc, ale teď už je cena nižší), pokud to nemá být traktor s nízkým výkonem a oblakem dýmu.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 02.04.2007 09:12, RE: Tdi, nic jiného
petr napisał:
Je to tak, ale nesmí to být služební auto, kde se střídá x-řidičů. To pak po 100 000 km opravdu klepe vše a není zbytí to vyměnit a ve značkovém servise opravdu to tolik stojí. Jinak ale po 150 000 i při šetrném zacházení je třeba provést alespoň repasi turba a čerpadla, váha vzduchu odejde dříve (stávala opravdu 10 tisíc, ale teď už je cena nižší), pokud to nemá být traktor s nízkým výkonem a oblakem dýmu.
pokud najede tak málo km za rok tak bych šel do 2.0FSI.sveze se dobře-110KW a spotřeba není o moc vyšší než u líné 1.6 75Kw
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 02.04.2007 09:14, RE: dvouhmotový setrvačník
mufik.martin napisał:
Opravdu toto TDI ma dvouhmotový setrvačník? Ja myslel, ze jen obycejny jednoduchy?
2,0 TDi od VW jej má.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 02.04.2007 09:21, RE: dvouhmotový setrvačník
mara napisał:
2,0 TDi od VW jej má.
Ten prvni prispevek jsem nepsal ja..zadam redakci o registracni system....uz me to sere. Ja osobne bych si vzal MPI, TDi dela randal.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 02.04.2007 10:28, spotřeba
Kde vzal autor tu spotřebu u TDI 77 kW? Takového průměru nedosáhne ani autoškola na cvičné dráze.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 02.04.2007 10:46, RE: Tdi, nic jiného
petr napisał:
Je to tak, ale nesmí to být služební auto, kde se střídá x-řidičů. To pak po 100 000 km opravdu klepe vše a není zbytí to vyměnit a ve značkovém servise opravdu to tolik stojí. Jinak ale po 150 000 i při šetrném zacházení je třeba provést alespoň repasi turba a čerpadla, váha vzduchu odejde dříve (stávala opravdu 10 tisíc, ale teď už je cena nižší), pokud to nemá být traktor s nízkým výkonem a oblakem dýmu.
Ze by nova Octavia byla na tom tak spatne, ze by po 150 tis potrebovala uz repasi turba a cerpadla? Mozna ty PD uz ano, ale co mame stare dobre TDI 81KW 110 PS, tka ma podle tachometur 180, ve skutecnosti pocitam tak okolo 50 vic, a zatim az na vahu vzduchu neni potreba nic, ani cerpadlo, ani turbo, nastesti. Ale u PD vidim problem v prodlouzenych intervalech na olej 30 tis km je opravdu moc, a jak psala redakce nekde recenzi na PD, tak opravdu tubo vydrzi pri long life vymenach tak 100 tis. Jen priklad. Renault DCI dava tyto naftaky i do Nissanu, bez jakekoliv zmeny. V renault 30 tis olej, v Nissanu 15 tis olej, a hadejte, kdo ma problem s turby, presto, ze to je identicky motor. Mozna odtud vitr vane co se tyce poruchovosti turba u PD
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 02.04.2007 11:21, Dehet
Souhlasim s tim, ze by se diesely nemely uz prodavat bez filtru pevnych castic. Doufam, ze za "usetrene" penize si postizeni posleze priplati nadstandard na onkologii, kde si budou se sousedem na posteli notovat, jak jeden jezdil za 5l a druhy, jak usetril za plyn tim, ze palil pneu...
Asi pred 2 mesici si soused ve vedlejsim vchode koupil dehet, nejen ze me vzdy rano probudi "klapot traktoru", kdyz to natoci a necha vzdy cca 5 minut bezet, navic nemuzu mit ani otevreny okno z toho smradu. Naposledy uz jsem se zacal oblekat, abych mu to vysvetlil, ale nestihnul jsem to.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 02.04.2007 11:24, RE: Dehet
AJ napisał:
Souhlasim s tim, ze by se diesely nemely uz prodavat bez filtru pevnych castic. Doufam, ze za "usetrene" penize si postizeni posleze priplati nadstandard na onkologii, kde si budou se sousedem na posteli notovat, jak jeden jezdil za 5l a druhy, jak usetril za plyn tim, ze palil pneu...
Asi pred 2 mesici si soused ve vedlejsim vchode koupil dehet, nejen ze me vzdy rano probudi "klapot traktoru", kdyz to natoci a necha vzdy cca 5 minut bezet, navic nemuzu mit ani otevreny okno z toho smradu. Napo...
jj, zastudena je ten smrad z dýzlu strašný...
Měl jsem Tipo TD 90PS a zastudena to byl slušnej kravál a smrad, že se zvedal žaludek. Z kámošovi Octávie je to úplně to samé, prostě hrůza. Zlatý benzín...
reagować
1 2 3 4


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.