Radek napisał:
Astra G mi neprijde vubec jako lepsi koupe. Ja mam bohuzel osobni zkusenost se spoustou Oplu... a musim rici, ze chytaji zavad vic nez cokoliv jineho. A ta spotreba oleje, tfuj ble...ale asi mas jine zkusenosti...? Ostatne, proc srovnavas 1,6 s 1,8???
Ale rozhodne souhlasim ze 1.6kW motor akorat hodne zere, musis ho hinit ve vysokych otackach aby vubec jel a diky tomu taky hodne rve.
Asi mam vazne jine zkusenosti.
Octavia 1,6 se kolem 100.000km zacala proste rozpadat - snad kazdy druhy mesic jedno stahovani oken, pak se zadrely sterace (konstrukcni vada - dvojkov je proste el. clanek a "rozkoroduje" okoli, motor se zacal nejak divne chovat, vymenu vyfuku a tlumicu a brzd beru jako standard). 1,6 motor absolutne nevhodny na dalnici, takze jen jako mestske priblizovadlo a tam to ma taky svou spotrebu. Zajem zlodeju nepocitaje. Ale celkove musim priznat, ze mi byla octavia z nejakeho duvodu velice sympaticka.
Prechod na astru G? Jediny problem - maly kufr ale to jen ve srovnani s octavii. Proc 1,8 motor? Protoze za octavii v "zaklade" s 1,6 mam astru G s 1,8 s mnohem lepsimi vlastnotmi. V kufru nevozim zadnou flasku s olejem, blizim se ke 120.000 km a vsechna okna se daji jeste stale stahovat, krome vymeny vyfuku, tlumicu (ty odejdou standardne pri 60.000 - 80.000km snad u vsech aster) neznam servisni problemy.