Jen Da napisał:
Ještě v recenzi chybí zmínka o tom, že zvuk motoru je podobný Zetoru a je dobré si připlatit za sluchátka jako měl Otík ve filmu Vesničko má středisková.... :o))) Možná budou ale součástí vyšší výbavy Laurin a Klement :D
Nezlobte se, ale opakovaný vtip není vtipem, prostě diesel je hlučnější zvenku (jedno jaká značka), uvnitř je celkem dobře odhlučněn.
Pokud najedete hodně kilometrů, má své opodstatnění, pokud je kvalitní a to se u starších TDI prostě prokázalo - jako u všeho záleží na chování se řidiče, vydrží ohromné porce kilometrů. S blbou Ochcávkou se zvukem traktoru jsem za poslední půlrok najel ca 35 tis. km na trase Krkonoše Karlsruhe (DE) a nikdy jsem neměl problém - dobrá spotřeba, slušný výkon (81kW), přestávka vždy jen na tankování na Rozvadově, v Německu jsem nikdy nemusel tankovat. Protože nejsem vrcholný manager, nejezdím auty vyšší třídy, přesto jsem nikdy nepociťoval nějakou únavu, auto nebylo nejnovější (ca 200tis.km) přesto vždy bez problémů.
Nikdo Vám nebrání koupit si jakýkoliv jiný vůz s benzinovým motorem (má dvě soukromá auta jsou benzinová). Co se týká "Japonců" proč ne, určitě to není špatná volba, ale pokud vybírají firmy vozy (samozřejmě i soukromě), jedním z parametrů je i dostupnost servisu. Zde máme nejbližší Nissan, ca 15km, ostatní od 40km dále. To je také možná důvod, proč se japonské vozy na "venkově" tolik neuchytily a holt jezdíme v těch hloupých Škodovkách, které jsou celkem drahé a mají i řadu dalších nevýhod.
Co se týká kvality, stejně jako jakýkoliv jiný výrobek ho montují chybující lidé (však ty hrůzy, které dokážou udělat občas vidím v naší firmě), přesto myslím že ze zkušenosti není minimálně u Octávií se kterými jsem kdy jezdil nebo vlastnil zlá.