0
powrót
 

diskuze k tématu: Škoda Octavia 4x4

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaký typ motoru vybrat, česká vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 27.10.2005 07:33, Šestistupňová převodovka 96kw !
Musím vás opravit, šestistupňová převodovka se davala i do „normálních“ octavii a to k motoru TDI-PD 96kw od roku 03
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 27.10.2005 08:16, RE: Šestistupňová převodovka 96kw !
Žíža napisał:
Musím vás opravit, šestistupňová převodovka se davala i do „normálních“ octavii a to k motoru TDI-PD 96kw od roku 03
No ja taky nevim kde to dotycny sebral, ja mam octavii combi 1,9 TDI PD 96 KW s 6ti kvaltem z roku 2002
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 27.10.2005 10:18, RE: Šestistupňová převodovka 96kw !
Žíža napisał:
Musím vás opravit, šestistupňová převodovka se davala i do „normálních“ octavii a to k motoru TDI-PD 96kw od roku 03
Autor se ale zmiňuje o kombinaci 6ti kvaltu a motoru TDI-PD 74KW - ne 96KW!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 27.10.2005 10:25, Až budu bohatý
Až jednou budu bohatý, tak si taky koupím Octávku Kombi 4x4 TDI 6kvalt.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 27.10.2005 10:44, RE: Šestistupňová převodovka 96kw !
Honza napisał:
Autor se ale zmiňuje o kombinaci 6ti kvaltu a motoru TDI-PD 74KW - ne 96KW!
Přesně tak, řeč je o verzi motoru TDI-PD 74 kW.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 27.10.2005 10:47, RE: Šestistupňová převodovka 96kw !
Honza napisał:
Autor se ale zmiňuje o kombinaci 6ti kvaltu a motoru TDI-PD 74KW - ne 96KW!
No on autor ani nedokazal zminit ze se vyrabela 96 KW s touto prevodovkou, nejak na tu nejsilnejsi naftovou variantu zapomnel :))
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 27.10.2005 10:49, RE: Šestistupňová převodovka 96kw !
Martin Vaculík napisał:
Přesně tak, řeč je o verzi motoru TDI-PD 74 kW.
Obecne byla rec o Octavii 4x4 a moznych motorizaci, ne pouze o 74 kw
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 27.10.2005 12:06, Životnost VW motorů TDi
Dobrý den, dokázali by jste mi odpovědět na otázku "jaký motor TDi od VW je nejlepší, co se týče spotřeby, spolehlivosti, údržby." TDi 66Kw, 81Kw, PD 72 Kw, PD 96Kw, nebo naftové dvoulitry? Je opravdu 6-ti rechl. převodovka v mormálním provozu úspornější než pětikvalt? Nepodtáčí se na 6. stupěn při 100 Km/h motor?
Díky
Jan Mertlík
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 27.10.2005 12:43, RE: Životnost VW motorů TDi
Jan Mertlík napisał:
Dobrý den, dokázali by jste mi odpovědět na otázku "jaký motor TDi od VW je nejlepší, co se týče spotřeby, spolehlivosti, údržby." TDi 66Kw, 81Kw, PD 72 Kw, PD 96Kw, nebo naftové dvoulitry? Je opravdu 6-ti rechl. převodovka v mormálním provozu úspornější než pětikvalt? Nepodtáčí se na 6. stupěn při 100 Km/h motor?
Díky
Jan Mertlík
TDi 66Kw, 81Kw - ty jsou nejodolnější. Mají vstřikování čerpadlem Bosch EDC, což je vyjma archaických řadových čerpadel starých mercedesů nejspolehlivější vstřikovací systém. 66 kW je spolehlivější než 81, protože nemá turbo s proměnnou geometrií statoru a nemůže mu tak zatuhnout naklápění lopatek (Garret VNT-15 jsem zde skloňoval už snad stokrát). Navíc první TDi 66 kW s elektronickou regulací měly váhy vzduchu ne Bosch, ale Pierburg, takže zde nezlobí ani ty (rámcově do 98).
Ještě straší TDI bez elektronické regulace (Audi 80, Golf III - řádově do 95) bych nedoporučil z hlediska rizika propalování pístů při zanedbané údržbě.
Nevím, co je podtáčení motoru. Když jedu po rovině, zařadím šestku v šedesáti, když topím naplno, neřadím jí vůbec.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 27.10.2005 13:30, RE: Životnost VW motorů TDi
Martin Vaculík napisał:
TDi 66Kw, 81Kw - ty jsou nejodolnější. Mají vstřikování čerpadlem Bosch EDC, což je vyjma archaických řadových čerpadel starých mercedesů nejspolehlivější vstřikovací systém. 66 kW je spolehlivější než 81, protože nemá turbo s proměnnou geometrií statoru a nemůže mu tak zatuhnout naklápění lopatek (Garret VNT-15 jsem zde skloňoval už snad stokrát). Navíc první TDi 66 kW s elektronickou regulací měly váhy vzduchu ne Bosch, ale Pierburg, takže zde nezlobí ani ty (rámcově do 98).
Ještě straší TDI b...
Můžete mi poradit ? Mám už druhou O-Combi 4x4 turbo a jsem s ní docela spokojený - krom toho, že mi připadá příliš konzumní, ale pokud se týče jízdních vlastností, plně s Vámi souhlasím. Nyní bych chtěl koupit Subaru Impreza 2,0 R. Dúvod je především ve velkosti mé garáže. Přesto,myslíte si , že je tato volba lepší a nebo je lepší současná, nová Škoda ?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 27.10.2005 19:44, Haldex
Pozor ale při brutálnějším projíždění zatáček,kdy kola ztráci adhezi tak potom sepne haldex a auto letí po tečně do kopřiv.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 27.10.2005 20:15, Smyk
K tomu smyku u beznych verzi: Na vlastni oci jsem videl jak Octavia jedouci tak 90-100km/h, v suche, nezaludne levotocive zatacce chytla smyk. Jel jsem v protismeru, litala prede mnou od krajnici ke krajnici a ja se loucil se zivotem. Sofer se snazil sebevic ale nemel sanci to ustat, nakonec se me nejak vyhnul za cenu, ze to napasoval do podpery parovodu. Auto bylo na odpis, ale az na zlomeny kotnik mu nic nebylo. Petr, Plzen.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 27.10.2005 21:11, RE: Životnost VW motorů TDi
Martin Vaculík napisał:
TDi 66Kw, 81Kw - ty jsou nejodolnější. Mají vstřikování čerpadlem Bosch EDC, což je vyjma archaických řadových čerpadel starých mercedesů nejspolehlivější vstřikovací systém. 66 kW je spolehlivější než 81, protože nemá turbo s proměnnou geometrií statoru a nemůže mu tak zatuhnout naklápění lopatek (Garret VNT-15 jsem zde skloňoval už snad stokrát). Navíc první TDi 66 kW s elektronickou regulací měly váhy vzduchu ne Bosch, ale Pierburg, takže zde nezlobí ani ty (rámcově do 98).
Ještě straší TDI b...
Pane Vaculík a jak je to s turbem u motgoru 1.8T, tam není proměnná geometrie lopatek, je to teda řešeno stejně jako u té 66kw varianty nebo je tam ještě jiný typ turba ? Jak je háklivé na poruchy ? Děkuji
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 28.10.2005 14:27, Raději Subaru
Tak osobně bych se vykašlal na celou škodovku ve spojení s naprosto neschopným haldexem a doporučil bych osvědčenou jedničku mezi 4x4 a to SUBARU.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 29.10.2005 16:22, RE: Životnost VW motorů TDi
Máťa napisał:
Můžete mi poradit ? Mám už druhou O-Combi 4x4 turbo a jsem s ní docela spokojený - krom toho, že mi připadá příliš konzumní, ale pokud se týče jízdních vlastností, plně s Vámi souhlasím. Nyní bych chtěl koupit Subaru Impreza 2,0 R. Dúvod je především ve velkosti mé garáže. Přesto,myslíte si , že je tato volba lepší a nebo je lepší současná, nová Škoda ?
Podle mě je Impreza daleko lepší než nějaká škodovka, vyniká skvělým podvozkem 4x4 v kombinaci s nízkým těžištěm díky motoru boxer. Dále je na tom Subaru mimořadně dobře co se týká spolehlivosti, umisťuje se pravidelně v předních příčkách tabulek a hlavně to není žadné konfekční zboží, já bych neváhal ani minutu. Asi jediná nevýhoda Subaru je větší spotřeba a dražší nahradní díly, hlavně díly katroserie.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 29.10.2005 23:28, RE: Raději Subaru
Ondra napisał:
Tak osobně bych se vykašlal na celou škodovku ve spojení s naprosto neschopným haldexem a doporučil bych osvědčenou jedničku mezi 4x4 a to SUBARU.
Nevím jak vy,ale já po smutných zkušenostech se dvěma vozy Subaru jezdím s Octávií 4x4 v průměru 60000 km ročně.Jízdní vlastnosti absolutně stejné ,servis(a to je ta veselejší stránka) za čtvrtinu.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 29.10.2005 23:36, RE: Až budu bohatý
Riccardo napisał:
Až jednou budu bohatý, tak si taky koupím Octávku Kombi 4x4 TDI 6kvalt.
Přestaň kouřit, pít pivo a makej .
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 29.10.2005 23:46, RE: Životnost VW motorů TDi
Jirka napisał:
Podle mě je Impreza daleko lepší než nějaká škodovka, vyniká skvělým podvozkem 4x4 v kombinaci s nízkým těžištěm díky motoru boxer. Dále je na tom Subaru mimořadně dobře co se týká spolehlivosti, umisťuje se pravidelně v předních příčkách tabulek a hlavně to není žadné konfekční zboží, já bych neváhal ani minutu. Asi jediná nevýhoda Subaru je větší spotřeba a dražší nahradní díly, hlavně díly katroserie.
Co na to rict, plně s Vámi souhlasím
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 29.10.2005 23:50, RE: Raději Subaru
Pavel Barčák napisał:
Nevím jak vy,ale já po smutných zkušenostech se dvěma vozy Subaru jezdím s Octávií 4x4 v průměru 60000 km ročně.Jízdní vlastnosti absolutně stejné ,servis(a to je ta veselejší stránka) za čtvrtinu.
Nedokáži posoudit, třeba jste narazil na nějaké špatné kousky. Já mám již 3. Subaru Legacy (a to jsem nikdy nekupoval uplně nové) a pravdou je, že ani jedno mě nikdy nezklamalo. Ročně jezdím cca 40000km a v zimě převážně Alpy a Slovensko, dá se říct trochu extrém. Dokonce jsem se Subárkem vyjel i po sjezdovce. Rozhodně Vám nechci nějak pomlouvat Octavii, to rozhodně ne. Holt asi každý z nás inklinuje k něčemu trochu jinému. Ale naprosto upřímně mě to zaráží. Co jste měl za modely, jestli se můžu zeptat? Opravdu málokdy slyším nespokojenost z řad subaristů.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 30.10.2005 19:24, RE: Haldex
Roňouch napisał:
Pozor ale při brutálnějším projíždění zatáček,kdy kola ztráci adhezi tak potom sepne haldex a auto letí po tečně do kopřiv.
Máš recht, přesně takovou zkušenost jsem absolvoval dvakrát a po druhém přiblblém připojení zadní nápravy v situaci zcela nepřijatelné jsem dal milou škodovku do bazaru a prodal. Teď jezdím AR Crosswagon 4x4 se systémem Thorsten C a to se nedá absolutně srovnat. Ještě dodatek pro případné dementní dopisovače ke spolehlivosti AR, mám ji rok, najeto 63tis km a kromě garanček jedna oprava - výměna stmívače vnitřního osvětlení. A to s ní jezdím po lese na chatu!
reagować
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.