0
powrót
 

diskuze k tématu: Škoda Octavia 4x4

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaký typ motoru vybrat, česká vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 01.02.2006 00:04, RE: Raději Subaru
Ondra napisał:
Tak osobně bych se vykašlal na celou škodovku ve spojení s naprosto neschopným haldexem a doporučil bych osvědčenou jedničku mezi 4x4 a to SUBARU.
Osvedcenou jednickou? Nenech se vysmat! Kdo nic necetl, nevidel, neslysel a o 4x4 nic nevi a pak pise takove bludy a snazi se ostatni presvedcit o svoji pravde ktera pravdou neni by se mel stydet a vickrat uz radeji nikam nepsat.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 18.02.2006 12:44, RE: Raději Subaru
TicTac napisał:
Osvedcenou jednickou? Nenech se vysmat! Kdo nic necetl, nevidel, neslysel a o 4x4 nic nevi a pak pise takove bludy a snazi se ostatni presvedcit o svoji pravde ktera pravdou neni by se mel stydet a vickrat uz radeji nikam nepsat.
Myslím, že k tomu mám nárok něco uvést. Po mých třech Imprezách (GT,rok 97, GT rok 99 a WRX rok 01) jezdím Golfy TDi (85 kw rok 00 a nyní 96 kw rok 02, oba 4x4 Haldex a oba načipované :o). Všechna auta kupovaná starší, po menších nehodách, najeto cca 20 až 80.000 km. Spotřebu 5,5 - 8 l/100km oproti 10 - 18 l/100km, zátah motoru je při předjíždění radostně SROVNATELNÝ! (Imprezy zátah od dříve 2.500/3.500 do 6.500 ot/min), TDi od 1.700 do až 4.700!!ot/min). Šestá rychlost (i po Praze) nejužívanější. A srovnání pohonů 4x4? Jednoznačně a překvapivě (i před časem pro mne) Haldex! V driftu (mokro, sníh) krásně, lehce a hlavně stabilně přetáčivý (vracečky i zatáčky kolem 100 km/h) a mnohem stabilnější i při 120 až 140 km/h na zasněžené dálnici! To Imprezy musíte nasazovat do driftu před zatáčkou (jinak má tendenci se tlačit předkem ven) a drift pak stále korigovat (asi díky mezinápravovému diferenciálu šup sem, šup tam). Navíc tyto Imprezy mívaly dlouhý převod řízení - ručkujete někdy jak šílenci sem a tam a stejně nestíháte. Nová STíčka s možností změny poměru výkonu přenášeného na předek/zadek a s ostrým převodem řízení už ale asi budou jiné kafe. Nová STíčka ale také bohužel mají ještě vyšší spotřebu a náklady na servis také jistě porostou( složitost, elektronika, čidla aj.) Takže s Haldexem a TDi asi zatím zůstanu, než mi 2. července 2006 sebere holokaust pana Šimonovského mých 12 bodíků :o(
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 14.04.2007 23:45, Auto
Dobrý podvečer chci se zeptat jak se dají specifikovat skrýté závady co to vlastně je skrytá závada a co do této kategorie asi patří (třeba tlumiče?).Pokud by to šlo prosím zašlete mi odpověď na Ulman12@seznam.cz
reagować
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.