0
powrót
 

diskuze k tématu: Škoda Octavia 2.0 TDI DSG a zkušenost uživatele po dvou letech

kategorie zaszeregowania tematu: česká vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 29.07.2010 07:41, RE: 4,2 l/100km
JARDA3 napisał:
Jezdím toledem 81kw denodeně do práce 120-140km. spotřebu mám 4litry. měřeno bez pal. poč. jezdím tak tři roky. proč by on nemohl jezdit za 4,2. Hoši to nejsou benzínáky to jsou TDI.
My víme, že to nejsou "benzíňáky". Vy zřejmě nevíte, že váš motor má s octou 2,0TDI společnoun jen tu zkratku na zádi. Vy máte motor s rotačním čerpadlem - sice také traktoroid, ale spolehlivý a úsporný. Autor má motor se vstřikováním PD - traktoroid, nespolehlivý a ještě dost rozežraný (na velikost a váhu auta). S rotačkou se skutečně za 4 litry jezdit dá - pravda, já to dlouhodobě nedokážu neboť ploužení se není moje hobby.
Jinak milý "čecháčku", písmenka TDI jsou dnes spíše k pláči - pokrok se nezastavil a VW tady dokonale "ujel vlak".
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 29.07.2010 08:57, RE: 4,2 l/100km
JARDA3 napisał:
Jezdím toledem 81kw denodeně do práce 120-140km. spotřebu mám 4litry. měřeno bez pal. poč. jezdím tak tři roky. proč by on nemohl jezdit za 4,2. Hoši to nejsou benzínáky to jsou TDI.
Jasně. Já jezdím MANETEM 90 rv 1948 za 1,5 litru směsi benzínu a oleje na 100km. Hoši, to není nafťák, to je benzín..... Bláboly.....vy nejezdíte, vy na té silnici hnijete
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 29.07.2010 10:55, RE: 4,2 l/100km
Pavlik napisał:
My víme, že to nejsou "benzíňáky". Vy zřejmě nevíte, že váš motor má s octou 2,0TDI společnoun jen tu zkratku na zádi. Vy máte motor s rotačním čerpadlem - sice také traktoroid, ale spolehlivý a úsporný. Autor má motor se vstřikováním PD - traktoroid, nespolehlivý a ještě dost rozežraný (na velikost a váhu auta). S rotačkou se skutečně za 4 litry jezdit dá - pravda, já to dlouhodobě nedokážu neboť ploužení se není moje hobby.
Jinak milý "čecháčku", písmenka TDI jsou dnes spíše k pláči - pokrok s...
VW možná ujel vlak ale spolehlivější traktor jentak někdo neudělá. Já když vidím ty problémy naftovejch peugeotů renaultů oplů japonců a ty ceny za opravy a jak majitelé koulej očima- zlatý TDI.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 29.07.2010 12:27, RE: 4,2 l/100km
JARDA3 napisał:
VW možná ujel vlak ale spolehlivější traktor jentak někdo neudělá. Já když vidím ty problémy naftovejch peugeotů renaultů oplů japonců a ty ceny za opravy a jak majitelé koulej očima- zlatý TDI.
Zase projevujete "čecháčkovskou" zaslepenost pro TDI a tomu odpovídající znalosti. To co píšete o spolehlivosti a cenách oprav platí pro vaši, notně "vousatou", motorizaci s rotačkou - jakmile máte TDI PD systém, máte opravy za stejnou cenu jako CR systémy - nějak mi uniká důvod proč pořídit TDI. Rotačku TDI vyhnaly z výroby emisní normy, TDI PD zase zákazníci - lidem se už prostě, při stejných nákladech na palivo, servis i opravy, nechtělo ten rámus poslouchat. Fakt, že to trvalo tak dlouho svědčí spíše o nepružnosti managementu VW a neochotě uznat, že TDI PD je zkrátka slepá ulička vývoje.
PS: bavíme se o novějších vozech od roku cca 2003.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 29.07.2010 12:31, RE: Spotreba
mufik.martin napisał:
Vim, ze mondeo je trosku jina kategorie hlavne kvuli vaze a vstrikovani CR, ale manual a DSG si myslim taovy rozdil neni, pokud se nepletu tak DSG ma papirove psanou nizsi spotrebu nez manual, ne? A CR me prave prijde ze spotrebu ma celkove vyssi nez PD a nebo stara rotacni cerpadla....jinak jeste ke spotrebe, predchodi toledo 1998 s TDI 81kw tak spotreba 5.5 a to je lehci a stara dobra rotacka v manualu....
No ona jedna věc je, co uvádí výrobce a druhá jak je to ve skutečnosti... Skutečnost je taková, že ta spotřeba u dsg je o cca 0,5l-1l větší, než s manuálem. Sám sem si to ověřil na Octavii II 1.9TDi, ikdyž je možné, že u motorů s lepším průběhem výkonu (třeba 2.0TDi) a hlavně u benzínu se ta spotřeba DSG bude blížit hodnotám manuálu... Vždy záleží na konkrétní jízdě, je možné, že při určitých režimech jízdy, člověk opravdu docílí nižší spotřeby s DSG, ale s dlouhodbého hlediska, bude spotřeba s DSG o něco vyšší než v případě manuálu... A co se týče typu vstřikování nafty, tak CR bude rozhodně úspornější než PD, a rotačka vs. CR bude tak možná nastejno +-, možná ta rotačka o trošičku úspornější, ale tam budem těžko hledat objektivní srovnání... Sám sem najezdil mnoho km s různými auty s motorem PD a v různých výkonech, a taky sem vlastnil různé CR (Fiat JTD,Ford TDCi, BMW 320d, Toyota D-4D...) a zatímco u těch PD sem byl zpočátku zaskočen vyšší spotřebou, než bych čekal a než se vykládá, u všech CR (s vyjímkou BMW), sem byl naopak překvapen nízkou spotřebou vzhledem k svižnému stylu jízdy, který sem používal... Na závěr souhlas s vámi- není nad starou dobrou rotačku, kde spotřeba je nízká a spolehlivost z dlouhodobého hlediska celkem vysoká a není to tak nákladné na opravy jako třeba právě systémy CR. Na druhou stranu považuji PD jako evoluci rotačky trošku za krok vedle (koneckonců, nikdo jiný než koncern VW tento systém snad ani nepoužíval) a nakonec i VW v tichosti přešlo na systém CR, což jen vypovídá o kvalitách tohoto systému...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 29.07.2010 12:35, RE: 4,2 l/100km
Pavlik napisał:
Zase projevujete "čecháčkovskou" zaslepenost pro TDI a tomu odpovídající znalosti. To co píšete o spolehlivosti a cenách oprav platí pro vaši, notně "vousatou", motorizaci s rotačkou - jakmile máte TDI PD systém, máte opravy za stejnou cenu jako CR systémy - nějak mi uniká důvod proč pořídit TDI. Rotačku TDI vyhnaly z výroby emisní normy, TDI PD zase zákazníci - lidem se už prostě, při stejných nákladech na palivo, servis i opravy, nechtělo ten rámus poslouchat. Fakt, že to trvalo tak dlouho sv...
Jen ho nech. TDI je to jediné, co přepralo Chucka Norise a jedině TDI najede bez poruchy nekonečno kilometrů třikrát za sebou se stokrát nižší spotřebou než 0....
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 29.07.2010 13:35, RE: Spotreba
Rider.23 napisał:
No ona jedna věc je, co uvádí výrobce a druhá jak je to ve skutečnosti... Skutečnost je taková, že ta spotřeba u dsg je o cca 0,5l-1l větší, než s manuálem. Sám sem si to ověřil na Octavii II 1.9TDi, ikdyž je možné, že u motorů s lepším průběhem výkonu (třeba 2.0TDi) a hlavně u benzínu se ta spotřeba DSG bude blížit hodnotám manuálu... Vždy záleží na konkrétní jízdě, je možné, že při určitých režimech jízdy, člověk opravdu docílí nižší spotřeby s DSG, ale s dlouhodbého hlediska, bude spotřeba s ...
Myslím si, že zrovna v otázce přechodu koncernu od rotačky/PD k CR se mýlíte. Primárním důvodem k přechodu od PD k CR jsou totiž nižší emise. CR dokáže palivo dávkovat precizněji a vícekrát v jednom spalovacím cyklu, takže lze dosáhnout dokonalejšího spálení a čistších výfukových plynů, ale paradoxně to v případě motorů TDI vedlo k nárůstu spotřeby. Možná je to způsobeno vyšší vlastní spotřebou energie v motoru, ale realita takto vychází.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 29.07.2010 17:07, RE: Spotreba
Koloss napisał:
Myslím si, že zrovna v otázce přechodu koncernu od rotačky/PD k CR se mýlíte. Primárním důvodem k přechodu od PD k CR jsou totiž nižší emise. CR dokáže palivo dávkovat precizněji a vícekrát v jednom spalovacím cyklu, takže lze dosáhnout dokonalejšího spálení a čistších výfukových plynů, ale paradoxně to v případě motorů TDI vedlo k nárůstu spotřeby. Možná je to způsobeno vyšší vlastní spotřebou energie v motoru, ale realita takto vychází.
Samozřejmě, určitou roli hrály i emise, ale norma Euro 5 bude platná tuším až od roku 2012 a oni ty PD na CR předělali již v roce 2008, tedy o čtyři roky dříve, než by museli, takže si dovolím myslet, že to není jediný důvod... Navíc spolehlivost motorů 2.0TDi PD a PPD byla docela nízká, hlavně v prvních letech jeho výroby a jedna z věcí, která měla spolehlivost těchto motorů zvýšit, byl i přechod na CR... Samozřejmě, ten skutečný důvod bude někde uprostřed a těžko čekat od VW vyjádření, že motory 2.0TDi PD a PPD jsou nepovedené, tak to zkusí s CR...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 29.07.2010 17:24, RE: 2,0TDI - mýty a pověry
Zdeny60 napisał:
Pokud jde o motor 2,0TDI shodný s tím, co se montoval do Pasátu r.v. 2007, pak mhu npasta, že v době jeho prodeje coby služební ojetiny měl natočeno přes 300tkm a oprav prodělalo auto jako celek mraky. ovšem ŽÁDNÁ se netýkala motoru jako takového - tedy ne vstřiků, hlavy, olejového čerpadla a turba. Ale měnilo se servo řízení, alternátor, klima kompresor asi 2x, a mimo motor náprav přední - čepy, stabiláky, a možná i jiné. Ale jako motor 2,0TDI 103kW nemih říct křivého slova. Nafta se kupovala z...
Bohužel motor 2.0TDi co jste měl v passatu a navíc z roku 2007 je poměrně jiný, než co má pán v Octavii II z roku 2005!!! Právě tyto motory, co jsou v těch Octáviích z prvních let výroby, tedy 2004, 2005 a počátek 2006 jsou nejhorší a trpí nejvíce na destrukce hlavy, vstřiků, olejových čerpadel, vyvažovacích hřídelí atd.... Na začátku roku 2006 byl motor předělán u Octávii (u Passatu ještě o několik měsíců dříve) a jeho spolehlivost byla celkem zlepšena, ale zase začaly problémy s DPF... To, že vám motor vydržel bez zásahu tolik km, je úctyhodné a jen dokazuje, že došlo ke zvýšení spolehlivosti o proti těm prvním ročníkům... Ikdyž nechce se mi ani věřit, že by třeba právě turbo vydrželo 300t km, to nevydrželo turbo ani na rotačce... Navíc nafta z 90% tankováná v Rakousku, to je velký rozdíl pro životnost vstřiků, oproti naftě, co koupíte u nás...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 29.07.2010 18:14, RE: 2,0TDI - mýty a pověry
Rider.23 napisał:
Bohužel motor 2.0TDi co jste měl v passatu a navíc z roku 2007 je poměrně jiný, než co má pán v Octavii II z roku 2005!!! Právě tyto motory, co jsou v těch Octáviích z prvních let výroby, tedy 2004, 2005 a počátek 2006 jsou nejhorší a trpí nejvíce na destrukce hlavy, vstřiků, olejových čerpadel, vyvažovacích hřídelí atd.... Na začátku roku 2006 byl motor předělán u Octávii (u Passatu ještě o několik měsíců dříve) a jeho spolehlivost byla celkem zlepšena, ale zase začaly problémy s DPF... To, že ...
Tak se musím ozvat, znám starou rotačku TDI 66kW co má najeto přes 600 tisíc km a pokud vím, tak turbo původní.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 29.07.2010 18:47, RE: 2,0TDI - mýty a pověry
Koloss napisał:
Tak se musím ozvat, znám starou rotačku TDI 66kW co má najeto přes 600 tisíc km a pokud vím, tak turbo původní.
Samozřejmě může být, ale já měl v rukou spoustu rotaček s nájezdem kolem 200t km a hlavně u 81kW motoru, kde je turbo více namáhané, tak bylo turbo většinou již měněno, nebo bylo těsně před smrtí... U těch 66kW je to opoznání lepší, tam většinou odchází kolem 250-300t km, ale samozřejmě se to nedá říct o každém kuse, mám známého taxikáře, který má Alhambru TDi s motrem 66kW a origo turbo mu vydrželo 300t km a na tom co novém, co tam pak dal, má najeto již přes 350t km a zatím drží, záleží na každém kuse, jak bylo ve výrobě vyvážené a taky na tom, jak se člověk k turbu chová (četnost výměny oleje, dochlazování turba po delší jízdě atd...). Ale u těch motorů 2.0TDi je to docela bída, znám člověka, co se živý repasem tureb a ten mi potvrdil, že turbo na 2.0TDi je u něj velmi žádané zboží, podobně jako na 1.9TDi 77kW, zatímco rotačky má standartně skladem několik kusů, na ty PDčka má vedenej pořadník... A dle informací od klientů, co k němu jezdí, většina řeší tento repas mezi 150t a 200t km.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 29.07.2010 19:08, RE: 2,0TDI - mýty a pověry
Rider.23 napisał:
Bohužel motor 2.0TDi co jste měl v passatu a navíc z roku 2007 je poměrně jiný, než co má pán v Octavii II z roku 2005!!! Právě tyto motory, co jsou v těch Octáviích z prvních let výroby, tedy 2004, 2005 a počátek 2006 jsou nejhorší a trpí nejvíce na destrukce hlavy, vstřiků, olejových čerpadel, vyvažovacích hřídelí atd.... Na začátku roku 2006 byl motor předělán u Octávii (u Passatu ještě o několik měsíců dříve) a jeho spolehlivost byla celkem zlepšena, ale zase začaly problémy s DPF... To, že ...
Opravdu, na autě se dělalo tisí a jedna oprava, ale turbo mezi tím fakticky doopravdy nebylo. OK, žil jsem v omylu s tím, že jde o stejné motory 2,0TDI. Takže od r. 2007 se to asi zlepšilo, ale jako celek mě Pasát moc nepřesvědčil. To ani omylem. Auto jezdilo výhradně dlouhé trasy, možná to byl důvod, proč se motor "dožil" vysokého nájezdu bez nutnosti zmíněných oprav, pak se prodalo resp. dalo se protihodnou z AUdi A4 2,0TDI Její stav neznám, protože u firmy už nepracuji. K těm nájezdům - moje první služební Oktávka 81kW TDI z r. 1997-vlastně první serie, co se začala vyrábět, se prodávala, když měla 216.000km. Motor byl v absolutníé kondici včetně turba a jak jsem psal, jezdilo se "ve služebním režimu", tedy na krev. Nepamatuji, co bylo u ní padání do nouzáku díky lopatkám. Zato ta druhá 81kW, co jsem měl jako svoji soukromou od r. 2001, ta se prodával ve 146.000km a tam se turbo řešilo. Zatuhlé lopatky a regulace - bandaska. Mám dojem, že ten člověk, co ode mně bral tu první s 216.000km, ji pak prodával dál asi po 2 letech a s motorem bylo vše OK, pokud vím, tak sed ělaly žhaviče - jinak nic (samosebou běžný servis).

Ale itak, dnes už dýzla asi ne, navíc mám osobní poct, že se průběžně zhoršuje kvalita nafty, přidávají se ty biozázraky (ME řepk.oleje) a motory to obecně špatně nesou. Radši benzín a trochu více peněz za palivo, ale o kus větší klid.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 29.07.2010 19:43, RE: 2,0TDI - mýty a pověry
Zdeny60 napisał:
Opravdu, na autě se dělalo tisí a jedna oprava, ale turbo mezi tím fakticky doopravdy nebylo. OK, žil jsem v omylu s tím, že jde o stejné motory 2,0TDI. Takže od r. 2007 se to asi zlepšilo, ale jako celek mě Pasát moc nepřesvědčil. To ani omylem. Auto jezdilo výhradně dlouhé trasy, možná to byl důvod, proč se motor "dožil" vysokého nájezdu bez nutnosti zmíněných oprav, pak se prodalo resp. dalo se protihodnou z AUdi A4 2,0TDI Její stav neznám, protože u firmy už nepracuji. K těm nájezdům - m...
S passatem 3C2 tedy obchodně B6 se kterým jste jezdil vy, jsem najezdil v motorizaci 1.9TDi 77kW velké množství km a taky sem z toho nijak urvaný nebyl, ale tak každému sedne něco jiného, pro mého kamaráda to zas bylo nejlepší auto na světě... A určitě jěždění po dálnici, té dlouhé životnosti pomohlo velkou měrou... A co se týče těch Octávek jak popisujete, ono totiž těm motorům kolikrát prospěje víc svižnější jízda, než běžné popjíždění... Třeba právě ta zatuhlá regulace naklápění lopatek je často u aut, která majitel podtáčí, nebo prostě jezdí často po městě a to turbo se zanáší, proto se i doporučuje občas auto protáhnout ve vysokých otáčkách a prostě vyhnat saze... Jinak ty rotačky byly fakt super, bohužel dnes jsou ty nafťáky strašně choulostivé a i ta kvalita nafty je čím dál horší a ty biosložky, ach jo... Dnes už je opravdu lepší volba benzín, nejlépe v japonském autě a má člověk vystaráno... Ta spotřeba u moderních benzínů navíc není o tolik větší než u nafty a úsporu při pořízení auta můžete narvat do benzínu a získáte komfortnější a asi i spolehlivější motor, než Traktor-DIesely (ikdyž dnes už to není zdaleka tak hrozné jako dřív, pořád je rozdíl, jestli sedíte v benzínu nebo v naftě). A nebo naftu novou a auto max ve 150t km prodat, to by ještě mělo zvládnout bez jakýchkoliv invetsic, když člověk vybere rozumnou motorizaci (např i-CTDi od Hondy se jeví jako velmi spolehlivý motor, podobně i D-4D od Toyoty, pokud možno bez DPF...).
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 29.07.2010 20:12, RE: 2,0TDI - mýty a pověry
Rider.23 napisał:
S passatem 3C2 tedy obchodně B6 se kterým jste jezdil vy, jsem najezdil v motorizaci 1.9TDi 77kW velké množství km a taky sem z toho nijak urvaný nebyl, ale tak každému sedne něco jiného, pro mého kamaráda to zas bylo nejlepší auto na světě... A určitě jěždění po dálnici, té dlouhé životnosti pomohlo velkou měrou... A co se týče těch Octávek jak popisujete, ono totiž těm motorům kolikrát prospěje víc svižnější jízda, než běžné popjíždění... Třeba právě ta zatuhlá regulace naklápění lopatek je ča...
Pokud vím, tak D4-D s DPF (CAT) je bezúdržbový...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 29.07.2010 21:38,
Musím teda uznať,že pán nedá dopustiť na "český mercedes",ale že jazdí za 4,2 litra na 100 Km ,auto nemá sebamenšiu chybu a ak už sa niečo poserie,tak za to može jedine majitel auta . . .,normálne ma to dojalo k slzičkám :,,,,( respektíve som sa skor splakal,ale zo smiechu,že niekto može napísať takú hovadinu.Sám som bol vlastníkom octavie II,za dva roky som mal najazdeno 200 000 Km,od nova večný problém a po 150 000 tisícoch nebolo týždňa aby auto nestálo v servise,takže to bol skvelý recept ako rýchlo utratiť peniaze . . .,nechávam octaviu,octávkou,pretože ma jednoducho prestala baviť,tak som si kúpil nového superba a musím teda povedať,že po pol roku a garančnej opravy za necelých 300 000 Kč už ho mám konečne doma a snáď bude jazdiť,pritom to začalo nevinným kolisaním otáčiek(mal nabehaných 65000Km) a potom sa začalo sypať všetko jak domček z kariet,ak Vás zaujíma čo všetko na tom bolo menené za tie prachy(každý z vás určite povie,veď za to už mohol mať nové auto,alebo vrátene peniaze . . .,ale budme realisti,žijeme v ČR),tak sa opýtajte skor,čo nebolo menené,tak to bude kratšie,pritom ja som na auto hrozný puntičkár a všetko musí byť maximálne tip-top a autu dávam prvé a posledné. . . Takže čo tým chcel básnik povedať???Vaša spotreba je úplne z cesty,to je určite každému jasné,ja takisto budem "jazdiť" za 4,5 litra nafty,ale akým štýlom?Ak chcem skutočne jazdiť s 2 litrom (ja mám superba,takže u octávky o niečo menej),tak musím rátať minimálne so spotrebou 6,7 litra nafty na 100 km,ale nepozerám na rýchlosť a vobec sa neobmedzujem,jenoducho jazdím.Druhá vec,ktorú som chcel podotknúť,tak určite vo veľkej miere záleži na šoférovi ako sa k autu správa,ale ak natrafíte na piatkový kus,vyrobený cez prázdniny,keď má väčšina ľudí dovolenky a výroba je nahradená Bulharmi,ktorý sa práve zaučajú a v týždni robia už piatu 16-tku za 55 kč hrubého na hodinu . . .,tak to by som chcel vydieť ako by sa Vám písala recenzia,žial Bohu ja mám s tým svoju pravdivú skusenosť,tak snád ma neukameňujete a kto tomu všetkému neverí čo som tu napísal,tak sa s Vami stvím o čo budete chcieť,že rozprávam pravdu(myslím tým napr. moj podarený Superb atď.Prajem Vám milión šťastých kilometrov bez nehody,nech Vám autíčko aj naďalej slúži jak víno a snáď tým vaším tuc tuc Vám o chíľku ešte začne auto naftu nie žrať,ale vyrábať ,o)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 30.07.2010 07:41, RE: 2,0TDI - mýty a pověry
Rider.23 napisał:
Bohužel motor 2.0TDi co jste měl v passatu a navíc z roku 2007 je poměrně jiný, než co má pán v Octavii II z roku 2005!!! Právě tyto motory, co jsou v těch Octáviích z prvních let výroby, tedy 2004, 2005 a počátek 2006 jsou nejhorší a trpí nejvíce na destrukce hlavy, vstřiků, olejových čerpadel, vyvažovacích hřídelí atd.... Na začátku roku 2006 byl motor předělán u Octávii (u Passatu ještě o několik měsíců dříve) a jeho spolehlivost byla celkem zlepšena, ale zase začaly problémy s DPF... To, že ...
toledo TDI rotacka 81 kw, pres 200 tis km, vse puvodni, vcetne turba, mondeo 1995, 1.8TD snad nejhorsi motor podle recenzi co kdy byl, najeto 320 tis, turbo odeslo az ted a to proto, ze se uvolnila matka v turbu a rozsekala lopatky, jinak turbo bylo puvodni, stejne jako hlava.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 30.07.2010 11:52, RE: 2,0TDI - mýty a pověry
Pepe napisał:
Pokud vím, tak D4-D s DPF (CAT) je bezúdržbový...
Ano, je to držák, ale občas se objevují přeci jen problémy s DPF (ikdyž určitě né tak často, jak třeba u koncernu VW), přesto pokud je to možné, radši bych koupil auto bez DPF a je o starost méně...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 30.07.2010 18:54, RE: 2,0TDI - mýty a pověry
Rider.23 napisał:
Ano, je to držák, ale občas se objevují přeci jen problémy s DPF (ikdyž určitě né tak často, jak třeba u koncernu VW), přesto pokud je to možné, radši bych koupil auto bez DPF a je o starost méně...
Já mám HDI 98kW FAP, v cca 150tkm provedena rekuperace a doplněno aditivo, vše za cca 5tKč v aut. servise, na 70-100 tkm by měl být pokoj (zatím od výměny najeto 50tkm). Podle mě se filtr pevných částic zbytečně démonizuje lidmi, kteří o tom prd vědí, hlavně, že jezdí mastnou tyčí...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 30.07.2010 19:26, RE: 2,0TDI - mýty a pověry
Pepe napisał:
Já mám HDI 98kW FAP, v cca 150tkm provedena rekuperace a doplněno aditivo, vše za cca 5tKč v aut. servise, na 70-100 tkm by měl být pokoj (zatím od výměny najeto 50tkm). Podle mě se filtr pevných částic zbytečně démonizuje lidmi, kteří o tom prd vědí, hlavně, že jezdí mastnou tyčí...
Já zase znám spoustu lidí, kteří se s DPF již VELMI natrápili a ceny oprav jdou do desítek tisíc Kč... A nevidím jediný rozumný důvod, proč si kupovat auto s DPF pokud existuje i verze bez něj, vy snad ano? Riziko nákladných oprav, lehce přidušený motor, servisní úkon navíc.... Až nebude vyhnutí, a auto, které budu chtít, bude k dostání pouze s DPF, tak si ho asi koupím taky (ikdyž už dnes koukám spíš po benzínech), ale dokud je ještě možnost výběru (dnes už tedy spíše při nákupu ojetiny), tak si určitě vyberu kus bez DPF...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 31.07.2010 13:07, RE: 4,2 l/100km
JARDA3 napisał:
VW možná ujel vlak ale spolehlivější traktor jentak někdo neudělá. Já když vidím ty problémy naftovejch peugeotů renaultů oplů japonců a ty ceny za opravy a jak majitelé koulej očima- zlatý TDI.
Jo, ale vy kdybyste viděl ty problémy a závady TDI a hlavně motorů 2.0TDi PPD , tak byste zjistil, že jsou na tom možná ještě hůř než vámi zmiňovaní francouzi a tvrdit o japonských dieselech, že jsou nespolehlivé, může jen člověk, který je v oboru naprosto nevzdělaný a žije někde v době rotačních čerpadel na svém obstarožním TDi, která ale již dávno minula!!! Motor Honda i-CTDi nebo i Toyota se svým D-4D jsou jedny z nejspolehlivějších naftových motorů blízké minulosti, tedy z let cca 2004 a novější, kdy vaše oblíbené TDi s rotačkou přestávalo existovat a nastoupili nové motory PPD, jejichž majitelé si většinou rvou vlasy, co že si to koupili, a zuřivě se snaží procpat se v nadupaném pořadníku do značkového servisu kde se řeší reklamace co nejvýše, aby mohli zase jezdit a ne jen stát v garáži a kroutit hlavou nad tím, co jim tam zase po.ralo....
reagować
1 2 3


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.