mat napisał:
To, je pre vacsinu ludi smerodajne.....pretoze pracku kupujem castejsie...ako vozim dospelych ludi na zadnych sedadlach.....!
Většina běžných lidí, je a bude s Octavií I. TDi velmi spokojených.
Pak jsou lidi, kteří si nevidí do pusy, a další pro které není dost dobré nic! Těm bych dal shnilou Škodu 110, aby ukázali co dokáží. Na lepší a z lepším umí každý blb. Navíc Š110 by pro takové byla škoda, jelikož to ve své době byl vůz který slušně odvozil 1/2 národa a "postavil" nejeden barák.
Sám mám co dočinění se servisy, náhradními díly a opravami osobních, ale hlavně terénních vozidel. Vlastním Range Rover V8 a podobné luxusní vozy, ale Octavie L&K nám vždy sloužili jako druhé/třetí v rodině, a jedna dokocne slouží bezmezně dál. Jde o to se uskromnit a být rad např. za VÝBORNOU spotřebu TDi, proti jiným značkám za !!spolehlivost!! poměrně levný servis po celé evropě a dostupné náhradní díly. Nevadí mi jezdit s Range Roverem za 17-20L/100km, ale je příjemné vědět, že se dá uskromnit a jet s obrovským kufrem za 4,5-6L s "českým autem" Co z toho, že máte moderní common railové motory, když vám např. vstřiky nevydrží ani 100.000km a jeden stojí cca 10.000kč :)) toto u staré téměř "mechanické" Octavie nehrozí. Každé auto má mouchy, ale Škodovka je jedna z nejspolehlivějších a nejsnadněji všude po evropě opravitelných.