Rider.23 napisał:
Bohužel tato recenze, nebo spíše zkušenost majitele, vůbec o ničem nevypovídá... To, že je DSG super převodovka víme ze všech testů a hodně z nás, čtenářů i z vlstních zkušeností... Ano, opravdu je jízda s ní super, řádi rychle a při dodržování výměny oleje každých 60t km vydrží opravdu hodně. Ale sám autor se zmiňoval o nekvalitě dvouhmotnostního setrvačníku LUK, což znamená, že již ho pravděpodobně měnil, o čemž se ale nezmínil, a to už je odcela nákladná oprava, ikdyž se netýká přímo převodov...
Dobrý den, já jsem ten, co psal tuto recenzi. Jsem velmi potěšen, co jsem rozpoutal za diskusi
Za spotřebou 4.2 si stojim (pneu Continental 195/65/15). Měl jsem to obuto ještě na alu kolech Zenith z RS (Bridgestone 245/55/18) a žralo to jak vzteklý, cca 7.5 litru, takže ty šly rychle dolu. To recenzované auto má teď najeto 175.000km. Bylo brané od kamaráda z Německa, kterému skončil leasing, tak mi ho přenechal. Setrvačník je původní, trochu už o sobě dává vědět, ale zatím to není ještě žádná hrůza. Turbo v pohodě a taky původní. Co jsem na autě vyměnil, byl prasklý třmen zadní brzdy, jinak vše původní a nevypadá to, že by to nějak mělo zlobit. Pak šly pryč ty příšerný sedačky a teď tam jsou ty z RS a je to super. Jinak se mění jen udržovací věci jako destičky a náplně, filtry atd. V rodině mám mechanika od Škodovky, který se o auto stará. Olej se v motoru mění po 1O.OOOkm, v DSG po 6O.OOOkm, velký servis ve 115.OOOkm a auto šlape jak švýcarský hodinky, takže možná mám fakt dobrej kus z výroby. Tankuju pouze Vervu od Benziny.