TOM napisał:
Úsměvný příspěvek.Opravdu.Musím vám dát za pravdu.Bláznům se totiž nemá odporovat.
Měl jsem možnost se svézt W311 asi před 25 lety a musím říct,že opravdu je to auto na úrovni dnešních Audi.
)))) ,
))),
A co teprve potom ta jejich 353!! Tak budou jezdit audi tak za dvacet let ne? Není problém postavit auto lepší než dělá Audi?A proč ho teda každý nestaví??A pokud někdo ano,tak v čem je tak lepší?Lepší o 50 let,když Audi je na úrovni poválečných vozů....
Mohu Vás uklidnit, nejsem fanatickým odpůrcem Audi, jsem dokonce jeho majitelem a uživatelem a k tomu OII +OI a mohu tak vypadat dokonce jako jejich fanoušek. Ale důvod je prozaičtější. Koncernová auta jsou servisně seriöznější. Když tam něco nefunguje, servis je schopen to vcelku briskně odstranit i když to může být i dražší. Po anabázi s francouzskými auty, kdy opravy opakovaných závad jdou do ztracena a servis si neví rady a se závěrečným výrokem, že oni jsou jen servis, což mě u zboží za půl mega přijde jako podraz, jsem skončil u německých výrobků. Pro uživatele, který hodně jezdí jsou OK. Adi a spol, ale nejsou pro mě nedotknutelná modla. Pokud např. korejci ukážou, že postavit dobré auto umí a budou i servisně OK, pak němce klidně hodím přes palubu a budu jezdit v korejcích.
Jinak co setýká pokrokovosti konstrukce ,tak tady uplatňuji tzv. kritický přístup tam nemá servilní "značkový" a "inoušovský" pohled místo. Koneckonců jsem auta vystudoval a mám z toho diplom.